tarant2 pisze:
Jeżeli byłoby to możliwe, to wystarczyło w tej akcji zdjąć stare pokrowce, rozpruć gdzie trzeba i odpowiednio zszyć.
No chyba sam nie wierzysz w to co piszesz...
Producent samochodu jest odpowiedzialny za jakosc zgodna z wymogami homologacji pojazdu i w przypadku elementow
majacych bezposredni wplyw na bezpieczenstwo jego uzytkowania nie bedzie szukal oszczednosci, bo kosztami calej akcji
obciazy i tak dostawce tych niespelniajacych wymogow odpowiednich norm poszyc.
Wystarczy ze ma juz z tego powodu cala sterte problemow zwiazanych z organizacja i przeprowadzeniem calej akcji.
Chyba nie wyobrazasz sobie sytuacji, abys z tego powodu musial na kilka dni pozostawic samochod w serwisie, do czasu
az zdemontowana tapicerka wroci z naprawy u jej producenta lub innego autoryzowanego w takich naprawach zakladu uslugowego.
Mozesz byc jednak pewien, ze w przypadku naprawy powypadkowej TU nie "zafunduje" Ci nowych poszyc za ponad 2 kPLN,
jezeli stare daja sie za ulamek tej kwoty naprawic, chocby mialo to potrwac i nieco dluzej, natomiast co i w jaki sposob zostanie pozniej faktycznie rozliczone,
to juz zupelnie "inna para kaloszy".
Tutaj pozostanie na pewno nieco miejsca na spekulacje...
Nie wiem kto i gdzie szyje tapicerke do S-Crossa, ale wiem ze np. skorzana tapicerka do Subaru, a przynajmniej do produkowanego w Japonii modelu XV, jest szyta ...
... w Polsce.
Teraz juz tylko wystarczyloby, aby jej producent zamiast uzyc do jej produkcji nieprzyzwoicie drogiej nici marki ***, znalazl
na Alledrogo jakis (lepszy bo tanszy) "zamiennik" oferowany przez jakiegos pana "Edka z Pcimia", sprzedawcy legitymujacego
sie 100% pozytywnych komentarzy i mamy kolejny problem...
_________________
****** Pozdrawiam! ******