Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl

Forum dyskusyjne dla użytkowników samochodów marki Suzuki.
Dzisiaj jest 19-04-2024, 20:51

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1423 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 110 11 12 13 1457 Następna
Autor Wiadomość
Post: 20-01-2018, 20:50 
Offline

Rejestracja: 09-01-2010, 14:02
Posty: 3375
Lokalizacja: Kwidzyn
Nawet jak kupisz drogi szwajcarski zegarek z certyfikatem chronometru C.O.S.C, to przez pierwsze tygodnie używania ma prawo dokładność odbiegać od normy żeby po czasie zacząć chodzić precyzyjnie jak "szwajcarski zegarek" ;) Tak to już jest jak coś o siebie ociera i się zazębia. :)

_________________
S-cross 1,6 Pb AWD


Na górę
Post: 22-01-2018, 10:31 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03-01-2017, 19:30
Posty: 334
Lokalizacja: okolice Krakowa
Suzuki: Vitara 2WD Premium
Wczoraj miałem nieprzyjemność jechać Vitarą zaraz po nocnych opadach śniegu, jeszcze zanim pługi zrobiły porządek.
I było to dziwne przeżycie, zero reakcji na kierownicy w przypadku gdy prawe koło złapało trochę więcej śniegu.
Normalnie w takim przypadku gdy prawe koło złapie więcej śniegu kierownica również skręca w prawo i mamy wyczucie ile należy skontrować aby jechać prosto.
W Vitarze zero reakcji na kierownicy auto ściąga w prawo a kierownica stoi jak zabetonowana, zero reakcji.
I przez to nie mam pojęcia ile powinienem skontrować żeby mnie nie wciągało do rowu ale również żeby nie przesadzić w drugą stronę bo może auto obrócić jeśli za bardzo skontruję w lewo.
Jeśli tego nie będą w stanie naprawić w serwisie to już zdecydowałem że sprzedam Vitarę , bo jeszcze życie mi miłe.
Wiele można wybaczyć ale nie takie zachowanie na śliskiej drodze.
Jechałem z synem i również zauważył że auto myszkuje po drodze a na kierownicy zero reakcji stoi do jazdy na wprost jak zabetonowana.
Żadnego wyczucia co dzieje się z kołami.


Na górę
Post: 22-01-2018, 11:13 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03-08-2006, 11:13
Posty: 12230
Lokalizacja: CB - CIN - CT
Suzuki: Vitara 1.6 AllGrip
jeżeli to nie kierowca, to masz ewidentnie wadliwy egzemplarz

Rozjeżdżałem śnieg i błoto pośniegowe na ulicach i parkingach i samochód jechał lepiej niż wcześniej SX4 4WD. Zero problemów.
Co więcej - w trybie SNOW nie udało mi się dobrze wpaść w poślizg przy robieniu kółek na zaśnieżonym parkingu - samochód z uporem trzymał kierunek jazdy i dopiero wyłączenie ESP pomogło, żeby trochę pokręcić tyłem ;)


Na górę
Post: 22-01-2018, 11:20 
Offline

Rejestracja: 04-12-2016, 19:12
Posty: 261
Lokalizacja: małopolska
Suzuki: Vitara 1.6 4WD
Jacek_Do pisze:
Żadnego wyczucia co dzieje się z kołami.

Na podstawie tego co często piszesz: zupełnie serio masz jakąś fatalną wersję - i powinieneś to załatwiać w ramach gwarancji, (albo rzeczywiście pozbyć się auta).

Inna sprawa, że osobiście bezczelnie twierdzę, iż w przypadku auta tak specyficznego jak Vitara, wersje pozbawione AllGrip są.... wadliwe fabrycznie ...ex definitione.
Ale moja V trzyma się drogi jak przyklejona. Próby agresywnego wprowadzenia w poślizg na luźnym śniegu* to raczej kupa frajdy niż jakiekolwiek zagrożenie bezpieczeństwa - zaś wyczucie auta jest równie dobre jak przy GVII (ale pozbawione bezwładności dużej Vici).

*)spokojnie: nigdy na drogach publicznych

_________________
Vitara 1.6 Premium 4WD


Na górę
Post: 22-01-2018, 12:03 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08-06-2017, 06:45
Posty: 781
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
Suzuki: Vitara 1.6 AT 4WD
Jacek, serwis serio nie widzi tego problemu?

_________________
Vitara 1.6 AT AllGrip | Ford Ranger Wildtrak 3.2 AT 4x4


Na górę
Post: 22-01-2018, 13:38 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06-07-2017, 20:10
Posty: 124
Suzuki: Vitara 1.6 2wd
Jacek, a ja nie rozumiem dlaczego tak długo nie zdecydowałeś się na tę drugą opcję, czyli sprzedaż swojego egzemplarza a pierwotnie dlaczego go kupiłeś? Szczerze to dopiero po lekturze tego forum i Twoich wpisów zacząłem baczniej przyglądać się mojemu egzemplarzowi i faktycznie część z tych "usterek" o których piszesz u mnie występuje a część nie, co i tak nie zmieni mojego podejścia (pozytywnego) do tego samochodu. Dostałem dokładnie to czego oczekiwałem i siadając za kierownicę nawet nie zwracam uwagi na te "usterki" bo mi w ogóle nie przeszkadzają. Wszystko uważam, iż zależy od oczekiwań jakie miałeś co do nowego auta i ewentualnie porównań do poprzedniego samochodu. Ja wcześniej jeździłem micrą k12 i złapanie śniegu kołem na poboczu wiązało się od razu potrzebą korzystania z pomocy innych kierowców w wyciągnięciu. Do tego nadkola chyba z papieru, bo każda kałuża to jak przejazd przez Niagarę. Układ kierowniczy był tak samo "precyzyjny" przyzwyczaiłem się, komfort podróży z prędkością autostradową - polecam każdemu żądnemu mocnych wrażeń, dlatego dla mnie jest subiektywnie cicho przy 140 i więcej w Vitarze. Nie mam 4wd bo mi nie potrzebne do jazdy miejskiej, więc się nie wypowiem co do "usterek" w tym zakresie. Za to prześwit załatwia sprawę, krawężniki, kałuże, "policjanci" itp. wszystko bez obawy że mi zaraz odpadnie podwozie. A do tego mam spalanie jak w micrze która jest o prawie 40 cm krótsza, czego chcieć więcej, oczywiście w tych pieniądzach.

_________________
Suzuki Vitara 1.6 2WD Premium


Na górę
Post: 22-01-2018, 19:59 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03-01-2017, 19:30
Posty: 334
Lokalizacja: okolice Krakowa
Suzuki: Vitara 2WD Premium
Ja mam dwa zastrzeżenia do głośności silnika i do pracy układu kierowniczego.
Resztę mogę przeboleć.
Umówiłem się na serwis za tydzień dam znać czy coś wymyślili.

Rozumiem że jeśli twoim jedynym doświadczeniem jet Micra to Vitara jest OK.
Ja przez 30 lat jeździłem grubo ponad czterdziestoma modelami aut(nawet nie jestem w stanie wszystkich zliczyć), wiec wiem co mówię i czego się czepiam.
Aktualnie mam w domu pięć samochodów i tylko do Vitary mam zastrzeżenia, reszta jeździ normalnie.(Również wszystkie firmowe - ponad 10 sztuk i 6 modeli zachowują się OK)
Mogę się miedzy nimi przesiadać i tylko Vitara zachowuje się inaczej, zero kontaktu droga-koła-kierownica, o braku samoczynnego powracania kierownicy po skręcie już nawet nie będę wspominał.
Może rzeczywiście mnie trafił się taki egzemplarz - choć trudno mi w to uwierzyć, skoro ASO nie może sobie z tym poradzić.
Bo dla nich samochód zachowuje się normalnie, dla mnie nie.


Na górę
Post: 22-01-2018, 20:42 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19-01-2013, 14:09
Posty: 1365
Suzuki: Vitara S 4WD AT
Jacek_Do pisze:
Może rzeczywiście mnie trafił się taki egzemplarz - choć trudno mi w to uwierzyć
Raczej trudno uwierzyć w to, że Ci się taki nie trafił, skoro dziesiątki innych użytkowników nie mają takich problemów. A są to równie doświadczeni kierowcy.

