fox pisze:
O ile mi wiadomo przepisy o obowiązkowym wyposażeniu, m.in. w asystenta pasa ruchu, weszły w życie w tym roku i dotyczą tylko nowych modeli i nowych generacji samochodów. Przepisy dotyczące wszystkich sprzedawanych nowych samochodów wejdą w życie dopiero w 2024 r. Zatem aktualna generacja S-Cross'a, która była homologowana w zeszłym roku, moim zdaniem nie podlega pod ten wymóg. Zatem wg. mnie masz swobodę działania w tym zakresie, czyli na jakie wyposażenie i na jakich warunkach się zdecydujesz. Twój wybór.
A propos nowych samochodów z salonu wyprodukowanych od 2020r. proponuję obejrzeć:
https://www.youtube.com/watch?v=rkLiW9xMYH8Jednak po kontakcie z salonem okazało się że wszystkie te rzeczy znajdą się na pokładzie samochodu, tak więc nie będzie z nimi problemu. Mimo wszystko dziękuję za tę garść informacji
arekws1 pisze:
Naprawdę chcesz Premiuma? To lepiej doposażyć sobie porządnie nowa Dacie lub jak się ktos nie boi wziąć Ssangyonga Korando (dużo lepszy od dacki, a rexton to na ramie i ma reduktor).
Moim zdaniem brak wywiązania się dealera z tej umowy jest idealna podkładka pod rezygnację z auta.
Co do jakości nowych aut to gadanie jutubera. jeden powie tak, inny powie inaczej. Dacia czy Peugeot poszły bardzo do przodu, Korea też. Toyoty, VAGi drastycznie w dół. Suzuki na szczęście na swoim jak zwykle zacofanym budżetowym poziomie od lat.
Tak, wersja premium wystarczy mi całkowicie a dodatki wchodzące w skład wersji elegance nie są dla mnie na tyle istotne, żeby do nich dopłacać. Co do Daci to tak jak szybko wsiadłem do Dustera w salonie tak szybko z niego wysiadłem
w konfiguracji takiej jaka by mi pasowała, cena niebezpiecznie zbliża się do tej z scrossa, który obiektywnie jest lepszym samochodem (więcej systemów bezpieczeństwa, o niebo lepsze spasowanie materiałów, lepsza dynamika silnika, lepsze zawieszenie...). Ssangyonga to faktycznie bałbym się wziąć, może na następny samochód go rozważę