Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl
http://www.suzukiklub.pl/forum/

Suzuki Grand Vitara 2003
http://www.suzukiklub.pl/forum/viewtopic.php?f=4&t=12271
Strona 1 z 1

Autor:  Dorian [ 31-05-2015, 20:00 ]
Tytuł:  Suzuki Grand Vitara 2003

Witam jestem posiadaczem GV z 2003r posiadam autko od 3 lat i chciałbym ją podnieść o 5cm ponieważ dużo jeżdżę w terenie. Kupiłem podkładki poliratanowe pod sprężyny wszystkie 4 równe wiem że musze dać amory na tył od poloneza trucka wtedy zakres pracy bedzie odpowiedni a nie wiem co z przednimi bo orginalne są za kródkie

Autor:  gajowy [ 01-06-2015, 16:01 ]
Tytuł: 

Podkładki nie mogą być równe. Na przód daje się niższe niż na tył. Lepszym rozwiązaniem są przedłużki amortyzatorów na tył. Do przednich też są przedłużki - poszukaj w necie.

Autor:  Dorian [ 02-06-2015, 10:43 ]
Tytuł:  Suzuki Grand Vitara 2003

Szukałem w necie i znalazłem do Vitary a do Grand niestety nie chyba że pasują do obu modeli a czy dystans pod sierżanta też musi być?

Autor:  kipulo [ 02-06-2015, 14:06 ]
Tytuł: 

Ja dałem takie https://suzuki-czesci.pl/pl/p/Dystanse- ... .5-4.5/762 .Sierżanta w gv brak,masz za to drążek penharda-taki poprzeczny z tyłu..Ja sprężyny mam w orginałe,z tyłu dystanse 4,5 cm z przodu przedłużki amortyzatorów wszystko kupiłęm od ori jest na forum vitary

Autor:  kipulo [ 02-06-2015, 18:55 ]
Tytuł: 

Tu dostaniesz dystans drążka penharda, tylnych i przednich amortyzatorów http://olx.pl/oferta/oslony-silnika-i-r ... 769fb97e41

Autor:  Dorian [ 02-06-2015, 20:23 ]
Tytuł: 

Dzięki kolego z tego co wyczytałem to potrzebuję do mojej GV dystans na wał, przedłużki amortyzatorów, dystans panharda i dystanse drążka kierowniczego jeśli dobrze rozumuje, jestem myśliwym i pare cm prześwitu więcej ułatwi mi trochę jazdę w terenie

Autor:  kipulo [ 02-06-2015, 20:59 ]
Tytuł: 

Na wał nie dawałem i chyba niepotrzeba,na drążek kierowniczy to przy bodylifcie.Ja ogólnie jestem zadowolony pare centymetrów wyżej ,bez cisnienia w terenie daje radę.Auta nie topię ale lubię piach to i perzy lifcie siada na brzuchu

Autor:  Dorian [ 04-06-2015, 12:37 ]
Tytuł: 

To kolego dałeś tylko dystanse pod sprężyny i przedłużki amortyzatorów tak? i daje rade ja nie będę jeździł na off road tylko do lasu na polowanie a najbardziej zimą mi się to przyda jak jeżdżę i wywożę karmę dla zwierzaków więc żadnych wielkich zmian nie potrzebuję

Autor:  kipulo [ 05-06-2015, 18:42 ]
Tytuł: 

Tak dokładnie z przodu podkład 3,5 cm. nad spręzyną,przedłużka amortyzatora ja dałem te krótsze od oriego.Tył podkład 5cm. i dystans amortyzatora może byc kształtownik 50mm/50mm i będzie git.Ja mam jeszcze dystans penharda też od oriego http://suzuki.info.pl/forum/viewtopic.p ... t=9532.Ale i bez tego ok.Tył mi trochę siadł i teraz jakby niżej niż przód. N przidzie jeszcze sruby mimośrody do ustawiania kąta

Autor:  Dorian [ 07-06-2015, 20:35 ]
Tytuł: 

Dzięki kolego za pomoc i cenne wskazówki teraz pozostaje tylko wygospodarować trochę czasu i zabieram się do liftu 8). A powiedz co sądzisz o dystansach na koła żeby je wypchnąć na zewnątrz całkiem ładnie to wygląda bo tak to chyba nic innego

Autor:  MrGregornett [ 08-06-2015, 05:51 ]
Tytuł: 

Dorian pisze:
Dzięki kolego za pomoc i cenne wskazówki teraz pozostaje tylko wygospodarować trochę czasu i zabieram się do liftu 8). A powiedz co sądzisz o dystansach na koła żeby je wypchnąć na zewnątrz całkiem ładnie to wygląda bo tak to chyba nic innego


cierpia lozyska

Autor:  Dorian [ 08-06-2015, 11:28 ]
Tytuł: 

Łożyska i tak nie są zbyt wytrzymałe przy mojej jeździe po lesie i po polach to nic nie będę kombinował jeśli chodzi o te dystanse

Autor:  kipulo [ 08-06-2015, 18:23 ]
Tytuł: 

Mi tylko delikatnie ociera przy skręcie w prawo mam 225/70 ,ale jakby je wysunąc poza poszerzenia to nic nie bedziesz widział jak dostanie trochę błota ,bedzie od początku do koca usyfiona błotem.Miałem tak w krótkiej

Autor:  XXXLLL7 [ 14-04-2016, 14:02 ]
Tytuł:  Re: Suzuki Grand Vitara 2003

Witam. Proszę o odpowiedź. Zamierzam zrobić lift w swojej Suzuki gv xl7 z 2006r.(ostatnia z i-szej gen.). Zakupiłem już z deutera w Olkuszu podkładki pod sprężyny: przód 3cm, tył 5cm . Czytam na forum, że najbezpieczniejsze konstrukcyjnie( http://suzuki.info.pl/forum/viewtopic.p ... 7&start=60 ) przedłużki amortyzatorów na przód to 5cm(czyli różnica podkładka sprężyny/przedłużka(dystans) amortyzatora=2cm, na tył to takie dystanse, które od razu zmieniają kąt amortyzatora. Czy chcąc mieć idealnie zrobiony lift przy olkuszowskich podkładkach pod sprężyny przód 3cm, tył 5cm muszę zakupić: 1.przedłużki pod amortyzatory przód 5cm czy inną wysokość; 2. przedłużki pod amortyzatory tył 5cm czy inna wysokość; 3..Dystans panharda czy bez; 4. mimośrody i jakie czy bez? Czy o czymś nie napisałem? Czy zespół napędowy :przeguby, półośki itp. nie będą się szybciej zużywały przy tym podwyższeniu? Byłbym wdzięczny gdyby ktoś kto robił lift przy spełnieniu wszystkich warunków aby podróżować autem jak z fabryki tylko siedzącym lekko wyżej, bo to chyba nie jest jakiś zaawansowany strasznie lift podzelił się swoją wiedzą i udzielił mi oraz zapewne wielu innym zaczynającym swoją przygodę z tym autem odpowiedzi. Natomiast Ja zobowiązuję się do zamieszczenia całej dokumentacji typu zdjęcia, rysunki itp. z przebiegu procesu podwyższania mojej xl7, jeżeli do tego dojdzie w jednym miejscu w formie kompendium, żeby już nie szukać po wielu forach.Dlatego muszę znać co przy jakich podkładkach technicznie w mm, trzeba zrobić,żeby nie rzeźbić na własnej i innych początkujących skórze i portfelach tylko zrobić i cieszyć się jazdą. Plus czy miałby ktoś do sprzedania takowe przedłużki i resztę części( za wyj. podkładek) oczywiście w odpowiednich rozmiarach? Z góry dziękuję.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+01:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/