Witam Kolegów serdecznie
Chciałem się przywitać i Kolegów powitać jako nowy użytkownik forum.
Od tygodnia jestem posiadaczem S-Crossa 1,4 T wersja Elegance.
I jak na razie jestem nim zachwycony.
Poprzednio jeździliśmy Aurisem II FL (2016) więc do japońskich plastików w środku jestem przyzwyczajony
, natomiast silnik w Suzi porównaniu z poprzednim 1,6 Valve to bajka.
Ładnie ciągnie, turbina robi robotę no i to spalanie niższe o ok. 1-2 l/100 km w porównaniu z T.
Jeśli Suzi będzie tak bezawaryjna jak dotychczasowe Toyoty to będziemy z zakupu zadowoleni na 200%
.
gallanonim2019 pisze:
Jak już pisałem w wątku powitalnym, pracuję nad zakupem nowego S-crossa z silnikiem 1.4. Po zasięgnięciu języka u kilku dealerów stwierdzam, że Suzuki ma niezły bałagan u siebie albo niedoinformowany personel. Po pierwsze okazało się, że tak szumnie nagłaśniana promocja wakacyjna to lipa, bo samochodów już nie ma. Dodatkowo jeden z dealerów twierdzi, że S-cross z silnikiem 1.4 nie jest już osiągalny do końca roku ze względu na planowane zmiany konstrukcyjne związane z przystosowaniem silnika do normy Euro 6 (montaż filtra GPF?). Inni dealerzy twierdzą, że o niczym takim nie słyszeli i mogą zamówić samochód na październik. Co mnie jednak zastanawia to fakt, że większość z dealerów twierdzi, że silniki 1.4 w S-crossach już od początku tego roku mają montowane filtry GPF. Czy to prawda - nie wiem, ale interesuje mnie jak te filtry zachowują się w silnikach 1.0. Czy ktoś z Szanownych Forumowiczów miał z nimi jakieś problemy, czy w codziennej eksploatacji nie dostrzega się, że one są?
Naszego S-Crossa 1,4 T odebraliśmy jak pisałem tydzień temu.
Z informacji z salonu był w ostatniej dostawie przed przerwą wakacyjną u producenta.
Nasz jest jeszcze bez GPF-a , następne które będą sprowadzane do salonów po przerwie wakacyjnej GPF-a już będą miały.
Przy odbiorze naszego usłyszałem też drugą informację: silnik 1,0 T nie będzie już montowany w S-Crossach.
Dostawy powakacyjne będą tylko z silnikiem 1,4.
PS
Korzystając z okazji mam też do was pytanie : czy fabryczna nawigacja ma ostrzeganie o radarach ???
PS2
Za kilka dni wybieram się na pierwszy przegląd (ten z wymianą oleju na 1000 km) - zakupiłem już swój olej Mobil1 ESP 5W/30 C3.
Centrala SMP "pozwoliła" mi przywieźć swój olej, nie mieli nic przeciwko temu Mobilowi.
Pytanie do was: czy ktoś stosuje oleje Mobila w swoich 1,0 lub 1,4 T ???
Ja do poprzednich Toyot stosowałem Mobila1 0W-20 stąd "sentyment" do tej marki.