gruber99 pisze:
Piasta z łożyskiem, wiec pewnie gdzieś z tyłu za piastą są śrubki do odkręcenia, czy nie?
raczej nie.
Cztery nakrętki od strony pochwy skręcają tarczę kotwiczą oraz zabezpieczenie/uszczelniacz łożyska, po odkręceniu musisz wyrwać całą półoś razem z uszczelniaczem i łożyskiem z pochwy. Potem jeśli masz ABS trzeba delikatnie zbić pierścień (czasem lekko podgrzać) potem masz tuleję zabezpieczającą zwykle trzeba przeciąć... choć w GV I na prasie da się zdjąć podkładając półksiężyce pod zewnętrzną szalkę łożyska... reszta w odwrotnej kolejności. Warto dać nowy uszczelniacz a powierzchnię pochwa-tarcza kotwicza-zabezpieczenie zewnętrzne posmarować silikonem. Na koniec uzupełnić olej w skrzyni. Zdarza się, że konieczna będzie nowa tuleja zabezpieczająca - tylko oryginał jest BEZPIECZNY. Byle jaka tuleja może nie utrzymać półosi i koło wyjedzie na zakręcie z mostu.
pozdrawiam