Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl

Forum dyskusyjne dla użytkowników samochodów marki Suzuki.
Dzisiaj jest 23-04-2024, 09:08

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
Post: 27-07-2019, 06:34 
Offline

Rejestracja: 21-06-2015, 12:31
Posty: 1819
Suzuki: SuziQuattro
Normalnie ABW&CIA&KGB :] tak to właśnie wygląda z podtlenkiem LPG, łatwo się liczy oszczędności, lecz zapomina o kosztach dodatkowych.


Na górę
Post: 27-07-2019, 08:58 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23-12-2016, 18:49
Posty: 403
Lokalizacja: śląsk
Suzuki: 1,6 benzyna 4x4
piotr6 pisze:
Koledzy proponuje poczytać

No i harry poczytał czym tam piotr6 nas wcześniej raczył :szok:
A teroz tu nom bery i bajki godo :toporek: to gupsze niżli urojona ciąża u mojej suki.

_________________
sedici 4x4 1,6 benzyna 120 kucyków


Na górę
Post: 27-07-2019, 13:06 
Offline

Rejestracja: 18-05-2018, 14:32
Posty: 73
Suzuki: SX4 topline
Tak się zastanawiałem czy dacie się sprowokować jak pojawił się ten temat. :D


Na górę
Post: 28-07-2019, 18:43 
Offline

Rejestracja: 25-03-2017, 19:13
Posty: 60
Suzuki: SX4
Widzę że nie macie zielonego pojęcia a piszecie bzdury zastanawiam się po co jest to forum ?
forum ma pomagać ale nie w pyskówkach to wszystko co piszecie jest żałosne szkoda czasu na czytanie waszej lektury jesteście nie pomocni w niczym tak podkreślam w niczym .


Na górę
Post: 31-07-2019, 13:49 
Offline

Rejestracja: 31-08-2018, 13:03
Posty: 34
Suzuki: Vitara II 1.4 AT 4wd
Ja w sx4 120km przejechalem 60tys km na lpg instalacja stag, jakas wmiare podstawowa za okolo 2500PLN kilka lat temu zamontowana przy przebiegu 20tys km. Przy okolo 70tys ( 50tys na lpg) regulowane byly zawory. Roznice byly juz tak duze ze najprawdopodobniej nastepna regulacja nie bedzie juz mozliwa. Dodam ze luz zaworowy sprawdzalem co min 20 tys km i dopiero przy ostatnim sprawdzeniu wymagalo (pilnej) regulacji. Nie wiem na ile byla to wina gazu, bo w tym czasie mialem tez awarie wezyka od chlodzenia i auto dostalo temperatury okolo 130stopni. Mozliwe ze to spowodowalo szybsze problemy z glowica/potrzebe regulacji. Obecnie auto ma okolo 100tys km jezdzi nim tesciowa i poki co chodzi bdb. Wiec wg mnie lpg sie oplaca jak do tej pory auto przejechalo 80tys km na lpg i nawet jesli przy najblizsze regulacji( pewnie przy przebiegu okolo 130tys km) trzeba bedzie zregenerowac glowice to i tak oszczednosci sa spore. Za okolo 1700zl z montarzem mozna zregenerowac glowice wraz z wstawieniem wzmocnionych gniazd zaworowych. U mnie oszczednosc na 10tys km to bylo srednio okolo 2tys pln. Zalecam tez co 10-12tys regulowac instalacje bo jestem w stanie uwierzyc ze zla mieszanka wykancza glowice bardzo szybko, bo silnik zbyt pancerny nie jest...

_________________
Vitara S 1.4 AT allgrip


Na górę
Post: 02-08-2019, 15:20 
Offline

Rejestracja: 12-07-2019, 07:29
Posty: 2
Suzuki: Suzuki SX4 S-Cross 1
Witajcie , jeżdżę dość sporo więc instalacja miała sens :) jednak już założyłam instalacja firmy Landi Renzo założyłam w warszawie . Jak na razie spora różnica .


Na górę
Post: 02-08-2019, 15:59 
Offline

Rejestracja: 31-07-2018, 19:35
Posty: 87
Suzuki: Swift Sport`09
Zamiast włoskiej instalacji trzeba było brać coś naszego: Stag , KME, LPGTECH. Dużo tańsze w eksploatacji i prawie każdy gazownik ogarnie.
Na przyszłość polecam https://lpg-forum.pl/


Na górę
Post: 04-08-2019, 19:45 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10-08-2007, 19:54
Posty: 1138
Lokalizacja: 3-miasto
ania84 pisze:
.... Jak na razie spora różnica .

Będzie sporsza, jak głowicę przyjdzie Ci robić. Taki urok tych silników.


Pozdrawiam.


Na górę
Post: 07-08-2019, 18:43 
Offline

Rejestracja: 01-04-2016, 14:30
Posty: 35
Suzuki: S-Cross 2WD
Piotras pisze:
Ja w sx4 120km przejechalem 60tys km na lpg instalacja stag, jakas wmiare podstawowa za okolo 2500PLN kilka lat temu zamontowana przy przebiegu 20tys km. Przy okolo 70tys ( 50tys na lpg) regulowane byly zawory. Roznice byly juz tak duze ze najprawdopodobniej nastepna regulacja nie bedzie juz mozliwa. Dodam ze luz zaworowy sprawdzalem co min 20 tys km i dopiero przy ostatnim sprawdzeniu wymagalo (pilnej) regulacji. Nie wiem na ile byla to wina gazu, bo w tym czasie mialem tez awarie wezyka od chlodzenia i auto dostalo temperatury okolo 130stopni. Mozliwe ze to spowodowalo szybsze problemy z glowica/potrzebe regulacji. Obecnie auto ma okolo 100tys km jezdzi nim tesciowa i poki co chodzi bdb. Wiec wg mnie lpg sie oplaca jak do tej pory auto przejechalo 80tys km na lpg i nawet jesli przy najblizsze regulacji( pewnie przy przebiegu okolo 130tys km) trzeba bedzie zregenerowac glowice to i tak oszczednosci sa spore. Za okolo 1700zl z montarzem mozna zregenerowac glowice wraz z wstawieniem wzmocnionych gniazd zaworowych. U mnie oszczednosc na 10tys km to bylo srednio 2tys pln. Zalecam tez co 10-12tys regulowac instalacje bo jestem w stanie uwierzyc ze zla mieszanka wykancza glowice bardzo szybko, bo silnik zbyt pancerny nie jest...


Potwierdza się to,co powiedzieli mi pracownicy ASO jak kupowałem S Crossa.Miałem możliwość założenia u nich instalacji gazowej przy kupnie auta,lecz ostrzegli mnie że mieli przypadki gdzie możliwość regulacji zaworów,skończyła się po 60 tyś km a regulację robili co 15 tyś km.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 17 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
[ GZIP: On ]