Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl

Forum dyskusyjne dla użytkowników samochodów marki Suzuki.
Dzisiaj jest 27-04-2024, 08:06

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2040 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 582 Następna
Autor Wiadomość
Post: 22-03-2016, 10:00 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19-01-2013, 14:09
Posty: 1365
Suzuki: Vitara S 4WD AT
smokoviec pisze:
Widzę, że Subaru nie jest tu zbyt mile widziane. Dodawanie filmików jak to Subaru jest cienkie, to w odpowiedzi z łatwością można znaleźć kilka innych "produkcji" jak XV goni kota w zimowych warunkach samemu Jimny
Źle zrozumiałeś cel dodania tego filmiku. Akurat w tym przypadku jest to pewnego rodzaju manipulacja ze strony Mazdy, choć rzeczywiście znaleziono słabszy punkt SAWD, ale to temat na inne forum.
Co do sedna sprawy - jeżeli napęd Subaru (CVT, AT) uznajemy za permanentny, to All Grip także jest napędem permanentnym (poza trybem Auto) i tak trzeba go traktować porównując do XV.

_________________
Vitara S 1.4 Boosterjet 4WD AT
Swift Sport 1.4 Boosterjet


Na górę
Post: 22-03-2016, 17:19 
Offline

Rejestracja: 09-01-2010, 14:02
Posty: 3375
Lokalizacja: Kwidzyn
No właśnie też się zastanawiam i nigdzie nie mogę znaleźć jednoznacznej odpowiedzi. Mianowicie, jak to jest z tym napędem w Subaru? Jeżeli (jak słyszałem) że CVT w Subaru ma tył dołączany sprzegłem wielopłytkowym (jak all grip) to chyba nie jest to permanentny napęd. Z drugiej strony nowy Forester XT 240KM też ma podobno CVT, a też się chwali stałym napędem na cztery koła. Sam już nie wiem co o tym myśleć. Dla mnie poza silnikiem, to napęd byłby argumentem za Subaru ale skoro to, to samo co Suzuki, to po co przepłacać?

_________________
S-cross 1,6 Pb AWD


Na górę
Post: 22-03-2016, 21:18 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13-06-2012, 20:19
Posty: 1508
Suzuki: TM3 LR Highland
Ja co prawda Vitary ostetcznie nie kupiłem, bo jednak stwierdzilismy z żoną ze nie potrzebujemy drugiego tak drogiego auta do jazd miejskich ale co sie najezdzilismy po salonach to nasze ;)

Moim zdaniem Vitara jest tania (podobnie jak scross) i to jest najwieksza zaleta.
W zasadzie jedynym tanszym SUVem byl Duster, ktory dla mnie jest o klasę gorzej zrobiony. Ciut drozszy był Juke 1.6 94 KM ale to juz naprawde małe auto. Choc jazda tym silnikiem (ten sam Nissanowski HR16DE co w Dusterze) jest w miescie calkiem przyjemna.
ASX przestronny, palacy minimalnie wiecej niz Vitara, cichszy ale znowu drozszy...Wg mojej żony lepiej wykonany wewnatrz, dla mnie raczej podobnie. Widac wiek konstrukcji.
Obejrzelismy jeszcze dokladnie nowe HRV, Yeti i CX3.

Gdybysmy sie jednak zdecydowali na SUVa to raczej na 100% byłaby to Mazda CX3. Podstawowy silnik jest po prostu najlepszy ze wszystkich suvow miejskich. Te benzynowe 2.0 120 koni bardzo dobrze jedzie, plynnie sie rozpedza, nie halasuje za mocno. Spalanie takie samo jak w Vitarze. Po prostu uklad napedowy nie ma słabych stron.
Moment obrotowy 200nm wystarcza nawet jak w srodku sa 3 osoby.
Wyglad super, wnetrze nowoczesne, minimalistyczne. Przestronnosc akceptowalna, podobnie jak w Vitarze, mniej miejsca od Scrossa.
Cenowo wychodzilo kilka tys drozej od Vitary ale zarowno ja jak i zona mielismy wrazenie auta o klasę lepszego, dopracowanego.

Ostatecznie i tak skonczylo sie na tym, ze ja jezdze dalej swoim Golfem 7, a zona wybrala do miasta taniego Swifta....wzgledy ekonomiczne.

