Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl

Forum dyskusyjne dla użytkowników samochodów marki Suzuki.
Dzisiaj jest 28-03-2024, 18:07

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Post: 04-03-2019, 21:26 
Offline

Rejestracja: 01-04-2018, 07:03
Posty: 19
Suzuki: Grand Vitara 2.0 HDI
Czy u Was tez tak jest że przy zakręcie o 90° dużo trzeba dokręcić kierownice i tak samo dużo odkręcić by wyrównać. Dziwnie tak jakby było więcej obrotów kierownicy niż w samochodzie osobiwym. Tez tak macie czy mam coś ze zbierznością i układ sam się nie odkręca. Wiem że GV to nie samochód osobowym i układa kierowniczy jest inny ale to naprawdę dziwne uczucie.


Na górę
Post: 06-03-2019, 10:44 
Offline

Rejestracja: 30-01-2017, 13:09
Posty: 37
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Suzuki: Grand Vitara
Witam. Raczej nie. Mam Grand Vitarę i Grand Vitarę XL7 i w oby dwóch autach kierownica skręca normalnie jak w osobówkach i sama się odkręca jak w osobówkach.

_________________
Było: Suzuki Jimny 1.5 DDiS
Jest: Suzuki Grand Vitara XL-7 2.0TD i Suzuki Grand Vitara 2.5V6


Na górę
Post: 07-03-2019, 07:36 
Offline

Rejestracja: 01-04-2018, 07:03
Posty: 19
Suzuki: Grand Vitara 2.0 HDI
O dzięki za info. W poniedziałek daje do mechanika zobaczymy co tak wykryje.


Na górę
Post: 25-04-2019, 03:41 
Offline

Rejestracja: 21-04-2019, 06:34
Posty: 7
Lokalizacja: Denmark
Suzuki: benniegicky
uklad kierowniczy jest dobry ale nie rewelacyjny bo w porownaniu do Leona lub focusa jednak troche mu brakuje. No i te dziwne dzwieki wydobywajace sie z niego przy przejezdzaniu nierownosci

_________________
craftsway.info


Na górę
Post: 10-05-2019, 08:46 
Offline

Rejestracja: 14-06-2018, 20:41
Posty: 17
Suzuki: GVI
Dziwne dźwięki przy pokonywaniu nierówności -> jeśli masz na myśli stuki to magiel do regeneracji. U mnie zrobione i działa jak należy. Kierownica też chodzi inaczej. Na początek po regeneracji nie wracała w centralne położenie, wspomaganie chodziło ciężej, a teraz po dotarciu wszystko śmiga jak należy, nie ma najmniejszego stuku.

Przed regeneracją kierownica chodziła bardzo lekko (aż za lekko), ale wiem, że objawy mogą być też odwrotne. U mnie całość przekładni była w kibel... Zęby na listwie wybite, trzeba było ją wymieniać. Tłukło przy pokonywaniu nierówności podczas jazdy prosto, przy skręconych kołach było lepiej, ale też bez szału. Kierownica podczas wracania przy prostowaniu kół za zakrętem potrafiła się nagle przyblokować, wtedy trzeba było jej pomóc żeby wracała dalej do centralnego położenia.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
[ GZIP: On ]