Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl

Forum dyskusyjne dla użytkowników samochodów marki Suzuki.
Dzisiaj jest 21-11-2019, 05:10

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 66 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3
Autor Wiadomość
Post: 23-07-2019, 07:40 
Offline

Rejestracja: 18-09-2018, 10:45
Posty: 110
Lokalizacja: Ożarów Mazowiecki
Klienci indywidualni - Suzuki Vitara - mocny spadek, ale dobra pozycja. SX4 - wzrost, choć w ogonie:
50 najpopularniejszych modeli wśród klientów indywidualnych (pierwsze półrocze 2019 roku):

1. Dacia Duster: 4994 rejestracje (+91,1 proc.)

2. Toyota Yaris: 3774 (-0,9 proc.)

3. Skoda Fabia: 3135 (-10,5 proc.)

4. Fiat Tipo: 2669 (+45,8 proc.)

5. Toyota Corolla: 2475 (+75,9 proc.)

6. Toyota Auris: 2298 (+11,6 proc.)

7. Hyundai Tucson: 2057 (+12,8 proc.)

8. Skoda Octavia: 2052 (-6,9 proc.)

9. Dacia Sandero: 1876 (+29,6 proc.)

10. Skoda Rapid: 1855 (+14,1 proc.)

11. Kia Sportage: 1750 (+18,3 proc.)

12. Opel Corsa: 1701 (+1,9 proc.)

13. Opel Astra: 1550 (-43 proc.)

14. Toyota C-HR: 1454 (+1,8 proc.)

15. Toyota Aygo: 1334 (-13,7 proc.)

16. Hyundai i20: 1319 (-4,1 proc.)

17. Mazda CX-3: 1197 (+87,9 proc.)

18. Nissan Qashqai: 1113 (-23,5 proc.)

19. Suzuki Vitara: 1100 (-23,7 proc.)

20. Skoda Karoq: 1096 (+26,7 proc.)

21. Renault Clio: 1060 (+4,3 proc.)

21. Toyota RAV4: 1060 (+39,3 proc.)

23. Kia Ceed: 1028 (-5,9 proc.)

24. Mitsubishi ASX: 987 (+27,5 proc.)

25. Volkswagen Polo: 969 (+27,7 proc.)

26. Volkswagen Golf: 927 (-33,9 proc.)

27. Opel Mokka X: 923 (-24,3 proc.)

28. Kia Stonic: 910 (+21,5 proc.)

29. Volkswagen Tiguan: 887 (+0,8 proc.)

30. Renault Megane: 881 (+11 proc.)

31. Renault Captur: 870 (-1,8 proc.)

32. Citroen C3: 840 (-16,1 proc.)

33. Honda HR-V: 825 (+13 proc.)

34. Kia Rio: 803 (-1 proc.)

35. Honda Civic: 781 (+12,1 proc.)

36. Skoda Citigo: 753 (-20 proc.)

37. Volkswagen T-Roc: 750 (+21,2 proc.)

38. Ford Focus: 742 (+12,8 proc.)

39. Kia Venga: 738 (-30,2 proc.)

40. Renault Kadjar: 709 (+43,2 proc.)

41. Hyundai Kona: 695 (+62 proc.)

42. Opel Crossland X: 684 (+69,7 proc.)

43. Hyundai i30: 663 (+27,3 proc.)

44. Suzuki SX4 S-Cross: 661 (+15,6 proc.)

45. Suzuki Baleno: 660 (+12,1 proc.)

46. Ford Kuga: 641 (+23,7 proc.)

47. Skoda Kodiaq: 615 (+19,2 proc.)

48. Mazda CX-5: 614 (+2 proc.)

49. Dacia Lodgy: 590 (+29,4 proc.)

50. Seat Arona: 581 (+41,7 proc.).

Źródło: Samar

Artykuł: https://www.auto-swiat.pl/wiadomosci/ak ... hcAI8lHzc0


Na górę
Post: 23-07-2019, 07:51 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13-06-2012, 20:19
Posty: 1089
Suzuki: Vitara 1.0T 2WD
Ciekawe co się z CX3 wydarzyło, że ma taki gigantyczny skok sprzedaży....

