Masz link i dobież do swojego mają chyba do wszystkich modeli w grupie elit. Na extream chyba trzeba czekać ale kto by takie kolosy pchał.
http://sklep.efs4wd.pl/pl/11-suzukiPrzy okazji dopisze pewne zapytanie/spostrzeżenie może i mi ktoś coś podpowie.
Tak wygląda nowe zawieszenie
Załącznik:
DSC09462.JPG
Załącznik:
DSC09465.JPG
Na wykrzyżu przy docisku z przodu opiera się na odboju więc nic nie muszę tobić
fotka jak auto stoi prosto
Załącznik:
IMG_20170408_161852.jpg
Załącznik:
IMG_20170408_162159.jpg
a z tyłu
Załącznik:
IMG_20170408_125931.jpg
Załącznik:
IMG_20170408_130100.jpg
Odbój do przedłużenia i nie wiem czy spring jest ściśnięty na full czy amo dobilo do końca ale bez znaczenia. odpowiedni odbój i po sprawie (i też nic nie dobija przy jeździe a przeczołgałem go po kozackich dziurach).
zaś przy wolnym zwisie koła z przodu nie ma nic do roboty. Amo nie wychodzi do końca bo stabilizator nie pozwala wahaczowi tak nisko zejść więc jest idealnie.(zostaje minimalna ilość amo więc jak na hama obciążyłem wiszące koło to udało mi się osiągnąć max amo i półoś ma jeszcze sporo miejsca do wahacza)
No a z tyłu jest tak
Załącznik:
IMG_20170408_125525.jpg
Załącznik:
IMG_20170408_125520.jpg
Sprężyna sama nie ma szans wypaść więc nie widzę potrzeby jakichkolwiek zmian. całość wisi na amo ale nie jest dodatkowo rozciągane przez sprężynę więc powinno być ok. Dodam że wszystkie amo są wzmocnione i znacznie grubsze od fabrycznych.
foto starych
Załącznik:
IMG_20170322_181240.jpg
Załącznik:
IMG_20170322_181235.jpg
Będę dodawał do auta zbiornik na 130/150 litrów paliwa (zobaczymy ile się zmieści) Płytę na podwozie stalową, stalowe zderzaki + wyciągarka 60kg, zabudowa tyłu (kuchnia spanie),bagażnik na dach, zbiornik na wodę i druga bateria 200AH z solarem.
Wszystko to będzie warzyć od groma, więc po zabudowaniu auta zmierzę wysokość jeszcze raz i dodam odpowiednie podkładki pod springi by wyrównać auto w pozycji zerowej fabrycznej (+5/6cm lift z wyposażeniem stałym i pełnym bakiem)
z przodu pewnie nie będą podkładki większe niż 3\4cm, ale z tyłu dojdzie od groma obciążenia a na tych amo jak widać mam 7,5cm luzu więc do 7cm podkładki mogę wsadzić. Wszystko zależy od wagi auta po przebudowie z paliwem i wodą i od tego jak dużo siądą springi. wiadome że nowa sprężyna już po 500\1000km siądzie do docelowej pozycji.
no i koszty
amo + springi + dostawa 2800zł
osłony amo 50zł
Śruby do ustawienie konta nachylenia koła 96zł
dystans na wał kupiłem za niecałe 100zł ale nie zakładałem jeszcze bo chcę zmierzyć dokładnie po zabudowaniu auta. za duży dystans to tragedia bo będzie dobijać o reduktor przy max obciążeniu a za mało to ryzyko oberwania więc chcę to zrobić jak najlepiej by się nie martwić.