Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl

Forum dyskusyjne dla użytkowników samochodów marki Suzuki.
Dzisiaj jest 27-04-2024, 21:34

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
Post: 02-07-2023, 12:31 
Offline

Rejestracja: 02-07-2023, 12:06
Posty: 3
Suzuki: jeszcze nie
Witam wszystkich. To mój pierwszy post na tym forum. Nigdy nie miałem żadnego Suzuki, a teraz mam zamiar kupić Vitarę (nówka salon) z silnikiem i skrzynią: 1.4 BoosterJet mild Hybrid 2WD 6MT . Pytanie do użytkowników jest następujące: czy warto? :D , jak z trwałością silnika i ogólna awaryjnością modelu :roll: . Pytam bo niestety nie znam się na mechanice samochodowej. Zawsze staram się kupić nowe auto i po ok.8-10 latach sprzedać. Może to nie najkorzystniejsze finansowo, ale tak robię. Dzisiejsze auta mnie przerażają , obecnie mam Leona 1.2 TSI (ten na łańcuchu)... i najgorszemu wrogowi nie życzę. Siostra kupiła 4 lata temu nowego Nissana qashqai i po 80 tyś. przeskoczył jej łańcuch rozrządu, w Peugeocie 3008 mojego szefa elektronika (czujniki wszelakie) żyją własnym życiem :sciana: to jakaś paranoja. Vitara - moim zdaniem - ma obecnie najlepszą cenę (i wyposażenie) oraz finansowanie w zestawieniu : VW T-Cross, Skoda Qamiq, Jeep Renegate, Opel Mokka - bo takie auta biorę pod uwagę. Tylko jak z jej ogólną trwałością, czego się obawiać no i ten silnik... Z góry dziękuje za jakiekolwiek , merytoryczne odpowiedzi.


Na górę
Post: 02-07-2023, 18:15 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13-06-2012, 20:19
Posty: 1508
Suzuki: TM3 LR Highland
Silnik bez zarzutu, dynamiczny i mało pali. Trwały - praktycznie nic sie nie psuje.
Minus to słabe wyciszenie - do 110-115 jest ok, powyżej robi się głośno. Niskie zużycie paliwa

Cena Vitary nadal jest ok ale gdybym miał wybierać coś "taniego", to zdecydowanie w tym segmencie Skoda Kamiq 1.5TSI 150 KM.
Za ok 110-115 k pln można fajne wersje kupić nówki.