Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl

Forum dyskusyjne dla użytkowników samochodów marki Suzuki.
Dzisiaj jest 28-03-2024, 15:52

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
Post: 11-01-2018, 16:52 
Offline

Rejestracja: 21-04-2015, 10:39
Posty: 372
Lokalizacja: Okolice Wrocławia
Suzuki: S-Cross 1.6 Pb
ASO sprowadziło mi lakier - żadnego z tym problemu nie było. 63,70 mnie to kosztowało i dostałem dwie fiolki zatytułowane "Acryl Lckstift Set" - jedna fiolka to właśnie "lackstift" z odpowiednim kolorem (hmm, nawet nie wiedziałem, że kolor mojego auta to "galactic grey" - bardzo poetycko ;-)) a druga to "klarlack" czyli przeźroczysty na wierzch. Pewnie w łikend się pobawię w lakiernika ;-)


Na górę
Post: 27-02-2018, 23:09 
Offline

Rejestracja: 25-02-2018, 20:47
Posty: 8
Suzuki: S-Cross
Zdecydowanie są to efekty uderzeń kamyczków, grysu z nawierzchni itp. Najgorszy jest właśnie grys stosowany w nowych nawierzchniach sma stosowany do uszorstnienia. Dla niewtajemniczonych w tematyce drogownictwa to ten grys rozsypywany przy wałowaniu ostatecznym nawierzchni. Najczęściej jest to granit i bazalt łamany o niesamowicie ostrych krawędziach. Uderza to to o lakier robi mikro dziurkę aż do blachy (można porównać to do nakłucia igłą) w to wchodzi wilgoć i po miesiącu trach odskakuje i pojawia się blacha już korodująca. Co zrobić, często spotyka się na swojej drodze takie odcinki remontowane i gdyby wiara nie zasuwała jak szalona, a zwalniała do prędkości najczęściej 30/40km bo takie ograniczenia zazwyczaj podczas remontów się stosuje, to by nie rzucali sobie nawzajem grysem po szybach i blachówie. Jeśli często zdarza się wam jeździć po takich odcinkach zwróćcie uwagę na chłodnicę. Je dwa razy kiedyś przejechałem Punto odcinkiem może 3km i tyle mi się grysu wbiło jakbym był ostrzelany, a chłodnica zmasakrowana.
A jeśli chodzi o różnice w lakierze. To zaprawkowy jest inny i nie da się pędzelkiem rozprowadzić brokatu. Ważne żeby powstrzymać degradację blachy. Lakiernik zrobi to znacznie lepiej nawet nie lakierując całego elementu ale różnica niewielka ale zawsze będzie. Tylko lakierowanie całego elementu pozwoli zniwelować różnice i to czasami nie tylko jeden element trzeba zrobić ale wycieniować na sąsiednich aby przejście było płynne. Najgorzej z tego co ja zauważyłem, a sam lakierowałem błotniki w golfie4 i lanosie jest ze srebrnymi metalikami.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
[ GZIP: On ]