Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl

Forum dyskusyjne dla użytkowników samochodów marki Suzuki.
Dzisiaj jest 20-11-2018, 23:22

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 443 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 110 11 12 13 1418 Następna
Autor Wiadomość
Post: 29-05-2017, 13:23 
Offline

Rejestracja: 20-08-2015, 20:24
Posty: 78
[quote="atmt"]Przejechałem swoją Vitarką 1.6 Premium AllGrip 3000km. Wrażenia bardzo dobre ale na autostradzie takie sobie. Nie wiem po co jest szósty bieg bo przy 140km/h automat przełącza między piątką a szóstką co chwila. Samochód był dla żony ona jeździ max 120 więc to nie problem:) Mam natomiast pytanie czy mieliście wrażenie nie do końca zamkniętej szyby szczególnie od strony pasażera?? Cały czas słyszę lekki świst powietrza powyżej 120km/h. Od strony kierowcy też ale jakby mniej. Zastanawiam się nad zgłoszeniem tego do serwisu ale wolę się upewnić czy aby to nie jest normalne w tym autku.

Sprawdź lusterko. U mnie też były takie objawy i kiedy uszczelniłem szparę między uchwytem/mocowaniem do drzwi a lusterkiem (mam składane ręcznie) gwizd ustał.


Na górę
Post: 30-05-2017, 05:54 
Offline

Rejestracja: 29-03-2017, 15:43
Posty: 12
Ok spróbuję, dzięki!


Na górę
Post: 30-05-2017, 06:42 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22-04-2016, 12:47
Posty: 302
możesz powiedzieć jak to uszczelniłeś

_________________
Vitara 2WD MT Premium


Na górę
Post: 30-05-2017, 06:45 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03-08-2006, 11:13
Posty: 10889
Lokalizacja: CB - CIN - CT
A propos tego pseudofachowego testu Pertyna, jakiś inny miszczu w komentarzu pisze, że blachy w Suzuki nie są ocynkowane.
Temat już był na tym forum poruszany, ale jak ktoś ma konto na Youtube, to niech mu napisze, że jeżeli nawet Maruti Suzuki cynkuje blachy (powłoka cynkowa gr. 45 mikrometrów, identyczna jak w Hondzie, Toyocie, Nissanie czy Hyundaiu), to tym bardziej Suzuki w Europie :sciana:


Na górę
Post: 30-05-2017, 10:13 
Online
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19-01-2013, 14:09
Posty: 903
@Avalanche, to ja tam dyskutuję z tym miszczem, wiem, że są cynkowane, ale tylko z tego forum.
Jak masz jeszcze jakieś konkretne info o ocynku, to zapodaj, wrzucę tam i zamknę dyskusję.

_________________
Testy napędów 4x4 - zapraszam forumowiczów na FB: http://www.facebook.com/StacjaKontroliTrakcji


Na górę
Post: 30-05-2017, 10:34 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03-01-2017, 19:30
Posty: 332
Lokalizacja: okolice Krakowa
Nie wiem czy są ocynkowane, ale mnie w serwisie powiedzieli że tylko podwozie jest cynkowane a reszta już nie.
Co się tyczy układu kierowniczego to w 100% się zgadzam z tym że jest on do kitu.
Już poruszałem na forum ten temat.
Ale jako że wszyscy tutaj są zapatrzenie w swoje Suzi tak jakby nie jeździli innymi autami to oczywiście nikt nie widział problemu, który ewidentnie występuje.
W innym aucie mogę ustawić kierownicę na wprost następnie ją puścić i auto na równej drodze przez parę km będzie jechało prosto - spróbujcie tak z Vitarą.
Oczywiście zaraz odezwą się krytycy którzy powiedzą że trzyma się obie ręce na kierownicy, lecz tutaj nie o to chodzi a o to jak zachowuje się układ kierowniczy.

Dla mnie Vitara jest kiepskim aczkolwiek oszczędnym samochodem i jedynie nadrabia ceną niczym więcej.
Dla siebie bym jej nie kupił, ale żona się uparła to teraz niech się męczy.


