Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl

Forum dyskusyjne dla użytkowników samochodów marki Suzuki.
Dzisiaj jest 28-03-2024, 11:52

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Post: 25-01-2013, 15:54 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24-01-2013, 09:20
Posty: 34
Witam mam pytanko i nowy temat jak tam z gazem w Splashu jak silnik reaguje czy ktoś ma już instalację gazową założoną jestem bardzo zainteresowany gdyż mój pali 7litrów benzyny mam rok 2010 27tysięcy przejechane. :lol: [/b]

_________________
Splash 1.0 2010


Na górę
 Tytuł: hej
Post: 25-02-2013, 20:49 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24-01-2013, 09:20
Posty: 34
coś już wiem na temat. instalacja elektryczna stage 4 butla w kole 34litry wtryski na listwie aluminiowej firmy hana cena oczywiście nie salonowa w dobrym zakładzie 2200zł umawiasz się montują w 4 godzinki gorsze instalacje co nikt nie polecał ale i tak by zamontowali 1800zł zbieram kasę. A i pali ma tyle co benzyny zapewniali bo przy małych silnikach liczą się bardziej obroty wyższe do wiosny dam może radę to coś więcej napiszę.słaby temat nikt się nie odzywa lub za świeży

_________________
Splash 1.0 2010


Na górę
 Tytuł:
Post: 26-02-2013, 00:46 
Offline

Rejestracja: 01-02-2013, 20:20
Posty: 28
waszeqq,a wyedytujesz swojego posta i napisze go bardziej po polsku, bo ciężko ten bełkot zrozumieć?


Na górę
 Tytuł:
Post: 26-02-2013, 21:17 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24-01-2013, 09:20
Posty: 34
nareszcie ktoś tu zawitał co tam kolego bełkotom jak to na forach bez obrazy da się zrozumieć pozdrawiam

_________________
Splash 1.0 2010


Na górę
Post: 20-10-2016, 16:47 
Offline

Rejestracja: 20-10-2016, 16:44
Posty: 2
Cześć:)
Podbijam temat. Instalował Ktoś?
Czy zmieścisz butle = nie ma już bagażnika? ;)


Na górę
Post: 27-10-2016, 21:18 
Offline

Rejestracja: 20-02-2016, 10:20
Posty: 336
Suzuki: Swift
Boże, widzisz a nie grzmisz.
Skąd się biorą ludzie, którzy najpierw kupują japończyka, pewnie bezawaryjnosc i niskie koszty obsługi przez brak niespodziewanych "niespodzianek" mają dla nich wysoką wartość, a następnie postanawiają instalować w nim LPG.
Poczytajcie trochę o eco-drivingu, Panowie. Dla mnie też koszty paliwa przez wzgląd na robione przebiegi są dość sporym ciężarem, nie zmienia to jednak faktu, że gazu do japończyka nie zamontowałbym NIGDY.
Siedzę blisko japońskich samochodów i w zdecydowanej większości przypadków znajomych, wszyscy byli zadowoleni do momentu ewentualnego założenia gazu. Jedyną osobę której nie przeszkadzają różne mniejsze lub większe kłopoty z silnikiem to właściciel Hondy CR-V z dwulitrowa benzyna. Nie zmienia to jednak faktu, że po kilkudziesięciu tysiącach silnik ma kulturę pracy traktora i nagle stracił to miano wiernego w każdych warunkach - już może mieć problemy z odpalaniem, częstotliwość regulacji luzu zawodowego przyprawia o nerwice - no ale niech będzie, że ten jeden znajomy leje na swój samochód, ma go na firmę i wszystkie naprawy robi na jej koszt. Jemu to jest obojętne.
Moje podstawowe pytanie jednak brzmi - na kiego grzyba niszczyć coś, co odpowiednio traktowane może służyć wieczność.
Spalać będzie więcej gazu i koniec. Mówienie że tyle samo? Tego typu bajki można wcisnąć między Andersena a braci Grimm.
Jeśli zakład chce tak wyregulowac instalacje żeby paliła tyle samo LPG co benzyny, to z całym należytym szacunkiem - zakład ten powinien się trochę bardziej zagłębić w zagadnienia.
Jak ma to działać sensownie to musi palić więcej gazu, ten rodzaj paliwa jest znacznie mniej kaloryczny, a z tego co kojarzę Perpetuum Mobile jeszcze nikt nie odkrył. Zwykła fizyka, żadnym specem być nie trzeba.
Może ta wypowiedź była trochę chaotyczna, ale nie wiem jak można tak bezsensownie podchodzić do sprawy. Wydajemy dużo na instalację, kosztem tańszego paliwa które prędko w przypadku danego silnika stanie się powodem przyspieszenia kosztów serwisowych. Błędne koło, chyba lepiej zacząć się interesować eco-drivingiem i cieszyć się, że wszystkie koszty utrzymania samochodu są przewidywalne... A auto służy nam w każdej sytuacji.

