Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl

Forum dyskusyjne dla użytkowników samochodów marki Suzuki.
Dzisiaj jest 27-04-2024, 15:35

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2040 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5 682 Następna
Autor Wiadomość
Post: 25-03-2016, 18:02 
Offline

Rejestracja: 09-01-2010, 14:02
Posty: 3375
Lokalizacja: Kwidzyn
SX4ever pisze:
Przez ponad trzydziesci lat jezdzilem "oska" wiec tak na dobra sprawe i teraz naped 4WD mi tak na prawde nie jest potrzebny.


Ja ponad 20 lat jeździłem z napędęm na jedną oś ale odkąd przejechałem pierwszą zimę 4x4, to się zakochałem. :milosc: Nie jestem "ofrołdowcem" który regularnie topi auto w błocie (przez lata miałem taką "rozrywkę" w pracy wiec... ) ale lubię odjechać trochę od głównej drogi z daleka od ludzi odpocząć na łonie przyrody. I pewnie wszędzie bym lekko podniesionym 2WD dojechał ale AWD nie powoduje stresu na widok błotnistej kałuży, czy piaszczystego podjazdu. :))

_________________
S-cross 1,6 Pb AWD


Na górę
Post: 08-04-2016, 21:01 
Offline

Rejestracja: 29-12-2015, 17:41
Posty: 694
DS pisze:
Przy skrzyni CVT jest to napęd oparty o sprzęgło wielopłytkowe, sterowane hydraulicznie (w przypadku All Grip elektromagnetycznie). W Subaru sprzęgło to znajduje się z przodu, a nie przy tylnym dyfrze. Wszystkie rodzaje napędu Subaru określa jako stałe. CVT - Aktywny podział momentu napędowego ACT-4:
http://www.subaru.pl/tech-symmetricalawd.html


Jakie sa zalety i wady sprzegla hydraulicznego w porownaniu z elektromagnetycznym?


Na górę
Post: 08-04-2016, 21:26 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19-01-2013, 14:09
Posty: 1365
Suzuki: Vitara S 4WD AT
Dobre sprzęgło hydrauliczne może przenosić znacznie większy moment oraz jest mniej podatne na przegrzanie... I w zasadzie tyle zalet.
W przypadku lekkich crossoverów czy SUV nie ma to znaczenia, sprzęgło elektromagnetyczne w zupełności wystarcza (wytrzymuje obciążenia w takich autach jak np. Nissan Pathfinder, Nissan GTR, Porsche 911 Turbo). Sprzęgło elektromagnetyczne jest lekkie, banalnie proste w budowie, serwisowanie sprowadza się do wymiany oleju w ilości 0,5l, raz na 100 tys. km.
W przypadku sprzęgła hydraulicznego serwisu wymaga pompa i inne skomplikowane, często awaryjne podzespoły...

_________________
Vitara S 1.4 Boosterjet 4WD AT
Swift Sport 1.4 Boosterjet


Na górę
Post: 21-01-2017, 08:38 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29-06-2015, 17:33
Posty: 459
Jestem po wizycie w salonie SsangYonga bo strasznie byłem ciekaw modelu XLV. Powiem tak: Vicie kocham ale jak zobaczyłem XLV to mam ochotę na skok w bok. Cholernie ładna wg. mnie bryła poczynając od zderzaka przedniego i lamp. Świetny agresywny przód. Wykonanie wnętrza mocno przyćmiło stojqcą na parkingu Suzane. Dużo większa dbałość bo szczegóły i wyższa jakość. Ma się wrażenie, że siedzi się w aucie o klasę wyżej.
Dużo fajnych detali i dodatków. Bardzo obszerny bagażnik bo ponad 700l. Nawet jak faktycznie byłby mniejszy niż podaje producent to i tak lekko zmieści jedną dużą walizkę więcej od Vici. Bardzo dobre wyposażenie wersji Quartz
m in. z czujnikami zmierzchu, deszczu, podłokietnikami z przodu i z tyłu, ledami przodu i z tyłu...
Chce się nim przyjechać bo jak w jeździe mnie także pozytywnie zaskoczy to może zostać następcą Vici. Jazda próbna w przyszłym tygodniu.
Jeszcze jeden plus to to że auto całkowicie pozkładane w Korei i z 5 letnią gwarancją lub limitem 100tys w których się mieszczę. .