Na górę
Post: 30-05-2017, 10:49 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03-08-2006, 11:13
Posty: 10889
Lokalizacja: CB - CIN - CT
Jacek_Do pisze:
W innym aucie mogę ustawić kierownicę na wprost następnie ją puścić i auto na równej drodze przez parę km będzie jechało prosto - spróbujcie tak z Vitarą.

Nie raz próbowałem. Też jedzie prosto.
Jeżeli z twoją jest coś nie tak, to zgłoś do serwisu.

DS pisze:
Jak masz jeszcze jakieś konkretne info o ocynku, to zapodaj, wrzucę tam i zamknę dyskusję.

Kiedyś gdzieś czytałem w necie.
Pogrzebałem na szybko teraz i może spróbuj tu znaleźć:
http://www.zinc.org.in/wp-content/uploa ... obiles.pdf

Suzuki UK też mi odpisało twierdząco na pytanie czy blachy są cynkowane.
SMP nie pytam, bo oni niewiele wiedzą ;)


Na górę
Post: 30-05-2017, 10:52 
Offline

Rejestracja: 16-05-2016, 11:39
Posty: 49
Widzisz ja próbowałem wielokrotnie, i zawsze ten sam rezultat, auto idzie jak po sznurku. Oczywiście po pewnym czasie (ok minuty)zaczyna schodzić z toru jazdy ale to normalne asfalt nigdy idealny nie jest. Dla formalności wspomnę, że na odcinku "testowym" asfalt w dobrym stanie.


Avalanche
Tzn jak UK ma ocynk to i my mamy. Fabryka przecież ta sama :)

_________________
Vitara 1.6 Premium 2WD


Na górę
Post: 30-05-2017, 10:57 
Online
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19-01-2013, 14:09
Posty: 903
@Jacek_Do, oprócz Vitary, mam jeszcze Swifta z 2007 i nie ma na nim ani pryszcza, po tym wnioskuję, że są cynkowane, ale się przy tym nie upieram.
Układ kierowniczy nawet dziś testowałem na autostradzie, a że było pusto, to puściłem kierownicę na prostym odcinku i auto przez dłuższy czas jechało prosto, prędkość 100 km/h, tempomat, bez potrzeby korygowania toru jazdy jak w teście Pertyna. Po jakimś czasie zaczęło uciekać, dokładnie tak samo jak poprzednie auto (ASX), drogi nie są gładkie jak lustro. Może to subiektywne odczucia, może kwestia egzemplarza, nie wiem. Jedyne, co odróżnia ten układ kierowniczy od moich poprzednich aut, to nie powracanie do pozycji "zerowej", czego bym pewnie nie zauważył, gdyby nie to forum.

@Avalanche, dzięki, zerknę do pliku :)

_________________
Testy napędów 4x4 - zapraszam forumowiczów na FB: http://www.facebook.com/StacjaKontroliTrakcji


Na górę
Post: 30-05-2017, 11:51 
Offline

Rejestracja: 11-02-2015, 22:46
Posty: 307
Lokalizacja: Wawer
Właścicielom Suzuki, którzy nie odczuwają problemów z układem kierowniczym należy rzecz jasna pogratulować. Niemniej problem powraca zbyt często (S-Cross, Baleno, teraz Vitara), że firmie Suzuki powinno dać to do myślenia. To jest niepojęte, żeby producent skazywał nabywców na swego rodzaju ruletkę, trafi mi się prawidłowy układ kierowniczy czy tez drętwo-sztywny z myszkowaniem auta na obie strony? Jak przypomnę sobie to ustawiczne mordowanie się swego czasu z kierownicą S-Crossa…


