Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl

Forum dyskusyjne dla użytkowników samochodów marki Suzuki.
Dzisiaj jest 18-04-2024, 13:03

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Post: 16-10-2011, 22:45 
Offline

Rejestracja: 16-10-2011, 13:09
Posty: 15
Witam wszystkich jestem nowy na tym forum:) i nowym uzytkownikiem Vitarki 1.6 8V 92rok i mam takie problemy nie trzyma obrotow obroty jakies 300/400 trzepie silnikiem nawet jak doda sie troszke gazu tak 1300obr. powyzej juz silnikiem nie trzepie czego to wina?


Na górę
Post: 17-10-2011, 08:22 
Offline

Rejestracja: 08-11-2010, 15:08
Posty: 333
Jezeli na benzynie, to albo nieszczelnosc korpusu wtrysku, albo syf w kanalach. Trzeba obejrzec, przeplukac wszystko szprejem do czyszczenia gaznikow. Nie napsialas czy tak jest zawsze czy jak jest zimny czy goracy.

Jaki luz na tylnych kolach? Jak ciagniesz kolem do siebie to sie rusza? jezeil tak to lozysko kola. Trzeba uwazac bo jak sie rozsypie to kolo odjedzie z poloska. jak caly most, to albo belka trojkatna i swozen na niej, albo tuleje met-gum.


Na górę
 Tytuł:
Post: 18-10-2011, 08:56 
Offline

Rejestracja: 16-10-2011, 13:09
Posty: 15
na goracym silniku nie trzyma obrotow a co do luzu to np jesli auto normalnie stoi na kolach i rusza sie kolem lewo prawo czuc luz wczoraj sciaglem kolo i ruszalem piasta i jest luz na lozysku ale to jest tak wydaje jakby caly defer chodzil i mial luz


Na górę
 Tytuł:
Post: 18-10-2011, 14:35 
Offline

Rejestracja: 08-11-2010, 15:08
Posty: 333
Lewe powietrze, luzy zaworowe tez moga taki objaw dawac.

Przeciez to widac, czy rusza sie dyfer czy kolo, z tylu nie bedzie typowego luzu jakie daje lozysko, bo polos jest typu obciazonego, tam luz sie obserwuje ciagnac za kolo.
jezeli caly most Ci sie porusza to tuje do wymiany plus swozen sierzanta.


Na górę
 Tytuł:
Post: 18-10-2011, 21:50 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03-04-2010, 15:49
Posty: 1011
Lokalizacja: Warszawa
GrzesZ750s pisze:
na goracym silniku

Jeśli tak masz głównie na ciepłym (oraz szarpie podczas przyspieszania z niskich obrotów) to może być cewka zapłonowa. Ale tak naprawdę taki objaw może oznaczać setkę różnych rzeczy.


Na górę
 Tytuł:
Post: 19-10-2011, 08:32 
Offline

Rejestracja: 08-11-2010, 15:08
Posty: 333
cewki w Vitarach nie padaja nigdy :)
najszczeszcze powody to sa te ktore wymienilem i od nich nalezy zaczac.


Na górę
Post: 04-12-2016, 19:25 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05-09-2016, 10:49
Posty: 54
Suzuki: Grand Vitara II 2.0
Witam,
Odgrzeje troche temat - jestem po grubym remoncie silnika (toczenie walu korbowego, panweki, nowe tloki, regulacja luzow zaworowych, czyszczenie zaworow, prowadnice, uszczelki, oleje itp).
Problem jest wlasnie na biegu jalowym, niezaleznie od cieploty silnika - silnik zachowuje sie dokladnie tak, jak podczas przelaczania na gaz czasami - ma stabilna predkosc obrotowa po czym nagle doluje o 100-200 obr/min i wraca do normy. Na dluzszym postoju sprawdzalem i sytuacja powtorzyla sie kilkukrotnie.
Czyzby zle wyregulowane luzy zaworowe? Czy moze jakies lewe powietrze - tylko gdzie, moze jakas uszczelka pod glowica zle dobrana. Co myslicie?

_________________
Grand Vitara II 2.0 (J20A)


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
[ GZIP: On ]