Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl
http://www.suzukiklub.pl/forum/

Sprzęgło do Splash 1.2
http://www.suzukiklub.pl/forum/viewtopic.php?f=66&t=11779
Strona 1 z 1

Autor:  Remote [ 09-09-2014, 16:46 ]
Tytuł:  Sprzęgło do Splash 1.2

Jaki kupic zestaw sprzegła do Splasha ?
Obecne bierze na samej gorze i zonie się źle jezdzi ;)

Są dostępne Aisin, Exedy i LUK z tego co widzę. Moze jakas inna sprawdzona marka ?

Autor:  Avalanche [ 10-09-2014, 12:15 ]
Tytuł: 

Exedy jest chyba fabrycznie montowane.
LUK może być najtańsze.

Jeżeli ma być taniej, to może też z wymianą do dobrego nie-ASO lub ewentualnie do Opla (patrz: Agila) ;)

Autor:  Remote [ 10-09-2014, 17:57 ]
Tytuł: 

Cena nie gra wiekszej roli. Byle było dobre.
Exedy sie nie sprawdziło wiec moze cos innego kupie.

Autor:  Remote [ 14-09-2014, 11:45 ]
Tytuł: 

Bedzie Sachs albo Exedy. W zaleznosci co bedzie dostepne, bo jednak ciezko cos dostac do suzuki.
Koszt zestawu to od 600 do 1000 pln (delphi) za cos znanej marki wiec bardzo drogo jak na takie małe sprzeglo.

Autor:  Remote [ 17-09-2014, 19:57 ]
Tytuł: 

Exedy wrzucone do Splasha. Kosztowalo niecale 500 pln. Oryginalne sprzegło wytrzymało równo 60 tys km miejskiej jazdy
Auto jakby kilka koni zyskało ;) lekko chodzi ale nie do konca idealnie pracuje ....dam mu kilka dni na dotarcie i ulozenie.

Autor:  polonus [ 19-05-2015, 17:50 ]
Tytuł: 

Remote pisze:
Exedy wrzucone do Splasha. Kosztowalo niecale 500 pln. Oryginalne sprzegło wytrzymało równo 60 tys km miejskiej jazdy
Auto jakby kilka koni zyskało ;) lekko chodzi ale nie do konca idealnie pracuje ....dam mu kilka dni na dotarcie i ulozenie.

Inzynierom Suzuki gratuluje u mnie tez sprzeglo bierze juz wysoko, no ae cale 45tkm na liczniku to ma prawo, w koncu to japoniec [hehe]

Autor:  Remote [ 20-05-2015, 18:01 ]
Tytuł: 

polonus pisze:
Inzynierom Suzuki gratuluje u mnie tez sprzeglo bierze juz wysoko, no ae cale 45tkm na liczniku to ma prawo, w koncu to japoniec [hehe]


W ASO mi powiedzieli, że w mieście raczej nikt do 70-80 tys nie dojezdza. Na trasie do ok. 100 tys km wytrzymuje.
Zdecydowanie za słabe to sprzęgło jest w tym autku.

Autor:  polonus [ 20-05-2015, 19:41 ]
Tytuł: 

Remote pisze:
polonus pisze:
Inzynierom Suzuki gratuluje u mnie tez sprzeglo bierze juz wysoko, no ae cale 45tkm na liczniku to ma prawo, w koncu to japoniec [hehe]


W ASO mi powiedzieli, że w mieście raczej nikt do 70-80 tys nie dojezdza. Na trasie do ok. 100 tys km wytrzymuje.
Zdecydowanie za słabe to sprzęgło jest w tym autku.

Moje jeszcze dziala, ale ma tez prawie 0 skok jalowy. Moze tu cos jest na rzeczy. Ciekawe do ilu bym dojechal jakbym je potestowal dalej, w sumie to ciekawe :D Powiedz mi, bo kupiles te japonskie, po wymianie jest lepiej? Powaznie sie zastanawiam czy nie wziac luka, albo valeo, ale sie obawiam, ze oni sa w wypadku Splasha tylko pakowaczami, a siedzi i tak to exedu, czy jak mu tam ;)

Swoja droga, to klocki na tyle starczaja kom-pro-mi-tac-ja ;)

Autor:  new [ 21-05-2015, 18:12 ]
Tytuł: 

Kurcze, u mnie jest to samo...
Sprzęgło już od jakiś 2 lat wydaje dźwięki, przyzwyczaiłem się jednak dźwięki się nasilają więc zbliża się jego koniec.
Klocki hamulcowe padły jeszcze wcześniej, najpierw piszczały jak wściekłe a potem zaczęły szurać bo z okładzin już nie wiele zostało. Auto ma teraz przejechane 55 tys.
Dali ciała, tak samo jak z jakością szyb, ale to pewnie nie tylko Suzuki tak ma.

500 zł to cena za komplet jak mniemam? Tarcza, docisk, łożysko.

Autor:  Remote [ 21-05-2015, 18:14 ]
Tytuł: 

Sprzeglo smiga rewelacyjnie. Roznica jest bardzo duza. Teraz to komfortowa jazda bez slizgania.
Jak to Exedy wytrzyma kolejne 60 tys km to w sumie bedzie ok.

Cena za komplet.

Wg. mechanika z ASO Splash to najmniej awaryjny model Suzuki ostatnich lat.

Autor:  polonus [ 21-05-2015, 18:45 ]
Tytuł: 

Remote pisze:
Sprzeglo smiga rewelacyjnie. Roznica jest bardzo duza. Teraz to komfortowa jazda bez slizgania.
Jak to Exedy wytrzyma kolejne 60 tys km to w sumie bedzie ok.

Cena za komplet.

Wg. mechanika z ASO Splash to najmniej awaryjny model Suzuki ostatnich lat.

Dzieki. W takim razie jak tylko zacznie sie slizgac wyminie na Exedy szczegolnie, ze do 1.0 kosztuje 400 zl, na razie trzeba obserwowac :)

Autor:  jo_asik [ 14-07-2015, 13:19 ]
Tytuł: 

Czy miał ktoś podobny przypadek w Suzuki Wagon R+? Czy oba modele mają tak słabe sprzęgło? Mój Wagonik z 2002 przejechał ok 60tys. km na tym sprzęgle i łapie strasznie wysoko. Jeździ mi się tragicznie i zastanawiam się czy pora na wymianę czy ja coś źle robię :( Sprzęgło było regulowane ale niewiele to dało...

Autor:  polonus [ 14-07-2015, 13:25 ]
Tytuł: 

jo_asik pisze:
Czy miał ktoś podobny przypadek w Suzuki Wagon R+? Czy oba modele mają tak słabe sprzęgło? Mój Wagonik z 2002 przejechał ok 60tys. km na tym sprzęgle i łapie strasznie wysoko. Jeździ mi się tragicznie i zastanawiam się czy pora na wymianę czy ja coś źle robię :( Sprzęgło było regulowane ale niewiele to dało...

Regulacja!!! Na poczatek radze od tego zaczyc, serwisy Suzuki maja w nosie regulacje luzu jalowego pedalu. W efekcie luz znika, a sprzeglo bierze bardzo wysoko. O zgroza niektore mundrole, np. w serwisie nieopodal centrali Suzuki nie wiedza, ze to sie w ogole reguluje. W efekcie sprzeglo bierze coraz wyzej, az do tego ze puszczone sie slizga i w tempie tgv sie zuzywa.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+01:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/