Ja też jestem po rocznym przeglądzie. Miałem go robić w stacji Boscha( bo można wg. Unii) ale w ostatniej chwili zrobiłem rozeznanie w kilku ASO i okazało się, że tam gdzie auto kupiłem proponują całkiem sensowne ceny.
Poinformowałem, że olej i filtr będzie mój i w odpowiedzi od Mad Mobil-a z Gliwic dostałem info, że wówczas przegląd to 266zł + 100zł przegląd nadwozia. Od tego miałem jeszcze rabat na karcie jaką dostałem po zakupie w wysokości 20%/robociznę i 7%/części.
Olej jak wspomniałem zakupiłem swój, ale z filtrem już było ciężej bo owszem w hurtowniach są Mann Filter lub Filtron, ale oryginalnego Suzuki brak, a tu byłoby pytanie czy w przypadku usterki silniki SMP nie zarzucało by mi później, że filtr inny niż ten co dają oni.
Tak więc zastępca kierownika serwisu Pan Tadeusz zasugerował oryginał z rabatem, żebym się nie stresował.
Zresztą akurat Pan Tadeusz chętnie i błyskawicznie odpowiadał na moje maile, co było miłym zaskoczeniem. Nie widział w tym niczego strasznego, że drążę temat i tnę koszty, jak trzeba było to podał dokładne wytyczne dla potwierdzenie odnośnie części. Rozbił mi cenę przeglądu również na poszczególne elementy abym dokładnie wiedział co i za ile.
Umówiłem się więc na przegląd w Mad Mobil-u i w serwisie akurat powitał mnie doradca Pan Szymon, który także okazał się myślę, właściwą osobą na właściwym miejscu. Rzetelne podszedł do tematu. Poprosiłem o zwrócenie uwagi na drzwi więc zostały skorygowane, podwozie sprawdzili pod względem rudej, wszystkie czynności wykonane. W międzyczasie kawka i trochę pogadanki o euro:) również z innym użytkownikiem Vitary( pozdrawiam kolegę
) Na koniec rozmowa co i jak na temat mojego egzemplarza, porada dotycząca haka bo o to też pytałem- uczciwa porada. Przyszło do płacenia i tu nie było zaskoczenia bo koszt wyniósł tyle, ile policzyłem uwzględniając wspomniane rabaty czyli równe 350zł brutto( jeszcze VAT do odliczenia i dochodówka
)
Do tej ceny dodam 145zł za olej i wyszło mi ostatecznie 500zł/ roczny przegląd więc jak się okazało przyzwoicie.
Dla Pana Tadeusza i Szymona daje plusa za obsługę bo się im należy( a już miałem opinię na temat tego ASO i nie do końca idealną, ale jak widać może się coś zmieniło bo akurat wspomniane dwie osoby mocno poprawiły wizerunek dealera)
P.S. Na koniec żeby było miło zamontowałem sobie jeszcze nowe żaróweczki OSRAM Nightbreaker Unlimited
żeby w nocy było raźniej/jaśniej