Witam, mam problem z komunikacją działu technicznego ECU MASTER, mianowicie wysłałem już dwa maile nawet dzwoniłem w sprawie konfiguracji i schematu do mojego auta... odpowiedzi nie otrzymałem
Autko to Justy 1.3 z silnikiem GTi i kompresorem
wszystko przygotowane od zera na bardzo dobrych gratach
-dół swift GTi, zamknięty deck silnika, rozwiercony na 75mm i honowany przez firmę "krasnobrodzka racing"
-panewki głowne i korbowodowe "KING Racing"
-tłoki odprężone 75mm Y.C.P z powłoką teflonową z Vitary + pierścienie "NPR" Honda D16
-nowa oryginalna pompa oleju AISIN/Suzuki
-szpilki "ARP" z BMW m50
-głowica planowana
-wymienione uszczelniacze
-nowe popychacze zaworowe
-metalowa uszczelka pod głowicę z Vitary
-nowy oryginalny rozdzielacz zapłonu oraz rotor
-świece "DENSO iridium racing"
-przewody "MAGNECOR" KV85, 8.5mm
-wtryski "Denso 195500-4450" 425cc/3bar z mazdy RX-8
-pompa paliwa Walbro GSS342 255LPH High Pressure
-kompresor "eaton" z VW polo gti twincharged
-zawór bypass z Mini Cooper S
-kolektor 4-1 ze stali kwasoodpornej
-EGT METER
-AFR METER
-BOOST METER
-OIL TEMP METER
-alternator 90A z KIA CARENS
-chłodnica oleju+relokator filtra
-duża chłodnica z baleno 1.3
-swap hamulców z Swift GTi
-duże serwo hamulców z Suzuki Alto
-pompa hamulcowa z Subaru Impreza 2.0
-tarcze nacinane i nawiercane (wszystkie 4)
-klocki EBC red stuff
-elektryczna pompa próżniowa do hamulców z Volvo XC70
-elektryczne wspomaganie z Suzuki Alto(jako dodatkowe)
-sportowa przekładnia kierownicza "QSP" 1:1.5
-przerobiona
cała wiązka elektryczna(skrzynka z bezpiecznikami w schowku)
-klatka bezpieczeństwa
-pasy czteropunktowe 3' i fotele SPARCO
-deska i boczki pokryte flokiem
-body kit Swift GTi
WCZEŚNIEJ BYŁO CZERWONE JUSTY 1.3 8v (68 koników) i jeździło tak
https://www.youtube.com/watch?v=4UNFn-wQbiImocy mało wiec włożyliśmy GTi pod maske i znów na tor
niestety "mistrz prostej" nie dał rady w zakręcie i zrobił a Justy "banana"
https://www.youtube.com/watch?v=rOp0t5UFFB4niestety nie do odratowania(cała podłoga pogięta) a szkoda bo zero rudej....
zakupiliśmy kolejną budę bez rdzy wsadziliśmy GTi po kapitalce i po 1500km wsadziliśmy kompresor AISIN AMR 500 z Subaru Pleo który dmucha 0.5bara (obecnie na sprzedarz cały kit)
https://www.youtube.com/watch?v=8HbVUu64xfEniestety przy mojej jeździe tłoki się poddały
wszystkie 4 wyglądają tak samo
Teraz takie pytanko, jako że znów wyremontowaliśmy silnik, odprężyliśmy i jesteśmy w trakcie składania, chciałbym poprosić o pomoc z ecu masterem det3, czy jest ktoś na forum kto byłby chętny pomóc ze schematem i konfiguracją chciałbym fuel implant zrobić, podstawową wiedzę mam lecz doświadczenia z elektroniką zbyt dużego nie dodatkowy problem że w Holandii mieszkam a tu specjalistów jak na lekarstwo...