Na górę
Post: 30-05-2017, 12:12 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03-01-2017, 19:30
Posty: 332
Lokalizacja: okolice Krakowa
Nie powracanie samoczynne kierownicy do punktu "0" czyli jazdy na wprost, jest jednoznaczne z jego uciekaniem na boki bez korekty kierownicą.
Inne auta same potrafią skorygować tor jazdy na wprost nawet po najechaniu na niewielką nierówność bo powracając do punktu "0" bezwładność kierownicy powoduje automatyczną korektę w drugą stronę co skutkuje automatycznym wyrównaniem jazdy na wprost.
Vitara tego nie potrafi i nikt mnie nie przekona że będzie w stanie sama jechać na wprost, mam w domu jeszcze cztery samochody i piąty służbowy i tylko w Vitarze występuje taki problem.
Co więcej w życiu jeździłem już chyba z 50 modelami aut i tam układy kierownicze działały jak należy - może poza Maluchem i FSO 125p, ale tam to była kwestia luzów i zacierających się zwrotnic w przypadku Malucha.
Uważam podobnie jak Jarl że w dzisiejszych czasach jest niedopuszczalne aby sprzedawać auta z takim niedociągnięciem, bo w moim odczuciu może to zagrażać bezpieczeństwu jazdy.
Wystarczy na chwilę przy większej prędkości oderwać wzrok od jezdni a auto jedzie gdzie tu się spodoba - takie jest moje odczucie, w innych autach nie mam z tym problemu.

Na rosyjskim forum Vitary ten temat jest szerzej omówiony - i potwierdzają oni moje odczucia związane z kierowaniem Vicią.

Vitara nadaje się jak dla mnie jedynie do jazdy po mieście i na krótkich odcinkach poza miasto, absolutnie w dłuższą trasę właśnie ze względu na układ kierowniczy i hałas w środku.
Ale to są moje odczucia dotyczące konkretnie mojego egzemplarza, choć im więcej oglądam testów Vitary i starego S-Crossa to dochodzę do wniosku że tak jest ze wszystkimi egzemplarzami wyposażonymi w silnik 1.6l.
O 1.4 się nie wypowiadam bo nie miałem do czynienia, choć pewnie hałas przy większych prędkościach jest na podobnym poziomie.


Na górę
Post: 30-05-2017, 12:30 
Online
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19-01-2013, 14:09
Posty: 903
@Jacek_Do, dlaczego nie powracanie samoczynne kierownicy do punktu "0" czyli jazdy na wprost, jest jednoznaczne z jego uciekaniem na boki bez korekty kierownicą?
Jak ustawię kierownicę prosto, to przecież jadę prosto.
Nie znam się kompletnie na aspektach technicznych, ale czy to przypadkiem nie wspomaganie elektryczne utrzymuje kierownicę w danej pozycji, tej bliskiej pozycji zero?

_________________
Testy napędów 4x4 - zapraszam forumowiczów na FB: http://www.facebook.com/StacjaKontroliTrakcji


Na górę
Post: 30-05-2017, 12:44 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03-08-2006, 11:13
Posty: 10889
Lokalizacja: CB - CIN - CT
Jacek_Do pisze:
Na rosyjskim forum Vitary ten temat jest szerzej omówiony - i potwierdzają oni moje odczucia związane z kierowaniem Vicią.

Jeżeli (rzekomo) tam potwierdzają twoje odczucia, to znaczy że taka jest prawda, a jeżeli inni mówią (po raz n-ty), że u nich tego nie ma, to już nie?
:sciana:


Na górę
Post: 30-05-2017, 12:52 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03-01-2017, 19:30
Posty: 332
Lokalizacja: okolice Krakowa
W Vitarze mam wrażenie że elektryka właśnie trzyma kierownicę tam gdzie nie powinna.
Za powracanie kierownicy odpowiedzialna jest zbieżność kół i odpowiednie kąty ich pochylenia - przynajmniej w normalnych autach.
Co więcej jako że prawie 100% dzisiejszych aut ma wspomaganie elektryczne to i tak nie mają takiego problemu.
W większości wystarczy że występuje różnica w ciśnieniu w przednich oponach a samochód zacznie ściągać w prawo lub w lewo.
Vitara pewnie by jechała dalej bez zmiany kierunku, aż zrobię takie doświadczenie i zobaczę co będzie.


A co się tyczy ocynkowania blach to chyba mój dealer ma rację że jedynie podwozie jest ocynkowane, jak oczywiście jest, ale tutaj mogą się wypowiedzieć posiadacze najstarszych egzemplarzy Vitar i S-Cross na forum, wystarczy że zrobią zdjęcia od spodu i może się coś dowiemy.
Bo karoseria raczej nie jest pokryta ocynkiem wystarczy popatrzyć na tą aukcję:
https://www.otomoto.pl/oferta/suzuki-vitara-ID6yEciw.html
Wszędzie gdzie nie ma lakieru jest ruda.


Na górę
Post: 30-05-2017, 12:55 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03-01-2017, 19:30
Posty: 332
Lokalizacja: okolice Krakowa
Avalanche pisze:
Jacek_Do pisze:
Na rosyjskim forum Vitary ten temat jest szerzej omówiony - i potwierdzają oni moje odczucia związane z kierowaniem Vicią.

Jeżeli (rzekomo) tam potwierdzają twoje odczucia, to znaczy że taka jest prawda, a jeżeli inni mówią (po raz n-ty), że u nich tego nie ma, to już nie?
:sciana:


To działa również w drugą stronę Avalache, bo jeśli testy oraz inni użytkownicy mówią że u nich jest źle, to ty twierdzisz że jest dobrze.
Ja napisałem że moje uwagi tycza się mojego egzemplarza, jeśli u ciebie jest OK to tylko się cieszyć i dziękować Bogu, mnie to nie dane.


Na górę
Post: 30-05-2017, 14:27 
Offline

Rejestracja: 18-04-2015, 17:02
Posty: 728
Jacek_Do pisze:
W Vitarze mam wrażenie że elektryka właśnie trzyma kierownicę tam gdzie nie powinna.
Za powracanie kierownicy odpowiedzialna jest zbieżność kół i odpowiednie kąty ich pochylenia - przynajmniej w normalnych autach.
Co więcej jako że prawie 100% dzisiejszych aut ma wspomaganie elektryczne to i tak nie mają takiego problemu.
W większości wystarczy że występuje różnica w ciśnieniu w przednich oponach a samochód zacznie ściągać w prawo lub w lewo.
Vitara pewnie by jechała dalej bez zmiany kierunku, aż zrobię takie doświadczenie i zobaczę co będzie.


A co się tyczy ocynkowania blach to chyba mój dealer ma rację że jedynie podwozie jest ocynkowane, jak oczywiście jest, ale tutaj mogą się wypowiedzieć posiadacze najstarszych egzemplarzy Vitar i S-Cross na forum, wystarczy że zrobią zdjęcia od spodu i może się coś dowiemy.
Bo karoseria raczej nie jest pokryta ocynkiem wystarczy popatrzyć na tą aukcję:
https://www.otomoto.pl/oferta/suzuki-vitara-ID6yEciw.html
Wszędzie gdzie nie ma lakieru jest ruda.

Mogłeś przecież kupić Dustera i być szczęśliwym człowiekiem :lol: :] :zakrecony: :skoczek:


Na górę
Post: 30-05-2017, 15:01 
Offline

Rejestracja: 16-05-2016, 11:39
Posty: 49
Jacek_Do pisze:
A co się tyczy ocynkowania blach to chyba mój dealer ma rację że jedynie podwozie jest ocynkowane, jak oczywiście jest, ale tutaj mogą się wypowiedzieć posiadacze najstarszych egzemplarzy Vitar i S-Cross na forum, wystarczy że zrobią zdjęcia od spodu i może się coś dowiemy.
Bo karoseria raczej nie jest pokryta ocynkiem wystarczy popatrzyć na tą aukcję:
https://www.otomoto.pl/oferta/suzuki-vitara-ID6yEciw.html
Wszędzie gdzie nie ma lakieru jest ruda.


Ale zdajesz sobie sprawę, że ochronę z ocynku można uszkodzić, głównie mechanicznie? Czyli np. w czasie kraksy. Zdjęcia samochodu które pokazałeś dowodzi jedynie że miał wypadek, nic więcej :)

_________________
Vitara 1.6 Premium 2WD


Na górę
Post: 30-05-2017, 15:43 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03-08-2006, 11:13
Posty: 10889
Lokalizacja: CB - CIN - CT
Tak samo jak na tym zdjęciu "nieocynkowane" są Toyoty, Mazdy, Hyundaie, Nissany, Mitsubishi itd.


Na górę
Post: 30-05-2017, 17:15 
Offline

Rejestracja: 04-12-2016, 19:12
Posty: 187
Lokalizacja: małopolska
Jacek_Do pisze:
Vitara nadaje się jak dla mnie jedynie do jazdy po mieście i na krótkich odcinkach poza miasto,

Wszak Suzuki tak własnie pozycjonuje (i reklamuje) ten model: Auto do wyjazdów "poza miasto" oraz do miasta. Od poprzedniej Vitary różni się tym, że jest dużo mniej terenu a dużo więcej miasta. Tylko tyle i aż tyle.

