Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl

Forum dyskusyjne dla użytkowników samochodów marki Suzuki.
Dzisiaj jest 28-03-2024, 10:23

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2030 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 126 27 28 29 3082 Następna
Autor Wiadomość
Post: 31-08-2017, 15:43 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03-08-2006, 11:13
Posty: 12208
Lokalizacja: CB - CIN - CT
Suzuki: Vitara 1.6 AllGrip
Alix pisze:
A macie jakies foto jak bedzie wyglądać Vitara po lifcie???

Nie całkiem.
viewtopic.php?f=47&t=365&start=550


Na górę
Post: 31-08-2017, 16:01 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07-02-2016, 17:51
Posty: 113
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Suzuki: Swift + Vitara
@ Jarl nie zrozumiałeś mojego wpisu. Wynikać miało z niego, że jak są alternatywy to ludzie z co bogatszych rynków wybierają turbo bo chcą. Z czasem jednak skoro np. Civica w wersji 1.5T sprzedaje się 9x tyle co 2.0 to producent szybko dochodzi do wniosku, że nie ma co się pocić nad produkcją tej niepopularnej globalnie wersji bez turbo i prawdopodobnie wraz z liftem ona zniknie. Podobnie stało się z czasem w wymienionych wyżej markach. Podobnie jak w S-Cross stało się z 1.6 i podobnie jak stanie się wraz z liftem z Vitara - Suzuki oceniło, że 1.0T będzie lepiej sprzedawał te auta na EU jako podstawowy silnik nawet jak jest trochę droższy w produkcji i jest jak jest, wersje w naturalnej aspiracji są wycofywane. Na rynki motoryzacyjne "trzeciego świata" jak Rosja czy Bliski Wschód te wersje zostają, bo tam wciąż kluczowym priorytetem jest koszt produkcji/zakupu, a nie inne walory auta jak jazda czy wyposażenie. Podobnie jak Suzuki oceniło, że diesle w miejskich SUVach u nas nie schodzą bo są za drogie i te auta w ten sposób u nas nie funkcjonują, więc nie ma już takich w ofercie. Koncerny funkcjonują dla kasy... produkują i oferują to, co się możliwie najlepiej sprzedaje. Jakby dzisiaj VAG wymyślił sobie Tiguana 2.0 bez turbo, to obawiam się, że sukcesu sprzedażowego by nie było. Dlatego też takowego nie ma w ofercie.

@ Avalanche dzięki :)


Na górę
Post: 31-08-2017, 16:41 
Offline

Rejestracja: 21-06-2015, 12:31
Posty: 1819
Suzuki: SuziQuattro
Z s-crossem to jednak chyba było inaczej. Nie dano możliwości wyboru z turbo, czy bez. Ciekawe dlaczego pozostawiono wybór w Vitarze


Na górę
Post: 01-09-2017, 09:58 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07-02-2016, 17:04
Posty: 332
Lokalizacja: Skoczów
Suzuki: S-Cross & CX7
Ja to szczerze nie mam nic przeciwko aut z turbo, np taka octavia z 1.4tsi 150km to bajka ... Ale kurcze żeby chociaż te 4 cylindry zachowali w tych nawet litrowkach ;o

_________________
S-Cross GLX 1.6 DDiS Allgrip


Na górę
Post: 01-09-2017, 16:02 
Offline

Rejestracja: 11-02-2015, 22:46
Posty: 332
Lokalizacja: Wawer
Suzuki: (dawniej) S-Cross
>>> 2.0 VTEC kończy się teraz wraz ze schodzącą generacją CR-V (pewnie wraz z przełomem 2017/2018). W nowej jest tylko 1.5 turbo z benzyniaków

Gwoli ścisłości CR-V jest dostępny w US także w wersji z wolnossacym benzyniakiem 2,4. Wersja LX. Komfortowy silnik, wiadomo, ze przez co najmniej 10 lat jedynym wydatkiem (poza olejem i filtrami) będzie benzyna :).

