Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl

Forum dyskusyjne dla użytkowników samochodów marki Suzuki.
Dzisiaj jest 28-03-2024, 22:24

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 56 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: 26-11-2010, 10:59 
Offline

Rejestracja: 08-11-2010, 15:08
Posty: 333
Pojawia sie w kazdym samochodzie z przednim sztywnym mostem i drazkiem panharda.
Trzeba usunac luzy, szczegolnie z gum panharda i koncowek drazkow.
Plus zbieznosc i nic nie powinno szarpac.


Na górę
 Tytuł:
Post: 26-11-2010, 22:52 
Offline

Rejestracja: 14-07-2008, 15:30
Posty: 107
Czyli rozumiem, że skoro wynika to z luzów i rozregulowania, to problem cyklicznie powraca. Skoro tak, to jak często można się spodziewać takiej reemisji?
No i jeszcze jedna , bardzo ważna kwestia, na ile delikatny jest w Jimny'm ten cały układ kierowniczy? Obecnie jeżdżę Ignisem i pomimo rozklekotania całego samochodu jeżdżeniem po bezdrożach (wiem że nie do tego został zaprojektowany), jego układ kierowniczy działa baz najmniejszego zarzutu. Czy od terenówki nie należałoby oczekiwać więcej?


Na górę
 Tytuł:
Post: 28-11-2010, 16:04 
Offline

Rejestracja: 29-11-2007, 08:52
Posty: 106
Jest na to rozwiązanie, kup amortyzator skrętu np. do SJ. I minimalne luzy, które zawsze się pojawiają nie będą problem. Inaczej to jest jak walka z wiatrakami.


Na górę
 Tytuł:
Post: 06-12-2010, 15:21 
Offline

Rejestracja: 08-11-2010, 15:08
Posty: 333
Problemem jest nie rozumienie zasady dzialania tego typu zawieszenia przez wiekszosc mechanikow. Warsztaty zajmujace sie 4x4 ogarniaja go bez problemu.
Tam jest dosyc delikatny panhard i wahacze, srednio mozna uznac ze nowe gumy wytrzymuja ok 50 tys. Jak sie zalozy amortyzator skretu to pewnie wiecej. Jest to zreszta zalecany element, niektore zachodnie aso montuja go 'na start'. Koszt takiego amortyzatora to ok 400-500zl.
Sama przekladnia jest bardzo mocna. To ta sama konstrukcja co w starych vitarach, jakis tam luz sie z biegiem czasu pojawia, ale kasuje sie go srubka (bo to przekladnia slimakowa). Tak wiec przekladnia spokojnie wytrzyma tyle ile cale auto.


Na górę
Post: 29-06-2016, 17:52 
Offline

Rejestracja: 29-06-2016, 17:18
Posty: 1
miałem to samo drgania drgania
co było przyczyną małe łożyska w kuli
ciek mi olej to kupiłem zestaw na prawe i lewe koło od razu (simering zgarniacz no i łożyska)
po wymianie okazało sie ze drgania znikły teraz może być tona błota na feldze i nic zero drgań
przyczyna przypadkiem sama się rozwiązała :skoczek:


Na górę
Post: 10-05-2017, 20:31 
Offline

Rejestracja: 06-05-2017, 19:18
Posty: 5
Suzuki: Jimny
Witam,

W dniu dzisiejszym odebrałem Jimny z serwisu Suzuki.

Wykonano mi akcję techniczną związaną z biciem kierownicy przy ok 70 - 80km/h - zamontowano specjalne podkładki pod sworznie przednie i końcówki drążków kierowniczych - jest idealnie :) !!! - W opcji zostało jeszcze podobno wymiana tulei wahacza wzdłużnego na po modyfikacji - utwardzona - ale to w przypadku mojego samochodu nie było potrzebne.

Pozdrawiam.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 56 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 11 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
[ GZIP: On ]