Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl

Forum dyskusyjne dla użytkowników samochodów marki Suzuki.
Dzisiaj jest 29-03-2024, 11:39

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Post: 21-01-2018, 20:15 
Offline

Rejestracja: 15-10-2010, 00:42
Posty: 52
Diler zaproponował mi LPG bez utraty gwarancji do silnika 1.0 automat . Cena instalcji 8,200zł . Auto odpala na LPG nie na benzynie
Czy ktos montował juz taka instalcje


Na górę
Post: 21-01-2018, 20:24 
Offline

Rejestracja: 20-02-2016, 10:20
Posty: 336
Suzuki: Swift
Pewnie knif polega na tym że dealer bierze obowiązki gwaranta na siebie, gdzieś już o tym pisaliśmy na forum
A o jaką instalacje dokładnie chodzi? Wiesz o tym coś więcej?

_________________
Obrazek


Na górę
Post: 21-01-2018, 20:28 
Offline

Rejestracja: 15-10-2010, 00:42
Posty: 52
Własnie że nie bierze odpowiedzialności na siebie. Do susuzki jak wilu marake produkuje dedykowna instalacje LPG Prins z gwarancja na silnik


Na górę
Post: 21-01-2018, 22:08 
Offline

Rejestracja: 21-06-2015, 12:31
Posty: 1819
Suzuki: SuziQuattro
Może od razu kup elektryka, nie rozumiem ludzi co do litrowego silnika montują gaz


Na górę
Post: 22-01-2018, 17:38 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13-06-2012, 20:19
Posty: 1504
Suzuki: TM3 LR Highland
MS pisze:
Może od razu kup elektryka, nie rozumiem ludzi co do litrowego silnika montują gaz


A od jakiej wg Ciebie pojemnosci zaczynasz rozumiec ludzi ?

_________________
Ex Vitara Premium 1.0T FWD 2019
Ex Vitara S 1.4T FWD 2018
Ex Swift Comfort 1.2 94 KM 2015
Ex Splash Comfort 1.2 86 KM LPG 2009


Na górę
Post: 22-01-2018, 18:18 
Offline

Rejestracja: 21-06-2015, 12:31
Posty: 1819
Suzuki: SuziQuattro
od 4,2 bez turbo :]


Na górę
Post: 22-01-2018, 18:22 
Offline

Rejestracja: 09-01-2010, 14:02
Posty: 3375
Lokalizacja: Kwidzyn
Montowanie do takiego silnika gazu, ma sens tylko ze względu na brutalną ekonomię. Tylko, że wtedy trudno to połączyć z kupowaniem samochodu za 70-80kpln. Moi koledzy zostali przeniesieni do innej placówki firmy o 65km od miejsca zamieszkania. We czterech kupili Pandę za kilka tysi , założyli LPG i jeździli do pracy ekonomicznie. ZERO przyjemności z jazdy, tylko tanie przejazdy do roboty. Nie potrzebują bagażnika, mocy, przyspieszenia, ładnego wyglądu... liczy się tylko tania eksploatacja! Im taniej tym lepiej!

_________________
S-cross 1,6 Pb AWD


Na górę
Post: 22-01-2018, 18:27 
Offline

Rejestracja: 21-06-2015, 12:31
Posty: 1819
Suzuki: SuziQuattro
żaden ze znanych mi posiadaczy instalacji gazowej , nie założyłby gazu ponownie do nowego samochodu, przewidując eksploatację na poziomie 200 tys, a sprzedając zawsze uważali że podrzucają zgniłe jajo, ale jeżeli ktoś takie lubi......


Na górę
Post: 22-01-2018, 19:45 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13-06-2012, 20:19
Posty: 1504
Suzuki: TM3 LR Highland
Ja miałem LPG w poprzednim Suzuki. Sprawowało sie super, zero problemow, tylko oszczednosci.

Do Swifta nie zalozyłem, bo nie zamierzam nim jezdzic dluzej niz 40-50 tys km...to jedyny argument.

_________________
Ex Vitara Premium 1.0T FWD 2019
Ex Vitara S 1.4T FWD 2018
Ex Swift Comfort 1.2 94 KM 2015
Ex Splash Comfort 1.2 86 KM LPG 2009


Na górę
Post: 23-01-2018, 11:53 
Offline

Rejestracja: 30-11-2015, 19:09
Posty: 221
MS pisze:
żaden ze znanych mi posiadaczy instalacji gazowej , nie założyłby gazu ponownie do nowego samochodu, przewidując eksploatację na poziomie 200 tys, a sprzedając zawsze uważali że podrzucają zgniłe jajo, ale jeżeli ktoś takie lubi......