>>> W Nowym Accordzie w USA też już tylko silniki turbo: 1.5T i 2.0T - koniec z 2.4VTEC i V6
Accord 2017 jest dostepny z 2,4 l i z 3,5 V6. Oba wolnossące.

>>>> Civic jak wiadomo też już ma tylko silniki z turbo 1.0T, 1.5T
W US cudo techniki 1.0 R3 nie jest w ogóle oferowane, takie małe uzupełnienie.

Co do HR-V to jest to w sumie dość interesujący crossover, niemniej dość drogi w stosunku do tego co oferuje, a konkurencja i w Polsce i w Europie w tym segmencie jest bardzo silna. Wątpię, żeby wprowadzenie do oferty R3 1.0 jakoś znacząco zwiększyło sprzedaż, oby jej jeszcze bardziej nie położyło :).


Na górę
Post: 01-09-2017, 17:58 
Offline

Rejestracja: 15-07-2015, 16:48
Posty: 255
Mi się HR-V podobała od samej prezentacji, ale zniechęciła mnie cena - do ceny Vitary w wersji, na którą się zdecydowałem, musiałbym dorzucić 10k, a to mnie skutecznie zniechęciło. Patrząc z perspektywy czasu niby niewiele, ale jakoś mnie to w tamtym momencie uwierało. Ale do dziś widząc toto na ulicy zastanawiam się, "co by było, gdyby".


Na górę
Post: 01-09-2017, 18:14 
Offline

Rejestracja: 09-01-2010, 14:02
Posty: 3375
Lokalizacja: Kwidzyn
Szkoda, że HR-V nie robią z opcją 4x4 , bo wtedy byłaby interesujaca dla mnie/

_________________
S-cross 1,6 Pb AWD


Na górę
Post: 01-09-2017, 19:07 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07-02-2016, 17:51
Posty: 113
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Suzuki: Swift + Vitara
Jarl pisze:
>>> 2.0 VTEC kończy się teraz wraz ze schodzącą generacją CR-V (pewnie wraz z przełomem 2017/2018). W nowej jest tylko 1.5 turbo z benzyniaków
Gwoli ścisłości CR-V jest dostępny w US także w wersji z wolnossacym benzyniakiem 2,4. Wersja LX. Komfortowy silnik, wiadomo, ze przez co najmniej 10 lat jedynym wydatkiem (poza olejem i filtrami) będzie benzyna :).


Tak, ten prehistoryczny silnik będący nowoczesnym 15 lat temu kiedy wchodził będzie dostępny w najbiedniejszej, podstawowej wersji dla tradycjonalistów i dusigroszy :) Komfortowy to on może i jest, ale pije jak smok i KM ma głównie na papierze. Co do bezawaryjności to zależy... jak dotąd to 1.5T jest "lejesz olej i benzynę i jedziesz", a 2.0 po próbie "aktualizacji" i wadzie pierścieni raczej jeździ po serwisach na rozbiórkę silnika... oby nie było tak też z 2.4 jak go tak samo spróbują "unowocześnić" (to ten sam silnik K-serii) chociaż z tej konstrukcji... no cóż, bez turbo więcej wyciągnąć się chyba nie da... Tak więc pewnie w podobnej proporcji sprzedaży jak analogiczne silniki w Civicu typu 9x mniej niż wersji turbo do pierwszego liftu pożyje No ale tak, jest, oczywiście masz rację... jeśli mówimy o USA. Na Europę jak pisałem będzie tylko 1.5T z benzyn.

Jarl pisze:
>>> W Nowym Accordzie w USA też już tylko silniki turbo: 1.5T i 2.0T - koniec z 2.4VTEC i V6
Accord 2017 jest dostepny z 2,4 l i z 3,5 V6. Oba wolnossące.


