Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl

Forum dyskusyjne dla użytkowników samochodów marki Suzuki.
Dzisiaj jest 28-03-2024, 12:27

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 
Autor Wiadomość
Post: 17-12-2012, 22:01 
Offline

Rejestracja: 12-02-2012, 17:45
Posty: 30
Hej poklikam z dosiadającymi motocykle z lat 80 i nie tylko.


Na górę
 Tytuł:
Post: 11-01-2013, 03:22 
Offline

Rejestracja: 13-12-2012, 23:52
Posty: 24
Lokalizacja: Whitestock
Jakieś niemrawe te forum , mało ludzi i tematów .


Na górę
 Tytuł:
Post: 11-01-2013, 16:20 
Offline

Rejestracja: 12-02-2012, 17:45
Posty: 30
No niestety masz rację . Jestem tu już od jakiegoś czasu, po prostu cisza dopiero Ty się odezwałeś . Jeszcze można to tłumaczyć okresem zimowym ale poklikać z fanatykami motocyklowymi zawsze można. Jak maszyna się sprawuje?


Na górę
 Tytuł:
Post: 11-01-2013, 18:56 
Offline

Rejestracja: 13-12-2012, 23:52
Posty: 24
Lokalizacja: Whitestock
Maszyna super (była) bo rozwaliłem się we wrześniu , gnój wyjechał mi A4 na czerwonym . Z motocykla nie było co zbierać , ja tylko siniaki na kolanach od głowicy silnika .
Moto już stoi na kołach w nowej ramie z nowym przodem i kołem .
Dokupiłem nowe : zegary , błotnik , kiera ,lampa , kolanka , itp.
Mogłem reanimować starą ramę lub robić bobera bo mam duże doświadczenie w budowie ram i motocykli ( były artykuły w ŚM ) Ale odbuduję moją starą Sukę tym bardziej że to ładny klasyk i mam do niej całkiem nowy silnik od katany .


Na górę
 Tytuł:
Post: 11-01-2013, 21:50 
Offline

Rejestracja: 12-02-2012, 17:45
Posty: 30
Mnie również idiota wymusił 4 lata temu busem, i skasowałem całą Suzi no i siebie. Odbudowa mi zajęła 3 tyg. Ale znalezienie części trwało 2 lata.Mało jest takich modeli, udało się. A teraz jest nie zawodna. W zeszłym sezonie zrobiłem nią około 6 tysięcy km.
I już się nie mogę doczekać następnego sezonu.


Na górę
 Tytuł:
Post: 12-01-2013, 13:28 
Offline

Rejestracja: 12-02-2012, 17:45
Posty: 30
Co najwięcej problemów sprawia Ci w reanimacji sprzęta ? Ja nie mogłem się pozbyć pocenia uszczelki pod głowicą. Założyłem nową i to samo, mimo dokręcania dynanometrem . Byłem nawet w serwisie po radę. Usłyszałem stwierdzenie że stare sprzęty i te modele tak mają . Te stwierdzenie bardzo mnie wk........ Po długim główkowaniu i założeniu drugiej nowej uszczelki znalazłem przyczynę. To przez dwa małe oringi które są na 2 śrubach mocujących głowicę do cylindrów. Po założeniu wysokiej jakości oringów silikonowych problem ustał. Dobry jesteś w elektryce? Bo mam mały problem. Po dłuższym postoju np.2 ,3 tygodnie potrafi mi rozładować akumulator ,wiem że gdzieś "kradnie"prąd jak to ustalić gdzie? Bo powoli zastanawiam się na zrobieniu całej nowej instalacji, a to duże wyzwanie.
I jaki olej silnikowy używasz?