_________________
Ex Vitara Premium 1.0T FWD 2019
Ex Vitara S 1.4T FWD 2018
Ex Swift Comfort 1.2 94 KM 2015
Ex Splash Comfort 1.2 86 KM LPG 2009


Na górę
Post: 22-03-2016, 21:54 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05-10-2015, 21:06
Posty: 33
Remote pisze:
Gdybysmy sie jednak zdecydowali na SUVa to raczej na 100% byłaby to Mazda CX3 (...) Przestronnosc akceptowalna, podobnie jak w Vitarze, mniej miejsca od Scrossa.


Nie mogę się zgodzić z tym stwierdzeniem. Przestronność Mazdy CX-3 nie dorównuje Vitarze - zarówno wnętrze, jak również bagażnik są po prostu mniejsze. Z zewnątrz samochód jest na prawdę piękny, jednak wielkość pozostawia sporo do życzenia - napompowana mazda 2. To w moim przypadku odrzuciło Mazdę CX-3 z koszyka zakupów, pomimo że bardzo podoba mi się ten samochód.


Na górę
Post: 22-03-2016, 22:28 
Offline

Rejestracja: 10-01-2016, 17:21
Posty: 178
Suzuki: Vitara IIS 1.4AT 4WD
Gdyby względy estetyczne były na pierwszym miejscu to też wziąłbym CX-3. Silnik też ma fajny ale ilość miejsca jest nieporównywalna z Vitarą. Sam za sobą w Maździe się nie mieściłem, a w Vitarze mam kilka cm luzu od kolan do oparcia kierowcy. O bagażniku nie wspominając - powierzchnia podłogi Vitary jest bardzo bliska S-crossowej a to ma często większe znaczenie niż pojemność wg norm.
W sumie Vitara jest małym samochodem lecz ze względu na to, że siedzi się trochę na sztorc (i jest to wygodne) miejsca na długość jest sporo. W porównaniu do Swifta (chyba najmniejszy bagażnik w klasie) nowe modele Suzuki są dość obszerne w środku vs wymiary zewnętrzne. Miałem okazję jechać Celerio i byłem naprawdę pozytywnie zaskoczony ilością miejsca wewnątrz w takim maluchu (wykorzystane zalety pudełkowatego kształtu). Tylko silnik nie porywał, a cena skazuje go na miano rynkowego niewypału ale to nie przedmiot tego wątku...

_________________
Vitara II 1.4 AllGrip AT
Swift V 1.2 CVT


Na górę
Post: 22-03-2016, 23:22 
Offline

Rejestracja: 15-07-2015, 16:48
Posty: 255
antomad pisze:
Nie mierzyłem, ale skoro mówisz, że większy to tak jest ;) Robi wrażenie mniejszego, zgadzam się również co do mniej nowoczesnego wnętrza. Patrząc z perspektywy na mijane ASX-y nie żałuję wyboru :)


"Też nie mierzyłem... znaczy, mierzyłem, tylko nie wiem, czy nie za mało..." że tak zacytuję ;).

A tak na serio to miałem dane techniczne z prospektów reklamowych i z autocentrum.pl. Ja ogólnie też nie żałuję, chociaż czasem przy mijankach się zastanawiam...


Na górę
Post: 23-03-2016, 08:55 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19-01-2013, 14:09
Posty: 1365
Suzuki: Vitara S 4WD AT
macioo pisze:
No właśnie też się zastanawiam i nigdzie nie mogę znaleźć jednoznacznej odpowiedzi. Mianowicie, jak to jest z tym napędem w Subaru? Jeżeli (jak słyszałem) że CVT w Subaru ma tył dołączany sprzegłem wielopłytkowym (jak all grip) to chyba nie jest to permanentny napęd. Z drugiej strony nowy Forester XT 240KM też ma podobno CVT, a też się chwali stałym napędem na cztery koła. Sam już nie wiem co o tym myśleć. Dla mnie poza silnikiem, to napęd byłby argumentem za Subaru ale skoro to, to samo co Suzuki, to po co przepłacać?
Przy skrzyni CVT jest to napęd oparty o sprzęgło wielopłytkowe, sterowane hydraulicznie (w przypadku All Grip elektromagnetycznie). W Subaru sprzęgło to znajduje się z przodu, a nie przy tylnym dyfrze. Wszystkie rodzaje napędu Subaru określa jako stałe. CVT - Aktywny podział momentu napędowego ACT-4:
http://www.subaru.pl/tech-symmetricalawd.html

