Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl

Forum dyskusyjne dla użytkowników samochodów marki Suzuki.
Dzisiaj jest 20-09-2018, 20:22

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 406 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 111 12 13 14 1517 Następna
Autor Wiadomość
Post: 30-05-2017, 19:11 
Offline

Rejestracja: 18-04-2015, 17:02
Posty: 717
Kiedyś mówili, że właściciele Skody Felicji w kapeluszach zyskiwali do 20 KM, więc może ... :lol:


Na górę
Post: 30-05-2017, 19:13 
Offline

Rejestracja: 26-06-2016, 20:39
Posty: 24
Jacek_Do który diler tak bardzo Cię unieszczęśliwił tą Vitarą? Na siłę Ci ją wciskał czy dostałeś ją za darmo i musisz się z nią teraz męczyć? Trzeba było sobie kupić Volvo za 300tyś. Miałbyś cicho, miękko i wszystko naj... Twoje wypowiedzi to nie obiektywne oceny, tylko ciągłe jęki, jaka to Vicia jest bee. Wcale nie pomagasz potencjalnym nabywcom , tylko psujesz opinię o Vici. Trzeba było przemyśleć zakup i teraz byś nie narzekał. Nie ma samochodu idealnego ale widziały gały co brały. Ja przed zakupem odwiedziłem Renault, Opla, Peugeot, Toyotę i Nissana. Robiłem jazdy próbne i w kwocie jaką dysponowałem najlepiej wypadła Vicia. Zrobiłem w ciągu 10 miesięcy ponad 12tyś km i po autostradach i po miastach w jakbym miał dzisiaj drugi raz kupować nowy samochód nadal by to była Vicia. Masz rację może nie jest idealnie wyciszona, ale za to pali 5,5 - 6l/100km. Codziennie jeżdżę nią do pracy 35km w jedną stronę - tempomat adaptacyjny - bajka. Po włączeniu pod domem ( działa już na 4 biegu, nie naciskając hamulca można włączyć 5 i się nie wyłączy - działa to też w drugą stronę) wyłączam go dopiero jak parkuję pod pracą. 3 razy mnie już wybawił z opresji jak się zagapiłem i hamował za mnie ratując mnie przed stłuczką. Jeszcze raz powtarzam: Nie możesz ciągle narzekać i pisać o wadach Vici, bo ten samochód ma bardzo dużo ZALET!!!


Na górę
Post: 30-05-2017, 19:44 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19-01-2013, 14:09
Posty: 862
Jacek_Do, skoro także na YouTube narzekasz, że tym autem nie da się jechać prosto, to może należałoby też wspomnieć, iż mnóstwo użytkowników nie ma takiego problemu, więc problem może dotyczyć wadliwych egzemplarzy, a nie TTTM. Równie dobrze można powtarzać za Pertynem, że kierownica ma regulację w jednej płaszczyźnie. Bo, jak sam stwierdził w komentarzach, może i ma w dwóch, ale w jego egzemplarzu się nie dało regulować w poziomie, czyli Vitary za 107 tysięcy nie mają regulacji poziomej. Bzdura.
Jeśli warunki na drodze pozwolą, to postaram się jutro nagrać jak wygląda jazda na wprost w moim egzemplarzu.

_________________
Testy napędów 4x4 - zapraszam forumowiczów na FB: http://www.facebook.com/StacjaKontroliTrakcji


Na górę
Post: 30-05-2017, 19:51 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03-01-2017, 19:30
Posty: 331
Lokalizacja: okolice Krakowa
Ale o zaletach też piszę, ale o nich piszą wszyscy, a niewielu o wadach a one też są i trzeba o nich rozmawiać.
Nie ja wybierałem auto a moja żona, ja bardzo rzadko nim jeżdżę, ale kilka razy mi się zdarzyło raz nawet ponad 300km i nijak się do niej nie przekonam.
Oczywiście ma zalety, spalanie, lekkość prowadzenia w zakrętach, ładna sylwetka, mimo wszystko nie najgorsze radio oczywiście po zmianie głośników.
I chyba najważniejsza zaleta to bezawaryjność i stara jednostka napędowa.
Niestety jej głośność i dźwięk mnie strasznie irytują
Żona koniecznie chciała niewielkiego crossovera ale takiego żeby z tyłu było trochę miejsca i najlepiej japońskiego bo jeszcze takiego nie miała więc wybór był niewielki, teraz jest już większy.

