goliat pisze:
@maneko
a przestało chociaż stukać?
W sumie to nie wiem, bo nie miałem okazji jeszcze jechać po płytach po tym przeglądzie. Jak będę miał okazję to podzielę się informacją czy przestało czy nie. Z drugiej strony ktoś tu dawał link jak zdjąć tą środkową cześć z kratką, aby samemu zobaczyć co tam "lata"
i jak będzie dalej stukać to się za to wezmę.
Co do pytania drugiego czy to akcja serwisowa czy coś to wydaje mi się, że gdzieś na forum ktoś wspominał o akcji serwisowej związanej z tym daszkiem nad zegarami. Jak pojechałem na przegląd to wspomniałem tylko o tym środku z kratką, że coś pod tym stuka i żeby sprawdzili, a jako wynik sam serwis zakomunikował, że daszek jest do wymiany i jest to w ramach gwarancji. Skoro sami zaproponowali to nie oponowałem. Zamówili i po tygodniu przyjechałem na wymianę.
Co to wchodzenia na halę to wiem, ze przepisy bhp itd, ale czasem warto wiedzieć jak można coś zdemontować fachowo. W poprzednim Clio przestały działać mi wycieraczki. Poczytałem, że zazwyczaj kanały odpływowe są zalane i silnik odmawia posłuszeństwa. Serwis oczywiście wymienia silnik a wystarczy odblokować kanały, wysuszyć silnik i wszystko działa. pojechałem specjalnie do serwisu, aby zobaczyć jak po kolei demontują części i oczywiście gościu podpiął do wtyczki nowy silnik i pokazał, ze stary się zepsuł i trzeba kupić silnik, ten mechanizm obracania i wycenili to na prawie 600 czy 700 zł. Z drugiej strony koniecznie chciałem, aby zdemontował mi wycieraczki, bo przeczytałem, że jak się nie ma ściągacza to można sobie .... a nic się nie zrobi. Po przyjeździe do domu od razu wziąłem się za zdjęcie wycieraczek i trochę mi to zabrało (nie miałem ściągacza) a potem to już było proste - wyciągnąłem silnik, rozebrałem na części, wysuszyłem, złożyłem i zaoszczędziłem 7 stówek
Pozdrawiam