Owszem, nowa generacja dopiero wjeżdża do salonów 2018, jak z resztą pisałem... a w niej będzie... jak napisałem :) Przez to, że Honda tak długo zwlekała z turbo ostatnia generacja Accorda była porażką rynkową w EU, przez co została wycofana ze sprzedaży - konkurencja od dawna oferuje dużo nowocześniejsze motorownie w segmencie D i silnik zdecydowanie nie nadążał za mocno sportowym duchem auta i wyglądem nadwozia, kupców praktycznie brak od kiedy wycofali jedyny sensowny dostępny u nas w tym aucie silnik diesla 2.2. Z resztą amerykańskie V6 J-serii bardzo napsuły Hondzie krwi i marki bo niestety w Accordach, Pilotach i naszych Legendach padaka bloku przy przebiegach rzędu 200tys. km to żadna rzadkość :foch: Naprawa jest nieopłacalna, wymienia się cały silnik. Który też może być wadliwy jak to używka...

Jarl pisze:
>>>> Civic jak wiadomo też już ma tylko silniki z turbo 1.0T, 1.5T
W US cudo techniki 1.0 R3 nie jest w ogóle oferowane, takie małe uzupełnienie.


Nie jest, bo tam silniki rzędu 120-130KM w kompaktowych autach to generalnie mało, inna charakterystyka rynku. Dlatego tam cennik otwiera jednostka 160KM. Tak czy owak to jest obecnie najnowocześniejszy technologicznie silnik Hondy na rynku poza 2.0T z Type R - chociażby tylko te 2 silniki mają pełne technologie VTEC/VTC (1.5T już ma uproszczoną konstrukcję). Obydwa z tego powodu były w finale International Engine Of The Year.

Jarl pisze:
Co do HR-V to jest to w sumie dość interesujący crossover, niemniej dość drogi w stosunku do tego co oferuje, a konkurencja i w Polsce i w Europie w tym segmencie jest bardzo silna. Wątpię, żeby wprowadzenie do oferty R3 1.0 jakoś znacząco zwiększyło sprzedaż, oby jej jeszcze bardziej nie położyło :).


Na forum Hond opinie są przeciwne (m. in. w tym temacie: http://www.civicforum.pl/showthread.php ... wy-rynkowe ). 75% wpisów dotyczących HR-V to narzekanie na kosiarkę 1.5 nawet jak reszta auta się podoba. W odczuwalnie cięższym niż Vitara aucie ta wysokoobrotowa wyjąca wiertarka na króciutko zestopniowanej skrzyni niezbyt pasuje do charakteru tego raczej asportowego SUVika. Jedyny sensownie powożący tym autem silnik u nas dostępny to 1.6 turbodiesel który jest drogi, a poza tym... komu diesel w miejskim SUVie potrzebny?

krzymo pisze:
Mi się HR-V podobała od samej prezentacji, ale zniechęciła mnie cena


Bo to całkiem przyzwoite i praktyczne auto (chociaż poza Magic Seats wbrew papierom realnie wcale nie zapewnia więcej przestrzeni czy bagażnika niż Vitara o czym sam się przekonałem); niestety cena jest niemała. No cóż, transport z Meksyku kosztuje... W dodatku prawie nie ma aut na stockach, bo produkuje to tylko jedna fabryka a HR-V to wielki sukces rynkowy za oceanem. Dlatego Honda nawet nie obniża cen czy nie robi promocji na ten model. Obecnie tak czy owak to najlepiej sprzedające się auto Hondy, chociaż dopiero co weszło do produkcji, już wyprzedziło sprzedażą Civica i CR-V (przy czym CR-V było w 2016 jednym z najlepiej sprzedających się SUV na świecie)... aczkolwiek:

macioo pisze:
Szkoda, że HR-V nie robią z opcją 4x4


Ależ robią. Tylko u nas ich nie sprzedają :) EU dostała bieda wersję 1.5 2WD tylko. Podczas gdy w USA jest 1.8 zarówno jako 2WD i 4WD. W Car & Driver czy WhatCar jak ostatnio czytałem narzekali jak to właśnie fajne auto tylko... to 1.8 "nie jedzie" :szok:


Ostatnio zmieniony 01-09-2017, 19:07 przez Alix, łącznie zmieniany 2 razy.