Dla mnie tragedii nie ma bo żadnego auta nie trzymam dłużej niż dwa trzy lata, a czas szybko leci.
Jedyny wyjątek to Clio I którego mam od nowości czyli od 1997r i na co dzień jeździ nim mój ojciec, mimo 20 lat nie ma jeszcze 100 000 km przebiegu i jest w super stanie.
To auto będzie u mnie do dożywotki.


Na górę
Post: 30-05-2017, 20:44 
Offline

Rejestracja: 14-11-2016, 19:24
Posty: 81
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Panowie, każdy ma prawo narzekać nic nie jest tylko czarne albo tylko białe. Vicia jest bardzo OK ale ma też swoje wady, jeden je widzi drugi przymyka oko. Dla mnie robienie złej opinii Vitarze tu i ówdzie ma swoje dobre strony, jak sporo osób to przeczyta to nie kupi i na drodze Vicia nie będzie co drugim autem:)

Dla mnie w Vici wyciszenie jest OK, silnik po prostu taki ju jest, typowy Japoniec mnie nie przeszkadza przynajmniej podkręca moje doznania jak chodzi o przyspieszenie:)

Korozją się jakoś nie przejmuje jest niby na to gwarancja. Przy suzuki podobno jest stosowane jakieś zabezpieczenie antykorozyjne jakiś proces Kataforezy niech mnie ktoś poprawi jak źle to ująłem. No i oczywiście ocynk. Dowiedziałem się o tym z kanału Zachara, odpowiadał na pytania oglądających. Zapytaj o markę czy jakoś tak się to zwało.

Znalazlem tutaj https://youtu.be/B_cwnm4Q2JE. od 1:18

_________________
Czarna i zawsze brudna Vitara 1.6 VVT Premium 4WD


Na górę
Post: 31-05-2017, 07:06 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03-08-2006, 11:13
Posty: 10816
Lokalizacja: CB - CIN - CT
Zinman pisze:
Znalazlem tutaj https://youtu.be/B_cwnm4Q2JE od 1:18

Dobre znalezisko :ok:
Może skończy się powtarzanie bzdur :|

Co do opinii Jacka_Do:
Każdy ma prawo do swojej i to nie jest tak, że tu i tam wszyscy właściciele tylko się zachwycają i "reklamują" np. Vitarę.
Jak słusznie zauważono na poprzedniej stronie, najwięcej rozczarowań powstaje przy niedostatecznym rozpoznaniu produktu przed zakupem.
Kupując samochód dostosowany do potrzeb człowiek nie ma zwykle powodów do większego narzekania. Owszem, są denerwujące drobiazgi czy niezrozumiałe rozwiązania (także oczywiście w Vitarze), ale nie można dookoła opowiadać wszystkim o samych wadach (jak Jacek, który każdemu odradza zakup) czy krytykować w necie swój zakup, bo to trochę mówi też o krytykującym ;)

Na forum można znaleźć wszystkie informacje, zarówno o zaletach jak i o wadach poszczególnych modeli i wystarczy poświęcić dzień czy dwa i "przygotować" się przed decyzją. Reklamy, testy będące w sumie artykułami promocyjnymi i handlowcy w salonach mają na celu sprzedaż, więc nie są najlepszym źródłem informacji.
Subiektywne testy w sieci zawsze są jakimś źródłem informacji, pod warunkiem że są rzetelne (a nie takie jak ten pseudotest Vitary na kanale Pertyn Ględzi).