_________________
Vitara Premium 1.0T FWD 2019

Ex Vitara S 1.4T FWD 2018
Ex Swift 1.2 94 KM Comfort 2015
Ex Splash Comfort 1.2 86 KM LPG 2009


Na górę
Post: 03-08-2019, 18:00 
Offline

Rejestracja: 13-09-2017, 14:08
Posty: 103
Suzuki: baleno
Remote pisze:
Ciekawe co się z CX3 wydarzyło, że ma taki gigantyczny skok sprzedaży....


Może spowodowała to informacja, że ma w końcu ocynkowane blachy :D

_________________
Suzuki Swift III
Suzuki Swift V
Suzuki Baleno 1.2 Premium Plus
Suzuki Baleno 1.0 Elegance


Na górę
Post: 08-09-2019, 11:34 
Offline

Rejestracja: 13-09-2017, 14:08
Posty: 103
Suzuki: baleno
Suzuki zanotowało największy wzrost sprzedaży spośród wszystkich marek na polskim rynku. Najpoważniejszą stratę zanotował Fiat. Jakie samochody Polacy kupowali najczęściej, a które traciły? Co niebawem czeka kierowców?
W ciągu siedmiu miesięcy 2019 roku zarejestrowano w Polsce ponad 327 tys. szt. nowych samochodów osobowych. A pierwsza połowa wakacji wcale nie była czasem leniuchowania na plaży - w lipcu na drogi wyjechało ponad 49 tys. osobówek, czyli o prawie 2,8 tys. więcej niż w lipcu 2018 r. – wylicza Polski Związek Przemysłu Motoryzacyjnego (PZPM). A jakie auta były przebojem?

O ile przestaje już dziwić wojna Toyoty ze Skodą o pierwsze miejsce. To znacznie ciekawiej wygląda sytuacja rynkowa pod względem zmiany popularności poszczególnych marek wśród polskich kierowców. Największy spadek w lipcu zanotował Fiat – włoska marka straciła niemal 49 proc. w porównaniu do lipca 2018 roku. Powodów do zadowolenia w pierwszej 20 firm nie ma też Nissan, Audi i Renault – marki pikowały odpowiednio o 25 proc., ponad 16 proc. i 15 proc.

Z letnim wiatrem poszybowało za to Suzuki – marka z Hamamatsu w lipcu 2019 roku zanotowała przeszło 63 proc. wzrostu popytu w porównaniu do analogicznego miesiąca 2018, co wynika z wprowadzenia ciekawej oferty cenowej na czas wakacji, jak i promocji firmy przez popularne nad Wisłą dyscypliny sportowe. To rekordowy wynik nie tylko na tle marek japońskich, ale też w ujęciu całego polskiego rynku - żadna firma z 35 klasyfikowanych przez PZPM nie może pochwalić się takim skokiem popularności.

Na drugim miejscu znalazło się BMW (+61 proc.), jednak za ten wynik bawarska marka musi podziękować nie kierowcom, a policji – mundurowi odebrali niedawno nowe oznakowane i nieoznakowane radiowozy. Podium uzupełniła Dacia (+57 proc.).

Suzuki – jako jedyny producent z branży motoryzacyjnej w Polsce – jest mecenasem wielu dyscyplin sportowych, zarówno na amatorskim, jak i tym najwyższym, profesjonalnym poziomie. Wspiera kadrę narodową koszykarzy, reprezentację w piłce ręcznej, pięściarstwo, Polską Ligę Koszykówki, Superligę, a także grającą w Lotto Ekstraklasie drużynę Korona Kielce.

Według Polskiego Związku Przemysłu Motoryzacyjnego w nieustannie zyskującej na popularności kategorii SUV segmentu B króluje Suzuki. W tej klasie analitycy PZPM zakwalifikowali aż trzy modele tego japońskiego producenta. W efekcie Vitara, Jimny i Ignis zdobyły dla Suzuki ponad 13 proc. polskiego rynku. Drugi pod względem udziału jest Volkswagen (12 proc.). Podium zamyka Renault, które z modelem Captur zdobyło 10 proc.

