Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl

Forum dyskusyjne dla użytkowników samochodów marki Suzuki.
Dzisiaj jest 17-06-2024, 16:59

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 637 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 118 19 20 21 2226 Następna
Autor Wiadomość
Post: 05-10-2016, 18:17 
Offline

Rejestracja: 27-05-2014, 16:12
Posty: 183
Suzuki: S-Cross 1.4
Dziś miałem jazdę testową /przegląd serwisowy to i w wolnym czasie pojeździłem/ i powiem tak: dla mnie osobiście ten zmieniony przód szału nie robi. Na fotach wg. mnie wygląda to lepiej :P
Co do silnika 1.0 - tutaj zaskoczenie na plus. Między 1,0 a 1,4 wielkiej przepaści w mocy nie zauważyłem, jest lepiej ale szału nie odczułem :D Autko jest fajnie wyciszone. Ten start stop .. ehem, się zdziwiłem, bo myślałem że auto zgasło :P
Sprzedawca powiedział, że przy zamówieniu np. dziś, auto bym miał tak na luty jak dobrze pójdzie o.@


Na górę
Post: 12-10-2016, 12:48 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22-01-2011, 14:46
Posty: 707
darenka pisze:
Właśnie kombinuję,jakby ten grill podmienić! ;/

Nie wiem jaki masz kolor auta, ale jeśli czarny to przemaluj pod kolor nadwozia.


Na górę
Post: 16-10-2016, 23:47 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28-08-2016, 18:35
Posty: 13
Lokalizacja: Bydgoszcz
Suzuki: SX4
Historia Suzi oczami laika

Przejechanych 2600-set km Bydgoszcz_Karpacz_Praga_Drezno.

SPALANIE na tempomacie „eco” 7.5L/90km. Próbowałem zejść poniżej bez rezultatu, to moim zdaniem najniższa ilość spalania jaką Suzi osiągnęła… No oczywiście nie omieszkałem pominąć czarodziejskiej mocy jaką Suzi została obdarowana – SPORT. Momencie dotknięcia czarodziejskiej przekładni Suzi nabrała potężnej mocy a wraz z tym apetyt na octan ;) (160km-10L/190km-14L +/- :szok: ) Silnik w trybie Sport pracuje z pazurem trzeci jak i czwarty bieg to coś pięknego, ta moc zadowoli każdego kierowcę.

WNĘTRZE Zaskakujące jest wyciszenie kabiny przy tak dużych mocach i wciśnięciu pedała od 100/150km, włączonym radiu w skali 6/7, gdyby nie równości które bardziej dawały znać miałem wrażenie że jadę na wyłączonym silniku. Nie ujmując zawieszeniu które również pięknie pracowało. Szerokie wygodne siedziska dobrze spisują się na dłuższe wypady, aczkolwiek jazda po terenach mocno wyboistych sprawia że ma się wraże „pośladkowej konfrontacji z sprężynami” Mowa tu o terenach of-Road gdzie miałem przyjemność w Karpaczu trochę przetestować ;)

OCENIAM Suzi na dobrze zaprojektowaną i wykonaną bestyjkę ;)

WADY nadal co mi w owej wersji przeszkadza; twarda zmiana biegów wręcz jest to czasami irytujące. Kierunkowskaz po małym łuku nie odbija, jest potrzeba ręcznej pomoc.

Pozdrawiam

_________________
SX4 1.4 4WD 6MT PREMIUM


Na górę
Post: 17-10-2016, 08:52 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07-02-2016, 17:04
Posty: 332
Lokalizacja: Skoczów
Suzuki: S-Cross & CX7
Largo pisze:

potężnej mocy

ta moc zadowoli każdego kierowcę.

Zaskakujące jest wyciszenie kabiny przy tak dużych mocach i wciśnięciu pedała od 100/150km



Ja to nie wiem czy Ty o S-Cross piszesz czy jakimś Grand Cheerokie SRT-8 :D

_________________
S-Cross GLX 1.6 DDiS Allgrip


Na górę
Post: 17-10-2016, 09:34 
Offline

Rejestracja: 26-09-2016, 09:05
Posty: 97
Lokalizacja: Grudziądz
Suzuki: S-cross 1,6 Premium
Co do tego kierunkowskazu to trzeba się przestawić i na mniejsze zakręty/łuki załączać tylko kierunek chwilowy ( ilość mrugnięć ustawiany 1/3/5). To po przyzwyczajeniu okazuje się bardzo wygodne i nie ma problemu z odbijaniem. Nawet na tyle mi się spodobało,że brakuje mi teraz tego w drugim samochodzie.
Na marginesie do Largo myśle ,że siedziałem w Twoim nowyn S-Crosie, gdy stał w Osielsku z kartką "sprzedany", a za chwilę pojawił się Twój radosny wpis o odbiorze auta. Fajny kolor, fajny ten przód, gratuluję zakupu.


Na górę
Post: 17-10-2016, 12:03 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03-08-2006, 11:13
Posty: 12261
Lokalizacja: CB - CIN - CT
Suzuki: Vitara 1.6 AllGrip
TomeN pisze:
( ilość mrugnięć ustawiany 1/3/5).

Jak ustawiacie?


Na górę
Post: 17-10-2016, 12:55 
Offline

Rejestracja: 09-01-2010, 14:02
Posty: 3375
Lokalizacja: Kwidzyn
Nie znalazłem takiej opcji ustawień.

_________________
S-cross 1,6 Pb AWD


Na górę
Post: 17-10-2016, 13:12 
Offline

Rejestracja: 26-09-2016, 09:05
Posty: 97
Lokalizacja: Grudziądz
Suzuki: S-cross 1,6 Premium
Jest w instrukcji obsługi. Z pamięci nie powiem ale wieczorkiem sprawdzę.


Na górę
Post: 17-10-2016, 13:27 
Offline

Rejestracja: 21-09-2015, 15:44
Posty: 82
Lokalizacja: śląsk
Suzuki: SX4 S-Cross
W instrukcji obsługi dla wersji przedliftowej stoi,że "w ustawieniach układu można zmienić liczbę automatycznych błyśnięć kierunkowskazów i lampki kontrolnej ( 1 do 4 ).W celu wprowadzenia zindywidualizowanych ustawień należy zwrócić się do autoryzowanej stacji obsługi Suzuki."
Ja sobie ustawiłem na 3 błyśnięcia.


Na górę
Post: 17-10-2016, 18:50 
Offline

Rejestracja: 09-01-2010, 14:02
Posty: 3375
Lokalizacja: Kwidzyn
No, możliwe, bo w to akurat nie wnikałem zbytnio. Mam 4 migi i tak mi pasuje, więc ominąłem ten akapit! :)

_________________
S-cross 1,6 Pb AWD


Na górę
Post: 18-10-2016, 08:35 
Offline

Rejestracja: 26-09-2016, 09:05
Posty: 97
Lokalizacja: Grudziądz
Suzuki: S-cross 1,6 Premium
Osobiście też nie miałem potrzeby zmiany fabrycznej nastawy ale pamiętałem, że o tym czytałem. Poszperałem wczoraj i znalazłem na str. 2105 taka informację:
"Za Pośrednictwem wyświetlacza informacyjnego można wybrać czy po krótkim wychyleniu dzwigni przełącznika kierunkowskazy mają błysnąć trzykrotnie. Opis tych elementów podany jest pod hasłem "Wyswietlacz informacyjny" w tym rozdziale.

dalej:

W ustawieniach układu można zmienić liczbę automatycznych błyśnięć kierunkowskazów i lampki kontrolnej (1do4). W celu wprowadzenia zindywidualizowanych ustawień należy zwrócić się do autoryzowanej stacji obsługi Suzuki." :] :] :]


Na górę
Post: 23-10-2016, 16:26 
Offline

Rejestracja: 11-02-2015, 22:46
Posty: 332
Lokalizacja: Wawer
Suzuki: (dawniej) S-Cross
Widziałem właśnie S-Crossa po lifcie, i szczerze mówiąc to bez przełomu. Jakoś niezbyt spójnie to wszystko wygląda. Na zdjęciach lepiej niż na żywo. Nadal lepiej wygląda imo ASX, oczywiście zanim mu (wkrótce) zrobią (nieudany) FL przodu.


Na górę
Post: 29-10-2016, 11:35 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03-08-2006, 11:13
Posty: 12261
Lokalizacja: CB - CIN - CT
Suzuki: Vitara 1.6 AllGrip
Avalanche pisze:
Sądząc po krzywych liniach wokół lamp, to jakaś wizja na podstawie spyshotów.
Poczekajmy z werdyktem do oficjalnej (lub nie) odsłony wersji produkcyjnej 8)


Widziałem na żywo w salonie.
Te szpary nad reflektorami są tragicznie wielkie - to nie był egzemplarz sklecony ręcznie na kolanie. Wygląda jakby maska się nie domknęła, albo był źle naprawiony przez blacharza :(


Na górę
Post: 29-10-2016, 16:24 
Offline

Rejestracja: 20-02-2016, 10:20
Posty: 336
Suzuki: Swift
No to racja... Miejsce na "rzęsy" normalnie :P

Jak ktoś nie wie o co chodzi:
4 sekunda filmiku:

https://www.youtube.com/watch?v=OrETWo3yvcM

Wszystkie będą wyglądać jak bite.

_________________
Obrazek


Na górę
Post: 30-10-2016, 14:43 
Offline

Rejestracja: 30-10-2016, 14:40
Posty: 11
Suzuki: Swift
Cześć,

Jak wyglada jazda z predkoscia autostradowa w 1.0? Ile to ma obrotow przy 150km/h? I czy jest glosno? Zastanawiam sie nad kupnem ale jezdze czesto autostrada i nie do konca jestem przekonany, ze skrzynia 5 biegowa to dobry pomysl.


Na górę
Post: 30-10-2016, 15:01 
Offline

Rejestracja: 20-02-2016, 10:20
Posty: 336
Suzuki: Swift
Nie pamiętam tego dokładnie, ale według mnie 1.0 na trasy to kiepski pomysł.
5 bieg wcale nie jest jakoś specjalnie długi, więc zarówno spalanie jak i hałas w kabinie mogą być trochę irytujące. Zdecydowanie brakuje szóstki, szczególnie jak ktoś często jeździ w trasie.
Jednak polecam wybrać się na jazdę próbną osobiście, bo wiadomo - każdy ma inne widełki tolerancyjności.

_________________
Obrazek


Na górę
Post: 30-10-2016, 18:53 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13-06-2012, 20:19
Posty: 1516
Suzuki: TM3 LR Highland
Hałas to rzecz subiektywna wiec podam ile jest rpm na najwyzszym biegu:

1.0T skrzynia 5b manual 215/55/17
100 km/h = 2600 rpm
120 km/h = 3100 rpm
140 km/h = 3600 rpm
150 km/h = 3850 rpm

1.0T skrzynia automat 215/55/17
100 km/h = 2000 rpm
120 km/h = 2400 rpm
140 km/h = 2800 rpm
150 km/h = 3000 rpm

1.4T skrzynia 6b manual 215/55/17
100 km/h = 2300 rpm
120 km/h = 2800 rpm
140 km/h = 3250 rpm
150 km/h = 3500 rpm

1.4T skrzynia 6b automat 215/55/17
100 km/h = 1900 rpm
120 km/h = 2250 rpm
140 km/h = 2600 rpm
150 km/h = 2800 rpm

i dla porownania stary (przedliftowy) Scross 2WD

1.6 skrzynia 5b manual 205/50/17
100 km/h = 2650 rpm
120 km/h = 3150 rpm
140 km/h = 3700 rpm
150 km/h = 3950 rpm


Wnioski: chcesz mieć niskie obroty i ciszę na trasie, kup automat :)

_________________
Ex Vitara Premium 1.0T FWD 2019
Ex Vitara S 1.4T FWD 2018
Ex Swift Comfort 1.2 94 KM 2015
Ex Splash Comfort 1.2 86 KM LPG 2009


Na górę
Post: 30-10-2016, 19:11 
Offline

Rejestracja: 19-06-2015, 11:20
Posty: 66
Obrazek
Bonny pisze:
No to racja... Miejsce na "rzęsy" normalnie :P

Jak ktoś nie wie o co chodzi:
4 sekunda filmiku:

https://www.youtube.com/watch?v=OrETWo3yvcM

Wszystkie będą wyglądać jak bite.


Na górę
Post: 30-10-2016, 20:05 
Offline

Rejestracja: 20-02-2016, 10:20
Posty: 336
Suzuki: Swift
Remote pisze:
Wnioski: chcesz mieć niskie obroty i ciszę na trasie, kup automat :)

Dobrze prawi, tej opcji nie wziąłem pod uwagę.

Mnie dość zaskoczyła różnica w obrotach pomiędzy automatem i manualem w przypadku 1.4 Turbo przy 150km/h. W końcu skrzynie mają tyle samo biegów, a różnica jest konkretna. Jest tu gdzieś może dostępna rozpiska przełożeń w tych skrzyniach biegów?

_________________
Obrazek


Na górę
Post: 30-10-2016, 20:21 
Offline

Rejestracja: 30-10-2016, 14:40
Posty: 11
Suzuki: Swift
Oj to kiepsko wyglada ten 1.0 jeśli chodzi o jazdę autristada. 1.4 jest bardzo drogi.


Na górę
Post: 30-10-2016, 20:38 
Offline

Rejestracja: 20-02-2016, 10:20
Posty: 336
Suzuki: Swift
Ale jak słusznie zauważył Remote, możesz się jeszcze zainteresować 1.0 z automatyczną skrzynią biegów. 7 tysięcy dopłaty jak dobrze pamiętam, a sytuacja przy prędkościach autostradowych nie do porównania.

_________________
Obrazek


Na górę
Post: 30-10-2016, 20:44 
Offline

Rejestracja: 19-06-2015, 11:20
Posty: 66
Bonny pisze:
Ale jak słusznie zauważył Remote, możesz się jeszcze zainteresować 1.0 z automatyczną skrzynią biegów. 7 tysięcy dopłaty jak dobrze pamiętam, a sytuacja przy prędkościach autostradowych nie do porównania.
to się robi 88 tyś PLN


Na górę
Post: 30-10-2016, 20:50 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19-01-2013, 14:09
Posty: 1365
Suzuki: Vitara S 4WD AT
Bonny pisze:
Jest tu gdzieś może dostępna rozpiska przełożeń w tych skrzyniach biegów?
Tu: http://www.suzuki.pl/auto/Nowy-SX4-S-Cr ... iczne.html

_________________
Vitara S 1.4 Boosterjet 4WD AT
Swift Sport 1.4 Boosterjet


Na górę
Post: 31-10-2016, 14:35 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20-04-2006, 16:14
Posty: 107
Lokalizacja: Rzeszów
wujekcybul pisze:
Oj to kiepsko wyglada ten 1.0 jeśli chodzi o jazdę autristada. 1.4 jest bardzo drogi.


Najlepiej to się wydaje opinie na podstawie cyferek, bez kontaktu z opiniowanym przedmiotem. Takie to typowe...

Jechałem modelem 1.0 2WD MT po autostradzie. Wielokrotnie powtarzałem, że nowy S-Cross jest jest dobrze wyciszony. Przy prędkości w okolicach 150 (na pewno ponad 140) można było komfortowo rozmawiać bez podnoszenia głosu. Porównywałem to do Liany 1.6, która przy prędkości 130 km/h nie pozwalała na rozmowę inaczej niż krzycząc. Dodatkowo przy tej prędkości, naciskając mocniej pedał przyspieszenia, czuć było, że silnik jeszcze bez problemu potrafi z siebie coś wycisnąć. Liana poddawała w wątpliwość fakt, że przy 130 chciałem ją jeszcze bardziej rozpędzić.

Jak dobrze, że mam już swojego S-Crossa. Czytając te wasze puste i bezsensowne narzekania chyba nigdy bym się na niego nie zdecydował. A tak, patrzcie, jeżdżę i jeszcze zadowolony jestem. Normalnie jak nie Polak jakiś. :-)

_________________
hrabia
S-Cross happy rider


Na górę
Post: 31-10-2016, 18:41 
Offline

Rejestracja: 09-01-2010, 14:02
Posty: 3375
Lokalizacja: Kwidzyn
tow_vader pisze:
Jak dobrze, że mam już swojego S-Crossa. Czytając te wasze puste i bezsensowne narzekania chyba nigdy bym się na niego nie zdecydował. A tak, patrzcie, jeżdżę i jeszcze zadowolony jestem. Normalnie jak nie Polak jakiś. :-)


No i "na zdrowie" niech ci się jeździ i masz prawo do ekstazy nad superosiągami silnika 1.0. Jednak jesteśmy na forum i każdy może wyrazić opinię i swoje zdanie i nic w tym bezsensownego, jak to określiłeś. A ze zdaniem jest jak z tyłkiem, każdy ma własny. Nie jechałem tym 3cyl. 1,0 od suzuki ale jeździłem innymi tego typu jednostkami i też uważam, że one są dobre do miasta albo dla spokojnego kierowcy poza miasto, a z pewnością nie jest to pogromca autostrad.
Dodam jeszcze, ż e wszystko zależy też od punktu odniesienia. Jak przesiadłem się z "malucha" do Golfa 1,1 to miałem wrażenie że do rakiety wsiadłem. Znam przypadek kolegi, który jeździł 300KM BMW i jak dostał zastępcze auto 190KM stwierdził, że to nie jeździ.

_________________
S-cross 1,6 Pb AWD


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 637 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 118 19 20 21 2226 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
[ GZIP: On ]