I po wymianie łożysk piast w kołach przednich i łożysk zwrotnicy. Naprawa banalnie prosta, jeżeli wszystko się odkręca. Ja niestety napotkałem trzy problemy. Z jednej i drugiej strony śruby mocujące czujniki ABS ukręciły się używając nawet niewielkiej siły. Ogólnie jak zagłębiałem się w temat, to standard. Rozwiercić, nagwintować lub założyć nakrętkę i problem z głowy. Drugi problem to odkręcenie jednej z piast. Śruba była tak dokręcona, że złamałem pokrętkę do klucza nasadowego, a drugą uszkodziłem (przy czym były to narzędzia wysokiej klasy), uszkodziłem specjalistyczny klucz (fotka we wcześniejszym poście), a i tak się nie odkręciła. Specjalistyczny klucz musiałem przerobić i go naprawiłem (w sumie jakby producent tak zrobił od razu, to zdecydowanie byłby lepszy i trwalszy) i niestety musiałem podjechać do wypożyczalni po klucz udarowy. Dopiero ten klucz, dał radę. Kwadrat na 1cal i siła 1000Nm. Odkręcił, ale też chwilkę mu to zajęło. Po dokręceniu odpowiednią siłą 220Nm zagięcie w nakrętce nie pokryło się z rowkiem na piaście. Brakowało 2,0cm (w prostej linii) abym mógł zaklepać zabezpieczenie. Bilans naprawy we własnym garażu: 40zł wypożyczenie klucza udarowego, 60zł przeróbka nasadki, złamane/uszkodzone dwie pokrętki. i kilka dni postoju, ale i tak było warto...