Suzuki ma jeszcze jeden powód do świętowania. Od początku 2019 roku na polskie drogi wyjechało 6460 samochodów tej marki, to 12 proc. więcej niż rok wcześniej. I podczas kiedy większość firm żyje ze sprzedaży do firm, w przypadku Suzuki proporcje są zupełnie odwrotne – na 10 japońskich samochodów, aż 6-7 kupuje "Kowalski". Przebojem jest Vitara w nowej odsłonie – po modernizacji auto zyskało nowe systemy bezpieczeństwa, lepsze materiały wykończeniowe i świeży wygląd nadwozia. W ciągu 7 miesięcy 2019 roku Polacy zarejestrowali ponad 2300 egzemplarzy tego japońskiego SUV-a, co stanowi 35 proc. sprzedaży marki. I wcale nie były to najtańsze wersje – kierowcy najczęściej wybierali bogatą odmianę Premium, a na drugim miejscu topową wersję Elegance (światła full-LED i skórzaną tapicerkę). Jeśli chodzi o silnik to niemal 8 na 10 kupujących wskazało turbobenzynową jednostkę 1.4 BoosterJet/140 KM w większości z napędem 4x4 AllGrip Select. Trzycylindrowe litrowe mechaniczne serce o mocy 111 KM na drogi wyjeżdżało najczęściej w konfiguracji z napędem na przód. Choć w wersji 4WD to jedna z ciekawszych propozycji na auto 4x4 za rozsądne pieniądze.

Żródło: Dziennik.pl

_________________
Suzuki Swift III
Suzuki Swift V
Suzuki Baleno 1.2 Premium Plus
Suzuki Baleno 1.0 Elegance


Na górę
Post: 08-09-2019, 11:43 
Offline

Rejestracja: 13-09-2017, 14:08
Posty: 103
Suzuki: baleno
TOP20 aut dla Kowalskiego – Dacia Duster deklasuje, a Octavia wypada poza dziesiątkę
W lipcu (2019 r) nadal największym wzięciem wśród klientów indywidualnych cieszyła się Dacia Duster, która stale zwiększa swoją przewagę nad resztą stawki. Zaskoczeniem jest także bardzo wysokie miejsce Kii Sportage oraz duży spadek Skody Octavii.

Auta najczęściej rejestrowane przez osoby fizyczne:

Dacia Duster: 1010 aut
Toyota Corolla: 580 aut
Kia Sportage: 401 aut
Skoda Fabia: 375 aut
Toyota Yaris: 350 aut
Toyota Auris: 345 aut
Dacia Sandero: 336 aut
Suzuki Vitara: 318 aut
Fiat Tipo: 277 aut
Hyundai Tucson: 275 aut
Skoda Octavia: 243 aut
Mitsubishi ASX: 238 aut
Kia Stonic: 227 aut
Skoda Karoq: 200 aut
Hyundai i20: 198 aut
Volkswagen T-Roc: 193 aut
Renault Captur: 184 aut
Volkswagen Tiguan: 183 aut
Nissan Qashqai: 173 aut
Suzuki Baleno: 169 aut

_________________
Suzuki Swift III
Suzuki Swift V
Suzuki Baleno 1.2 Premium Plus
Suzuki Baleno 1.0 Elegance


Na górę
Post: 14-10-2019, 16:16 
Offline

Rejestracja: 13-09-2017, 14:08
Posty: 103
Suzuki: baleno
Suzuki ustanowiło w Polsce nowy rekord. Japoński nokaut na trzy miesiące przed końcem roku

Sedany i vany tracą w Polsce na potęgę. Błyskawicznie rośnie za to popularność SUV-ów klasy B, czyli takich "na kieszeń Kowalskiego". Tempo jest tak wysokie, że Suzuki – jako jedyna japońska marka – na trzy miesiące przed końcem roku może mówić o nowym rekordzie. A w drodze są nowe modele, w tym hybrydy...

Polacy od początku 2019 roku do końca września zarejestrowali ponad 410 tys. nowych samochodów. I o ile emocje, jak na grzybach, mogą budzić przepychanki o pierwsze miejsce między Skodą a Toyotą, to znacznie ciekawiej wygląda sytuacja za plecami liderów. Szczególnie, jeśli spojrzeć na raport rejestracji analizowany np. ze względu na popularność modeli w segmentach rynkowych. Okazuje się, że kierowcy nad Wisłą nie chcą sedanów segmentu D (np. VW Passat czy Mazda 6) i kompaktowych vanów (m.in. Renault Scenie lub VW Touran) – obie te kategorie po dziewięciu miesiącach zaliczyły największe spadki, odpowiednio o 25 proc. i 31,5 proc.

