Problem jak w temacie.
co było zrobione:
-Regeneracja pompy i wtrysków Delphi
-wymieniony regulator ciśnienia w pompie CR
-wymieniony filtr paliwa
Cały czas wywala błąd P0089. Podczas kręcenia w parametrach rzeczywistych ciśnienie na CR jest w granicy 180bar. Po odpaleniu na chwilę ciśnienie skacze nawet do 1000Bar i spada do żądanej przez ecu wartości. W tym czasie przez ok. 0.5sek następuje spalanie stukowe i zakopci troszkę z rury, po czym wszystko wraca do normy i auto pracuje normalnie. Czy miał ktoś z Was przypadek uszkodzenia czujnika ciśnienia w rozdzielaczu w taki sposób że był fałszowany wynik? Po przekroczeniu ok 220Bar ciśnienia auto odpala j.w. Zanim to jednak nastąpi trzeba dość długo kręcić na rozruszniku.
I teraz taki knif: po podaniu na samym starcie odrobiny plaka auto odpala w momencie i nie gaśnie( plaka podaję przez dziurkę zaraz przed turbiną
)
Gdy sterownik od poduszek był podpięty auto nie komunikowało się intefejsem. Po odpięciu sterownika poduszek komunikacja po OBD2 jest przywrócona.
A może sprawdzić + i - do sterownika(ew. dołożyć dodatkowe...)