_________________
Vitara S 1.4 Boosterjet 4WD AT
Swift Sport 1.4 Boosterjet


Na górę
Post: 23-03-2016, 09:26 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03-08-2006, 11:13
Posty: 12230
Lokalizacja: CB - CIN - CT
Suzuki: Vitara 1.6 AllGrip
szulik pisze:
Gdyby względy estetyczne były na pierwszym miejscu to też wziąłbym CX-3. Silnik też ma fajny ale ilość miejsca jest nieporównywalna z Vitarą. Sam za sobą w Maździe się nie mieściłem, a w Vitarze mam kilka cm luzu od kolan do oparcia kierowcy. O bagażniku nie wspominając - powierzchnia podłogi Vitary jest bardzo bliska S-crossowej a to ma często większe znaczenie niż pojemność wg norm.


Też myślałem o CX-3, ale wersja 4WD jest dość droga i niespecjalnie bogato wyposażona. Po wybraniu interesującej wersji wyposażenia (II od góry) wyszło ok. 90 000 zł z metalikiem, a to już za dużo.
Jakość wykończenia pozornie lepsza, ale też szału nie robi (wstawienie 2 miękkich elementów na deskę nie sprawia, że twarde znikną ;) ).
Mazda nie sprawdzi się też dla rodzin (2+1 bez psa jeszcze, ale nic więcej). A potrzebuję czegoś, co oferuje więcej miejsca niż SX4. Bagażnik w CX-3 podobny, miejsca z tyłu wyraźnie mniej.

Silnik 2.0 jest naprawdę fajny, ale nie oszukujmy się - wartości fabryczne też uzyska tylko na pustej drodze z górki :D
Z drugiej strony przynajmniej nie kłamią, że w mieście spali 6 litrów :sciana:


Na górę
Post: 23-03-2016, 17:48 
Offline

Rejestracja: 03-09-2007, 18:11
Posty: 135
Suzuki: SCross 4x4
Mazda Cx-3 to nadmuchana jednym haustem Mazda 2. Wizualnie może być, pewnie dobry silnik, ale reszta do mnie nie przemawia a najmniej cena.
Jeszcze co Subaru XV, tak jak napisał @DS: w CTV napęd wielopłytkowy, w wersjach w manualu wiskoza, najtańsza wersja dodatkowo reduktor, i taką wersję za ok. 80 koła brałem pod uwagę przy wyborze między Vikcią i SCrossem, bo ceny tych 3 aut w wersji premium 4x4 są prawie identyczne, choc w Suzuki z pewnością więcej można utargować.

Avalanche, a ty celujesz w Vitarę 4x4 premium?

_________________
SCross PB 4X4 Xled + Liana 1,6 PB


Na górę
Post: 23-03-2016, 18:12 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13-06-2012, 20:19
Posty: 1508
Suzuki: TM3 LR Highland
Ja z innej perspektywy wybierałem auto, bo mamy drugie auto Golfa 7 w wersji Highline, ktory jest o 2 klasy lepiej wykonany niz Vitara/Scross. Po prostu przepasc.
Wielkosc nie miala wiekszego znaczenia, bo autem jezdzi zona z dzieckiem. Jak mamy jechac gdzies razem to jedziemy VW, bo ciszej, wiecej miejsca, bezpieczniej itd.

SUVa kupowalismy oczami, a nie miarką. No ale całkowicie rozumiem, ze jesli to jedyne auto w rodzinie to kazdy cm przestrzeni sie liczy.

Inna sprawa to bezpieczenstwo czynne tych SUVow. W zasadzie tylko HRV i CX3 mozna prowadzic w zblizony sposob do kompaktow. Mam tu na mysli zachowanie auta w zakretach, podczas nagłego ominiecia przeszkody itd. Kompakty takie jak Golf, Civic, Mazda 3 robią te czynnosci o wiele lepiej, pewniej.

Co do spalania Mazdy CX3 to na jazdach probnych po miescie (prowadzila moja zona) spalała praktycznie tyle samo co Scross czy Vitara 1.6.

Napedu 4x4 nie bralismy pod uwagę, bo to dodatkowo podnosiło cenę, a wtedy taki mały suvik kosztowal tyle co auta klasy D z silnikami benzynowymi lub wypasione kompakty.

Gdybym mial kupic Vitare to była by to najtansza wersja Comfort. Wtedy IMHO to auto ma sens. Jest tanie (subiektywnie, bo to nadal kupa forsy) i cena usprawiedliwia jakość wykonania czy osiągi.

_________________
Ex Vitara Premium 1.0T FWD 2019
Ex Vitara S 1.4T FWD 2018
Ex Swift Comfort 1.2 94 KM 2015
Ex Splash Comfort 1.2 86 KM LPG 2009


Na górę
Post: 23-03-2016, 18:36 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03-08-2006, 11:13
Posty: 12230
Lokalizacja: CB - CIN - CT
Suzuki: Vitara 1.6 AllGrip
smokoviec pisze:
Avalanche, a ty celujesz w Vitarę 4x4 premium?

Gdybym był rich menem, to w XLED, ale rzeczywistość nie pozwala na więcej ;/


Na górę
Post: 23-03-2016, 19:54 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29-03-2015, 13:42
Posty: 922
Suzuki: Vitara xLed Sun
Remote pisze:
W zasadzie tylko HRV i CX3 mozna prowadzic w zblizony sposob do kompaktow. Mam tu na mysli zachowanie auta w zakretach, podczas nagłego ominiecia przeszkody itd. Kompakty takie jak Golf, Civic, Mazda 3 robią te czynnosci o wiele lepiej, pewniej.


No tu mam kompletnie inne zdanie. Zachowanie w zakrętach jest jednym z plusów Vitary, może amputacja AllGrip-a coś psuje w prowadzeniu ale czterołapowy prowadzi się znakomicie. Co więcej (sam nie wiem jak to możliwe patrząc na gabaryty) stawianie Mazdy 3 za wzór uważam za kiepski żart, przy bocznym wietrze zachowuje się jak latawiec, odpadła po próbnej właśnie za niestabilne prowadzenie. Z resztą jej większa siostra też nie ma się tu czym chwalić, do znacznie tańszego Lancera przepaść. Honda tak, to wzór wzorów. Holcwagen, cóż -- das Auto to nie moja bajka, bez względu na standard wykończenia.


Na górę
Post: 23-03-2016, 20:05 
Offline

Rejestracja: 09-01-2010, 14:02
Posty: 3375
Lokalizacja: Kwidzyn
Mam podobne zdanie :) Od siebie dodam, że S-cross prowadzi się nieco lepiej od Vitki, zapewne za sprawą większego rozstawu osi i niższego zawieszenia. Współczesne SUVy to nieco wyższe kompakty, więc czemu miałyby się jakoś dramatycznie gorzej prowadzić? To już nie są kiwające się Patrole albo stare Ravki :)

_________________
S-cross 1,6 Pb AWD


Na górę
Post: 23-03-2016, 20:14 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13-06-2012, 20:19
Posty: 1508
Suzuki: TM3 LR Highland
Wyzej polozony srodek ciezkosci - gorsze prowadzenie - fizyki nie da sie oszukac na drodze.

Aby to ocenić trzeba miec bezposrednie porownanie z dobrym kompaktem. W Suzuki nie ma jak porownac ale wystarczy przejechac sie Vitarą i następnie podjechac np. na jazde probną Hondą Civic 1.8 albo Golfem 1.4TSI - te 3 auta kosztuja tyle samo.

W sumie to moj pierwszy VW i jestem bardzo zakoczony jakościa, dynamiką, stabilnoscia auta.
Teraz rozumiem dlaczego to najlepiej sprzedajace sie auto w Europie...

S-Cross fakycznie stabilniejszy niz Vitara. Czuć to podczas jazdy.

_________________
Ex Vitara Premium 1.0T FWD 2019
Ex Vitara S 1.4T FWD 2018
Ex Swift Comfort 1.2 94 KM 2015
Ex Splash Comfort 1.2 86 KM LPG 2009


Na górę
Post: 23-03-2016, 21:07 
Offline

Rejestracja: 03-09-2007, 18:11
Posty: 135
Suzuki: SCross 4x4
Tak jak napisał @piomic, Mazda Cx3 to latawiec co można wyłapać na rożnych forach. Nikt też mi nie powie, że współczesne czteronapędowce prowadzą się gorzej od kompaktów. Przecież głównie po to je stworzono, aby było bezpieczniej.
Nie wiem czemu golf tak dobrze się sprzedaje, ja tej statystyki nie podnosiłem i nie podniosę. Dla mnie bezawaryjność jest na pierwszym miejscu, i moim zdaniem w tej dziedzinie VW względem Suzuki nie ma czego szukać.

