Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl

Forum dyskusyjne dla użytkowników samochodów marki Suzuki.
Dzisiaj jest 28-03-2024, 12:44

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 48 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
Post: 01-08-2016, 20:48 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07-02-2016, 17:04
Posty: 332
Lokalizacja: Skoczów
Suzuki: S-Cross & CX7
Opony to kazdy moze zmienic zeby zykac te 15-20mm przeswitu :D

_________________
S-Cross GLX 1.6 DDiS Allgrip


Na górę
Post: 01-08-2016, 21:05 
Offline

Rejestracja: 21-06-2015, 12:31
Posty: 1819
Suzuki: SuziQuattro
Może nie podniesienie ale wzmocnienie , czy miał ktoś do czynienia z takimi sprężynami https://www.motointegrator.pl/produkty/ ... -sx4-0913- ,
oraz https://www.youtube.com/watch?v=sHmIjRG ... e=youtu.be
S-cross przy pełnym załadunku mocno siada, może warto ?


Na górę
Post: 12-08-2016, 21:13 
Offline

Rejestracja: 29-12-2015, 17:41
Posty: 691
Swoja droga szkoda, ze producenci przestali juz oferowac samochody z duzym przeswitem.... Zostal juz chyba tylko Subaru i Dacia z jako takim...


Na górę
Post: 12-08-2016, 21:47 
Offline

Rejestracja: 09-01-2010, 14:02
Posty: 3375
Lokalizacja: Kwidzyn
Odpowiedź jest chyba oczywista.
1. Samonośne nadwozia nie bardzo nadają się na jakieś wielkie przeprawy w terenie.
2. Większość aut raczej będzie pędzić autostradą niż przedzierać się leśnymi bezdrożami.
3. W związku z powyższym, większość potencjalnych klientów oczekuje lepszego zachowania aut przy duzych prędkościach.
IMO rynek wymógł taką ewolucję.

_________________
S-cross 1,6 Pb AWD


Na górę
Post: 13-08-2016, 21:00 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07-02-2016, 17:04
Posty: 332
Lokalizacja: Skoczów
Suzuki: S-Cross & CX7
Ale jako opcje mogliby dodac podwyzszenie przeswitu :)

_________________
S-Cross GLX 1.6 DDiS Allgrip


Na górę
Post: 13-08-2016, 23:07 
Offline

Rejestracja: 09-01-2010, 14:02
Posty: 3375
Lokalizacja: Kwidzyn
Jakby dali to pewnie jakieś goowniane 15-20mm żeby drastycznie nie pogorszyć zachowania na zakrętach asfaltowych. No i kosztowałoby to (znając ASO) kupę kasy. Więc mało kto by reflektował, to i nie warto było uruchamiać tematu.
Mogliby, wzorem Tiguana, wprowadzić wersję z lekko podniesionymi zwisami i płytą ochronną z dołu jako jedną z wersji specjalnych.

_________________
S-cross 1,6 Pb AWD


Na górę
Post: 25-08-2016, 13:28 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07-02-2016, 17:04
Posty: 332
Lokalizacja: Skoczów
Suzuki: S-Cross & CX7
15mm to własnie zrobiłem sobie lifta zakładając 215/55r17 jak w facelifcie wiec dodatkowe 15mm/20mm nie byłoby takie złe :)

_________________
S-Cross GLX 1.6 DDiS Allgrip


Na górę
Post: 03-04-2018, 22:03 
Offline

Rejestracja: 29-12-2015, 17:41
Posty: 691
Prawnie prześwit można zwiększać tylko korzystając z elementów, które mają homologację do danego modelu samochodu. W praktyce rzadko kto się o to czepia, ale pewnie większość tych poprzerabianych samochodów offroadowych jeździ nielegalnie (np. popularne ironmany nie mają homologacji, chyba że coś w ostatnich miesiącach się zmieniło).

Co do opon to tutaj już sprawa jest mniej oczywista. Niektórzy twierdzą, że można montować tylko opony o parametrach zgodnych z homologacją samochodu (dane na słupku), inni że przepisy nie są aż tak restrykcyjne - nie ma jasnych paragrafów więc to raczej kwestia interpretacji. W razie jakiegoś wypadku może to być jednak punkt zaczepienia dla ubezpieczyciela który będzie robił problemy z wypłatą.


Na górę
Post: 04-04-2018, 08:05 
Offline

Rejestracja: 31-05-2007, 12:42
Posty: 107
Lokalizacja: Toruń
ken-wawa pisze:
Co do opon to tutaj już sprawa jest mniej oczywista. Niektórzy twierdzą, że można montować tylko opony o parametrach zgodnych z homologacją samochodu (dane na słupku),

Gwoli ścisłości - parametry opon - w dodatku łącznie z parametrami obręczy, tudzież parametrami opon zimowych M+S - zgodne z homologacją są podane w świadectwie homologacji i tylko ten dokument ma znaczenie w tym kontekście.
Dane na słupku to zalecane przez producenta samochodu zakresy ciśnień dla różnych rozmiarów opon, osi pojazdu czy też warunków eksploatacji (np. eco/comfort; prędkosci do/powyżej 140 czy 160 km/h czy też stopień zapełnienia auta pasażerami i bagażem).

_________________
Jacek

była Vitara 2.0 V6 Long
jest SX4 1.6 4WD
miał być S-Cross 1.4 4WD, ale nie ma i chyba nie będzie, bo jest Captur 1.2 Tce


Na górę
Post: 04-04-2018, 19:27 
Offline

Rejestracja: 22-02-2016, 21:13
Posty: 86
Suzuki: s-cross
zamiast podnosić można opuścić ,wygląda uczciwie
Obrazek


Na górę
Post: 05-04-2018, 21:01 
Offline

Rejestracja: 09-01-2010, 14:02
Posty: 3375
Lokalizacja: Kwidzyn
Tylko po co kupować takie auto, żeby je obniżać? Prościej i taniej można kupić kompakta. Będzie niski fabrycznie, tańszy i lepiej jeździł niż taka rzeźba.

_________________
S-cross 1,6 Pb AWD


Na górę
Post: 06-04-2018, 07:15 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08-06-2017, 06:45
Posty: 777
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
Suzuki: Vitara 1.6 AT 4WD
Obniżanie crossovera :lol:

_________________
Vitara 1.6 AT AllGrip | Ford Ranger Wildtrak 3.2 AT 4x4


Na górę
Post: 06-04-2018, 08:20 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03-08-2006, 11:13
Posty: 12208
Lokalizacja: CB - CIN - CT
Suzuki: Vitara 1.6 AllGrip
a bo co, a bo co? :lol:
Obrazek


Na górę
Post: 06-04-2018, 18:28 
Offline

Rejestracja: 09-01-2010, 14:02
Posty: 3375
Lokalizacja: Kwidzyn
Bleee.... Jak niebieska kupa! :))

_________________
S-cross 1,6 Pb AWD


Na górę
Post: 06-04-2018, 19:03 
Offline

Rejestracja: 22-02-2016, 21:13
Posty: 86
Suzuki: s-cross
poprzednie SX4 obniżone z Turbo kitem całkiem dobrze wyglądało i przyzwoicie jeździło,zresztą rzecz gustu.
Obrazek
Cytuj:
Tylko po co kupować takie auto, żeby je obniżać? Prościej i taniej można kupić kompakta. Będzie niski fabrycznie, tańszy i lepiej jeździł niż taka rzeźba.

Ciężko znaleźć w ofercie Suzuki kompakta wielkości S-crossa z napędem 4x4.
Moim zdanie dużo lepiej wygląda s-cross obniżony ,niż podniesiony.Ma dosyć długi zwis przedni i podniesiony wygląda dosyć pokracznie.


Na górę
Post: 06-04-2018, 20:13 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08-06-2017, 06:45
Posty: 777
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
Suzuki: Vitara 1.6 AT 4WD
Matko jedyna, co ja czytam. Obniżony Crossover wyglada pokracznie i trzeba go obniżyć
A ten SX4 ...a miałem jeść kolacje ;)

_________________
Vitara 1.6 AT AllGrip | Ford Ranger Wildtrak 3.2 AT 4x4


Na górę
Post: 07-04-2018, 08:18 
Offline

Rejestracja: 12-02-2018, 11:36
Posty: 243
Lokalizacja: Szczecin
Suzuki: sx4 s-cross
niech obniżają :brawo:
potem płacz,nie mogę tam wjechać,tam się zawiesiłem,tam przycieram muszę dookoła jechać.
koleś też był fanem obniżenia auta tak je obniżył że nie mógł z Świnoujścia wyjechać promem,to przez Niemcy (+150km) do Szczecina jeździł :skoczek: :skoczek:

_________________
1.4 6MT Premium
2018
:zakrecony: SPRZEDANY :]


Na górę
Post: 07-04-2018, 08:31 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08-06-2017, 06:45
Posty: 777
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
Suzuki: Vitara 1.6 AT 4WD
Miało być "podwyższony" :) Szkoda, że opcja edytuj jest po chwili nieaktywna :/

Ja wiem, że jest gronu ludzi, którzy muszę koniecznie obniżać auta i pozbawiać je cech użytecznych, ale kupno crossovera/SUVa w celu obniżenia to już jest totalne pójście pod prąd. :zakrecony: :zakrecony: :zakrecony:

_________________
Vitara 1.6 AT AllGrip | Ford Ranger Wildtrak 3.2 AT 4x4


Na górę
Post: 07-04-2018, 18:47 
Offline

Rejestracja: 09-01-2010, 14:02
Posty: 3375
Lokalizacja: Kwidzyn
O tym właśnie pisałem ;) Argument, że, suzuki nie ma auta 4x4 wielkości SX4 nie trafia do mnie (zresztą były o ile pamiętam Swifty 4x4), bo gdybym chciał Plaskacza 4x4, to kupiłbym coś od VW, np. Golfa z haldexem.

_________________
S-cross 1,6 Pb AWD


Na górę
Post: 09-04-2018, 09:05 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07-02-2016, 17:04
Posty: 332
Lokalizacja: Skoczów
Suzuki: S-Cross & CX7
macioo pisze:
to kupiłbym coś od VW, np. Golfa z haldexem.


tfu tfu tfu, niemca kupować, prost z fabryki gdzie Tigery składali ? nein ! :D

_________________
S-Cross GLX 1.6 DDiS Allgrip


Na górę
Post: 04-12-2022, 19:38 
Offline

Rejestracja: 23-03-2018, 12:21
Posty: 223
Odświeżam. Skoro nie za bardzo da się podnieść Scrossa to rozważał ktoś modyfikacje wydechu?
Tak naprawdę to te 175mm jest od katalizatora. Gdyby nie było tej buły to prześwit jest na poziomie Subaru XV (ponad 200mm).
Ewentualnie zmiana katalizatora na płaski?


Na górę
Post: 05-12-2022, 12:35 
Offline

Rejestracja: 21-09-2021, 10:51
Posty: 237
Suzuki: S-Cross
W Niemczech diler sprzedaje 'wersje' Hunter podniesioną na sprężynach.
Nie wiem czy robili jakieś inne zmiany poza sprężynami. Mnie kusi spróbować u siebie ale 2 tys za sprężyny, które nie wiem czy będą współpracować to nie jest tak mało.


Na górę
Post: 21-01-2023, 22:47 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25-02-2021, 13:25
Posty: 127
Lokalizacja: Warszawa
Suzuki: SX4 S-cross 1.4 129K
A ja sobie zamówiłem właśnie.sprezyny dodatkowe westfalii tzw. "Odprezajaco-podtrzymujace" i ma podobno autko tak nie siadać przy obcoazeniach, przyxzepkach itp. Dam znać jak się to sprawuje jak już zamontuję.

_________________
Suzuki SX4 S-CROSS 1.4 Hybrid + LPG (KME), Chevrolet Spark 1.2 PB/LPG, Suzuki GSX 1250 FA PB.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 48 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
[ GZIP: On ]