Ja i podchodzę pod to, co napisałeś i nie. Planowałem kupić Dustera i założyć gaz, ale gdy się okazało, że mogę mieć Suzuki które pali 2 litry mniej benzyny, to faktycznie uznałem, że nie ma co kombinować i lepiej spalać 6 l benzyny, niż ok. 10 gazu i mieć spokój z wszystkimi atrakcjami związanymi z gazem, które prędzej, czy później by się pokazały (jeździłem wcześniej autem z gazem), nie wspominając już o większej ilości miejsca w bagażniku, czy komforcie tankowiania co 2 tyg, a nie 2 razy na tydzień. Dodam, że robię ok. 25 tys km rocznie, więc teoretycznie gaz by mi się szybko zwrócił. Zamierzam jednak pojeździć długo tym autem, więc nie chcę się zastanawiać od kiedy zaczęłyby się kłopoty z lambdami, wypadającymi zapłonami itd.

_________________
Suzuki SX4 S-Cross Comfort


Na górę
Post: 25-01-2018, 17:14 
Offline

Rejestracja: 20-02-2016, 10:20
Posty: 336
Suzuki: Swift
goliat pisze:
MS pisze:
żaden ze znanych mi posiadaczy instalacji gazowej , nie założyłby gazu ponownie do nowego samochodu, przewidując eksploatację na poziomie 200 tys, a sprzedając zawsze uważali że podrzucają zgniłe jajo, ale jeżeli ktoś takie lubi......


Ja i podchodzę pod to, co napisałeś i nie. Planowałem kupić Dustera i założyć gaz, ale gdy się okazało, że mogę mieć Suzuki które pali 2 litry mniej benzyny, to faktycznie uznałem, że nie ma co kombinować i lepiej spalać 6 l benzyny, niż ok. 10 gazu i mieć spokój z wszystkimi atrakcjami związanymi z gazem, które prędzej, czy później by się pokazały (jeździłem wcześniej autem z gazem), nie wspominając już o większej ilości miejsca w bagażniku, czy komforcie tankowiania co 2 tyg, a nie 2 razy na tydzień. Dodam, że robię ok. 25 tys km rocznie, więc teoretycznie gaz by mi się szybko zwrócił. Zamierzam jednak pojeździć długo tym autem, więc nie chcę się zastanawiać od kiedy zaczęłyby się kłopoty z lambdami, wypadającymi zapłonami itd.


+1

Im dłużej planuje się korzystać z auta tym mniejszy to ma sens. A własciwie będzie bardziej irytujące. Miałem identyczne rozkminy kiedy szukałem dla siebie małego wozidelka - zamiast Corsy w gazie wolałem postawić na Suzuki Swifta - i tak jak piszesz: 8-9 litrów gazu (!!!) w oplu a 5 litrów benzyny w Suzuki.

Żeby nie było, moim poprzednim samochodem była Octavia 1.6 MPI z fabrycznym gazem (!). Na stacjach benzynowych było przyjemnie, ale wraz ze wzrostem kilometrów narastała frustracja - czy to ciągle palącym się check engine, czy to pod koniec notorycznie falującymi obrotami, szybkim zużyciem drugiej sondy lambda - i przede wszystkim śmiesznie niskim zasięgiem auta. Jak się dużo jeździ to może i się szybko "zwraca", ale samochód robi się strasznie irytujący. Dodać do tego latające po bagażniku koło zapasowe i mniejszą pojemność bagażnika... i upierdzielanie sobie rąk na stacjach benzynowych - w tamtych Skodach wlew był w zderzaku i szczególnie w okresie jesienno zimowym nienawidziłem podjeżdżać na stacje. W oplu jest opcja z przejściówkami do wkrętu pod klapką paliwową - pod względem czystości na pewno lepiej, ale miałem okazję tankować auto i z takim rozwiązaniem... i ciężki "pistolet" gazu dość mocno obciążał i wyginał wkręconą przejściówkę. Nie tworzyło to zbyt dobrego wrażenia.
Miałem, zdanie sobie wyrobiłem, na razie gaz mi zbrzydł.
Jak będą mi benzyny za dużo palić to pójdę w hybrydy i tyle, dziękuję dobranoc :mikolaj:

_________________
Obrazek


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
[ GZIP: On ]