Szybuje za to popularność SUV-ów klasy B. Z danych CEPiK wynika, że Polacy coraz mocniej uwielbiają samochody, w których z wysoka można spojrzeć na innych. Po trzech kwartałach 2019 roku zarejestrowano niemal ponad 27 tys. aut tego gatunku – to o 20 proc. więcej niż w analogicznym okresie zeszłego roku (najwyższy wzrost w skali rynku).

Suzuki sypie nowymi modelami! Tylko Japończycy mogli stworzyć takie auta i motocykle
Najczęściej wybieranym modelem wśród SUV-ów klasy B jest Suzuki Vitara. Polacy zarejestrowali 3420 egzemplarzy tego japońskiego auta, to niemal 18 proc. więcej niż w analogicznym okresie 2018 roku. Vitara jest też najpopularniejszym pojazdem marki z Hamamatsu.

Wyższość Suzuki musiał uznać Volkswagen T-Cross – niemieckie auto rejestrowano 3325 razy. Podium zamyka Renault Captur – w urzędach komunikacji wydano tablice do 2773 sztuk francuskiego auta.

Równie interesująco wygląda udział w rynku dla poszczególnych marek. Z danych CEPiK wynika, że w kategorii SUV segmentu B króluje Suzuki. W tej klasie analitycy zakwalifikowali aż trzy modele tego japońskiego producenta. W efekcie Vitara, Jimny i Ignis zdobywają dla Suzuki równe 15 proc. polskiego rynku. Drugi jest Volkswagen z udziałem na poziomie 12,2 proc. Niemców goni Renault, które z wynikiem 10,2 proc. zapracowało na trzecie miejsce.

Nowy rekord na trzy miesiące przed końcem roku
Suzuki od ponad 7 lat notuje w Polsce geometryczny wzrost zainteresowania swoimi samochodami. A najnowszy wynik rejestracji od stycznia do końca września już teraz można uznać za najwyższy w historii działalności firmy w Polsce. W ciągu dziewięciu miesięcy 2019 roku Polacy sprawili sobie ponad 9,3 tys. nowych aut tej japońskiej marki – to przeszło 33 proc. więcej w porównaniu do analogicznego okresu zeszłego roku. To najwyższy wzrost wśród japońskich marek działających nad Wisłą i trzeci na tle 35 firm w ogólnym ujęciu rynku. Pikanterii dodaje też fakt, że cały 2018 rok z wynikiem 9,5 tys. sprzedanych aut był najlepszym od chwili pojawienia się Suzuki w Polsce.

Bestsellerem po trzech kwartałach 2019 roku jest Vitara, która po modernizacji zyskała nowe systemy bezpieczeństwa, lepsze materiały wykończeniowe i świeży wygląd nadwozia. Ten SUV z liczbą 3420 rejestracji zapracował na lwią część wyniku Suzuki w Polsce (niemal 18 proc. lepiej od dziewięciu miesięcy 2018 r.). Drugie miejsce należy do Baleno (1873 egz., +32 proc.). Podium zamyka crossover SX4 S-Cross (1868 sztuk, +48 proc.). Swift nowej generacji jest na czwartej lokacie (1143 auta, + 47 proc.). Dwucyfrowe wzrosty mają też na koncie Ignis i Celerio. Jednak nowy Jimny z skokiem rejestracji na poziomie – uwaga! – 2600 proc. nokautuje całą stawkę polskiego rynku.

Źródło: Dziennik.pl

_________________
Suzuki Swift III
Suzuki Swift V
Suzuki Baleno 1.2 Premium Plus
Suzuki Baleno 1.0 Elegance


Na górę
Post: 27-10-2019, 08:59 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03-08-2006, 11:13
Posty: 11311
Lokalizacja: CB - CIN - CT
Suzuki: Vitara II
TOP 7 sprzedaży samochodów Suzuki w Niemczech i Indiach we wrześniu 2019

Niemcy
Obrazek

1. Swift - 717 szt.
2. Ignis - 716
3. Vitara - 651
4. Jimny - 467
5. S-Cross - 198
6. Baleno - 91
7. Celerio - 64


Indie
Obrazek

1. Dzire - 15 662 szt.
2. Alto - 15 079
3. Swift - 12 934
4. WagonR - 11 757
5. Baleno - 11 420*
6. Vitara Brezza - 10 362
7. Ertiga/XL6 - 10 324 (Ertiga 6 284, XL6 3 840)

*bez wersji sprzedawanej pod marką Toyoty (2 773 szt.)


Na górę
Post: 27-10-2019, 11:53 
Offline

Rejestracja: 18-09-2018, 10:45
Posty: 110
Lokalizacja: Ożarów Mazowiecki
Nie wiem skąd komentarz z Dziennika dwa posty wyżej.
Tu są wyniki od stycznia do końca września:

Skoda Octavia: 15 029 egzemplarzy
Toyota Corolla: 13 503
Skoda Fabia: 13 007
Dacia Duster: 12 173
Opel Astra: 10 433
Volkswagen Golf: 10 122
Toyota Yaris: 9790
Opel Corsa: 6746
Renault Clio: 6690
Fiat Tipo: 6566
Ford Focus: 6370
Volkswagen Tiguan: 6079
Toyota Auris: 5916
Nissan Qashqai: 5657
Hyundai Tucson: 5553
Dacia Sandero: 5408
Toyota C-HR: 5403
Skoda Rapid: 5328
Kia Ceed: 5290
Kia Sportage: 5240
Skoda Superb: 5228
Volkswagen Passat: 4971
Toyota RAV4: 4769
Renault Megane: 4506
Hyundai i30: 4341
SEAT Leon: 4254
Skoda Karoq: 3766
Skoda Kodiaq: 3474
Suzuki Vitara: 3421
Volvo XC60: 3331

W mojej ocenie suvem klasy B jest także Dacia Duster, Nissan Qashqai, Kia Sportage, Toyota Rav4, Skody Karoq i Kodiaq, które to auta są wyżej w tej tabeli. Skąd zatem wniosek że "Najczęściej wybieranym modelem wśród SUV-ów klasy B jest Suzuki Vitara"? Duster to już klasa C? :-)


Na górę
Post: 27-10-2019, 12:18 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13-06-2012, 20:19
Posty: 1089
Suzuki: Vitara 1.0T 2WD
O przynależności do segmentu decyduje rozstaw osi.
Vitara ma 250 cm, a np Tuscon 267. Duster ma też 267 cm, Rav4 jeszcze więcej, bo 269 cm.
To po prostu o klasę większe samochody od Vitary.

Karoq jest ciekawy, bo ma 264 cm, a ceny skalkulowane całkiem atrakcyjnie. Gdybym miał kupować małego SUVa od Skody to wybrałbym właśnie jego.

_________________
Vitara Premium 1.0T FWD 2019

Ex Vitara S 1.4T FWD 2018
Ex Swift 1.2 94 KM Comfort 2015
Ex Splash Comfort 1.2 86 KM LPG 2009


Na górę
Post: 27-10-2019, 16:55 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03-08-2006, 11:13
Posty: 11311
Lokalizacja: CB - CIN - CT
Suzuki: Vitara II
tentom pisze:
W mojej ocenie suvem klasy B jest także Dacia Duster, Nissan Qashqai, Kia Sportage, Toyota Rav4, Skody Karoq i Kodiaq, które to auta są wyżej w tej tabeli. Skąd zatem wniosek że "Najczęściej wybieranym modelem wśród SUV-ów klasy B jest Suzuki Vitara"? Duster to już klasa C? :-)


Choć co do klasyfikacji SUV/crossover granice są jeszcze bardziej płynne niż kiedyś, to na pewno w klasie C są: Qashqai i Dacia, Rav4 i Sportage.
Skoda wciska samochody gdzieś pomiędzy klasami od czasu Octavii, która była kompaktem ale chciała być klasą średnią ;)
Więc Kodiakowi bliżej do D, a Karoq wciąż jest w C.

W segmencie B Skoda dopiero we wrześniu wprowadziła crossovera, Kamiq. Swoją drogą w Niemczech znalazł w pierwszym miesiącu sprzedaży ponad 770 klientów, odbierając część Karokowi.


