Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl

Forum dyskusyjne dla użytkowników samochodów marki Suzuki.
Dzisiaj jest 29-03-2024, 16:09

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 
Autor Wiadomość
Post: 14-09-2022, 14:47 
Offline

Rejestracja: 19-06-2020, 09:53
Posty: 2
Suzuki: JIMNY
Problem jak w temacie.
co było zrobione:
-Regeneracja pompy i wtrysków Delphi
-wymieniony regulator ciśnienia w pompie CR
-wymieniony filtr paliwa

Cały czas wywala błąd P0089. Podczas kręcenia w parametrach rzeczywistych ciśnienie na CR jest w granicy 180bar. Po odpaleniu na chwilę ciśnienie skacze nawet do 1000Bar i spada do żądanej przez ecu wartości. W tym czasie przez ok. 0.5sek następuje spalanie stukowe i zakopci troszkę z rury, po czym wszystko wraca do normy i auto pracuje normalnie. Czy miał ktoś z Was przypadek uszkodzenia czujnika ciśnienia w rozdzielaczu w taki sposób że był fałszowany wynik? Po przekroczeniu ok 220Bar ciśnienia auto odpala j.w. Zanim to jednak nastąpi trzeba dość długo kręcić na rozruszniku.
I teraz taki knif: po podaniu na samym starcie odrobiny plaka auto odpala w momencie i nie gaśnie( plaka podaję przez dziurkę zaraz przed turbiną ;) )

Gdy sterownik od poduszek był podpięty auto nie komunikowało się intefejsem. Po odpięciu sterownika poduszek komunikacja po OBD2 jest przywrócona.

A może sprawdzić + i - do sterownika(ew. dołożyć dodatkowe...)


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
[ GZIP: On ]