Pozdrawiam ;)

_________________
Obrazek


Na górę
Post: 29-10-2016, 09:44 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13-06-2012, 20:19
Posty: 1503
Suzuki: TM3 LR Highland
Moj Splash przejezdzil na LPG u mnie 70k km i jezdzi dalej u nowego wlasciciela.
1.2 86 KM.
Zero problemow podczas eksploatacji.
Serwis instalacji raz w roku czyli co ok. 12-14 tys km u mnie wypadał.

Spalanie +20% LPG do benzyny. Zuzycie silnika zerowe (auto serwisowane co drugi przeglad w ASO).
Oszczednosci bardzo duze.

_________________
Ex Vitara Premium 1.0T FWD 2019
Ex Vitara S 1.4T FWD 2018
Ex Swift Comfort 1.2 94 KM 2015
Ex Splash Comfort 1.2 86 KM LPG 2009


Na górę
Post: 14-12-2016, 09:42 
Offline

Rejestracja: 02-07-2011, 16:37
Posty: 123
mnie zastanawia czy silnik 1,2 86 to konstrukcja suzuki czy opla, bo w agili i corsie jest dokładnie ten sam motor....


Na górę
Post: 14-12-2016, 15:35 
Offline

Rejestracja: 20-02-2016, 10:20
Posty: 336
Suzuki: Swift
Bo to był samochód tworzony we współpracy, składany w fabryce Magyar Suzuki, ale sprzedawany również jako Opel Agila.
Odpowiadając na Twoje pytanie - Silniki benzynowe były dostarczone przez Suzuki Motor Corporation, wyłącznie diesel 1.3 był na licencji udzielonej przez GM Powertrain Europe.
Więc spokojnie, 1.2 jest jak najbardziej japońską jednostką :)

Swoją drogą, w Corsie 1.2 jest zupełnie inna, Oplowska jednostka. Ma taką samą moc, ale na tym ich wspólne cechy się kończą.

_________________
Obrazek


Na górę
Post: 04-02-2017, 02:38 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28-01-2017, 17:51
Posty: 3
Suzuki: Splash
Miałem kontakt z Suzuki Splash na gazie. Montaż instalacji lpg robiony ponad 100 000km temu.
Na początku była zamontowana instalacja lpg Landi renzo Omegas.
Po 100 000km uszokdził sie reduktor i wtryskiwacze landi renzo.
Ponieważ koszty naprawy były za duże instalacja zostaął przerobiona na polskie podzespoły gazowe.
Komputer gazowy KME Nevo i wtryskiwacze AC W02, reduktor Zavoli.
Serwis lpg Warszawa

Pracy było całkiem sporo ale efekt końcowy był bardzo dobry. Samochód nadal jeździ na gazie. Po wymianie instalacji na polska
zrobił już około 20 000km i nie ma problemów.
Podstawa to jednak oddać samochód do fachowców od gazu. Przeróbkę robił serwis gazu Warszawa http://lpgmasters.pl
Na koniec okazało się że trzeba było wymienić 2 cewki zapłonowe, były oryginalne od narodzin samochodu i przyszła na nie pora.


Na górę
Post: 07-06-2017, 03:55 
Offline

Rejestracja: 03-05-2009, 13:58
Posty: 70
Lokalizacja: Polska
U mnie po 100 tys. km zaczęły się problemy, wypalone gniazda zaworowe i kilka innych wynalazków. Zrobiłem remont silnika. Pojeździłem znowu ok. 100 tys. km i skończyło się wymianą motoru. Teraz jeżdżę bez LPG


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
[ GZIP: On ]