_________________
SCross PB 4X4 Xled + Liana 1,6 PB


Na górę
Post: 23-03-2016, 21:28 
Offline

Rejestracja: 09-01-2010, 14:02
Posty: 3375
Lokalizacja: Kwidzyn
Remote pisze:

Aby to ocenić trzeba miec bezposrednie porownanie z dobrym kompaktem. W Suzuki nie ma jak porownac ale wystarczy przejechac sie Vitarą i następnie podjechac np. na jazde probną Hondą Civic 1.8 albo Golfem 1.4TSI - te 3 auta kosztuja tyle samo.

Stabilność prowadzenia, to tylko jedno z kryteriów branych pod uwagę w trakcie wyboru auta. Jasne, w czasie szybkiego manewru Civic albo Golf będą stabilniejsze. Ale ja na przykład wybrałem S-crossa (za 95kpln mógłbym mieć nawet passata) po to aby wygodniej wsiadać, czy przejechać błotnistą drogą w lesie. Tutaj niestety kompakty odpadają. O jeździe zimą nie wspominam nawet. ;/ Normalnie śniegu się nie można doczekać, żeby zobaczyć miny "szybkich i wściekłych" podczas ruszania ze skrzyżowania albo olewania zasp na parkingach. :skoczek:
Moim zdaniem porównywanie Vitary i Civica, to jakby ktoś kazał powiedzieć, która zupa jest lepsza: pomidorowa czy grochowa! :zakrecony:

_________________
S-cross 1,6 Pb AWD


Na górę
Post: 23-03-2016, 21:33 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29-03-2015, 13:42
Posty: 922
Suzuki: Vitara xLed Sun
macioo pisze:
Remote pisze:

Moim zdaniem porównywanie Vitary i Civica, to jakby ktoś kazał powiedzieć, która zupa jest lepsza: pomidorowa czy grochowa! :zakrecony:


Racja, u mnie Vitara konkurowała z Accordem. I merytorycznie przegrała.


Na górę
Post: 23-03-2016, 21:35 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03-08-2006, 11:13
Posty: 12230
Lokalizacja: CB - CIN - CT
Suzuki: Vitara 1.6 AllGrip
Pomidorowa czy sos o pięciu smakach ;)


Na górę
Post: 23-03-2016, 23:09 
Offline

Rejestracja: 29-12-2015, 17:41
Posty: 694
Avalanche pisze:
Co do Subaru, to jeden kolega chciał kupić XV i przy okazji zainteresowałem się przez chwilę tym tematem, ale odpuściłem z powodu:
- drogiego serwisu (i proszę nie mówić, że można jechać do pana Zenka ;) )
- wyższego spalania niż w SX4 1.6 4WD
- różnych niepokojących informacji z forum Subaru

Pod względem wyglądu zewnętrznego i w środku, oraz wyposażenia XV w kolorze czarnym to - moim zdaniem - jeden z najciekawszych crossoverów tej klasy na rynku.


Czy moze ktos dokladniej porownal co to oznacza? Jakie sa ceny przegladow w Suzuki Vitara benzyna i w XV benzyna i co ile te przeglady sa wymagane?

O ile wyzsze jest w praktyce spalanie pomiedzy tymi dwoma modelami?

I co oznaczaja "niepokojace informacje z forum Subaru"? Chodzi o slynne problemy z Dieslami czy o cos innego?


Na górę
Post: 24-03-2016, 08:05 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03-08-2006, 11:13
Posty: 12230
Lokalizacja: CB - CIN - CT
Suzuki: Vitara 1.6 AllGrip
Problemy z dieslami, sprzęgłem, spalanie w obu wersjach podstawowych (1.6 benzyna, diesel) i coś tam jeszcze.


Na górę
Post: 24-03-2016, 08:23 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13-06-2012, 20:19
Posty: 1508
Suzuki: TM3 LR Highland
Wg spititmonitor srednie spalanie z silnikami 1.6. Mazda 2.0

Subaru XV 8,07 l/100km
Suzuki Vitara 7,35 l/100km
Mazda CX3 6,7 l/100km
Dacia Duster 8,56 l/100km
Mitsubishi ASX 6,91 l/100km

_________________
Ex Vitara Premium 1.0T FWD 2019
Ex Vitara S 1.4T FWD 2018
Ex Swift Comfort 1.2 94 KM 2015
Ex Splash Comfort 1.2 86 KM LPG 2009


Na górę
Post: 25-03-2016, 01:28 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08-08-2008, 19:39
Posty: 1132
Z ogromnym zainteresowaniem czytam ten watek, bo znajduje tutaj niemalze wiecej informacji na temat mojego samochodu, niz na "kropce" i "kresce", czyli obydwu polskojezycznych forach mojej aktualnej marki ;)
Cytuj:
Problemy z dieslami, sprzęgłem, spalanie w obu wersjach podstawowych (1.6 benzyna, diesel) i coś tam jeszcze.