Dlatego naprawdę nie rozumiem na czym polega problem ?
Być może, owszem, ktoś sobie bardzo źle dobrał auto do swoich oczekiwań - ale to raczej wciąż będzie problem kupującego, a nie auta... Suzuki nikogo nie okłamało...
Przecież równie dobrze można by narzekać, że "auto do niczego, bo nie da się wozić pól tony kartofli". No fakt było by to uciążliwe. Ale nadal to nie jest wina producenta.

_________________
Vitara 1.6 Premium 4WD


Na górę
Post: 30-05-2017, 17:21 
Offline

Rejestracja: 09-01-2010, 14:02
Posty: 3049
Lokalizacja: Kwidzyn
W temacie wspomagania: to jest moje drugie w S-crossie (po kolizji miałem wymienioną maglownicę i układ wspomagania) i nie widzę różnicy z pierwszym. To znaczy jeździ prosto, nic nie musze korygować itd.
Co do rdzewienia: w prawie 8-letnim Sedici (ta sama fabryka co SX4) żadnych oznak korozji, a większość życia pod chmurką. W trzyletnim (69kkm) S-crossie też zero korozji na nadwoziu. Jedyny niewielki ślad kilku kropek korozji na wahaczu, reszta wygląda jak z fabryki. Żeby wiedzieć jak zachowuje się samochód bez ocynku, trzeba cofnąć się do lat dziewięćdziesiątych i np.Opla, który korodował już w katalogach :))

_________________
S-cross 1,6 Pb AWD


Na górę
Post: 30-05-2017, 17:31 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03-01-2017, 19:30
Posty: 332
Lokalizacja: okolice Krakowa
Jeśli uważasz że głośność w środku nie jest winą producenta - to czyją według ciebie?
Dla mnie właśnie głośność wnętrza dyskwalifikuje to auto, nawet nie ten niedopracowany układ kierowniczy, bo w mieście tak nie przeszkadza.
Odradzam zakup każdemu kto mnie o Vitarę zapyta.
Ale jest to moja opinia, twoja może być zupełnie inna.
I nic tu nie da naskakiwanie na mnie za każdym razem jak wyrażam swoją opinię na temat Vitary, zdania nie zmienię.
Może przez to uchronię kogoś przed niechcianym zakupem, bo zwróci baczniejszą uwagę na wady samochodu.
Może gdyby wcześniej na forum była osoba taka jak ja która jest w stanie krytycznym okiem spojrzeć na Vicię to dzisiaj bym się z nią nie mączył, a właściwie to moja żona.
Która przez pół roku zrobiła 2000km a na co dzień jeździ Clio bo jak twierdzi szkoda aby ją obili pod marketem :D
Pewnie gdzieś za rok ją będę sprzedawał z równie minimalnym przebiegiem - i to bez żadnego żalu z mojej strony.

A co się tyczy zabezpieczenia antykorozyjnego podwozia to taka ciekawostka w 5 letnim aucie z naszego segmentu Mitsubishi ASX, ciekawe ja będzie z Vitarami po 5 latach:
Obrazek


Na górę
Post: 30-05-2017, 18:15 
Offline

Rejestracja: 04-12-2016, 19:12
Posty: 187
Lokalizacja: małopolska
Jacek_Do pisze:
Jeśli uważasz że głośność w środku nie jest winą producenta - to czyją według ciebie?

