Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl
http://www.suzukiklub.pl/forum/

Wyciek ze skrzyni automat
http://www.suzukiklub.pl/forum/viewtopic.php?f=5&t=11591
Strona 1 z 1

Autor:  laurento [ 15-04-2014, 23:19 ]
Tytuł:  Wyciek ze skrzyni automat

JIMNY MAM WYCIEK OLEJU , PRAWDOPODOBNIE Z AUTOMATU. pO OGLĘDZINACH POD SPODEM MAM ZACHLAPANE PODWOZIE TAK GDZIEŚ W POŁOWIE AUTA. przyglądałem SIĘ ZE WSZYSTKICH STRON I WYCHODZI MI, ŻE TO USZCZELNIACZ JAKIŚ WAŁKA WYJŚCIOWEGO NA REDUKTOR. CZY KTOŚ WIE JAK TO USTROJSTWO WYMIENIĆ?

Autor:  sylwian70 [ 16-04-2014, 22:18 ]
Tytuł: 

Nie znam wymiarów uszczelniacza w automacie ale chyba wszystkie są takie same.Uszczelniacz oryginalny masz tu http://suzuki-czesci.pl/pl/p/Uszczelnia ... amurai/349 co do wymiany to najlepiej tył samochodu podnieść do góry aby olej ze skrzyni nie wyleciał po wyjęciu wału napędowego.Należy odkręcić 4 śruby klucz 14mm przy reduktorze trzymające wał napędowy.Odkręcić lewą łape reduktora i wtedy można wyjąść wał manewrując nim do tyłu i na bok (tam gdzie była łapa reduktora)Płaskim śrubokrętem wydłubać uszczelniacz-czyli delikatnie wbić ostrze pomiędzy korpus a uszczelniacz i manewrując śrubokrętem podważyć uszczelniacz.Uszczelniacz ulegnie uszkodzeniu ale i tak idzie do śmieci.Nowy uszczelniacz ma już smar ale nie zaszkodzi trochę mu jeszcze posmarować wargi uszczelniające.Uszczelniacz ostrożnie wbić np.dopasowaną nasadką lub drewienkiem-jest ciasno więc trzeba uważać by go nie zepsuć.Wkładamy wał.Przykręcamy 4 śruby flanszy wału do reduktora,następnie łape reduktora.Tył samochodu opuszczamy i po kłopocie.Najlepiej na kanale ale i bez kanału da radę-osobiście zrobiłem to bez kanału.(1 godz.dłubania)z tym że u mnie skrzynia manualna,w automacie może byc wiecej oleju więc tył lepiej podnieść dość wysoko i pamiętaj o BHP.

Autor:  laurento [ 19-04-2014, 05:52 ]
Tytuł: 

sylwian70 pisze:
Nie znam wymiarów uszczelniacza w automacie ale chyba wszystkie są takie same.Uszczelniacz oryginalny masz tu http://suzuki-czesci.pl/pl/p/Uszczelnia ... amurai/349 co do wymiany to najlepiej tył samochodu podnieść do góry aby olej ze skrzyni nie wyleciał po wyjęciu wału napędowego.Należy odkręcić 4 śruby klucz 14mm przy reduktorze trzymające wał napędowy.Odkręcić lewą łape reduktora i wtedy można wyjąść wał manewrując nim do tyłu i na bok (tam gdzie była łapa reduktora)Płaskim śrubokrętem wydłubać uszczelniacz-czyli delikatnie wbić ostrze pomiędzy korpus a uszczelniacz i manewrując śrubokrętem podważyć uszczelniacz.Uszczelniacz ulegnie uszkodzeniu ale i tak idzie do śmieci.Nowy uszczelniacz ma już smar ale nie zaszkodzi trochę mu jeszcze posmarować wargi uszczelniające.Uszczelniacz ostrożnie wbić np.dopasowaną nasadką lub drewienkiem-jest ciasno więc trzeba uważać by go nie zepsuć.Wkładamy wał.Przykręcamy 4 śruby flanszy wału do reduktora,następnie łape reduktora.Tył samochodu opuszczamy i po kłopocie.Najlepiej na kanale ale i bez kanału da radę-osobiście zrobiłem to bez kanału.(1 godz.dłubania)z tym że u mnie skrzynia manualna,w automacie może byc wiecej oleju więc tył lepiej podnieść dość wysoko i pamiętaj o BHP.

Autor:  laurento [ 19-04-2014, 05:55 ]
Tytuł: 

DZIĘKUJĘ ZA RADĘ . PO ŚWIĘTACH BIORĘ SIĘ ZA WYMIANĘ . OPISZĘ WRAŻENIA. WESOŁYCH ŚWIĄT.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+01:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/