_________________
Vitara S 1.4 Boosterjet 4WD AT
Swift Sport 1.4 Boosterjet


Na górę
Post: 22-01-2018, 21:07 
Offline

Rejestracja: 18-04-2015, 17:02
Posty: 890
Jacek_Do pisze:
Aktualnie mam w domu pięć samochodów i tylko do Vitary mam zastrzeżenia, reszta jeździ normalnie.(Również wszystkie firmowe - ponad 10 sztuk i 6 modeli zachowują się OK)

Ja natomiast My Lord mam słonia w karafce i małpę na żyrandolu :myjezeby:


Na górę
Post: 22-01-2018, 21:58 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06-07-2017, 20:10
Posty: 124
Suzuki: Vitara 1.6 2wd
Jacek_Do pisze:
Ja mam dwa zastrzeżenia do głośności silnika i do pracy układu kierowniczego.
Resztę mogę przeboleć. Rozumiem że jeśli twoim jedynym doświadczeniem jet Micra to Vitara jest OK.

Wcześniej przed Micrą jezdziłem samymi astrami I II III a teraz czasami zdarzy mi się przejechać mokką ojca też 1.6 i tam jak dla mnie jest dramat przy ciaśniejszym łuku gdzie mam wrażenie że przód jedzie w swoją stronę a reszta w przeciwną ale mojemu ojcu to nie przeszkadza, po prostu się przyzwyczaił. Do tego hałas silnika nieporównywalnie większy niż w Vitarze. Ja przed wyborem vitary naczytałem się wielu opinii na jej temat i wiedziałem z jakimi „wadami” ją biorę, nawet jeśli chodzi o mało precyzyjny układ kierowniczy czy głośność silnika (ale jak tu może być cicho skoro jak chcesz jako tako jechać to musisz go kręcić wysoko)

_________________
Suzuki Vitara 1.6 2WD Premium


Na górę
Post: 24-01-2018, 14:59 
Offline

Rejestracja: 16-12-2016, 19:47
Posty: 1574
Suzuki: Vitara
Ja twierdzę że nie ma takiej, samochód jedzie tam gdzie oczekuje. Kierownica wraca w takim stopniu jak w fiacie, subaru, odrobinę gorzej niż w szkodzie

Wysłane z mojego VTR-L29 przy użyciu Tapatalka


Na górę
Post: 24-01-2018, 15:16 
Offline

Rejestracja: 24-09-2016, 10:31
Posty: 134
DS pisze:
Jacek_Do pisze:
Może rzeczywiście mnie trafił się taki egzemplarz - choć trudno mi w to uwierzyć
Raczej trudno uwierzyć w to, że Ci się taki nie trafił, skoro dziesiątki innych użytkowników nie mają takich problemów. A są to równie doświadczeni kierowcy.


DS, rozumiem, że jesteś zadowolony z pracy układu kierowniczego w Twojej vitarze i nie zauważasz problemu opisywanego między innymi przez Jacek_Do?


Na górę
Post: 24-01-2018, 16:17 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19-01-2013, 14:09
Posty: 1365
Suzuki: Vitara S 4WD AT
bielux, nie zauważam takich problemów o jakich pisze Jacek_Do.
Mogę puścić kierownicę i samochód nie wjeżdża do rowu, wrzucałem na forum film, auto jedzie prosto.
Dziś zrobiłem eksperyment jak Jacek_Do - najeżdżajałem prawą stroną na pobocze ze śniegiem - przy małej prędkości kierownica natychmiast skręca w prawo, przy większej trzyma się prosto, bo i koła są prosto. Nie ogarniam jak można w takiej sytuacji nie wiedzieć ile skorygować, przecież to nawet nie wymaga patrzenia na kierownicę.
Jeśli u kolegi Jacek_Do rzeczywiście występują takie wady, to ma po prostu uszkodzony samochód, aczkolwiek nigdy nie jeździłem wersją 2WD, nie mam pojęcia czy tam może być inaczej.
Dodam też, że po jednym z przeglądów zmianie uległ soft, kierownica chodzi lżej przy punkcie zerowym.

_________________
Vitara S 1.4 Boosterjet 4WD AT
Swift Sport 1.4 Boosterjet


Na górę
Post: 24-01-2018, 17:35 
Offline

Rejestracja: 09-01-2010, 14:02
Posty: 3375
Lokalizacja: Kwidzyn
U mnie w S-crossie przy którymś przeglądzie poinformowali mnie, że jest zaktualizowane oprogramowanie ale, szczerze mówiąc, nie zauważyłem żadnej zmiany w pracy kierownicy. Układ pracował równie prawidłowo po jak i przed aktualizacją.

_________________
S-cross 1,6 Pb AWD


Na górę
Post: 24-01-2018, 18:12 
Offline

Rejestracja: 24-09-2016, 10:31
Posty: 134
DS pisze:
bielux, nie zauważam takich problemów o jakich pisze Jacek_Do.
Mogę puścić kierownicę i samochód nie wjeżdża do rowu, wrzucałem na forum film, auto jedzie prosto.
Dziś zrobiłem eksperyment jak Jacek_Do - najeżdżajałem prawą stroną na pobocze ze śniegiem - przy małej prędkości kierownica natychmiast skręca w prawo, przy większej trzyma się prosto, bo i koła są prosto. Nie ogarniam jak można w takiej sytuacji nie wiedzieć ile skorygować, przecież to nawet nie wymaga patrzenia na kierownicę.
Jeśli u kolegi Jacek_Do rzeczywiście występują takie wady, to ma po prostu uszkodzony samochód, aczkolwiek nigdy nie jeździłem wersją 2WD, nie mam pojęcia czy tam może być inaczej.
Dodam też, że po jednym z przeglądów zmianie uległ soft, kierownica chodzi lżej przy punkcie zerowym.


DS, widziałem Twój film, zapewne Ty mój też. Uważam, że układ kierowniczy działa tak sam o u Ciebie jak i u mnie, czyli wadliwie. 46 sekunda Twojego filmu, puszczasz kierownicę na łuku drogi i zauważ, że po powrocie do położenia do jazdy na wprost kierownica wpada w drgania co jest wynikiem jej "usztywnienia" przez serwo. Ten układ kierowniczy nie daje żadnego wyczucia drogi, nie ma sił prostujących koła lub są niwelowane przez działanie serwa. To czy kierownica wróci do jazdy na wprost nie wynika z oddziaływania drogi na koła tylko z nastaw serwo. Jak sterownik zdecyduje, że prostujemy to prostujemy, a jak mu się nie chce to nie prostujemy. W czasie jazdy z niewielką prędkością (do ok.20-30km/h jak na moim filmie) raz serwo wyprostuje kierownicę a raz nie. Po każdym skręcie serwo usztywnia kierownicę i ponowna korekta wiąże się pokonaniem drobnego oporu i tak jeździmy prawo lewo. Oczywiście jak wyjedziesz na szeroki pas ruchu i trafisz z ustawieniem kierownicy dokładnie na wprost to na wprost pojedziesz (jak na Twoim filmie). Ale jak zrobisz drobną korektę to kierownica zostanie w tej pozycji i za chwilę będziesz na skraju pasa. Vitara jak i s-cross, i baleno też (nie wiem jak nowy swift) nie utrzymują samodzielnie kierunku jazdy na wprost. Serwisy twierdzą, że usunęły wadę w baleno (do niedawna twierdziły, że klienci to idioci i się czepiają), nie miałem okazji sprawdzić i nie wiem czy tak jest. Prowadzenie tych samochodów wymaga zdecydowanie większego skupienia. Dla mnie jest to poważna wada. Jeżeli komuś nie przeszkadza to OK. Zgadzam się z Jackiem_Do, układ kierowniczy to jest największy problem w vitarze. Tak nie może jeździć nowoczesny samochód. Ewidentnie do poprawki przez suzuki. Nie ma tego w żadnej innej marce. Bajki o elektrycznym wspomaganiu to niech serwis sobie wciska. Zdecydowana większość obecnie produkowanych samochodów ma wspomaganie elektryczne i nie mam zastrzeżeni do układu kierowniczego. Jedyna samochód w którym to zauważyłem (ale w zdecydowanie mniejszym zakresie) to nowy citroen C3.


Na górę
Post: 24-01-2018, 20:10 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19-01-2013, 14:09
Posty: 1365
Suzuki: Vitara S 4WD AT
bielux, gdyby nie Ty, to nawet bym nie zauważył tej "usterki" na moim filmie. Te "drgania" to rzeczywiście efekt zablokowania kierownicy przez serwo, nie może być inaczej jeśli koło kierownicy ma choćby minimalny luz. W czasie jazdy nigdy nie puszczam kierownicy w taki sposób, więc i nie zauważyłem tego podczas 35 kkm Vitarą. Jeżdżę od ponad 20 lat, tyleż samo samochodów przewinęło się przez moje ręce, nie odczuwam żadnego wadliwego działania układu kierowniczego w Vitarze. Co ciekawe, sprawdzałem jak zachowuje się układ kierowniczy w Swifcie z klasycznym wspomaganiem - także nie wraca idealnie do punktu zero.
Nie wiem, może to kwestia indywidualnych odczuć, może All Grip, może SVDC. Dla mnie wszystko gra.
Nawet jeśli ktoś uważa, że układ ma wady, to niech nie wypisuje bzdur, że puszczenie na moment kierownicy skutkuje wjechaniem do rowu...

macioo, mnie nawet nie informowano o update.
Generalnie wygląda to tak, że podpinają samochód do internetu i aktualizacje lecą automatycznie. Niektóre nawet nie mają opisu...

_________________
Vitara S 1.4 Boosterjet 4WD AT
Swift Sport 1.4 Boosterjet


Na górę
Post: 25-01-2018, 00:19 
Offline

Rejestracja: 04-12-2016, 19:12
Posty: 261
Lokalizacja: małopolska
Suzuki: Vitara 1.6 4WD
bielux pisze:
Zgadzam się z Jackiem_Do, układ kierowniczy to jest największy problem w vitarze. Tak nie może jeździć nowoczesny samochód. Ewidentnie do poprawki przez suzuki. Nie ma tego w żadnej innej marce.

Może mam inny styl jazdy, a może jestem głupi i nie mam pojęcia o czym piszesz. Prawo jazdy robiłem w czasach kiedy wspomagania nie było i basta.
Ale ...to trzecie Suzuki w domu i uważam że wszystkie jeżdżą jak powinny. Skoro Suzuki nie widzi problemu i starzy użytkownicy Suzuki nie widzą problemu to może po prostu Ty i Jacek źle dobraliście auta?
Ja na przykład nie chciałbym aby mi nagle "naprawiono" coś coś działa zgodnie z oczekiwaniami i przyzwyczajeniami. 8)


Tak na marginesie: trochę nie ogarniam fragmentu o braku wyczucia drogi. Odnoszę wrażenie (ale popraw mnie proszę, jesli mylne) że to kolejne Suzuki które pozwala bardzo precyzyjnie wyczuć to co się dzieje pod kołami kiedy ...zjeżdżasz z asfaltu. A do tego chyba było projektowane.

_________________
Vitara 1.6 Premium 4WD


Na górę
Post: 25-01-2018, 06:52 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29-03-2015, 13:42
Posty: 922
Suzuki: Vitara xLed Sun
Panowie, ale jeździliście już wcześniej z elektrycznym wspomaganiem? I wiecie, że jego działanie opiera się na całkiem innych zasadach niż klasyczne podciśnieniowe?


Na górę
Post: 25-01-2018, 14:34 
Offline

Rejestracja: 24-09-2016, 10:31
Posty: 134
piomic pisze:
Panowie, ale jeździliście już wcześniej z elektrycznym wspomaganiem? I wiecie, że jego działanie opiera się na całkiem innych zasadach niż klasyczne podciśnieniowe?


Jeździłem wieloma i do zdecydowanej większości nie mam zastrzeżeń. Jedne działają gorzej, inne lepiej, jednak w żadnym samochodzie nie trafiłem na tak kiepski układ kierowniczy jak w suzuki. Jego działanie odbiera całą przyjemność z jazdy w tak w sumie udanym samochodzie. Nie rozumiem dlaczego suzuki nie podejmuje zdecydowanych kroków żeby to poprawić. Inni producenci potrafią to chyba suzuki też?


Na górę
Post: 25-01-2018, 15:00 
Offline

Rejestracja: 24-09-2016, 10:31
Posty: 134
igi, jeżeli uważasz, że jest dobrze to nie będę Cię przekonywał, że jest inaczej. Dla mnie jest źle i przy każdej okazji upominam się i będę się upominał w serwisie o poprawienie działania układu kierowniczego. Jak pisałem wcześniej, podobny temat dotyczył baleno. Jak zrobiło się głośno to suzuki ponoć poprawiło układ kierowniczy. Być może tak samo będzie z vitarą. Ale jeżeli klientom to nie przeszkadza to nie spodziewam się żadnej reakcji. A uwierz mi, jeżeli znajdą rozwiązanie i naprawią również Twoją vitarę to zauważysz to po pierwszych przejechanych metrach. Ale żeby producent cokolwiek chciał poprawić to musi mieć informację od użytkowników. Na chwilę obecną wygląda to tak że 90% to zachwyt nad precyzją układu kierowniczego, a 10% to pieniacze którzy nie wiedzą co mówią. Mi się wydaję, że te przykładowe 10% wie po prostu czego oczekiwać od samochodu. Ja nie czepiam się głośności, pomimo, że głośno jest. To jest efektem obniżenia masy. Godząc się na większy hałas mamy profity w postaci lepszych osiągów i niższego spalani. A jakie mamy profity ze źle działającego wspomagania? Jestem pewien, że to w końcu poprawią bo w innym wypadku zaczną tracić na sprzedaży.
Jeżeli jesteś zadowolony to Ok ale być może byłbyś bardziej gdyby układ kierowniczy był lepszy?


Na górę
Post: 25-01-2018, 16:55 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19-01-2013, 14:09
Posty: 1365
Suzuki: Vitara S 4WD AT
Gdzie te 90% zachwytów nad precyzją? Nie mogę znaleźć...
Równie dobrze można stwierdzić, że te 10% to... "Złej baletnicy... ".

_________________
Vitara S 1.4 Boosterjet 4WD AT
Swift Sport 1.4 Boosterjet


Na górę
Post: 25-01-2018, 18:37 
Offline

Rejestracja: 24-09-2016, 10:31
Posty: 134
DS pisze:
Gdzie te 90% zachwytów nad precyzją? Nie mogę znaleźć...
Równie dobrze można stwierdzić, że te 10% to... "Złej baletnicy... ".


Jak pewnie zauważyłeś w następnym zdaniu użyłem słowa "przykładowe 10%". Miało to zobrazować, że większość broni układu kierowniczego a niewielki procent krytykuje. Pod poniższym linkiem jest krótki film z jazdy vitarą nagrany przeze mnie. Myślę, że już go widziałeś i jeżeli uważasz, że to jest prawidłowa zachowanie samochodu to po prostu masz niewielkie wymagania co do układu kierowniczego. Dla mnie jest to poważna wada. Dla niewtajemniczonych a będących oglądać. Od 35s wychylam kierownicę o kilka stopni w prawo i lewo. Zauważcie, że kierownica nie wraca do położenia centralnego i po wychyleniu wpada w drgania (blokowana przez serwo, nie trzymam rąk na kierownicy). Przy każdej próbie korekty toru jazdy trzeba pokonać nienaturalny opór.

https://youtu.be/i75o_g2T2gY


Na górę
Post: 25-01-2018, 20:20 
Offline

Rejestracja: 09-01-2010, 14:02
Posty: 3375
Lokalizacja: Kwidzyn
Może to głupie pytanie ale i tak zapytam: Po co puszczać kierownicę w czasie jazdy? Nie dość, że to niezgodne z techniką jazdy, to jeszcze niebezpieczne.
Tak się zastanawiam, że może też mam tę "wadę" ale nie zauważyłem bo zasadniczo to przynajmniej jedna ręka ZAWSZE jest na kierownicy.

_________________
S-cross 1,6 Pb AWD


Na górę
Post: 25-01-2018, 20:37 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19-01-2013, 14:09
Posty: 1365
Suzuki: Vitara S 4WD AT
bielux, napisałeś, że 90% to zachwyt nad precyzją układu kierowniczego, a nie że 90% nie odczuwa żadnej wady. To chyba zasadnicza różnica co?
I podpisuję się pod postem macioo - gdyby nie forum, to nawet nie wiedziałbym o tak "poważnej wadzie", bo nigdy nie puszczam kierownicy, nawet przy prostowaniu kół (podobnie jak macioo - przynajmniej jedna ręka zawsze ją trzyma).

_________________
Vitara S 1.4 Boosterjet 4WD AT
Swift Sport 1.4 Boosterjet


Na górę
Post: 25-01-2018, 21:01 
Offline

Rejestracja: 16-12-2016, 19:47
Posty: 1574
Suzuki: Vitara
No mi też przyszło to samo do głowy. Po co zmieniać lekko kierunek jazdy i puszczać kierownicę. Jak dla mnie to ta '' wada'' nie istnieje.

Wysłane z mojego VTR-L29 przy użyciu Tapatalka


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1423 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 110 11 12 13 1457 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 52 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
[ GZIP: On ]