Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl

Forum dyskusyjne dla użytkowników samochodów marki Suzuki.
Dzisiaj jest 29-03-2024, 12:12

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 88 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 Następna
Autor Wiadomość
Post: 01-06-2018, 11:45 
Offline

Rejestracja: 22-05-2017, 21:34
Posty: 332
Suzuki: Vitara
Może to się skończyć tak....

https://pl.wikipedia.org/wiki/Nastawnik_(%C5%82%C4%85cznik_elektryczny)


Na górę
Post: 01-06-2018, 15:24 
Offline

Rejestracja: 24-09-2016, 10:31
Posty: 134
igi pisze:
bielux pisze:
Vitarki się nie ponaprawiały. 0d 11.05 czekam na oficjalną odpowiedź z SMP. Problem istnieje nawet jak się komuś wydaje, że go nie ma.


Odpowiem przewrotnie: prawdopodobnie kiedy kierownica zacznie mi działać tak "prawidłowo" jak we wspominanej wcześniej Skodzie, to z pewnością zgłoszę się do ASO na naprawę... :-P



Jakiś czas temu poniższe filmiki linkowałem już, ale dla przypomnienia. Oceń co Twoim zdaniem jest prawidłowe, reakcja skody czy vitary? Wolisz jak samochód wraca do jazdy na wprost czy sam blokuje kierownicę kiedy mu się podoba?

https://www.youtube.com/watch?v=c6sJnr_E0RQ

https://www.youtube.com/watch?v=OVJgK5pSlrg

A potem dostaniesz drugie wideo przy nieco większej prędkości.
I też poproszę Cię o ocenę.


Na górę
Post: 01-06-2018, 16:37 
Offline

Rejestracja: 04-12-2016, 19:12
Posty: 261
Lokalizacja: małopolska
Suzuki: Vitara 1.6 4WD
bielux pisze:
Oceń co Twoim zdaniem jest prawidłowe, reakcja skody czy vitary?

Oczywiście że wolę prowadzenie Vitary, niż Skodzinkę, która "wie lepiej gdzie chcę jechać"
Już wspominałem: to bardzo przykre gdy zdajesz się sugerować, że ktoś jest na tyle głupi by świadomie kupić auto które jeździ jego zdaniem nieprawidłowo.

Powiedz bardzo proszę: Nie umiesz czytać ze zrozumieniem, czy po prostu będziesz ewangelizował na siłę, bo Twoja religia nie dopuszcza by ktoś miał odmienne zdanie?

_________________
Vitara 1.6 Premium 4WD


Na górę
Post: 01-06-2018, 17:07 
Offline

Rejestracja: 24-09-2016, 10:31
Posty: 134
igi pisze:
bielux pisze:
Oceń co Twoim zdaniem jest prawidłowe, reakcja skody czy vitary?

Oczywiście że wolę prowadzenie Vitary, niż Skodzinkę, która "wie lepiej gdzie chcę jechać"
Już wspominałem: to bardzo przykre gdy zdajesz się sugerować, że ktoś jest na tyle głupi by świadomie kupić auto które jeździ jego zdaniem nieprawidłowo.

Powiedz bardzo proszę: Nie umiesz czytać ze zrozumieniem, czy po prostu będziesz ewangelizował na siłę, bo Twoja religia nie dopuszcza by ktoś miał odmienne zdanie?


Obejrzyj sobie poniższe filmiki. To samo w vitarze i skodzie przy około 80km/h. Oglądaj ze zrozumieniem ;)

https://www.youtube.com/watch?v=LxEOmahvwN0

https://www.youtube.com/watch?v=9q7wdQVDYz0

Dalej uważasz, że to vitara jest super a skoda kiepska? A gdzie blokowanie kierownicy w vitarze które ma być zaletą? Jakoś nie widzę. A wręcz odwrotnie, "przewala" kierunek jazdy na wprost o jakieś 30 stopni.
Vitarę uważam za udany samochód. Też wydałem na nią pieniądze. Ale układ kierowniczy jest najgorszy z jakim miałem do czynienia. Ma nienaturalny opór który pozbawia to auto czucia drogi. Nie ma tego zachowania w innych markach. Więc wszystkie inne są do bani tylko vitara taka super? Nie zabraniam Ci uważać, że jest inaczej ale pozwól innym mieć odmienne zdanie, tym bardziej, że mają argumenty. Tu można być tylko wielbicielem vitary, w przeciwnym wypadku jesteś trollem. Obiektywizmu trochę, każdy fanatyzm jest zły ;)


Na górę
Post: 01-06-2018, 17:55 
Offline

Rejestracja: 04-12-2016, 19:12
Posty: 261
Lokalizacja: małopolska
Suzuki: Vitara 1.6 4WD
Z góry przepraszam, że nieco zmanipuluję - ale pozwoliłem sobie wyciąć treść, aby zostawić samo mięsko:
bielux pisze:
Obejrzyj sobie poniższe filmiki. [ciach] Oglądaj ze zrozumieniem [ciach] Dalej uważasz, [ciach] A gdzie [ciach] Jakoś nie widzę. [ciach] Ale układ kierowniczy jest najgorszy [ciach]
Ma [ciach] Nie ma [ciach] Nie zabraniam ...[ciach] ale [ciach]
Wybacz, ale powiem wprost: JAK ŚMIESZ zarzucać forumowiczom brak tolerancji czy szacunku do innych opinii, równocześnie zabraniasz wszystkim mieć odmienne zdanie od Twojego: "to wada" "niech Suzuki to naprawi" i tak dalej...
Przeglądnąłem wątek ponownie (przepraszam że pobieżnie) i:
Nikt nie zrzucił Ci że "jesteś głupi", że "nie masz racji" że "źle" etc. po prostu wyraźnie nie zgadzali się z Twoim zdaniem - a tobie to wyraźnie nie odpowiada. i co najwyżej w końcu sugerowali byś już przestał marudzić jak weganin w mięsnym (bo nie wszyscy muszą się chcieć przerzucić na sałatę).

Ty natomiast sformułowań "moim zdaniem" czy "uważam że" użyłeś bodajże tylko dwu lub trzykrotnie: zawsze w stylu "Uważam, że układ kierowniczy działa tak sam o u Ciebie jak i u mnie, czyli wadliwie." Radykalnie i tonem nie znoszącym sprzeciwu.

Ależ chłopie możesz sobie głośno trąbić, że "moja racja jest mojsza, bo jest moja" OK. Ale przestań do jasnej cholery obrażać innych. Pogódź się że dyskusja polega na tym, że są ludzie którzy mogą mieć inne zdanie i niekoniecznie muszą ci na koniec przyznać rację i z entuzjazmem poklepać po pupci.

------
Dlatego:
bielux pisze:
Obiektywizmu trochę, każdy fanatyzm jest zły ;)
w buty wsadź sobie swoje odwracanie kota ogonem.

BP, NMSP.

_________________
Vitara 1.6 Premium 4WD


Na górę
Post: 01-06-2018, 19:18 
Offline

Rejestracja: 24-09-2016, 10:31
Posty: 134
Czyżby emocje wzięły górę? Wyluzuj. Chciałem tylko uzyskać od Ciebie odpowiedź na proste pytanie. Twoim zdaniem samochód (skoda) który wraca w każdych warunkach do jazdy na wprost ma prawidłowo działający układ kierowniczy? Czy może samochód (vitara) który raz wraca, raz nie dojeżdża, raz przejeżdża punk centralny układu kierowniczego ma prawidłowo działający układ kierowniczy? Twoja odpowiedź może wiele wyjaśnić w tym wątku.

Co do słów: "to wada" "niech Suzuki to naprawi". I dziś się pod nimi podpiszę. Taka jest rola serwisu i producenta. Jeżeli nie wiesz, to jak do tej pory suzuki zmieniło oprogramowanie, konstrukcję i smar w przekładni. Jeszcze trochę popracują i być może wadę układu kierowniczego usuną. A dzieje się tak dlatego, że nie wszystkim ten układ kierowniczy odpowiada i zgłaszają to serwisowi. Jak wszyscy będą happy to w następnej generacji też takie byle co będzie.

Co do kota to nie posiadam. A Ty?


Na górę
Post: 01-06-2018, 19:25 
Offline

Rejestracja: 02-02-2017, 09:23
Posty: 346
Lokalizacja: Warszawa
Suzuki: Vitara 1.6
Już raz na ten temat pisałem (w identycznym klimacie), ale teraz przebieg trochę większy bo 8500 km. Nie odczuwam żadnego dyskomfortu z powodu układu kierowniczego. Żadnego blokowania w środkowym położeniu,braku odbijania po wykonaniu skrętu,czy konieczności ciągłego korygowania podczas jazdy prosto,w trasie przy większej prędkości. Te same odczucia ma mój syn,który miał okazję przejechać się moją Vitarką. Być może w niektórych egzemplarzach jest jakiś problem,ale na pewno nie we wszystkich. Na osiedlu jest jeszcze druga Vitarka. Rozmawiałem z włascicielem i on też nic nie zauważył(ostatnio przed Vitarą jeździł nisanem kaszkajem) i jest bardzo zadowolony z samochodu.


Na górę
Post: 01-06-2018, 19:40 
Offline

Rejestracja: 04-12-2016, 19:12
Posty: 261
Lokalizacja: małopolska
Suzuki: Vitara 1.6 4WD
bielux pisze:
Czyżby emocje wzięły górę? Wyluzuj. Chciałem tylko uzyskać od Ciebie odpowiedź na proste pytanie. Twoim zdaniem samochód (skoda) który wraca w każdych warunkach do jazdy na wprost ma prawidłowo działający układ kierowniczy? Czy może samochód (vitara) który raz wraca, raz nie dojeżdża, raz przejeżdża punk centralny układu kierowniczego ma prawidłowo działający układ kierowniczy? Twoja odpowiedź może wiele wyjaśnić w tym wątku.

W związku z tym że pytanie zostało zadane obiektywnie i bezstronnie, test w idealny sposób odzwierciedlał rzeczywiste warunki, dlatego odpowiedź, przecież bez cienia manipulacji, winna być oczywista i jednoznaczna.
Chciałbym Cię bardzo przeprosić w imieniu swoim (i prawdopodobnie reszty kolegów). W chwili słabości, nieuwagi i bezmyślności próbowaliśmy zaprzeczać tak oczywistym faktom oraz rzetelnie bezstronnie i obiektywnie postawionym tezom.
Sypię głowę popiołem i obiecuję nie odzywać się więcej w temacie. Mam nadzieję, że pozwolisz pozostać cicho w kąciku i choć od czasu do czasu coś przeczytać.

Błagam wybacz i nie depcz, że zgłoszę tej wady w ASO przy następnym przeglądzie. Wątpiłem, dlatego nie jestem godzien jeździć niczym Skodą, i w ramach pokuty będę się nadal męczył z tą wadą niczym marny robak.
To jak będzie? mogę tu zostać? proooszę.

_________________
Vitara 1.6 Premium 4WD


Na górę
Post: 01-06-2018, 19:45 
Offline

Rejestracja: 15-02-2018, 10:32
Posty: 140
sipap248 pisze:
Już raz na ten temat pisałem (w identycznym klimacie), ale teraz przebieg trochę większy bo 8500 km. Nie odczuwam żadnego dyskomfortu z powodu układu kierowniczego. Żadnego blokowania w środkowym położeniu,braku odbijania po wykonaniu skrętu,czy konieczności ciągłego korygowania podczas jazdy prosto,w trasie przy większej prędkości. Te same odczucia ma mój syn,który miał okazję przejechać się moją Vitarką. Być może w niektórych egzemplarzach jest jakiś problem,ale na pewno nie we wszystkich. Na osiedlu jest jeszcze druga Vitarka. Rozmawiałem z włascicielem i on też nic nie zauważył(ostatnio przed Vitarą jeździł nisanem kaszkajem) i jest bardzo zadowolony z samochodu.

Mam takie same odczucia. Może to część egzemplarzy tak ma? Albo tak się przyzwyczaiłem, że już nic nie czuję? Moje auto prowadziło kilka innych osób i nie zauważyli niczego niepokojącego. Jedyne na co zwracali uwagę to zbyt wysokie obroty i hałas przy 130km/h na autostradzie oraz średnia jakość plastiku.

Może jak mamy się tak kłócić o to kto ma rację to lepiej zrobić zlot Vitara-wiczów i S-cross-owiczów gdzie każdy pojeździ sobie autem każdego i wszystko się wyjaśni?

_________________
Vitara 1.6 2WD MT Premium


Na górę
Post: 01-06-2018, 21:25 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19-01-2013, 14:09
Posty: 1361
Suzuki: Vitara S 4WD AT
bielux pisze:
Jakoś nie widzę. A wręcz odwrotnie, "przewala" kierunek jazdy na wprost o jakieś 30 stopni. (...) Czy może samochód (vitara) który raz wraca, raz nie dojeżdża

To ja krótko - co Wy w ogóle z tym puszczaniem kierownicy?
I gdzie to przewalanie o 30 stopni itp.? https://youtu.be/5k-swxilNL0

_________________
Vitara S 1.4 Boosterjet 4WD AT
Swift Sport 1.4 Boosterjet


Na górę
Post: 01-06-2018, 21:50 
Offline

Rejestracja: 04-12-2016, 19:12
Posty: 261
Lokalizacja: małopolska
Suzuki: Vitara 1.6 4WD
DS pisze:
To ja krótko - co Wy w ogóle z tym puszczaniem kierownicy?
I gdzie to przewalanie o 30 stopni itp.? https://youtu.be/5k-swxilNL0

Jesteś nietolerancyjny!

_________________
Vitara 1.6 Premium 4WD


Na górę
Post: 02-06-2018, 20:45 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29-03-2015, 13:42
Posty: 922
Suzuki: Vitara xLed Sun
DS pisze:
co Wy w ogóle z tym puszczaniem kierownicy?


To skrajna nietolerancja! Dlaczego uważasz, że każdy musi umieć prowadzić samochód?

Stefanek1 pisze:
Ja nie mam w ogóle wrażenia skokowego działania układu kierowniczego (...) Przejechałem na razie 4000km swoim autem.


Ja swoim prawie 20x więcej i też jest ok.


Na górę
Post: 02-06-2018, 21:40 
Offline

Rejestracja: 09-01-2010, 14:02
Posty: 3375
Lokalizacja: Kwidzyn
Dojeżdżam w S-crossie 93kkm, od 60kkm wymieniony kompletny układ kierowniczy ze wspomaganiem włącznie. I ani wcześniej, ani po wymianie nie miałem żadnych negatywnych odczuć za kierownicą. Dla porównania pojeździłem dwiema testówkami w ASO i też OK. Miałem kilka samochodów ze wspomaganiem i bez z elektrycznym i hydraulicznym. Jedno mogę potwierdzić, że najlepiej przy większych prędkościach prowadził się Golf GTI MKII bez wspomagania, a najmniej informacji od kół przekazują układy wspomagania elektryczne. Ale taka jest ich specyfika moim zdaniem.

_________________
S-cross 1,6 Pb AWD


Na górę
Post: 05-06-2018, 21:47 
Offline

Rejestracja: 14-11-2017, 20:19
Posty: 51
Suzuki: Vitara II
U mnie w Vitarze układ kierowniczy działa wzorowo, leciutko się nią kręci wszystko chodzi dosłownie jak w Szwajcarskim zegarku, według mnie najlepszy układ kierowniczy jaki testowałem, dlatego też kupiłem Vitarę, a nie jakiegoś Hundaia, Skodę czy Forda.

_________________
Vitara 1.6 Premium 2WD


Na górę
Post: 07-06-2018, 06:41 
Offline

Rejestracja: 03-10-2017, 11:52
Posty: 306
Grzechu 18. Nam nie chodzi o leciutkie kręcenie, bo to faktycznie jest. Nie wiem czy się zorientowałeś, ale wielu Kolegom chodzi o
samoczynne powracanie do pozycji jazdy na wprost i samoczynne utrzymywanie tej pozycji, co poważnie ułatwia prowadzenie pojazdu.
Jak już wcześniej pisałem bardzo dawno temu zaobserwowano potrzebę takiego układu kierowniczego w samochodach i oprócz zbieżności,
kątów pochylenia kół, kątów pochylenia sworznia zwrotnicy, wymyślono konieczność zastosowania kątów wyprzedzenia sworznia zwrotnicy.
W ten sposób koła przednie wykazują skłonność do powracania do położeń odpowiadających jeździe na w prost. Zmniejsza to jednocześnie
skłonność kół przednich do trzepotania. Brak odpowiedniej powracalności w Vitarze jest być może spowodowany zastosowaniem elektrycznego wspomagania układu kierowniczego. Coś w tym temacie musi być, bo jak wynika z wpisów na tym forum,
nie są to pojedyncze wpisy, a więc pojedyncze przypadki.


Na górę
Post: 07-06-2018, 15:59 
Offline

Rejestracja: 18-04-2015, 17:02
Posty: 890
Ok to ile tych wpisów było? 3, 4? To raczej pojedyncze przypadki nawet na tym forum ...


Na górę
Post: 07-06-2018, 21:09 
Offline

Rejestracja: 14-11-2017, 20:19
Posty: 51
Suzuki: Vitara II
staryem pisze:
Grzechu 18. Nam nie chodzi o leciutkie kręcenie, bo to faktycznie jest. Nie wiem czy się zorientowałeś, ale wielu Kolegom chodzi o
samoczynne powracanie do pozycji jazdy na wprost i samoczynne utrzymywanie tej pozycji, co poważnie ułatwia prowadzenie pojazdu.
Jak już wcześniej pisałem bardzo dawno temu zaobserwowano potrzebę takiego układu kierowniczego w samochodach i oprócz zbieżności,
kątów pochylenia kół, kątów pochylenia sworznia zwrotnicy, wymyślono konieczność zastosowania kątów wyprzedzenia sworznia zwrotnicy.
W ten sposób koła przednie wykazują skłonność do powracania do położeń odpowiadających jeździe na w prost. Zmniejsza to jednocześnie
skłonność kół przednich do trzepotania. Brak odpowiedniej powracalności w Vitarze jest być może spowodowany zastosowaniem elektrycznego wspomagania układu kierowniczego. Coś w tym temacie musi być, bo jak wynika z wpisów na tym forum,
nie są to pojedyncze wpisy, a więc pojedyncze przypadki.


Jeżeli tym trzem czy nawet czterem użytkowników Vitar nie odpowiada taka praca układu kierowniczego, to rynek motoryzacyjny jest tak różnorodny i wielki, więc może sobie zmienić Vitarę na takie autko w którym układ kierowniczy będzie mu odpowiadał, nawet czterech niezadowolonym na tysiące użytkowników to kropla w morzu :]
Dodam jeszcze że popularność Vitar znacznie rośnie, więc jest to zrozumiałe że konkurencja nie jest zbytnio zadowolona :sciana: a trollowanie to dzisiaj normalna sprawa

Jeździłem też samochodami w którym kierownica po skręcie dynamicznie wraca do położenia na wprost i osobiście mi takie rozwiązanie nie odpowiada, np. tak pracuje kierownica w Suzuki Baleno i w życiu bym takiego auta nie kupił.

_________________
Vitara 1.6 Premium 2WD


Na górę
Post: 08-06-2018, 20:12 
Offline

Rejestracja: 09-01-2010, 14:02
Posty: 3375
Lokalizacja: Kwidzyn
Idę o zakład, że przynajmniej część tych z "zepsutym" układem kierowniczym, dowiedziała się, że "ma zepsute" dopiero po lekturze forum albo obejrzeniu "ględzenia Pertyna" :))

_________________
S-cross 1,6 Pb AWD


Na górę
Post: 09-06-2018, 06:35 
Offline

Rejestracja: 03-10-2017, 11:52
Posty: 306
mayya. Poczytaj sobie forum "Klub Cytrynki" /i Peugeota/ w sprawie zaniku działania pedału gazu. Tam też zaczęło się od kilku
przypadków, a skończyło się na akcji serwisowej polegającej na konieczności wgrywania nowego oprogramowania silnika w
Peugeotach 301 i bliźniaczych"Cytrynach" z silnikami 1,6.


Na górę
Post: 09-06-2018, 08:31 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29-03-2015, 13:42
Posty: 922
Suzuki: Vitara xLed Sun
Normalnie tego nie robię ale to trollowanie mnie skłoniło do sprawdzenia. Puściłem kierownicę w skręcie i... wróciła do jazdy na wprost. Jak dla mnie nawet trochę za szybko, jeśli jednocześnie (jak zwykle na wyjściu z zakrętu) dodam gazu reakcja jest natychmiastowa.


Na górę
Post: 09-06-2018, 13:22 
Offline

Rejestracja: 18-04-2015, 17:02
Posty: 890
staryem pisze:
mayya. Poczytaj sobie forum "Klub Cytrynki" /i Peugeota/ w sprawie zaniku działania pedału gazu. Tam też zaczęło się od kilku
przypadków, a skończyło się na akcji serwisowej polegającej na konieczności wgrywania nowego oprogramowania silnika w
Peugeotach 301 i bliźniaczych"Cytrynach" z silnikami 1,6.

Nie mam Peugeota ani Citroena i nie zamierzam mieć :nono:, także daruj sobie takie rady jak również trollowanie forum :haft:


Na górę
Post: 09-06-2018, 22:43 
Offline

Rejestracja: 15-02-2018, 10:32
Posty: 140
staryem pisze:
Grzechu 18. Nam nie chodzi o leciutkie kręcenie, bo to faktycznie jest. Nie wiem czy się zorientowałeś, ale wielu Kolegom chodzi o samoczynne powracanie do pozycji jazdy na wprost i samoczynne utrzymywanie tej pozycji, co poważnie ułatwia prowadzenie pojazdu.

Ano niektórym o to chodzi.

Jarl pisał w tym wątku o tym, że kierownica chodzi zdecydowanie zbyt ciężko. Ja odnoszę wrażenie, że zdecydowanie zbyt lekko. Hmm...

Co do innych problemów, to przeczytałem ten wątek jeszcze raz i widzę to, że wielu użytkowników ma tak różniące się odczucia z jazdy, że wręcz jedni drugich posądzają o bezczelność, trollowanie, pisanie bzdur i tym podobnych rzeczy.

_________________
Vitara 1.6 2WD MT Premium


Na górę
Post: 09-06-2018, 23:10 
Offline

Rejestracja: 14-11-2017, 20:19
Posty: 51
Suzuki: Vitara II
Jednym za ciężko innym za lekko wiadomo że producent Vitar wszystkim nie wygodzi, jak dla mnie jest super wręcz idealnie :ok: ale jest tyle aut do wybory że każdy może sobie przed kupnem wykonać kilka jazd próbnych różnymi samochodami po to żeby dokonać takiego wyboru jaki mu odpowiada, zresztą jak komuś nie odpowiada Vitara to nie koniec świata, zawsze może sprzedać i kupić inne :D

_________________
Vitara 1.6 Premium 2WD


Na górę
Post: 10-06-2018, 12:06 
Offline

Rejestracja: 04-12-2016, 19:12
Posty: 261
Lokalizacja: małopolska
Suzuki: Vitara 1.6 4WD
staryem pisze:
Coś w tym temacie musi być, bo jak wynika z wpisów na tym forum, nie są to pojedyncze wpisy, a więc pojedyncze przypadki.

Nie "pojedyncze"? Choć jest ich więcej, to w kółko piszą dwie osoby. No, plus wywody kolesia z YT, który (jeśli bliżej przyglądnąć się kanałowi) miewa całkiem sporo wrzutek na poziomie "rzetelności" zwolenników płaskiej ziemi czy chemtrails?
To ja jednak podziękuję...

Jeżdżę często zniszczoną, boczną, krętą drogą, na której Vitara zachowuje się dokładnie tak jak (moim zdaniem) powinna. Na tej samej drodze służbowe Skody są całkowicie nieprzewidywalne, a 90% uwagi poświęcam kierownicy która próbuje "korygować tor jazdy" zgodnie z dziurami i nierównościami (to nawet nie jest śmieszne, biorąc pod uwagę, że droga miejscami przebiega groblą między stawami). I w rzeczonej Skodzie to jest dokładnie to czego ja nie chcę

Na jeździe próbnej nie wybrałem się na autostradę, tylko właśnie na drogi jakimi zdarza mi się jeździć i z jakiego powodu decyduję się na proste 4x4. W pierwszym momencie przeszkadzała mi nadmierna lekkość Vitary: moja GVII była wyraźnie bardziej stabilna i jeździła po byle czym z tą taką fajną "bezwładnością" większego auta. Ale po chwil zauważyłem że ...własnie układ kierowniczy - nie tylko fajnie daje radę z mniejszą wagą - ale wręcz sprawia frajdę przy prowadzeniu, małe lekkie zwrotne auto, gdzie na zakrętach nierównej czy szutrowej drogi zawsze włącza mi się banan na gębie.

Dlatego apeluję do tych dwóch panów którzy nie odbyli jazdy próbnej lub źle ją przeprowadzili; To że źle sobie dobraliście samochód, nie oznacza, że jest "popsuty", tylko że najwyraźniej nie jest on dla Was. Odpuście sobie marudzenie do Suzuki żeby cokolwiek "naprawiało", i ogarnijcie wreszcie że ta "nieprawidłowość" dla innych była powodem wyboru tego konkretnego modelu.
Skoro na rynku jest cała masa samochodów które jeżdżą dokładnie tak jak chcecie, dlaczego nie wybierzecie któregoś z nich? Ale do jasnej cholery zostawcie w spokoju tą niszę dla lubiących jak auto ma "popsutą kierownicę".

_________________
Vitara 1.6 Premium 4WD


Na górę
Post: 11-06-2018, 21:50 
Offline

Rejestracja: 19-06-2015, 11:20
Posty: 66
igi pisze:
staryem pisze:
Coś w tym temacie musi być, bo jak wynika z wpisów na tym forum, nie są to pojedyncze wpisy, a więc pojedyncze przypadki.

Nie "pojedyncze"? Choć jest ich więcej, to w kółko piszą dwie osoby. No, plus wywody kolesia z YT, który (jeśli bliżej przyglądnąć się kanałowi) miewa całkiem sporo wrzutek na poziomie "rzetelności" zwolenników płaskiej ziemi czy chemtrails?
To ja jednak podziękuję...

Jeżdżę często zniszczoną, boczną, krętą drogą, na której Vitara zachowuje się dokładnie tak jak (moim zdaniem) powinna. Na tej samej drodze służbowe Skody są całkowicie nieprzewidywalne, a 90% uwagi poświęcam kierownicy która próbuje "korygować tor jazdy" zgodnie z dziurami i nierównościami (to nawet nie jest śmieszne, biorąc pod uwagę, że droga miejscami przebiega groblą między stawami). I w rzeczonej Skodzie to jest dokładnie to czego ja nie chcę

Na jeździe próbnej nie wybrałem się na autostradę, tylko właśnie na drogi jakimi zdarza mi się jeździć i z jakiego powodu decyduję się na proste 4x4. W pierwszym momencie przeszkadzała mi nadmierna lekkość Vitary: moja GVII była wyraźnie bardziej stabilna i jeździła po byle czym z tą taką fajną "bezwładnością" większego auta. Ale po chwil zauważyłem że ...własnie układ kierowniczy - nie tylko fajnie daje radę z mniejszą wagą - ale wręcz sprawia frajdę przy prowadzeniu, małe lekkie zwrotne auto, gdzie na zakrętach nierównej czy szutrowej drogi zawsze włącza mi się banan na gębie.

Dlatego apeluję do tych dwóch panów którzy nie odbyli jazdy próbnej lub źle ją przeprowadzili; To że źle sobie dobraliście samochód, nie oznacza, że jest "popsuty", tylko że najwyraźniej nie jest on dla Was. Odpuście sobie marudzenie do Suzuki żeby cokolwiek "naprawiało", i ogarnijcie wreszcie że ta "nieprawidłowość" dla innych była powodem wyboru tego konkretnego modelu.
Skoro na rynku jest cała masa samochodów które jeżdżą dokładnie tak jak chcecie, dlaczego nie wybierzecie któregoś z nich? Ale do jasnej cholery zostawcie w spokoju tą niszę dla lubiących jak auto ma "popsutą kierownicę".
Ta nieprawidłowość układu kierowniczego dotyczy większego grona użytkowników. Poczytaj także fora zagraniczne. To , że Ty nie posiadasz wady układu, nie znaczy wykluczenia tego u innych.Więc ogarnij się trochę. Choć Twój wpis wskazuje , że możesz mieć powiązania S.P.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 88 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 44 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
[ GZIP: On ]