Tych aut jest tak niewiele na drogach, a diesli jeszcze mniej, ale wszyscy doskonale sie orientuja jakie sa awaryjne...

Na "kropce" jest jeden taki, jezdzacy dieslem, ktory ciagle krytykuje swoje auto, tak jakby nie moglby sie go pozbyc i kupic cos lepszego... Nallepsze w tym wszystkim jest to, ze nalezy do grupy tych osob, ktore "musza" codziennie pisac w minimum kilku watkach, zupelnie niezaleznie od tego, czy rzeczywiscie maja cos do powiedzenia.
Nie twierdze tutaj, ze jest jedyna osoba majaca jakis problem ze swoim samochodem, ale jest jedyna "rzucajaca sie w oczy", co nie jest trudne przy czterocyfrowej ilosci postow.

Temat sprzegla jest moim zdaniem problemem na wlasne zyczenie, jezeli ktos musi "upalac" swoje auto bo "zobowiazuje" go
do tego posiadanie samochodu marki ze sportowymi tradycjami, to musi z tym zyc.
Szczegolnie w mocniejszych modelach mozna narobic sobie problemow, ale kto nie potrafi operowac pedalem sprzegla moze kupic automat, przy wiekszych mocach to i z reszta i tak lepsza alternatywa od skrzyni manualnej.

Ale podobny problem mamy i tutaj, mysle o skrzyni biegow Swifta, a szczegolnie jego wersji "Sport".
Mlodziez to kupuje i eksploatuje jak przystalo na "sportowy samochod" z wiadomym skutkiem.
Tutaj jest ich jeszcze stosunkowo niewiele, ale na przyklad na Forum "suzukimania" zdecydowana wiekszosc mlodziezy jezdzi aktualnie takimi "sportowymi" autami a nieliczni posiadacze "cywilnych" wersji nie sa nawet traktowani w tym towarzystwie powaznie...

A wracajac do tematu watku, w moim przypadku Vitara "przegrala" z XV, ktory okazal sie znacznie szybszy, tzn. pojawil sie znacznie wczesniej na rynku, akurat wtedy, gdy potrzebowalem nowego auta, a zapowiadany nastepca SX4, S-Cross kazal na siebie zbyt dlugo czekac... I dobrze sie stalo, bo z jego oficjalna sylwetka sie do dzisiaj nie zaprzyjaznilem.

A sprawa lepszego lub gorszego napedu to prawde mowiac mi zwisa. Przez ponad trzydziesci lat jezdzilem "oska" wiec tak na dobra sprawe i teraz naped 4WD mi tak na prawde nie jest potrzebny, ale auto mi sie podobalo wiec je kupilem, gdyby bylo dostepne w wersji 2WD to pewnie nawet bym sie nie zastanawial...

_________________
****** Pozdrawiam! ******
Obrazek


Ostatnio zmieniony 29-10-2016, 11:41 przez SX4ever, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
Post: 25-03-2016, 06:47 
Offline

Rejestracja: 21-06-2015, 12:31
Posty: 1819
Suzuki: SuziQuattro
Może i diamentowy samochód jest cacy, prawie każdy o nim marzy/ł. Jednak nie znam, żadnego byłego posiadacza subaru, zadowolonego ze swojego auta, aby kupił je ponownie. A to już o czymś znaczy :roll:


Na górę
Post: 25-03-2016, 07:30 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03-08-2006, 11:13
Posty: 12230
Lokalizacja: CB - CIN - CT
Suzuki: Vitara 1.6 AllGrip
MS, też znam dwóch, którzy mieli i więcej nie kupią.
Jak na tak małą grupę posiadaczy daje to coś do myślenia (a szkoda, bo sam chciałem używane Legacy, a kupiłem nowego SX4).


Na górę
Post: 25-03-2016, 08:08 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29-03-2015, 13:42
Posty: 922
Suzuki: Vitara xLed Sun
Znam jednego który kupił i po kilku latach wymienił na nowe. Jest zadowolony a na pytania o serwis i spalanie odpowiada tylko "stać mnie".


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2040 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 582 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 73 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
[ GZIP: On ]