Cordoba_2004 pisze:
Stwierdzam subiektywnie................
:wino:
Cordoba_2004 pisze:
2. Te auta są jeszcze zbyt młode by mówić o usterkowości, zapewniam że ludzie będą dużo bardziej szukali hdi niż ddis
Fakt, młode (choć takich z przebiegami zdecydowanie powyżej 100000 już trochę jest) i jest ich mniej niż Lagun co też ma znaczenie
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
HDI czy DDIS - to sie okaże za kilka lat
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Cordoba_2004 pisze:
3. Nie o usterkowość samego silnika chodzi lecz jego osprzętu elektroniczno sterującego.
4. Dorabiam w warsztacie i niby mały prowincjonalny warsztacik na uboczu ale trochę klientów zmieniło hdi na ddis i i co raz to który wymienia na rav powód osprzęt sterujący silnika
No właśnie. W Lagunach problemy były z elektroniką. Tu (o ile wiem) elektronika i znaczna część osprzętu jest inna. Pamiętać też warto, że wiele wad czy złych rowiązań można było, na podstawie doświadczeń z Laguną, wyeliminować. Czy to zrobiono czas pokaże.
Na tą chwilę większość zatrzeżeń dotyczących GV DDIS dotyczy dynamiki auta.
Co do zamiany na RAV, to myślę, że nie tyle z powodu problemów z osprzętem ile właśnie dynamika, komfort jazdy, spalanie, jakość wykonania są powodem zamiany.
Nie ma specjalnego znaczenia jak duży i gdzie się mieści warsztat. Istotne jest doświadczenie i fachowość mechaników
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
_________________
Pozdrawiam, Marek"There are 10 types of people in this world, those who understand binary and those who don't"
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
I już bez klekocika
![Crying or Very sad :placze:](./images/smilies/icon_cry.gif)