_________________
Obecnie Tucson, już nie Vitara ale sympatia wciąż pozostała.


Na górę
Post: 21-01-2017, 11:52 
Offline

Rejestracja: 03-09-2007, 18:11
Posty: 135
Suzuki: SCross 4x4
Przed zakupem używki SCrossa myślałem nad Tivoli, ale zrezygnowałem bo: duży próg po złożeniu oparć, brak możliwości wyboru 4x4 przy benzynie, silnik benzynowy ponoć paliwożerny, auto i serwis duża zagadka no i kompletny brak opinii użytkowników. XLV to już spory samochód, z suchych danych większy od SCrossa i dalej nie rozumiem dlaczego do benzyny nie można dobrać napędu. Cena za wersję Quartz ok. 70 dych, pewnie dużo można stargować bo marka niszowa i nieznana, tylko czy wyjściowa cena wygląda aż tak atrakcyjnie? Jak się przejedziesz to daj znać, bo sam jestem ciekaw jak to jeździ.

P.S
Można do benzyny dobrać napęd 4x4, pod warunkiem, że kupimy wersję... z automatyczną skrzynią.

_________________
SCross PB 4X4 Xled + Liana 1,6 PB


Na górę
Post: 21-01-2017, 16:53 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29-06-2015, 17:33
Posty: 459
Dam znać. Pozostanie mi też kwestia sprzedaży w razie czego Vici ale może się udać bo za wielu używanych to ich nie ma a samochód z 2015 za kilka dobrych tysięcy mniej może kogoś zainteresować.
Najpierw jednak czekam na wspomnianą jazdę próbną XLV.
Z salonu wyszedłem w ciężkim szoku po zapoznaniu się z nim- pozytywnym

_________________
Obecnie Tucson, już nie Vitara ale sympatia wciąż pozostała.


Na górę
Post: 21-01-2017, 23:02 
Offline

Rejestracja: 09-01-2010, 14:02
Posty: 3375
Lokalizacja: Kwidzyn
No ja bym się tak nie jarał kilka tysi upustu za (bądź co bądź) dwuletni samochód, to żaden cymes. No i można go kupić pod warunkiem, że na wieeeele lat. Bo wtedy już ceny używek nie różnią się tak bardzo. Przy sprzedawaniu auta 5-6 letniego raczej nie dostanie się ceny jak za Vitarę. Kolejną sprawą na minus jest niszowość marki. Co za tym idzie, człowiek skazany jest na eksploatację głównie w ASO (co przy skromnej sieci może stanowić problem). No bo jeżeli np. kupno klocków do S-crossa stanowi problem, to wyobrażam sobie jak to będzie z częściami eksploatacyjnymi do Sang Yonga. Nawet gdyby wnętrze było jak w klasie premium, ja bym go nie kupił za tyle...

_________________
S-cross 1,6 Pb AWD


Na górę
Post: 22-01-2017, 10:01 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29-06-2015, 17:33
Posty: 459
Dla dobrego mechanika nie ma różnicy jakie auto naprawia, a że mam takiego który serwisował mi poprzednie auta to będę miał się do kogo zwrócić po upływie gwarancji. A na chwilę obecną do innych modeli SY które już są na rynku w hurtowniach części są. Do XLV też będą.
KIA miała kilka lat temu to samo- dobre samochody, a ludzie nie brali aż tak chętnie bo nie znali marki.a jak już znali to uważali ją za mało atrakcyjną. A teraz jak to się zmieniło. To m in. Sportage zrobił im taką sprzedaż i rozpoznawalność. Nie dam głowy jak to będzie z SY ale kto wie. Jak odświeży Rextona i Korando to będzie mieć w ofercie co najmniej 4 auta typu SUV Crossover a to więcej niż niejedna popularniejsza marka.
Oczywiście każdy ma swój gust i Ty byś się nie zdecydował, ale ja tam lubię nieraz coś innego i stąd ciężko myślę nad tym modelem. Co nie zmienia faktu, że muszę się nim najpierw przejechać.
Pozdrawiam :D

_________________
Obecnie Tucson, już nie Vitara ale sympatia wciąż pozostała.


Na górę
Post: 22-01-2017, 11:29 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03-08-2006, 11:13
Posty: 12230
Lokalizacja: CB - CIN - CT
Suzuki: Vitara 1.6 AllGrip
Ssangyongiem na pewno się wyróżnisz w tłumie ;)

Sprzedaż Tivoli w Europie:
2015 - ok. 4 500 szt.
2016 - ok. 9 300 szt. (+ ok. 1 000 szt. XLV)

Vitara:
2015 - ok. 43 000 szt.
2016 - ok. 70 000 szt.