Na górę
Post: 27-10-2019, 17:10 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13-06-2012, 20:19
Posty: 1089
Suzuki: Vitara 1.0T 2WD
Kurczę, ja właśnie pisałem o Kamiq.
Ten ma też 264 cm i najniższą cenę.

PS. Trochę idiotyczne są te nazwy Skód...

_________________
Vitara Premium 1.0T FWD 2019

Ex Vitara S 1.4T FWD 2018
Ex Swift 1.2 94 KM Comfort 2015
Ex Splash Comfort 1.2 86 KM LPG 2009


Na górę
Post: 27-10-2019, 17:37 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03-08-2006, 11:13
Posty: 11311
Lokalizacja: CB - CIN - CT
Suzuki: Vitara II
Teraz widzę, że ten crossover B Skody ma rozstaw osi większy niż pozycjonowany wyżej Karoq :niewiem:
Kamiq 2651 mm przy długości 4241 mm, a Karoq 2638 mm przy długości 4382 mm.
Mieszają jak nikt :))


Na górę
Post: 27-10-2019, 18:03 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25-01-2019, 22:18
Posty: 302
Lokalizacja: Wieliczka
Suzuki: Swift+Vitara
Dwa razy podchodziłem do skody, bo auta wyglądają nieźle, i za każdym razem rozbiłem się o ich konfigurator. Nie rozumiem ich logiki - mając wolą kasę w wyposażeniu dodatkowym mogę wybrać poduszki albo lepsze radio. Poważni producenci dają pakiet bezpieczeństwa w standardzie, a do wyboru jest reszta. A w skodzie można kupić piękny lakier, alusy i super radio, a zaoszczędzić na bezpieczeństwie. Nie chciałem współpracować z firmą, która ma takie podejście do życia klientów.

_________________
ex Swift III 1.3 (2007) | Swift V 1.2 SHVS (2018) | Vitara 1.4T 4WD AT (2019)


Na górę
Post: 27-10-2019, 18:32 
Offline

Rejestracja: 18-09-2018, 10:45
Posty: 110
Lokalizacja: Ożarów Mazowiecki
Gdzieś czytałem artykuł, że np. poduszki na kolana mogą przyczyniać się do większych obrażeń, więc może to dobrze, że ma się wybór... Gdyby podejść do sprawy bezpieczeństwa krańcowo, to trzeba by kupować auta maksymalnie wyposażone w różne systemy zwiększające bezpieczeństwo - wtedy byłyby bardzo drogie na dzień dobry. A jak ktoś chce to może sobie wybrać dodatkowe poduszki zamiast radia. Ps. w Vitarze nie ma tylu systemów co w Skodzie, np. aktywnego asystenta pasa ruchu. To fajna sprawa, tylko trzeba się przyzwyczaić, bo ciągnie kierownicę... :-) Na jeździe próbnej po łuku jechałem bez trzymanki, żeby zobaczyć jak to działa. Jak zasłabniesz za kierownicą i przez kilkanaście sekund nie wykonasz ruchu kierownicą to auto samo się zatrzyma.


Na górę
Post: 27-10-2019, 20:17 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25-01-2019, 22:18
Posty: 302
Lokalizacja: Wieliczka
Suzuki: Swift+Vitara
W pełnej wersji Vitary chyba jest (przycisk po prawej stronie pod kierownicą).
Jeśli chodzi o podstawowe systemy to Suzuki czy Renault dają wszystko co mają z bezpieczeństwa w wersji podstawowej. Oczywiście te bardziej nowoczesne systemy są dopiero w lepszych wersjach, ale żeby na poduszkach oszczędzać...
Teraz taka skoda ma np. 5 gwiazdek NCAP, ale dla jakiej wersji? Pełnej, czy gołej. Tu zaczynają się już kwestie etycznie wątpliwe.

_________________
ex Swift III 1.3 (2007) | Swift V 1.2 SHVS (2018) | Vitara 1.4T 4WD AT (2019)


Na górę
Post: 27-10-2019, 20:19 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21-08-2007, 20:49
Posty: 3017
Lokalizacja: Warszawa
Suzuki: GV II 2007 DDIS
Proszę zakończyć OT. :)

_________________
Pozdrawiam
Marek

GV II 2007 5d DDIS
"There are 10 types of people in this world, those who understand binary and those who don't" ;)


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 66 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl