Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl
http://www.suzukiklub.pl/forum/

2.0td straciła moc
http://www.suzukiklub.pl/forum/viewtopic.php?f=4&t=7613
Strona 2 z 2

Autor:  Pablo199 [ 23-03-2011, 20:51 ]
Tytuł: 

nie , prosiłem aby sprawdził luz zaworowy lecz był Ok także zostawił to tak jak było . Wcześniej sprawdzałem błędy i mam kod 12 czyli OK . mierzyłem czujniki : turbo ,temperatury,połozenia przepustnicy i wszystko co dało się pomierzyć miernikiem uniwersalnym wokół pompy wtryskowej nie dotykałem się do zaworu EGR ( jedynie przez otwór z boku zobaczyłem że im są większe obr tym zawór bardziej sie otwiera , nawet zrobiłem przed czyszczeniem kolektorem próbę z odłczeniem podciśnienia tak aby zawór się nie otwierał ale to nic nie dawało i było tak samo.
Ciekawe dlaczego teraz jest inaczej niż było z przyśpieszaniem

Autor:  bst [ 24-03-2011, 10:58 ]
Tytuł: 

1. Odmy nie wolno zaslepiac
2. EGR moze Ci sie nie domykac, wtedy odpieci podcisnienia nic nie da.

Autor:  marirus [ 24-03-2011, 15:28 ]
Tytuł: 

bst pisze:
1. Odmy nie wolno zaslepiac
Co do tego to się zgodzę po zaślepieniu odmy spaliny i powietrze które dostały się do skrzyni korbowej muszą się gdzieś wydostać a wraz z nimi olej. Najłatwiej mają przez np. uszczelniacze, turbosprężarkę itp rzeczy. Odma służy do odpowietrzania skrzyni korbowej silnika

Autor:  Pablo199 [ 25-03-2011, 08:26 ]
Tytuł: 

Zaślepiłem dziurę w kolektorze , wylot z odmy mam wolny

Autor:  d03marek06 [ 29-04-2015, 08:14 ]
Tytuł: 

Witam, mam problem z GV 2.0 TD 2003r. 3 tyg temu zaczął tracić moc, zapalała się kontrolka inspekcyjna i samochód kręcił się tylko do 3tys obrotów. Po zgaszeniu silnika i ponownym uruchomieniu moc wraca, kontrolka świeci się jeszcze przez kilkanaście km i gaśnie po kilku następnych odpaleniach. Po tygodniu takich objawów samochód zaczął gasnąć podczas jazdy gdy przyspieszałem i puszczałem gaz, wtedy padł. Cofałem kluczyk do końca, odpalał normalnie i dalej mogłem jechać. Po dwoch dniach po takich objawach samochód zgasł i już nie odpalił. W warsztacie wymienili zawór sterowania pompą (chyba dobrze nazwałem) i było wszystko ok.
Od kilku dni po zatankowaniu do pełna problem zaczął się pojawiać. Przez pierwsze kilkanaście km na pełnym baku zapala się kontrolka inspekcyjna i samochód traci moc. Kręci się tylko do 3tys obrotów. Gaszę silnik, odpalam i moc wraca. Kontrolka świeci się jak kiedyś przez kilkanaście km, gaśnie i tak do następnego tankowania jest wszystko ok.
Wczoraj jednak mając w baku 1/3 paliwa auto znów straciło moc. Podobnie kontrolka inspekcyjna się zapala i tylko do 3tys obrotów. Ponowne odpalenie, gaz do dechy, moc wraca. Nie wiem czy ma to jakiś wpływ, ale samochód traci moc gdy skręcam.
Mam jeszcze problem z zasysaniem korka paliwa, przed tankowaniem gdy odkręcam bak wciąga sporo powietrza.
Znalazłem już tutaj parę podobnych postów na ten temat, chcę zaprowadzić go teraz do warsztatu, żeby zrobili odpowietrzenie tego baku. zastanawiam się jeszcze nad czyszczeniem baku i układu paliwowego...
Co o tym myślicie? Co jeszcze może powodować tą utratę mocy?

Autor:  d03marek06 [ 02-05-2015, 10:20 ]
Tytuł: 

Dzisiaj zauważyłem, że kontrolka zapala się podczas puszczenia gazu podczas jazdy i hamowania silnikiem. Od razu moc spada i obrotomierz zatrzymuje się równo na 3 tys obrotów. Jaka może być przyczyna? Może coś z turbiną, jakiś czujnik się psuje...?
Pomocy!

Strona 2 z 2 Strefa czasowa UTC+01:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/