Na górę
Post: 22-01-2017, 11:44 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29-06-2015, 17:33
Posty: 459
No wychodzi na to, że bardzo ;)

_________________
Obecnie Tucson, już nie Vitara ale sympatia wciąż pozostała.


Na górę
Post: 22-01-2017, 11:51 
Offline

Rejestracja: 03-09-2007, 18:11
Posty: 135
Suzuki: SCross 4x4
Avalanche,
to jednak tego SS troszkę się sprzedało, ciekawe ile w Polsce?

Z tą niszowością Rafał ma trochę racji. Gdy gdzieś w latach 2007-2010 Suzuki zaczęło ofensywę w Polsce z silnikami zaburtowymi miały dobrą cenę i były o wiele tańsze od Yamahy czy Mercurego, a jakość ta sama, więc skrzętnie z tego skorzystałem i za fajne pieniądze w Mikołajkach wziąłem nówkę. Dwa lata temu przyszedł czas na zmianę, no i Suzuki dalej jest w czołówce technologicznej, niestety już też cenowej. Wziąłem więc Tohatsu, które jest mało znane, a mało kto wie, że do 30 koni Tohatsu robi dla Mercurego, który wali tylko swoją nalepkę. Przy silniku 5km różnica między Mercurym a Tohatsu to ok. 1500 zł oczywiście na korzyść tego drugiego.

Być może jest lub będzie tak z SS, choć trochę ciężko uwierzyć mi w taką różnicę w jakości wykonania. Az przy okazji sam wdepnę i obadam, póki co czekam na relację z jazdy Rafała.

_________________
SCross PB 4X4 Xled + Liana 1,6 PB


Na górę
Post: 22-01-2017, 14:37 
Offline

Rejestracja: 26-06-2016, 20:39
Posty: 27
Suzuki: Vitara
Nie wiem jak na żywo ale na zdjęciach XLV wygląda jak napompowana skoda fabia.


Na górę
Post: 22-01-2017, 15:13 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29-06-2015, 17:33
Posty: 459
Jeszcze nie jestem posiadaczem XLV więc nie będę w zaparte bronił tego modelu czy marki bo każdy może mieć swoje zdanie. Jednak Twoje porównanie go do Fabii jest bynajmniej nietrafione i chyba wzięte tylko z faktu, że Ci ta marka nie pasuje. Gdzie Ty widzisz podobieństwa :szok:

_________________
Obecnie Tucson, już nie Vitara ale sympatia wciąż pozostała.


Na górę
Post: 22-01-2017, 16:13 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15-05-2011, 01:23
Posty: 462
Lokalizacja: Pszczyna
macioo pisze:
... No bo jeżeli np. kupno klocków do S-crossa stanowi problem...


a kto powiedział, że problem: stan magazynowy na dziś w promieniu 30min jazdy ode mnnie (poza ASO) Bielsko 2kpl, Tychy 1kpl, Katowice 1kpl, sosnowiec powyżej 10kpl.

sorry za offtop pozdrawiam


Na górę
Post: 22-01-2017, 19:08 
Offline

Rejestracja: 26-06-2016, 20:39
Posty: 27
Suzuki: Vitara
VITARARAFAŁA pisze:
Jeszcze nie jestem posiadaczem XLV więc nie będę w zaparte bronił tego modelu czy marki bo każdy może mieć swoje zdanie. Jednak Twoje porównanie go do Fabii jest bynajmniej nietrafione i chyba wzięte tylko z faktu, że Ci ta marka nie pasuje. Gdzie Ty widzisz podobieństwa :szok:


Nie obrażaj się. Po prostu takie mam skojarzenie. co do marki to nie mam uprzedzenia. Obok salonu gdzie brałem vitarę jest też salon ssangyong więc zrobiłem mały rekonesans :) Wnioski - fajne samochody ale jednak suzuki bardziej do mnie przemawia. Ssangyong jest już parę ładnych lat na polskim rynku i trochę ma małą siłę przebicia. Miejmy nadzieję że pójdzie śladem Kia, a nie skończy jak Daewoo.


Na górę
Post: 22-01-2017, 19:55 
Offline

Rejestracja: 09-01-2010, 14:02
Posty: 3375
Lokalizacja: Kwidzyn
drysiek pisze:
macioo pisze:
... No bo jeżeli np. kupno klocków do S-crossa stanowi problem...


a kto powiedział, że problem: stan magazynowy na dziś w promieniu 30min jazdy ode mnnie (poza ASO) Bielsko 2kpl, Tychy 1kpl, Katowice 1kpl, sosnowiec powyżej 10kpl.

sorry za offtop pozdrawiam

No tyle, że w katalogach jest jakiś błąd z numerami. Klocki wymieniałem w firmie zajmującej się zawieszeniami i hamulcami od lat. Po zamówieniu zgodnie z katalogami (nawet jeden z Allegro, który zapewniał na 100% że pasują) przychodziły klocki o 10mm za małe. Dopiero japońskie ODOYO pasowały. Przyszły jako czwarta próba zamówienia. Tak więc stan magazynowy w sklepie internetowym to nie wszystko. Trochę byłem zdziwiony zważywszy, że auto od 3 lat na rynku. Podobnie z filtrami powietrza. Dopasowałem po rozmiarach Mann i wcale nie występuje on jako zamiennik do S-cross. Te które pokazują nie pasują. :sciana:

_________________
S-cross 1,6 Pb AWD


Na górę
Post: 22-01-2017, 22:05 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29-06-2015, 17:33
Posty: 459
Gulu28 pisze:

Nie obrażaj się. Po prostu takie mam skojarzenie. co do marki to nie mam uprzedzenia. Obok salonu gdzie brałem vitarę jest też salon ssangyong więc zrobiłem mały rekonesans :) Wnioski - fajne samochody ale jednak suzuki bardziej do mnie przemawia. Ssangyong jest już parę ładnych lat na polskim rynku i trochę ma małą siłę przebicia. Miejmy nadzieję że pójdzie śladem Kia, a nie skończy jak Daewoo.


Spoko nie obrażam się- tylko zaszalałeś z porównaniem :P Ja też mam nadzieję, że wybije się jak KIA, a póki co jestem zainteresowany i niszowość marki mi nie przeszkadza-wręcz przeciwnie ;) A czy będzie dobrze jeździć to dam Wam znać.

_________________
Obecnie Tucson, już nie Vitara ale sympatia wciąż pozostała.


Na górę
Post: 23-01-2017, 01:09 
Offline

Rejestracja: 04-12-2016, 19:12
Posty: 261
Lokalizacja: małopolska
Suzuki: Vitara 1.6 4WD
VITARARAFAŁA pisze:
Jestem po wizycie w salonie SsangYonga bo strasznie byłem ciekaw modelu XLV. Powiem tak: Vicie kocham ale jak zobaczyłem XLV to mam ochotę na skok w bok. Cholernie ładna wg. mnie bryła poczynając od zderzaka przedniego i lamp. Świetny agresywny przód. Wykonanie wnętrza mocno przyćmiło stojqcą na parkingu Suzane. Dużo większa dbałość bo szczegóły i wyższa jakość. Ma się wrażenie, że siedzi się w aucie o klasę wyżej.
Dużo fajnych detali i dodatków. Bardzo obszerny bagażnik bo ponad 700l. Nawet jak faktycznie byłby mniejszy niż podaje producent to i tak lekko zmieści jedną dużą walizkę więcej od Vici. Bardzo dobre wyposażenie wersji Quartz
m in. z czujnikami zmierzchu, deszczu, podłokietnikami z przodu i z tyłu, ledami przodu i z tyłu...
Chce się nim przyjechać bo jak w jeździe mnie także pozytywnie zaskoczy to może zostać następcą Vici. Jazda próbna w przyszłym tygodniu.
Jeszcze jeden plus to to że auto całkowicie pozkładane w Korei i z 5 letnią gwarancją lub limitem 100tys w których się mieszczę. .

Automatyczna klima tylko w najwyższym wyposażeniu, napęd 4x4 tylko z automatem ...hmmm... wg konfiguratora za to czego potrzebowałem w Vitarze musiałbym w SsangYongu zapłacić o 26 tys więcej (lub 14tys. biorąc zeszłoroczny model). Nooo interes życia to by to nie był....
Wiem, że wygląd to kwestia gustu i o gustach się nie dyskutuje.... Jednak sam nie brałem XLV pod uwagę także dlatego, że moja lepsza połowa najpierw zapłakała rzewnie nad wyglądem nadkoli oraz nad bagażnikiem doklejonym do Tivoli. A potem już z troską w głosie zapytała: "powaliło cię?" ;)


Żeby pozostać w temacie wątku - u nas wygrała (na szczęscie) z Jeepem Renegade, a ze względu na miażdżąca różnicę w cenie z Subaru Foresterem. Tak więc dla nas to będzie trzecia Suzi (i zastępuje aktualną GV).
Gdyby w sprzedaży była GV brałbym w ciemno, a gdyby nowy Ignis był większy to pewnie z kolei jego musiałbym kupić.... :P

_________________
Vitara 1.6 Premium 4WD


Na górę
Post: 23-01-2017, 08:41 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29-06-2015, 17:33
Posty: 459
W kwestii napędu faktycznie 4WD faktycznie dopłata jest wysoka i wybór tylko przy automacie też SY wymyślił sobie bez sensu. Mnie jednak interesuje opcja 2WD i w niej ceny są bardzo przyzwoite.
Reszta to już rzecz gustu ;)

_________________
Obecnie Tucson, już nie Vitara ale sympatia wciąż pozostała.


Na górę
Post: 23-01-2017, 21:29 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15-05-2011, 01:23
Posty: 462
Lokalizacja: Pszczyna
macioo pisze:
drysiek pisze:
macioo pisze:
... No bo jeżeli np. kupno klocków do S-crossa stanowi problem...


a kto powiedział, że problem: stan magazynowy na dziś w promieniu 30min jazdy ode mnnie (poza ASO) Bielsko 2kpl, Tychy 1kpl, Katowice 1kpl, sosnowiec powyżej 10kpl.

sorry za offtop pozdrawiam

No tyle, że w katalogach jest jakiś błąd z numerami. Klocki wymieniałem w firmie zajmującej się zawieszeniami i hamulcami od lat. Po zamówieniu zgodnie z katalogami (nawet jeden z Allegro, który zapewniał na 100% że pasują) przychodziły klocki o 10mm za małe. Dopiero japońskie ODOYO pasowały. Przyszły jako czwarta próba zamówienia. Tak więc stan magazynowy w sklepie internetowym to nie wszystko. Trochę byłem zdziwiony zważywszy, że auto od 3 lat na rynku. Podobnie z filtrami powietrza. Dopasowałem po rozmiarach Mann i wcale nie występuje on jako zamiennik do S-cross. Te które pokazują nie pasują. :sciana:


Nie korzystam ze "sklepów internetowych" części dobiera się po numerze nadwozia (te klocki dobrałem po numerze nadwozia jednego z moich klientów :-) ), błąd katalogowy klocków znam dlatego podałem stany z właściwego klocka (142mm) a nie z tego co podają sklepikarze - 132mm (którego jest jeszcze więcej)

pozdrawiam Adrian


Na górę
Post: 31-01-2017, 11:17 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29-06-2015, 17:33
Posty: 459
Jestem po jeździe próbnej XLV. Wrażenia całkiem, całkiem dobre.
Żwawy silnik choć jego dźwięk jest specyficzny podczas wkręcania wyżej.
Elastyczny i na mieszanej trasie bo taką udało mi się zaliczyć w ramach jazdy próbnej, bardzo dobrze reagował na sytuacje na drodze, żwawo przyspieszał i przy tym pokazywał niezłe spalanie. Komfort jazdy również na plus, zawieszenie ładnie pracowało na naszych drogach i żadne nieprzyjemne stuki nie dochodziły do kabiny. Nieco miększe niż w Vici. Kierownica wykonywała polecenia i w tej kwestii także nic XLV nie zarzucę. Hamulce przy normalnej jeździe sprawne, a czy są mocne podczas potrzeby gwałtownego hamowania to już nie powiem bo takiej próby nie robiłem.
Dosyć słabe światła i raczej zalecana wymiana żarówek mijania. W kabinie komfortowo i przyjemnie, wykończenie jak już pisałem jest bardzo na plus więc i nie było słychać żadnych skrzypień itp.
Co na minus? Pozycja za kierownicą jest nieco niższa niż w Suzi, a u pasażera to już dużo niższa. Żona miała wrażenie, że jedzie sedanem i faktycznie zapadała się w fotelu. Nieco gorsza widoczność w szybach bocznych- przednie są nieduże, a tylne już całkiem się zwężają przez co mniejsi pasażerowie z tyłu, świata za dużo z auta nie zobaczą.
Prześwit wg. katalogu też jest taki sobie bo 170mm choć oglądając auto od spodu miałem wrażenie, że jest lepiej niż katalogowo>
Dodatkowo nie wystaje żaden element, wszystko na dole jest dobrze upakowane i na mniej więcej jednej wysokości.

Czy podjąłem decyzje o zmianie? Jednak raczej nie, bo choć Vicia jest dosyć toporna to jednak jadąc nią mam to wrażenie jazdy SUV-em( ok. niedużym i dla niektórych crossoverem, ale jednak jej budowa i pozycja za kierownicą jest do SUV-a mocno zbliżona)
W XLV czułem się ok, ale bardziej jak w kombi lub minivanie. Za to już żona narzekała znacznie bardziej, a jej zdanie też się dla mnie liczy skoro budżet wspólny ;/
Tak więc SY jednak przegrał chyba z Suzaną ale jak tak dalej będą robili auta i kolejne modele ulepszali to daje tej marce duże szanse powodzenia :D

Decyzji o zmianie ostatecznie nie porzuciłem bo teraz zaczął mi po głowie chodzić nowy Seat Ateca i używany Hyundai IX35.
Planuje więc jazdy próbne.

_________________
Obecnie Tucson, już nie Vitara ale sympatia wciąż pozostała.


Na górę
Post: 31-01-2017, 17:55 
Offline

Rejestracja: 09-01-2010, 14:02
Posty: 3375
Lokalizacja: Kwidzyn
No i dla mnie SY też odpadnie, przez dwa, dla mnie ważne, "ujemne minusy" ;) Pierwsze, to światła (kupowany s-cross, w założeniach zakupowych, musiał mieć ksenony). Druga sprawa, to właśnie pozycja za kierownicą ( lubię bardziej jak na krześle, a nie w zapadniętym, miękkim fotelu). Niesprawny kręgosłup w Suzi znosi najlepiej jazdę. Pomimo, że w S-crossie skórzane fotele są sprężyste i wygodne, brakuje mi w nich trochę regulacji lędźwiowej.

_________________
S-cross 1,6 Pb AWD


Na górę
Post: 08-02-2017, 20:10 
Offline

Rejestracja: 02-02-2017, 09:23
Posty: 346
Lokalizacja: Warszawa
Suzuki: Vitara 1.6
A co sądzicie o Opel Mocca ?Też wydaje się ciekawym autem,jest już od jakiegoś czasu na rynku i sporo sie ich sprzedaje. Jak według Was ma się do Vitarki?


Na górę
Post: 08-02-2017, 20:49 
Offline

Rejestracja: 08-11-2015, 20:35
Posty: 55
Lokalizacja: Wawa
Wszystko zależy od tego co kto lubi. Mi nie podobała się ta kalustrofobia (zwłaszcza dotyczaca bagażnika) zarówno w Mocce jak i w Mazdzie 3. Poza tym oba te modele to jedynie nadmuchane auta segmentu B.

_________________
Vitara 2WD MT xLED


Na górę
Post: 08-02-2017, 21:42 
Offline

Rejestracja: 04-12-2016, 19:12
Posty: 261
Lokalizacja: małopolska
Suzuki: Vitara 1.6 4WD
sipap248 pisze:
A co sądzicie o Opel Mocca ?Też wydaje się ciekawym autem,jest już od jakiegoś czasu na rynku i sporo sie ich sprzedaje. Jak według Was ma się do Vitarki?

takie "bzdury" jak - 4x4 dostępne wyłącznie przy najdroższych silnikach; automatyczna klima w najdroższej wersji wyposażenia.
Za to już w standardzie otrzymujesz rzeczy tak bardzo potrzebne jak "składany kluczyk w kolorze nadwozia" czy wlew paliwa otwierany pilotem. :ok:

To ja podziękuję. ;)

Edit:
Aaaaaa, przepraszam! Obadałem stronę - i choć tej nie widziałem na żywo, to nowa Mokka X - już wygląda nieco lepiej (a nie jak Corsa pogryziona przez szerszenie :lol: ) no i na papierze też nieco lepiej wypada (i drożej)

_________________
Vitara 1.6 Premium 4WD


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2040 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5 682 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 93 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
[ GZIP: On ]