Na górę
Post: 01-09-2017, 19:23 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03-08-2006, 11:13
Posty: 12208
Lokalizacja: CB - CIN - CT
Suzuki: Vitara 1.6 AllGrip
Widuję często 2 szt. HR-V: szarą i białą. Ta pierwsza jest tak nijaka (i te alufelgi...), że choć stałem koło niej na parkingu przed marketem, to dopiero po powrocie zauważyłem co to za model. Biała w lepszej wersji już wygląda OK.

W Europie HR-V stosunkowo słabo się sprzedaje.
Na pewno lepiej niż Civic, ale takie 2 tys. sztuk w miesiącu na całe UE, to ponad 2x mniej niż Vitary, która jakimś tam wielkim hitem na tle konkurentów też nie jest.


Na górę
Post: 01-09-2017, 19:33 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07-02-2016, 17:51
Posty: 113
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Suzuki: Swift + Vitara
To prawda. Ale już za oceanem przeciwnie: https://www.torquenews.com/1574/honda-h ... mbers-2016
Marketing Hondy Europe jak zawsze dał dupy. Za mała fabryka, nie ma aut. Nieprzemyślana oferta - brak np. 1.8 i 4WD o turbobenzynie nie mówiąc. Cena wyższa od konkurencji jak Vitara, która ma lepsze silniki... Wcale się nie dziwię. Chociaż CX-3 czy Vitarę S byłem gotowy rozważyć, to HR-V nie. Nie ta cena, nie ten silnik. Chociaż jak patrzę jak Polacy kupują ładną budę i nic poza tym co się C-HR nazywa za idiotyczne na miejskiego SUVika sumy typu 140tysi to już sam nie wiem co w tym segmencie znaczy drogo Nie mówiąc po podwyższonej rebadge'owanej Fabii zwanej Audi Q2, której cena startuje od 105tysi a na bogato spokojnie przekroczy 200tys. - chociaż tu przynajmniej można znaleźć pod maską coś co pozwoli sprawnie jechać tym autem... no ale to wciąż nonsens - przynajmniej dla mnie, bo klientów okazuje się nie brakuje.


Ostatnio zmieniony 01-09-2017, 19:33 przez Alix, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
Post: 01-09-2017, 19:52 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03-08-2006, 11:13
Posty: 12208
Lokalizacja: CB - CIN - CT
Suzuki: Vitara 1.6 AllGrip
CX-3 oglądałem nawet, ale w interesującej mnie wersji, nadal 2WD, wychodziła drożej niż Vitara X-LED, no i nie wpakuję tam rodziny z bagażem :(
Inna sprawa, że dealer z okolicy zignorował moje dwa maile (wiadomość odebrana), co dodatkowo zniechęciło do zakupu.

Hondę kiedyś lubiłem. Jechałem trzema (daawno temu Civic 1.5 1991, potem Civic 3d 1.4 1999 i Acura TL 1998) i każda mi się podobała. Znajoma miała "ufo" 1.8 i też fajne to było, ale trochę zbytnio zalatywało w środku radioodtwarzaczami z CD z bazaru.
Z obecnych poza NSX nic nie wywołuje już niestety uśmiechu. Stylistyczna równia pochyła w Europie zaczęła się od tej "Sieny" pod nazwą City. Civic z każdą kolejną generacją jest coraz mniej atrakcyjny (IX gen. jeszcze OK, w tym coupe), Accord podobnie.

koniec OT :D


Na górę
Post: 07-09-2017, 07:27 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07-02-2016, 17:51
Posty: 113
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Suzuki: Swift + Vitara
Cóż, CX-3 jest raczej mało rodzinnym autem. Od biedy jeszcze dla pary, no może 2+1 jak już są poza okresem wożenia wózka. Ale na takie nasze 2+2 to będzie 2., miejskie auto w rodzinie "żonowóz" - podczas gdy Vitara czy HR-V spokojnie mogą pełnić pełną gębą rolę auta rodzinnego. Choć na upartego jak bym zakładał bagażnik dachowy na wyjazdy to może...

