Mam co prawda 2,5 ale te silniki są prawie takie same....
-świetny do lpg,luz kasowany hydraulicznie,
-rama u mnie trzyma się świetnie,musisz obejrzeć przed zakupem, różnie może być,warto ją zakonserwować,
-automat trwały i pancerny,całkiem szybki,ja mam już 245tyś przebiegu i automat świetnie działa,co roku wymieniam mu olej (wymiana statyczna) wchodzi tylko 3L więc to żaden koszt,a odwdzięcza się bezawaryjnością,
-wymiarów Ci nie podam,bo nie mam wersji xl7
-z rozrządem różnie,ale około 300tyś można spodziewać się jego wymiany,zależy czy ktoś regularnie zmieniał olej i czy katował auto.Słyszałem,że w samochodach z automatami rozrządy są trwalsze, z uwagi na fakt,że nie da się strzelać ze sprzęgła,ogólnie rozrząd zużyty słychać ,bo obciera o obudowę...koszt wymiany to pewnie kilka tysi, zamienniki podobno beznadziejne,zalecają montować oryginał...
_________________
GV I 04 2,5 V6 A/T-była i znowu jest, wielki powrót