Witam serdecznie, jeżeli masz jeszcze jakieś pytania to chętnie odpowiem. Na forum jestem krótko, ale w zeszłym roku kupiłem sx4 4x4. Jesteś w tej samej sytuacji co ja rok temu. Trochę przy tym samochodzie spędziłem czasu
Jest różnica między sx4 1.6 107KM a 120KM. Chodzi o dynamikę jazdy. Jeżeli chodzi o sx4 1.6 120KM a sx4 1.6 120KM 4x4 (doceniłem ten napęd tegorocznej zimy). Nie ma różnicy w dynamice, a jak jedziesz po normalnej ulicy zawsze możesz rozłączyć napęd 4x4. Są trzy tryby, na jedną oś przednią, auto, oraz lock zapięty na sztywno do 40km/h powyżej tej prędkości przechodzi w auto. Wersja przed liftem, różni się od wersji po lifcie tym, że z tyłu ma bębny a po lifcie tarcze. Położeniem anteny od radia. Wersja diesla ma skrzynię 6cio biegową, benzyna 5cio. Chyba z zewnątrz tyle. Wszystkie moje spostrzeżenia wynikają z moich obserwacji w praktyce, jeździłem i benzynami i dieslami. Ja ze swojego jestem bardzo zadowolony, niestety będę musiał go chyba sprzedać, szkoda mi tylko mojej pracy bo trochę go ogarnąłem. Ale kilka miesięcy po zakupie miałem wypadek w pracy i teraz rzadko jeżdżę samochodem a nie mam serca, żeby stał pod blokiem. Kupiłem go na dojazdy do pracy 50km w jedną stronę, ostatnie 10km po dziurawym asfalcie. Do tego sprawdzał się super. Zrobiłem nawet zapobiegawczo konserwację podwozia, bo różnie ludzie mówią o suzuki, Tobie też bym zalecił taki zabieg. Sprawdzić od spodu czy nie ma za dużo rudej. Auto odpalało przy -22 C. Silnik 1.6 na łańcuchu, wytrzymały i długowieczny wolnossak:) Budzi się dopiero od 4000 obr/min a przedział 4000-6000 obr/min to jego przedział pracy. Jak coś to służę wiedzą/pomocą.
Pozdrawiam wszystkich Maniaków sx4