Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl

Forum dyskusyjne dla użytkowników samochodów marki Suzuki.
Dzisiaj jest 28-03-2024, 19:05

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 48 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna
Autor Wiadomość
Post: 26-11-2017, 12:10 
Offline

Rejestracja: 23-12-2015, 16:36
Posty: 47
Witam mam problem ze swoim XL7 3.6 V6 mianowicie pali się kontrolka check i ciśnienie w oponach, silnik trochę szarpie na wolnych obrotach. Rozrząd był zmieniony. Co może być przyczyną. A może jakiś polecony warsztat z okolicy woj łódzkiego?


Na górę
Post: 17-12-2017, 19:44 
Offline

Rejestracja: 23-12-2015, 16:36
Posty: 47
Witam mam problem z Suzuki xl7 3.6 rozrząd jest zmieniony, na desce pali się kontrolka check i na kompie wyskakuje błąd czujnika wałka rozrządu, gdzie szukać przyczyny?


Na górę
Post: 18-12-2017, 21:46 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15-05-2011, 01:23
Posty: 462
Lokalizacja: Pszczyna
1. podaj nr błędu
2. rozrząd tzn ? łańcuchy wszystkie trzy ? napinacze ? ślizgi ? koła vvt ?

pozdrawiam Adrian


Na górę
Post: 18-12-2017, 22:10 
Offline

Rejestracja: 23-12-2015, 16:36
Posty: 47
P0346 cały kompletny zestaw był zmieniony


Na górę
Post: 19-12-2017, 00:18 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15-05-2011, 01:23
Posty: 462
Lokalizacja: Pszczyna
Zacznij od najprostszego: zamienić czujniki miejscami, sprawdzić okablowanie(zasilanie).

Jakie ciśnienia poszczególnych kół wyświetlają się na wyświetlaczu ?


Na górę
Post: 19-12-2017, 20:09 
Offline

Rejestracja: 23-12-2015, 16:36
Posty: 47
Przelozylem czujniki miejscami i błąd przeniósł się na 2 głowicę, więc raczej czujnik padł a w kołach okazało się że nie ma czujników


Na górę
Post: 20-12-2017, 00:24 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15-05-2011, 01:23
Posty: 462
Lokalizacja: Pszczyna
Robert Żak pisze:
Przelozylem czujniki miejscami i błąd przeniósł się na 2 głowicę, więc raczej czujnik padł a w kołach okazało się że nie ma czujników


:-) czyli klasyka

czujniki ciśnienia można kupić na ebayu lub (jeśli nie masz starych) przygotować nowe - u mnie to około 180pln/szt


pozdrawiam


Na górę
Post: 22-12-2017, 16:48 
Offline

Rejestracja: 23-12-2015, 16:36
Posty: 47
Witam problem z czujnikiem niestety nie rozwiązał się. Po zmianie występuje nadal błąd tego wałka tak jakby komputer wogole go nie widział. A napięcie na kostce jest takie samo na wszystkich kostkach


Na górę
Post: 22-12-2017, 21:21 
Offline

Rejestracja: 23-12-2015, 16:36
Posty: 47
Ogólnie dziś wydarzyło się jeszcze dopełnienie klęski xl7 w trakcie jazdy zapaliła się kontrolka oleju, silnik odrazu zgaszony po ostudzeniu odpalony ciężko odpalił i pojawiło się dziwnie stukanie w silniku


Na górę
Post: 23-12-2017, 23:06 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15-05-2011, 01:23
Posty: 462
Lokalizacja: Pszczyna
kontrolka oleju na żółto czy czerwono ?


Na górę
Post: 23-12-2017, 23:26 
Offline

Rejestracja: 23-12-2015, 16:36
Posty: 47
Podczas jazdy zaczęła migac na czerwono że spadek ciśnienia. Auto odrazu zgaszony. Po ostudzeniu odpalony ciężko odpalił i pojawiło się dziwnie stukanie w silniku. Podejrzewam że spadło ciśnienie i napinacze puściły łańcuchy i jeden przeskoczyl . Teraz nie rowno pracuje i halasuje


Na górę
Post: 26-12-2017, 21:48 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15-05-2011, 01:23
Posty: 462
Lokalizacja: Pszczyna
sprawdzić trzeba rozrząd niestety oraz koła vvt czy któreś nie puszcza oleju zbyt szybko na zewnątrz


Na górę
Post: 26-12-2017, 22:00 
Offline

Rejestracja: 23-12-2015, 16:36
Posty: 47
Teraz to sądzę że rozrząd jest na 100% przeskoczyl napewno na jednej głowicy. Jestem tylko ciekawy czemu na kilka sekund silnik stracił ciśnienie. Słyszałem że zdarzają się przypadki wadliwych filtrów oleju które powodują utraty ciśnienia, a filtr był nowy teraz właśnie założony


Na górę
Post: 27-12-2017, 15:24 
Offline

Rejestracja: 23-12-2015, 16:36
Posty: 47
Dostałem się dziś do rozrządu i sprawa wygląda następująco na pierwszej głowicy od przodu koła zębate od zmiennych faz rozrządu wogole nudzi trzymają wałków rozrządu tak jakby nie miały ciśnienia. Czy jest możliwość żeby dwa koła popsuły się w jednym czasie? Czy raczej szukać przyczyny w braku smarowania


Na górę
Post: 28-12-2017, 23:25 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15-05-2011, 01:23
Posty: 462
Lokalizacja: Pszczyna
Witaj kilka postów wyżej pytałem czy był wymieniany kpl - czyli nowe koła się rozleciały ?! - masz stare do porównania?
Głowica bliżej zderzaka jest smarowana "wcześniej" niż ta od str ściany grodziowej.
Filtr do LY7 uznaję WIX lub Kneht tanie i pewne..
Jak masz tyle rozebrane to sprawdz szczelność cylindrów - gdyby się okazało, że zawory dostały..
pozdrawiam Adrian


Na górę
Post: 29-12-2017, 07:37 
Offline

Rejestracja: 23-12-2015, 16:36
Posty: 47
Ciśnienia mierzylem na cylindrach. Fazatory założę drugie ponieważ nam z bardzo małym przebiegiem, te co są obecnie założone mają luzy i można je ręką obracać . Filtr kupiłem nowy firmy Fram. Podczas rozbierania zauważyłem że na czujnikach fazator ów tych długich było sporo jakis n syfow i drobnych opilkow


Na górę
Post: 30-12-2017, 13:44 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15-05-2011, 01:23
Posty: 462
Lokalizacja: Pszczyna
Załącznik:
29vctxw.jpg
ilość materiału filtracyjnego / jego gęstość mówi sama za siebie.

życzę powodzenia w montażu, czekamy na efekty :-)
pozdrawiam Adrian


Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.


Na górę
Post: 30-12-2017, 15:58 
Offline

Rejestracja: 23-12-2015, 16:36
Posty: 47
Dziś wszystko poskładane rozrząd jest nowy koła fazator ów też zmienione. Silnik odpala lecz strasznie nierówno pracuje strzela i słychać jakieś stukanie pod pokrywa zaworów przy obrotach ok 3000. Powoli zaczynam mieć dosyć tego auta, może ma ktoś namiary na jakiegoś mechanika który ogarnia te auta? Najlepiej z woj łódzkiego


Na górę
Post: 30-12-2017, 18:44 
Offline

Rejestracja: 23-12-2015, 16:36
Posty: 47
Podłączyłem kompa i wyskakuje błąd P050A
P0300. P0301. P0305. Wypadają zaplony cyl8nder 1. 3 i 5


Na górę
Post: 23-01-2018, 10:52 
Offline

Rejestracja: 23-12-2015, 16:36
Posty: 47
Witam co może być przyczyną występowania błędów P0008 i P0019. Pali się kontrolka check i delikatnie faluja obroty. Cały rozrząd nowy


Na górę
Post: 23-01-2018, 14:46 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15-05-2011, 01:23
Posty: 462
Lokalizacja: Pszczyna
źle poskładany rozrząd

pozdrawiam


Na górę
Post: 23-01-2018, 16:42 
Offline

Rejestracja: 23-12-2015, 16:36
Posty: 47
Rozrząd składany na punkty tak twierdzi mechanik który zmieniał rozrząd,


Na górę
Post: 23-01-2018, 16:51 
Offline

Rejestracja: 23-12-2015, 16:36
Posty: 47
A może jakiś namiar na kogoś kto jest w stanie ogarnąć ten temat


Na górę
Post: 24-01-2018, 19:21 
Offline

Rejestracja: 23-12-2015, 16:36
Posty: 47
Ma może ktoś tabelę błędów kodów forum Suzuki xl7 3.6?


Na górę
Post: 24-01-2018, 20:10 
Offline

Rejestracja: 23-12-2015, 16:36
Posty: 47
Dziś auto przejechalo po skasowaniu błędów ok 2km i kolejne podłączenia kompa i znów P0008 P00109 P0036 plus nieregularne wypadanie zaplonów cylinder 2 3 i 6 błąd sondy na 1 głowicy chociaż jest nowa.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 48 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 24 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
[ GZIP: On ]