Z tym, że żadna Honda obecnie nie wywołuje uśmiechu poza NSX to tak na pewno...? W sumie to jest nawet szybsza fura od klasycznego NSXa... w cenie doposażonego kompaktowego SUVa...?

Obrazek

A może jednak nie jest tak źle :p ? Przepraszam za OT, wiem, miał być koniec :)

Alix pisze:
Przez moje wybory jednak bedzie SUVik Suzuki w rodzinie. Siostrzenica kupuje S-Crossa 1.4T 2WD Premium ;) Jako alternatywa dla... Hyundai Elantra... w sumie sam nie wiem, jak to się stało. W sumie zasługa dobrego cennika Suzuki. Kupić tak bogato wyposazona i jadąca jak trzeba turbobenzyne o praktycznosci kompakta i z dobrym wyposazeniem u konkurencji niełatwo.


A jednak po jeździe próbnej zamówiony Leon 1.4TSI/150KM Style... I to chociaż siostrzenica już jest po leczeniu operacyjnym zaawansowanej dyskopatii mimo młodego wieku... coś argument kręgosłupowy często tu wymieniany za podwyższonym autem nie przeszedł, młoda stwierdziła że jadnak w Leosiu Jej lepiej...?

Avalanche pisze:
Inna sprawa, że dealer z okolicy zignorował moje dwa maile (wiadomość odebrana), co dodatkowo zniechęciło do zakupu.


To była jedna z rzeczy, która w powyższych zakupach próbowała brać rolę. Ja się tym nie przejmuję, zabrałem w końcu siostrzenicę do innego salonu, zapytałem się tylko po drodze czy Ona to chce kupić tego faceta czy to auto i już było OK. Kontakt z salonowcem jest ile, godzinę, dwie, może w sumie pięć? Może z 10 telefonów albo więcej jak załatwia się jakieś finansowanie - a z autem jesteś "na dobre i na złe" ileś lat i to auto Cię interesuje, a nie ten koleś czy jego podejście - sorry! Oni są na prowizyjnym, jak nie jeden się zainteresuje to inny jak nie w tym salonie to w innym (czasem mieście - warto odwiedzić lokalne salony w mniejszych miastach i podsuwać im nawzajem wyceny kunkurencji - bywa, że fajnie walczą ze sobą, a kupujący tylko zyskuje na kasie...). Dlatego jak tu niektórzy piszą, że rezygnują z Hyundai'a bo na salonie nikt do nich nie podszedł... no proszę Was, czy to sprzedawca Was będzie woził do roboty i na wakację czy samochód? Jak jest dobry to warto powiercić dziurę i kupić co się chce, czy obsługa do dupy czy nie. Jedyne co jest tak naprawdę ważne w stacji dealerskiej to jakość serwisu. Jest takie powiedzenie, że pierwsze auto danej marki sprzedaje klientowi salon, ale już kolejne serwis - jak on będzie słaby, to zmienia się markę... Dlatego jeżdżę ponad 30km do swojego ASO, chociaż mam dwa bliżej :) Na które z resztą inni narzekali nie raz, że jakby aut sprzedawać nie chcieli... ale ja mam to naprawdę gdzieś. Wiem co chcę, dopinam swego i to stawiam w garażu, a potem jeżdżę na ten serwis, który jest najlepszy i tyle.


