Piotras pisze:
Ja w sx4 120km przejechalem 60tys km na lpg instalacja stag, jakas wmiare podstawowa za okolo 2500PLN kilka lat temu zamontowana przy przebiegu 20tys km. Przy okolo 70tys ( 50tys na lpg) regulowane byly zawory. Roznice byly juz tak duze ze najprawdopodobniej nastepna regulacja nie bedzie juz mozliwa. Dodam ze luz zaworowy sprawdzalem co min 20 tys km i dopiero przy ostatnim sprawdzeniu wymagalo (pilnej) regulacji. Nie wiem na ile byla to wina gazu, bo w tym czasie mialem tez awarie wezyka od chlodzenia i auto dostalo temperatury okolo 130stopni. Mozliwe ze to spowodowalo szybsze problemy z glowica/potrzebe regulacji. Obecnie auto ma okolo 100tys km jezdzi nim tesciowa i poki co chodzi bdb. Wiec wg mnie lpg sie oplaca jak do tej pory auto przejechalo 80tys km na lpg i nawet jesli przy najblizsze regulacji( pewnie przy przebiegu okolo 130tys km) trzeba bedzie zregenerowac glowice to i tak oszczednosci sa spore. Za okolo 1700zl z montarzem mozna zregenerowac glowice wraz z wstawieniem wzmocnionych gniazd zaworowych. U mnie oszczednosc na 10tys km to bylo srednio 2tys pln. Zalecam tez co 10-12tys regulowac instalacje bo jestem w stanie uwierzyc ze zla mieszanka wykancza glowice bardzo szybko, bo silnik zbyt pancerny nie jest...
Potwierdza się to,co powiedzieli mi pracownicy ASO jak kupowałem S Crossa.Miałem możliwość założenia u nich instalacji gazowej przy kupnie auta,lecz ostrzegli mnie że mieli przypadki gdzie możliwość regulacji zaworów,skończyła się po 60 tyś km a regulację robili co 15 tyś km.