Na górę
 Tytuł:
Post: 12-01-2013, 14:21 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03-04-2010, 15:49
Posty: 1011
Lokalizacja: Warszawa
Pardon że się wcinam, ja dopiero jestem po swoim pierwszy sezonie na dwóch kółkach (honda cbr250r, może wiosną uda mi się kupić wymarzonego Intrudera). Ale próbowałeś podpiąć akumulator przez amperomierz po drodze (tzn. wpinasz amperomierz szeregowo)? Będziesz mógł zobaczyć czy faktycznie ci gdzieś prąd "ucieka", oraz odłączając kolejne podzespoły znaleźć winowajcę.

Oczywiście czasem nie używaj rozrusznika jak masz podpięty amperomierz.


Na górę
 Tytuł:
Post: 12-01-2013, 17:06 
Offline

Rejestracja: 12-02-2012, 17:45
Posty: 30
Dzięki Tomash. Jeszcze tej metody nie wypróbowałem a szczerze mówiąc pierwszy raz o niej słyszę . Ale wszystko prze de mną . Jaka pojemność Intrudera Cie interesuje ? Koleś dosiadał 750 i bardzo sobie ją chwalił.


Na górę
 Tytuł:
Post: 12-01-2013, 18:53 
Offline

Rejestracja: 13-12-2012, 23:52
Posty: 24
Lokalizacja: Whitestock
rockers777 pisze:
Jeszcze tej metody nie wypróbowałem a szczerze mówiąc pierwszy raz o niej słyszę .
Nawet tego nie proponowałem bo myślałem że wiesz . Ale to jest dobra metoda i Kol dobrze radzi . Co do elektryki to daję sobie radę .
Przerabiam teraz instalację na moduł zapłonowy od GS550 .
Poprzedni właściciel zrobił zapłon na dwóch modułach od poloneza . HeHe ! Działało , jeździłem na tym dwa sezony , ale dość partyzantki .
P.S. Do Kol. Thomas mam do sprzedani Intrudera 600 . W zasadzie mojego dobrego kolegi który jest od kilkunastu lat w Belgii .
Motocykl gwarantowane 32000 km przebiegu .Komplet dokumentów W ubiegłe wakacje zarejestrowany w Polsce , ubezpieczony . zrobione badania , nowiutki akumulator , wymienione wszystkie oleje i filtry , nowa opona tylna .
Nigdy nie padany, nie dłubany , nie rozkręcany . Lakier i chromy jak z salonu . Kolor ciemny turkus metalic .
Dodatkowo w zestawie kupione wraz z moto : sakwy , szybka przednia , spacerówki , dodatkowe light bary .
Kolega będzie w polsce 4 lutego na sprawie rozwodowej (dla tego sprzedaje ) Cena 8500 rok 96


Na górę
 Tytuł:
Post: 12-01-2013, 22:11 
Offline

Rejestracja: 12-02-2012, 17:45
Posty: 30
Ja z elektryką nie bardzo stoję. Ale Tomasha pomysł sprawdzę. Zastanawiam się nad zrobieniem całej instalacji. Bo jest trochę poprzerabiana jak już zdążyłem się przekonać.Tylko nie bardzo wiem jak się zabrać do tego. Ważne że mam schemat. Jakieś rady?


Na górę
 Tytuł:
Post: 13-01-2013, 14:27 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03-04-2010, 15:49
Posty: 1011
Lokalizacja: Warszawa
bruns pisze:
P.S. Do Kol. Thomas mam do sprzedani Intrudera 600

Wysłałem wiadomość na priv :)


Na górę
 Tytuł:
Post: 13-01-2013, 19:49 
Offline

Rejestracja: 13-12-2012, 23:52
Posty: 24
Lokalizacja: Whitestock
A na cholerę masz wymieniać całą instalację ? W lampie i przełącznikach istna dżungla kabli . No chyba że ktoś już tam narobił sieczki to co innego .
Jeżeli wiązki przewodów są oryginalne i w dobrym stanie to możesz je spoko zostawić . Zwróć uwagę na kostki i styki lubią śniedzieć i tracić styk , szczególnie te pod kanapą czyli regler , moduł i skrzynka bezpieczników .
Ja bez skrupułów wszystkie pośniedziałe kostki i połączenia wyciąłem i założyłem nowe . Konektory i wsuwki zaciśnięte i dodatkowo lutowane cyną z kalafonią .
Jak wspomniałem poprzedni właściciel zrobił patent zapłonu na modułach od polda , partyzantka ! Nie widziałem tego przy kupnie bo to było pod obudową filtra powietrza . A tam skrętki byle jakie , na skróty puszczone przewody a wszystko zaizolowane przeźroczystą taśmą klejącą . Kierunki też wymieniane a pod błotnikiem skrętki i oczywiście biurowa taśma klejąca . Ręce opadają ! [/img][/quote]


Na górę
 Tytuł:
Post: 14-01-2013, 00:08 
Offline

Rejestracja: 12-02-2012, 17:45
Posty: 30
To radzisz by nie pchać się w robienie nowej elektryki. Tylko uporządkować starą choinkę . Hym. W sumie dobry pomysł :)
Zastanowię się nad tym. Jakiego oleju używasz ? Ja Motul 7100 10 W 40
Pełen syntetyk. I jestem bardzo zadowolony z niego. Jak coś to polecam ;)


Na górę
 Tytuł:
Post: 14-01-2013, 20:58 
Offline

Rejestracja: 13-12-2012, 23:52
Posty: 24
Lokalizacja: Whitestock
Też ganiam na Motule 10 W40 ale nie ful syntetyk symbolu nie pamiętam . Nie chce mi się do garażu schodzić popatrzeć na bańkę .Co do syntetyków to nigdy nie jeździłem ani w moto ani w aucie .
Mój kolega Jarek Kazberuk od 20 lat jeździ w rajdach ,z resztą teraz też jedzie w Dakarze ciężarówką (trzymam za niego kciuki) gdy zapadał do warsztatu to go pytałem na jakich olejach jeżdżą zawodowcy w Camelu i Dakarze , na syntetykach ? To tylko się pukał w czoło i mówił że wszyscy jadą na minerałach . Może coś w tym jest bo w końcu ten syntetyk to tylko kilkuprocentowy dodatek do oleju a olej w sobie jest taki sam czyli dodane syntetyczne polepszacze takie jak inhibitory ,przeciw spieniacze , utleniacze itp. itd . zamiast mineralnych .
Może należę do tzw . starszej młodzieży i dla tego mam dystans to tych wszystkich syntetyków ,nulonów ,teflonów , ceramizerów , magnetyzerów ,żarówek +50% xenon efekt , i jeszcze wiele innych "epokowych wynalazków" .


Na górę
 Tytuł:
Post: 09-03-2013, 18:29 
Offline

Rejestracja: 13-12-2012, 23:52
Posty: 24
Lokalizacja: Whitestock
No i forum w temacie motocykli jest "trup" Żaden huj a ani pies z kulawą nogą tu nie zagląda !


Na górę
 Tytuł:
Post: 22-03-2013, 19:07 
Offline

Rejestracja: 12-02-2012, 17:45
Posty: 30
Coś cisza na tym forum . A sezon za pasem. Masz racje Bruns mało kto tu zagląda. Maszyna przyszykowana do sezonu?


Na górę
 Tytuł:
Post: 29-03-2013, 21:15 
Offline

Rejestracja: 13-12-2012, 23:52
Posty: 24
Lokalizacja: Whitestock
jak tam Rokers ? Pali na wszystkich garach ?


Na górę
 Tytuł:
Post: 29-03-2013, 23:41 
Offline

Rejestracja: 12-02-2012, 17:45
Posty: 30
Hej Bruns. Dalej bez zmian. Już nie mam pomysłu. Spróbuję jeszcze dla pewności wymienić wszystkie przewody i fajki na nowe.I wtedy może coś się zmieni Na pewno nie zaszkodzi. A jak twoja maszyna ?


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
[ GZIP: On ]