Na górę
Post: 07-09-2017, 07:34 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03-08-2006, 11:13
Posty: 12208
Lokalizacja: CB - CIN - CT
Suzuki: Vitara 1.6 AllGrip
Pod warunkiem, że masz inny salon (i serwis) w pobliżu, a nie 1,5 godziny jazdy dalej od tego pół godziny od domu ;)


Na górę
Post: 07-09-2017, 09:02 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07-02-2016, 17:51
Posty: 113
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Suzuki: Swift + Vitara
Powiem tak: Mazdy 3 i CX-3 objeździłem z najbliższego salonu, obsługa też średnia ale przez kierownika salonu swoje uzyskałem; samochód zamówiłem i będę odbierał z sąsiedniego miasta 120km od domu (ale 4300zł różnicy ulicą nie chodzi), a serwisował będę w salonie który będzie otwarty w 01.2018... przynajmniej na gwarancji, bo potem od 3. przeglądu pewnie już ASO Hondy tak jak teraz robię z żony Swiftem... Słowem spróbowałem co chciałem, kupiłem w najlepszej możliwej cenie i serwisował będę tam gdzie znam ekipę jedną lepiej, a drugą gorzej... ale to kompletnie nie ma znaczenia, że to 4 różne miejsca, jeżdżę autem, a nie punktami dealerskimi i tylko ono mnie interesuje :] To jednak bywa niemała kasa i dość istotne wybory, warto czasem jedno popołudnie i pół baku paliwa odpuścić ;)


Na górę
Post: 07-09-2017, 13:56 
Offline

Rejestracja: 22-05-2017, 21:34
Posty: 332
Suzuki: Vitara
Zgadzam się z Alixem. Sprzedawca i serwis to dwie różne pary kaloszy.
Po swoją Vicię przejechałem 350 km, bo bliżej nie było, a nie chciałem czekać na interesującą mnie wersję bo pewnie bym jeszcze czekał.


Na górę
Post: 07-09-2017, 14:38 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03-08-2006, 11:13
Posty: 12208
Lokalizacja: CB - CIN - CT
Suzuki: Vitara 1.6 AllGrip
Czasami kupując w tym miejscu, gdzie potem serwisujesz, dostajesz na dzień dobry stały rabat na serwis (np. kartę rabatową).

Mogłem kupić Vitarę w salonie odległym o prawie 300 km od domu, zyskując na cenie 1000 zł. Po odjęciu kosztów przejazdu (paliwo + autostrada) wyszło już za mało, żeby tracić cały dzień na wyjazd.


Na górę
Post: 07-09-2017, 15:35 
Offline

Rejestracja: 22-05-2017, 21:34
Posty: 332
Suzuki: Vitara
Upust też wyrwiesz jak podjedziesz do serwisu drugi raz ;)


Na górę
Post: 08-09-2017, 17:59 
Offline

Rejestracja: 15-07-2015, 16:48
Posty: 255
Alix pisze:
Z tym, że żadna Honda obecnie nie wywołuje uśmiechu poza NSX to tak na pewno...? W sumie to jest nawet szybsza fura od klasycznego NSXa... w cenie doposażonego kompaktowego SUVa...?

Obrazek

U mnie wywołuje uśmiech... politowania. Strasznie cebulacki spojler z tyłu. Reszta obleci, choć nie czuje się powalony na łopatki. Zwykła cywilna Mazda 3 zdecydowanie bardziej cieszy moje oko.


Na górę
Post: 08-09-2017, 18:16 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07-02-2016, 17:51
Posty: 113
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Suzuki: Swift + Vitara
Wiadomo jak jest z dyskutowaniem o gustach, każdy ma swój. Aczkolwiek zawsze można spróbować wyrazić go też kulturalnymi słowami...


Na górę
Post: 08-09-2017, 19:42 
Offline

Rejestracja: 15-07-2015, 16:48
Posty: 255
Czyżbyś sugerował, że któreś z użytych przeze mnie słów było niekulturalne?


Na górę
Post: 08-09-2017, 19:56 
Offline

Rejestracja: 22-05-2017, 21:34
Posty: 332
Suzuki: Vitara
W wersji cywilnej nowy Civic nie jest zły. Zdecydowanie wersja bez spoilerów. Z daleka świetnie, ale z bliska... wybaczcie moje prostackie/praktyczne podejście, ale pseudoażurowe panele w zderzakach tylko przez chwilę wywołały zainteresowanie, po chwili z tyłu głowy odezwało się... jak to utrzymać, bo trochę słońca i syfu z drogi i już takie ładne nie będą.


Na górę
Post: 08-09-2017, 19:58 
Offline

Rejestracja: 22-05-2017, 21:34
Posty: 332
Suzuki: Vitara
No i będzie miał fanów wśród nabywców Toyoty C2H5OH czy jak ją tam zwą. Podobnie pozałamywany.


Na górę
Post: 09-09-2017, 20:28 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07-02-2016, 17:51
Posty: 113
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Suzuki: Swift + Vitara
Myślę, że nie będzie miał za wielu nabywców, bo nowy Civic jest po prostu drogi. I mało pomaga tłumaczenie, że "konkurencja po takim doposażeniu jest nawet droższa" - bo nie każdy chce dopłacać za wszystkie elektropseudowspomagaczoprzeszkadzajki, szklany dach i parę innych rzeczy na raz, sorry. Sam wśród "cywilnych" wersji nie widział bym żadnej dla siebie. Bo np. chcę mieć adaptywny zawias, nie chcę płacić za elektronikę i szklany dach - nie ma takiej opcji. A konkurencja ma. I wychodzi dzięki temu taniej i sensowniej. Np. Suzuki dużo łatwiej pod siebie skonfigurować. Stylistyka też mi się podoba, chociaż tył jest dyskusyjny, a plastic-fantastic plastry miodu to jak sami piszecie, zgadzam się w 100%. Mam nadzieję, że lift to poprawi.

Type R to inna bajka. "Cebulacki" spojler nie tylko usuwa wznios aerodynamiczny, ale jedyny w klasie produkuje realny docisk. Takie rzeczy to w supercarach bywają, nie w kompaktach. To nie jest ławka na pokaz czy dla przysłowiowego Seby do postawienia kufla piwa na zlocie - on jest wyprofilowany tak, że nic na nim nie ustoi i wystarczy go pomacać, żeby zrozumieć, że nikt tak by z tym nie kombinował, gdyby to coś realnie nie dawało. A nie są to wolne auta:

Obrazek

Tu filmik: https://www.youtube.com/watch?v=nVQReh079PI

Podobnie jak chrapy z przodu są realnymi tunelami powietrza do hamulców, a wlot na masce nie służy do szpanu i łapania wróbli tylko to jest realne rozprowadzenie CAI do komory silnika z deflektorem ciepła nad kolektorem wydechowym itp. Wygląda jak wygląda, można się z niego śmiać, ale to poważne auto, a nie udawacz jak C-HR. Nawet zwierzyna taka jak Lambo Gallardo miewa z nim problem (poza prostą autostradą oczywiście).

Sorry za OT, nie ma to nic wspólnego z tytułem wątku. To nie jest alternatywa dla Vitary. Może inaczej, Vitara nie jest tu żadną alternatywą... :]


Na górę
Post: 10-09-2017, 12:03 
Offline

Rejestracja: 15-07-2015, 16:48
Posty: 255
Na torze to może i ma sens - wtedy nawet wygląd jest mniej cebulacki. Natomiast do cywilnej jazdy? Moim zdaniem przerost formy nad treścią. Do ustawowych (powiedzmy) 140-150km/h to chyba nie jest konieczne.


Na górę
Post: 10-09-2017, 13:18 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07-02-2016, 17:51
Posty: 113
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Suzuki: Swift + Vitara
W takim razie po co AllGrip w Vitarze? Przecież 98% czasu do cywilnej jazdy na asfalcie tym jakby nie było miejskim SUVem nie jest on konieczny ;) ?


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2030 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 126 27 28 29 3082 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 25 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
[ GZIP: On ]