O Rany. Jest złym doborem auta do swoich potrzeb. Ty masz inne wyobrażenie o aucie, ktoś ma inne. Producent bardzo wyraźnie pozycjonuje Vitarę (dużo wyraźniej niż inne swoje modele) i Ty być może nie jego klientem docelowym.
Równie dobrze mógłby ktoś tu narzekać, że nie da się rozpędzić do 240km/h, albo nie można załadować ośmiu kwintali buraka cukrowego. I jego święte prawo narzekać! ale byłoby kompletnie bez sensu :)
Naprawdę: w cenie Vitary są auta które świetnie sobie radzą na autostradzie, są ciche i milutkie w obejściu.
Sprawdź jaki efekt przyniesie psioczenie na ich forum, że to auta do bani, bo nie dają rady przejechać przez błoto, na szutrze zachowują się nieodpowiednio, i że własnie rozwaliłeś miskę o wysoki krawężnik, ;)
Jacek_Do pisze:
Dla mnie właśnie głośność wnętrza dyskwalifikuje to auto

Vitara zapewne jest bardzo głośna przy 150km/h, tyle, że większość jej docelowych klientów nie po to ją kupiło. Na serio.
Na przykład ja nawet nie mam w okolicy żadnej drogi na której mógłbym się (legalnie) rozpędzić powyżej 90km/h - Nawet gdybym odczuł taką potrzebę. Na serio.
Jacek_Do pisze:
Odradzam zakup każdemu kto mnie o Vitarę zapyta.
Ale jest to moja opinia, twoja może być zupełnie inna.
I nic tu nie da naskakiwanie na mnie za każdym razem jak wyrażam swoją opinię na temat Vitary, zdania nie zmienię.
Może przez to uchronię kogoś przed niechcianym zakupem, bo zwróci baczniejszą uwagę na wady samochodu.
I bardzo dobrze! Bo Jesli ktoś rozważa dajmy na to między Octavią, Astrą a Vitarą, to zazwyczaj znaczy że Suzuki nawet nie powinien dotykać, bo nie potrzebuje takiego auta!
Twoja opinia będzie mu w tym wypadku bardzo potrzebna. Masz rację, sam bym odradzał :D

_________________
Vitara 1.6 Premium 4WD


Na górę
Post: 30-05-2017, 18:15 
Offline

Rejestracja: 18-04-2015, 17:02
Posty: 728
Jacek_Do pisze:
Która przez pół roku zrobiła 2000km a na co dzień jeździ Clio bo jak twierdzi szkoda aby ją obili pod marketem :D

:lol: :szok: :roll: Janusze motoryzacji


Na górę
Post: 30-05-2017, 18:38 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03-01-2017, 19:30
Posty: 332
Lokalizacja: okolice Krakowa
igi pisze:
Vitara zapewne jest bardzo głośna przy 150km/h, tyle, że większość jej docelowych klientów nie po to ją kupiło. Na serio.
Na przykład ja nawet nie mam w okolicy żadnej drogi na której mógłbym się (legalnie) rozpędzić powyżej 90km/h - Nawet gdybym odczuł taką potrzebę. Na serio.

Nie mówię tu o jeździe z prędkością 150km/h.
Ale właśnie przy codziennej jeździe po mieście i ruszaniu spod świateł hałas silnika najbardziej przeszkadza.
Bo każde przyspieszanie go powoduje, okolice Krakowa są również pagórkowate i tutaj nie da się jechać bez redukcji biegów a to znowu powoduje hałas we wnętrzu.
Może dla tych którzy mieszkają w centralnej Polsce gdzie jest płasko nie ma z tym problemu, dla mnie jest.
A skoro ze względu na hałas silnika dla mnie nie jest to auto ani do miasta ani na autostrady ani w góry to jest ono do ....
Oczywiście zaraz się znajdą tacy co powiedzą że to nie klasa premium, ale nawet w autach segmentu B jest o wiele lepiej z wyciszeniem - głównie silnika.

I żadne Januszowanie tego nie zmieni.

P.S.
I tak was wszystkich lubię .


Na górę
Post: 30-05-2017, 18:54 
Offline

Rejestracja: 04-12-2016, 19:12
Posty: 187
Lokalizacja: małopolska
Jacek_Do pisze:
Bo każde przyspieszanie go powoduje, okolice Krakowa są również pagórkowate i tutaj nie da się jechać bez redukcji biegów a to znowu powoduje hałas we wnętrzu.

Eee, no to okolice Wadowic/ Makowa są pagórkowate nawet bardziej... ;)
Więc albo mam większa tolerancję, albo mniejsze prędkości, albo nie wiem: trafił mi się lepszy silnik? bo serio tego problemu nie odczuwam :-o

_________________
Vitara 1.6 Premium 4WD


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 443 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 110 11 12 13 1418 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl