Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl

Forum dyskusyjne dla użytkowników samochodów marki Suzuki.
Dzisiaj jest 27-04-2024, 08:49

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Post: 22-02-2011, 13:57 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20-02-2011, 18:40
Posty: 7
Lokalizacja: Tarnów
Witam.

Posiadam samochód: Suzuki Swift GLX mk II (sedan)
Rok prod.: 1996
Silnik: benzyna (nie wiem ile KM)
Poj.: 1.3


Problem mam taki, że dużo mi spala. Za każde kilometry wskazówka WYRAŹNIE spada w dół. Odkryłem, że prawdopodobnie pije dużo paliwa na wysokich obrotach. Przy ekonomicznej jeździe jeszcze spalanie jest w mojej ocenie mniejsze ale i tak paliwa ubywa. Nie potrafię sprecyzować to w km ponieważ mam licznik zepsuty :) .

Dodam, że się na tym nie znam bo to moje pierwsze auto "do nauki" i jestem świeżym kierowcą.


Czy możecie mi coś poradzić czy to jest normalne? Czy mam coś naprawić, czy ten typ tak ma?

(dolaczam - SX4ever)

Ale możecie odp cokolwiek w tym temacie? Nie wiem... chociaż "urzekła mnie Twoja historia".

Tak naprawdę to każda wypowiedź jest dla mnie bardzo ważna.
Pozdrawiam.


Na górę
Post: 23-02-2011, 00:04 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08-08-2008, 19:39
Posty: 1132
Witam i ...
..."urzekła mnie Twoja historia"...
Cytuj:
Posiadam samochód: Suzuki Swift GLX mk II (sedan)
Rok prod.: 1996
Silnik: benzyna (nie wiem ile KM)
Poj.: 1.3

Moze... 68 KM(?), zajrzyj do dowodu rejestracyjnego, sadze ze znajdziesz tam cos na ten temat...
Cytuj:
Problem mam taki, że dużo mi spala. Za każde kilometry wskazówka WYRAŹNIE spada w dół. Odkryłem, że prawdopodobnie pije dużo paliwa na wysokich obrotach. Przy ekonomicznej jeździe jeszcze spalanie jest w mojej ocenie mniejsze ale i tak paliwa ubywa. Nie potrafię sprecyzować to w km ponieważ mam licznik zepsuty :)

Twoje spostrzezenia dotyczace zuzycia paliwa sa jak najbardziej trafne...