Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl

Forum dyskusyjne dla użytkowników samochodów marki Suzuki.
Dzisiaj jest 28-03-2024, 19:21

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 522 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 116 17 18 19 20 21 Następna
Autor Wiadomość
Post: 24-10-2018, 10:54 
Offline

Rejestracja: 29-08-2018, 09:01
Posty: 6
Suzuki: Vitara w drodze
No i złota strzała odebrana ;)
1.0 Boosterjet Premium.
Solar Pearl Yellow bikolor.


Po długich bojach i baaardzo długim oczekiwaniu, w końcu odebrałem kluczyki.
Miły gratis - zegar na desce rozdzielczej, którego nie zamawiałem, a salon dorzucił od siebie.
Auto od razu dostałem na zimówkach, letnie na felgach bardzo elegancko zapakowane w bagażniku.

Auto z przebiegiem 4 km na blacie robi wrażenie.

Teraz tylko pojeździć i potestować.


Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.


Na górę
Post: 24-10-2018, 11:12 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13-06-2012, 20:19
Posty: 1504
Suzuki: TM3 LR Highland
Opisz wrazenia z jazdy 1.0T i porównaj do poprzedniego auta - to zawsze cenne spostrzezenia.

_________________
Ex Vitara Premium 1.0T FWD 2019
Ex Vitara S 1.4T FWD 2018
Ex Swift Comfort 1.2 94 KM 2015
Ex Splash Comfort 1.2 86 KM LPG 2009


Na górę
Post: 24-10-2018, 11:45 
Offline

Rejestracja: 29-08-2018, 09:01
Posty: 6
Suzuki: Vitara w drodze
Poprzednie auto to był Passat B6 z 2010 roku, 1.9 diesel bez turbiny.
Dużo większe i cięższe auto.

Na te kilkadziesiąt km, które zrobiłem Vitarą, wnioski są następujące:
- auto leciutkie i z silniczkiem 1.0 bardzo sprawnie się zbiera, przyspieszenie satysfakcjonujące bardzo, nie jestem rajdowcem
- system start/stop to nowość, ale działa przyjemnie i bez opóźnień, trochę się tego obawiałem
- z racji paskudnej pogody, rozpędziłem Vitarę do 110 km/h na autostradzie, duża ilość wody mnie trochę stopowała przed wyższymi prędkościami, ale auto prowadzi się pewnie i nie rzuca
- silnik jest oszałamiająco wręcz cichy, przy wyższych prędkościach szumi mocno, ale samego silnika nie słychać zbyt mocno
- układ kierowniczy wydaje się być precyzyjny, do Focusa ST mu trochę brakuje, ale do codziennej (głównie miejskiej) jazdy w zupełności wystarcza
- średnie spalanie między 6 a 6,4 litra, jest ok, ale myślę, że da się zejść niżej


Na górę
Post: 24-10-2018, 14:59 
Offline

Rejestracja: 24-05-2018, 08:22
Posty: 232
Maksiewicz pisze:
- średnie spalanie między 6 a 6,4 litra, jest ok, ale myślę, że da się zejść niżej


oj słabo,słabo....... niektórzy Koledzy z forum "wyciągnęliby" z tego silniczka poniżej 4l/100km :]

ModEdit: nie cytujemy całego posta odpowiadając bezpośrednio pod nim. :czyta:


Na górę
Post: 24-10-2018, 19:03 
Offline

Rejestracja: 24-05-2018, 08:22
Posty: 232
OK - obiecuję poprawę


Na górę
Post: 24-10-2018, 19:25 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03-08-2006, 11:13
Posty: 12208
Lokalizacja: CB - CIN - CT
Suzuki: Vitara 1.6 AllGrip
:D :ok:

Widzę, że pierwsze litrówki już trafiają do klientów.
Czekamy na wrażenia. 8)


Na górę
Post: 24-10-2018, 20:15 
Offline

Rejestracja: 30-06-2018, 19:52
Posty: 38
Lokalizacja: Szczecin
Avalanche pisze:
:D :ok:

Widzę, że pierwsze litrówki już trafiają do klientów.
Czekamy na wrażenia. 8)


Moje dotrą do 15 lutego :D :niewiem:


Na górę
Post: 25-10-2018, 10:19 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23-10-2018, 10:30
Posty: 1
z ciekawości zapytam - jak wygląda w nowych vitarach sprawa układu kierowniczego, który jakoby (przynajmniej wg Pertyna https://www.youtube.com/watch?v=NYT2rRCVJZk) nie umiał trzymać prostego toru jazdy?


Na górę
Post: 25-10-2018, 10:29 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13-06-2012, 20:19
Posty: 1504
Suzuki: TM3 LR Highland
umrzykus pisze:
z ciekawości zapytam - jak wygląda w nowych vitarach sprawa układu kierowniczego, który jakoby (przynajmniej wg Pertyna https://www.youtube.com/watch?v=NYT2rRCVJZk) nie umiał trzymać prostego toru jazdy?


Bez zmian, jest tak jak było.
Jechałem nową 1.4T i prowadzi się identycznie jak moja przedliftowa - Pertyn trochę przesadza ale lekkie korekty są konieczne cały czas.

Kwestia indywidualna czy to komuś przeszkadza czy nie. Tak ten układ został skonstruowany i tak się nim jeździ.

_________________
Ex Vitara Premium 1.0T FWD 2019
Ex Vitara S 1.4T FWD 2018
Ex Swift Comfort 1.2 94 KM 2015
Ex Splash Comfort 1.2 86 KM LPG 2009


Na górę
Post: 25-10-2018, 12:23 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03-08-2006, 11:13
Posty: 12208
Lokalizacja: CB - CIN - CT
Suzuki: Vitara 1.6 AllGrip
To zależy od drogi.
Wg Pertyna problem jest na równej drodze, a w mojej nie zauważyłem nic takiego.
Odwrotnie - na nierównej drodze trzeba korygować (co chyba jest normalne), ale na równej nie raz puszczałem kierownicę na chwilę przy pustej drodze i nic się nie działo.

Pewnie następna generacja dostanie aktywnego asystenta i będzie można w ogóle nie trzymać kierownicy :spi:


Na górę
Post: 25-10-2018, 16:15 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28-04-2015, 21:34
Posty: 116
Lokalizacja: Polska
Suzuki: Vitara
Remote pisze:
umrzykus pisze:
z ciekawości zapytam - jak wygląda w nowych vitarach sprawa układu kierowniczego, który jakoby (przynajmniej wg Pertyna https://www.youtube.com/watch?v=NYT2rRCVJZk) nie umiał trzymać prostego toru jazdy?


Bez zmian, jest tak jak było.
Jechałem nową 1.4T i prowadzi się identycznie jak moja przedliftowa - Pertyn trochę przesadza ale lekkie korekty są konieczne cały czas.

Kwestia indywidualna czy to komuś przeszkadza czy nie. Tak ten układ został skonstruowany i tak się nim jeździ.


Potwierdzam - od paru dni mam Xleda 1.4 t, wcześniej 3,5 roku pomykałem Premium 1.6 i nie widzę żadnej różnicy w prowadzeniu. Obydwa z napędem 4x4, ale jeździłem dobę demówką z napędem na przód i też było tak samo.

_________________
xLed 1.4 t allgrip 2018 lift


Na górę
Post: 25-10-2018, 20:39 
Offline

Rejestracja: 09-01-2010, 14:02
Posty: 3375
Lokalizacja: Kwidzyn
Pertyn ględzi po prostu. :uwaga: :toporek:

_________________
S-cross 1,6 Pb AWD


Na górę
Post: 26-10-2018, 12:52 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11-10-2018, 14:16
Posty: 17
Suzuki: Vitara 1,4T 2018
Ja w swojej Vitarze (poliftowej) nie zauważyłem żadnego problemu tego rodzaju.

_________________
Vitara II po lifcie, 1.4T, FWD, czerwona :D


Na górę
Post: 26-10-2018, 14:03 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22-01-2011, 14:46
Posty: 707
Maksiewicz pisze:
Poprzednie auto to był Passat B6 z 2010 roku, 1.9 diesel bez turbiny.
Dużo większe i cięższe auto.



1.9 bez turbiny skonczyl na B4 i octawii I. W B6 był 1.9 TDI i 2.0 TDI :) .


Na górę
Post: 26-10-2018, 14:33 
Offline

Rejestracja: 19-06-2015, 11:20
Posty: 66
Bandit1 pisze:
Maksiewicz pisze:
Poprzednie auto to był Passat B6 z 2010 roku, 1.9 diesel bez turbiny.
Dużo większe i cięższe auto.



1.9 bez turbiny skonczyl na B4 i octawii I. W B6 był 1.9 TDI i 2.0 TDI :) .
Też mi się to dziwne wydawało :)


Na górę
Post: 24-11-2018, 23:50 
Offline

Rejestracja: 23-10-2017, 20:11
Posty: 58
Lokalizacja: Łęg Tarnowski
Suzuki: Vitara S
1.0 ma filtr cząstek stałych, jestem ciekaw jak będzie wyglądała jego żywotność


Na górę
Post: 26-11-2018, 01:12 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03-04-2010, 15:49
Posty: 1011
Lokalizacja: Warszawa
GPF to trochę inna konstrukcja niż DPF, jest tańszy (wymagania materiałowe) i spaliny z benzyniaka są tak gorące że filtr będzie wciąż i na bieżąco dopalał sadze, bez żadnych trybów wypalania. Można go potraktować jako drugi katalizator.


Na górę
Post: 04-12-2018, 07:51 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03-08-2006, 11:13
Posty: 12208
Lokalizacja: CB - CIN - CT
Suzuki: Vitara 1.6 AllGrip
Zupełnie uczciwy video test 1.4 AllGrip i 1.0 2WD z Anglii:
https://www.youtube.com/watch?v=W8nd0Yv2Ka0

Nie zauważył nic złego z układem kierowniczym :P


Na górę
Post: 04-12-2018, 08:16 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08-06-2017, 06:45
Posty: 777
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
Suzuki: Vitara 1.6 AT 4WD
Przejrzałem chyba wszystkie testy Virary przed zakupem i w żadnym nikt nie zauważył tego "problemu" poza naszym ulubionym Pertynem i trzema osobami na forum :mikolaj:

O układzie kierowniczym w 8:04.

_________________
Vitara 1.6 AT AllGrip | Ford Ranger Wildtrak 3.2 AT 4x4


Na górę
Post: 04-12-2018, 11:28 
Offline

Rejestracja: 24-05-2018, 08:22
Posty: 232
Avalanche pisze:
Zupełnie uczciwy video test 1.4 AllGrip i 1.0 2WD z Anglii:
https://www.youtube.com/watch?v=W8nd0Yv2Ka0

Nie zauważył nic złego z układem kierowniczym :P


może dlatego ,że kierownica po prawej stronie :]


Na górę
Post: 02-01-2019, 21:51 
Offline

Rejestracja: 22-06-2018, 20:27
Posty: 165
Suzuki: S-cross 1.5hybrid
Ostatnio miałem okazję pojeździć nową Vitarką kilka dni silnik 1.0 premium 5mt 4wd i sprawdzałem wszystkie systemy bezpieczeństwa i powiem, że jestem naprawdę pozytywnie zaskoczony tym jak działają BSM super łapał wszystko co jechało, RCTA też kilka razy zadziałał na parkingach przy sklepach gdzie sam samochodu nie widziałem, TSR całkiem przyzwoicie choć ze światłami mijania ledowymi byłoby. Natomiast najwieksze zdziwienie wywołał na mnie system utrzymania na pasie ruchu wraz z asystą kierownicy. Wieczorna trasa+tempomat+ te utrzymanie na pasie ruchu cos idealnego. Kierownica trzymana 3 paluszkami a samochód sam trzymał sie na środku pasa i pokonywał zakręty nie gubiąc przy tym linii gdzie w konkurencyjnych np. toyotach to tak nie działa, a jeździłem ravka za 180tys gdzie system po prostu odbija samochód miedzy 2 liniami co wygląda jakbyś jechał pijany za kółkiem licząc że policja Cię nie zatrzyma. Więc ja osobiście jestem pełen podziwu i naprawdę polecam SUZUKI SAFETY SUPPORT

_________________
Był: S-cross FL 1.0, Vitara shvs
Jest: S-cross 1.5hybrid
:piwo:


Na górę
Post: 02-01-2019, 22:28 
Offline

Rejestracja: 22-03-2015, 07:06
Posty: 101
Lokalizacja: Gdynia
Suzuki: Swift Sport 1.4 t
Tak w zasadzie Panie Jakubie to pogratulować.
Ja to chyba już za stary jestem. Te wszystkie rzeczy, o których piszesz, to ja oczmi i uszmi zauważam, znaczy mam nadzieję, że wszystkie ;)

Natomiast Suzuki jest naprawdę godne polecenia, nawet mimo drobnych usterek ;)

A jakże tam układ kierowniczy ;)

_________________
SX4 Classic 4x4 1.6 Pb; Swift Sport 1.4 turbo


Na górę
Post: 02-01-2019, 23:28 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24-12-2017, 14:24
Posty: 365
A propos układu kierowniczego. Wiele razy czytałem tutaj na forum, że Suzuki nie potrafi/ nie nauczyło się go robić. Chciałbym uzmysłowić wszystkim tym osobom, że to nie Suzuki robi te układy. Otóż kolumny z czujnikiem skrętu produkuje NSK, natomiast wspomaganie wraz z modułem kontrolno-sterującym jest produkowane przez firmę Mitsubishi. Części te są montowane również w samochodach innych marek, w szczególności Mitsubishi. Tak na marginesie, np. turbiny w Vitarach z silnikami turbo też pochodzą od Mitsubishi.

_________________
Vitara 1.6 HalfGrip
https://www.youtube.com/watch?v=qYSSoIVB8x0


Na górę
Post: 03-01-2019, 10:20 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19-01-2013, 14:09
Posty: 1361
Suzuki: Vitara S 4WD AT
Trzeba doprecyzować, że chodzi o Mitsubishi Heavy Industries, nie Mitsubishi Motors.

_________________
Vitara S 1.4 Boosterjet 4WD AT
Swift Sport 1.4 Boosterjet


Na górę
Post: 03-01-2019, 10:56 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24-12-2017, 14:24
Posty: 365
Zgadza się :), choć miałem na myśli markę i ogólnie cały konglomerat Mitsubishi Corporation, do którego oczywiście m.in. należą zarówno Mitsubishi Heavy Industries jak i Mitsubishi Motors.

_________________
Vitara 1.6 HalfGrip
https://www.youtube.com/watch?v=qYSSoIVB8x0


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 522 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 116 17 18 19 20 21 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 36 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
[ GZIP: On ]