Na górę
Post: 31-05-2017, 07:31 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03-01-2017, 19:30
Posty: 331
Lokalizacja: okolice Krakowa
Avalanche pisze:
Kupując samochód dostosowany do potrzeb człowiek nie ma zwykle powodów do większego narzekania. Owszem, są denerwujące drobiazgi czy niezrozumiałe rozwiązania (także oczywiście w Vitarze), ale nie można dookoła opowiadać wszystkim o samych wadach (jak Jacek, który każdemu odradza zakup) czy krytykować w necie swój zakup, bo to trochę mówi też o krytykującym ;)


Tylko mi nie mów że nigdy nie kupiłeś jakiejś rzeczy której byś nie żałował - w moim przypadku to samochód, na szczęście to rzecz nabyta.
Jeśli ci to tylko poprawi humor to od tej pory nie będę narzekał :D
A co do testów to jednak większość jest pozytywna, np. test "Marek Drivers", ale są to testy osób które miały do czynienie z samochodem zaledwie przez kilka godzin.
Nie udało mi się nigdzie znaleźć testu użytkownika który dłuższą chwilę pojeździł autem i ma wyrobione zdanie na temat wad i zalet.
Jeszce trochę i chyba taki test zrobię ale w moim przypadku nie będzie on miał pozytywnego zakończenia.

A wracając do układu kierowniczego to mój zachowuje się dokładnie jak w testowanym przez tak tutaj nielubianego Pertyna S-Cross'ie:
https://youtu.be/Ob12YgiMeWw?t=6m1s
Jak dla mnie nie jest to normalne zachowanie układu kierowniczego, i tutaj w 100% zgadzam się z testującym.
Jestem przyzwyczajony do tego że samochód sam stara się jechać na wprost a nie w prawo lub lewo po lekkim odchyleniu kierownicy.
Pewnie dla tych co na co dzień jeżdżą tylko Vitarą lub S-Crossem nie jest to tak zauważalne, ale dla osoby która w ciągu tygodnia jeździ kilkoma autami jest to denerwujące, bo tylko jedno ma taka przypadłość.

P.S.
My Avalanche z naszymi sporami to powinniśmy nową Sonde prowadzić.
Bo zarówno ja jak i ty mamy w swoich wywodach trochę racji a trochę nie.
Tak było z Kamińskim i Kurkiem.

Szkoda że nie mieszkasz bliżej moglibyśmy we dwóch zrobić test Vitary ty zalety z ja wady.
Byłby to chyba najbardziej rzetelny test na całym Youtube.


Na górę
Post: 31-05-2017, 07:47 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03-08-2006, 11:13
Posty: 10816
Lokalizacja: CB - CIN - CT
:D
W okolicach Krakowa bywam tylko w drodze na południe (lub z powrotem), ale kiedyś się w końcu tam zatrzymam. Jak pokonacie smoga ;)

Gdzieś tu opisałem, że miałem na początku w Vitarze problem z "myszkującym" układem kierowniczym. Zgłosiłem to na I przeglądzie, tym po 1000 km. I coś zrobili, bo od tej pory jeździ normalnie, a przejechałem już ok. 20 000 km. Wygląda na to, że to jest do poprawienia oprogramowaniem.
Nawiasem mówiąc, widzę, że poza tym układem kierowniczym S-Cross się temu Pertynowi nawet podobał.
No szok :)


Na górę
Post: 31-05-2017, 09:11 
Offline

Rejestracja: 26-03-2016, 19:03
Posty: 166
Lokalizacja: małopolska
Jacek_Do pisze:
A wracając do układu kierowniczego to mój zachowuje się dokładnie jak w testowanym przez tak tutaj nielubianego Pertyna S-Cross'ie:
https://youtu.be/Ob12YgiMeWw?t=6m1s

Jak dla mnie nie jest to normalne zachowanie układu kierowniczego, i tutaj w 100% zgadzam się z testującym.

Jestem przyzwyczajony do tego że samochód sam stara się jechać na wprost a nie w prawo lub lewo po lekkim odchyleniu kierownicy.


Strasznie "jojczysz" nad wadami Vitary - ale Twoje prawo.

Ja "przerobiłem" w swoim garażu wiele aut, a i zawodowo też wiele lat obracałem się różnymi pojazdami, małymi, dużymi, bardzo dużymi.
Nie chcę się tutaj licytować i opowiadać o moim "znawstwie samochodowym" ale wiem co piszę.

1. ZAKUPY.
Kupowałem różne auta, 95 % były to zakupy salonowe. Przed zakupem zawsze bardzo dużo czasu poświęcałem na literature, opinie etc. Czasem w salonie bywało tak że "zaginałem" sprzedawcę.

Jazdy próbne, co najmniej dwie. Jazda próbna do nie 3 km lecz minimum 30 km. O długości trasy informowałem sprzedawcę, jeśli kręcił nosem - to słyszał tekst - dziękuję - dealer w następnym mieście też ma te auta (czasami nawet ten sam właściciel)

Reasumując zakup ma być świadomy, a nie na zasadzie że żona się uparła. Moja uparła się całkiem na inną markę, a teraz jest zadowolona.

2. TERAZ TEST PETRYNA.

Gość przejechał 500 km i opowiada o wadach i zaletach - śmiech na sali puste krzesła. Gdyby opowiadał po 5000 km - no to można by było pośłuchać.

Opowiada o "baraszkującym aucie" - mówi że kierownicą musi cały czas korygować tor jazdy.
Zauważcie - że zaczyna bardziej "ruszać kierownicą" kiedy dochodzi do "tego tematu". W trakcie filmu - do czasu krytyki układu kierowniczego - pojazd prowadzi normalnie

Facet wywnętrza się też nad wygodą foteli. Ja akurat nie widzę jakiegoś szału w wygodzie tych foteli. Są ok, ale tylko tyle.
Kiedyś - lata świetlne - produkowano Lanosy i Nubiry. Do części Lonosów montowano fotele z Nubiry. To była lux kanapa. 800 km przejechane za jednym "przysiadem" i nic nie doskwierało - to był naprawdę wygony fotel.

3. SZUM W AUCIE

Jeśli ktoś uważa ze Vicia odstaje i jest głośno na autostradzie - zwłaszcza powyżej 120 km - to niech bierze do testu auta tej samej klasy, z wysoką budą i proszę się śmignąć na autostradę. Zobaczymy czy będzie cisza w Oplu Mocca, Nissanie, Raf4, itd...

Takie auta nie są stworzone na autostradę lecz nad rzeczkę, polną drogę, wyjazd na narty.

Gdybym chciał auto na autostrady to brałbym Honde Accord, Forda Mondeo, Forda Focusa, Toyotę Avensis i pewnie wszystkie w dieslu, a nie benzynie. Cisza zapewne byłaby większa.

4. MOC AUTA

I tu się mogę z "testerem" zgodzić. Szału nie ma, ale nie ma też tragedii.

5. ZUŻYCIE PALIWA

No i tu Vicia pokazuje innym że mogą się uczyć.

6. SKRZYNIA BIEGÓW

Chyba największa wada tego auta - brak biegu 6 (właśnie na autostrady).


A tak na marginiesie - kiedyś kupilem auto (salonowe). Nie spełniło moich oczekiwań, pojeździłem 10 tyś km (czyli niecałe 3 miesiące) i sprzedałem.

Moja rada jest taka - auto nie spełnia Twoich oczekiwań - sprzedaj i kup takie z którego będziesz zadowolony.


Na górę
Post: 31-05-2017, 09:40 
Offline

Rejestracja: 11-02-2015, 22:46
Posty: 300
Lokalizacja: Wawer
Jacek_Do pisze:
Jeśli uważasz że głośność w środku nie jest winą producenta - to czyją według ciebie?
Dla mnie właśnie głośność wnętrza dyskwalifikuje to auto, nawet nie ten niedopracowany układ kierowniczy, bo w mieście tak nie przeszkadza.




Tu akurat zająłbym nieco odmienne stanowisko. Jeśli w samochodzie problemem jest tylko głośność (ja na to akurat dużej uwagi nie zwracam, ale rozumiem, ze może to przeszkadzać), to z tym problemem można się próbować w jakimś tam stopniu uporać, można zlecić, nawet bez utraty gwarancji, dodatkowe wygłuszenie, montaż jakichś mat wygłuszających, pianek, itp. Za 2-3 tys. zl problem może zostać może nie tyle wyeliminowany, co znacznie ograniczony.

Natomiast z czymś takim, jak wadliwy układ kierownicy i wspomagania nie da się zrobić praktycznie nic. Ponieważ importer udaje, że problemu nie ma (mój list w tej sprawie został zignorowany), pozostaje albo szarpać się na drodze sądowej (bez gwarancji wygranej), albo pogodzić się z tym albo wreszcie pogonić auto.


Na górę
Post: 31-05-2017, 21:23 
Offline

Rejestracja: 27-09-2015, 21:00
Posty: 258
Po zakupie S-crossa ten "sztywny" układ kierowniczy też mi dosyć mocno przeszkadzał ale że to auto Żony a Ona nie zauważała problemu więc temat "olałem".
Teraz Suzuki ma trochę ponad rok i 23kkm na liczniku. Musiałem nim zrobić dosyć długa trasę bo moje auto się na mnie obraziło. Zdziwiłem się mocno że dopiero po 300km przypomniałem sobie o wcześniejszym „siłowaniu się” z kierownicą którego teraz nie ma. Po prostu ten problem zniknął. Kierownica nie jest już taka sztywna w zerowym położeniu i mikro korekty w okolicach zera robi się bezwiednie. Dodam że napewno nie jest to kwestią przyzwyczajenia bo s-crossem jeżdżę bardzo okazjonalnie a przed trasą jechałem 100km innym autem.

Odnosząc się do narzekań Pana Pertyna i Jacka_Do na konieczność korekt toru jazdy:
Jak popatrzycie sobie na dowolnego kierowcę z boku to KAŻDY jak prowadzi (nie ważne czy w mieście czy na autostradzie) dokonuje cały czas mikro korekt toru jazdy z tym że robi to bezwiednie bo nie musi wkładać w to dużej siły. Na przykład obejrzyjcie sobie dowolny inny test Pertyna jak mu łapki chodzą podczas jazdy na wprost.
Według mnie w Suzuki problemem jest to że coś jest po prostu za ciasno spasowane w tej przekładni i trzeba się z nią szarpać okolicach zera co powoduje "przestrzeliwanie" i wymaga korekty w druga stronę.

Wygląda na to że u mnie się „wyrobiło” i już jest OK czego i Wam życzę :]

_________________
S-cross 1,6 VVT AllGrip


Na górę
Post: 31-05-2017, 21:40 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03-01-2017, 19:30
Posty: 331
Lokalizacja: okolice Krakowa
Tutaj nie chodzi o sztywność kierownicy bo to poprawili zmieniając soft, ale o nie powracanie do pozycji neutralnej po lekkim wychyleniu.

A co się tyczy zabezpieczenia antykorozyjnego to w nowych Baleno ruda na tylnej klapie pojawia nawet już po pół roku użytkowania.
Ciekawe czy według SMP tam też jest ocynk i kataforeza na nadwoziu :P


Na górę
Post: 31-05-2017, 22:22 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29-03-2015, 13:42
Posty: 736
Jarl pisze:
Jeśli w samochodzie problemem jest tylko głośność (ja na to akurat dużej uwagi nie zwracam, ale rozumiem, ze może to przeszkadzać), to z tym problemem można się próbować w jakimś tam stopniu uporać, można zlecić, nawet bez utraty gwarancji, dodatkowe wygłuszenie, montaż jakichś mat wygłuszających, pianek, itp.


Błąd.
Jeśli w samochodzie problemem jest głośność to nie należało go kupować. Akurat to bez problemu da się wychwycić na jazdach próbnych. Proste.

_________________
Pamiętasz co obiecywała?


Na górę
Post: 01-06-2017, 10:07 
Offline

Rejestracja: 11-02-2015, 22:46
Posty: 300
Lokalizacja: Wawer
Mało jest samochodów idealnych, takich, w których wszystko od A do Z jest cacy. Zakup pojazdu wiąże się najczęściej z jakimś kompromisem, może być nim np. poziom głośności.

Ale to, że akceptuję pewne niedomagania w samochodzie nie oznacza, ze nie mam prawa ich skrytykować. Jestem użytkownikiem, nie jakimś fanbojem.


Na górę
Post: 01-06-2017, 16:53 
Offline

Rejestracja: 26-03-2016, 19:03
Posty: 166
Lokalizacja: małopolska
Jacek_Do pisze:
Tutaj nie chodzi o sztywność kierownicy bo to poprawili zmieniając soft, ale o nie powracanie do pozycji neutralnej po lekkim wychyleniu.


Nudne się to już robi.

Sprzedaj to auto i problem z głowy.

Cytuj:
A co się tyczy zabezpieczenia antykorozyjnego to w nowych Baleno ruda na tylnej klapie pojawia nawet już po pół roku użytkowania.
Ciekawe czy według SMP tam też jest ocynk i kataforeza na nadwoziu :P


To forum o Vitarze II, Baleno to inne auto.


Na górę
Post: 02-06-2017, 22:11 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22-04-2017, 21:36
Posty: 35
Zastanawiam się kto to wymyślił...?
Obrazek

_________________
Vitara 1.6 VVT 2WD 6AT
Obrazek


Na górę
Post: 02-06-2017, 23:05 
Offline

Rejestracja: 18-04-2015, 17:02
Posty: 717
Co wymyślił? :niewiem:


Na górę
Post: 03-06-2017, 08:24 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03-08-2006, 11:13
Posty: 10816
Lokalizacja: CB - CIN - CT
Podgrzewanie fotela gdy za oknem +20? :D


Na górę
Post: 04-06-2017, 17:06 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22-04-2017, 21:36
Posty: 35
Ten kolorek "malinowy" podświetlenia :D

_________________
Vitara 1.6 VVT 2WD 6AT
Obrazek


Na górę
Post: 09-08-2017, 19:48 
Offline

Rejestracja: 16-12-2013, 23:17
Posty: 54
Lokalizacja: Tychy
Witam.
Przeczytałem cały wątek i nie znalazłem tutaj a wydawało mi się że kiedyś tutaj czytałem o teście w którym Vitara zatrzymywania się awaryjnie przy uzyciu RBS przed przeszkodami (chyba kartonami) w porównaniu do innych aut.
Czy może ktoś czytał lub widział takie testy to proszę o wklejanie linka.
Z góry dziękuję.

_________________
________________________________
Była Grand Vitara II De Lux 2.0
Vitara II Premium 1.6 VVT AllGrip


Na górę
Post: 09-08-2017, 19:50 
Offline

Rejestracja: 14-11-2016, 19:24
Posty: 81
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Np tutaj masz linka https://youtu.be/mz9DxKBSnVs :)

_________________
Czarna i zawsze brudna Vitara 1.6 VVT Premium 4WD


Na górę
Post: 09-08-2017, 19:57 
Offline

Rejestracja: 16-12-2013, 23:17
Posty: 54
Lokalizacja: Tychy
Dzięki za szybką odpowiedź ale nie o ten filmik mi chodziło tam był test porównawczy kilku aut i chyba Mercedes nie wyhamowal.

_________________
________________________________
Była Grand Vitara II De Lux 2.0
Vitara II Premium 1.6 VVT AllGrip


Na górę
Post: 10-08-2017, 11:51 
Offline

Rejestracja: 22-06-2017, 22:00
Posty: 19
Lokalizacja: Gdańsk
Automaniak sezon 18 odcinek 2.
Porównywane były hybrydowa Toyota C-HR, Audi Q2 i Suzuki Vitara S .
W kartony uderzyło najdroższe z porównywanych aut, czyli Q2.
Pozdr
https://player.pl/programy-online/automaniak-odcinki,139/odcinek-2,S18E02,71660.html?atpl#play


Na górę
Post: 10-08-2017, 17:23 
Offline

Rejestracja: 16-12-2013, 23:17
Posty: 54
Lokalizacja: Tychy
Dziękuję HSU i pozdrawiam.
Myślałem że to był Mercedes dawno temu widziałem tą informacje i nie byłem pewien a że teraz planuję zakup Vitary z RBS to chciałem to zobaczyć jak to działa w praktyce (filmiki poglądowe o RBS na Youtube to nie to samo co testy w rzeczywistym świecie).

_________________
________________________________
Była Grand Vitara II De Lux 2.0
Vitara II Premium 1.6 VVT AllGrip


Na górę
Post: 19-08-2017, 13:02 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03-08-2006, 11:13
Posty: 10816
Lokalizacja: CB - CIN - CT
Czeski test limitowanej wersji Vitary AllGrip
http://autoroad.cz/testy-aut/87556-test ... dete-tesit


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 406 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 111 12 13 14 1517 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl