Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl

Forum dyskusyjne dla użytkowników samochodów marki Suzuki.
Dzisiaj jest 28-03-2024, 15:24

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
Post: 31-05-2015, 20:00 
Offline

Rejestracja: 31-05-2015, 19:34
Posty: 14
Witam jestem posiadaczem GV z 2003r posiadam autko od 3 lat i chciałbym ją podnieść o 5cm ponieważ dużo jeżdżę w terenie. Kupiłem podkładki poliratanowe pod sprężyny wszystkie 4 równe wiem że musze dać amory na tył od poloneza trucka wtedy zakres pracy bedzie odpowiedni a nie wiem co z przednimi bo orginalne są za kródkie


Na górę
 Tytuł:
Post: 01-06-2015, 16:01 
Offline

Rejestracja: 29-11-2012, 18:09
Posty: 356
Podkładki nie mogą być równe. Na przód daje się niższe niż na tył. Lepszym rozwiązaniem są przedłużki amortyzatorów na tył. Do przednich też są przedłużki - poszukaj w necie.


Na górę
Post: 02-06-2015, 10:43 
Offline

Rejestracja: 31-05-2015, 19:34
Posty: 14
Szukałem w necie i znalazłem do Vitary a do Grand niestety nie chyba że pasują do obu modeli a czy dystans pod sierżanta też musi być?


Na górę
 Tytuł:
Post: 02-06-2015, 14:06 
Offline

Rejestracja: 22-07-2011, 19:19
Posty: 207
Ja dałem takie https://suzuki-czesci.pl/pl/p/Dystanse- ... .5-4.5/762 .Sierżanta w gv brak,masz za to drążek penharda-taki poprzeczny z tyłu..Ja sprężyny mam w orginałe,z tyłu dystanse 4,5 cm z przodu przedłużki amortyzatorów wszystko kupiłęm od ori jest na forum vitary


Na górę
 Tytuł:
Post: 02-06-2015, 18:55 
Offline

Rejestracja: 22-07-2011, 19:19
Posty: 207
Tu dostaniesz dystans drążka penharda, tylnych i przednich amortyzatorów http://olx.pl/oferta/oslony-silnika-i-r ... 769fb97e41


Na górę
 Tytuł:
Post: 02-06-2015, 20:23 
Offline

Rejestracja: 31-05-2015, 19:34
Posty: 14
Dzięki kolego z tego co wyczytałem to potrzebuję do mojej GV dystans na wał, przedłużki amortyzatorów, dystans panharda i dystanse drążka kierowniczego jeśli dobrze rozumuje, jestem myśliwym i pare cm prześwitu więcej ułatwi mi trochę jazdę w terenie


Na górę
 Tytuł:
Post: 02-06-2015, 20:59 
Offline

Rejestracja: 22-07-2011, 19:19
Posty: 207
Na wał nie dawałem i chyba niepotrzeba,na drążek kierowniczy to przy bodylifcie.Ja ogólnie jestem zadowolony pare centymetrów wyżej ,bez cisnienia w terenie daje radę.Auta nie topię ale lubię piach to i perzy lifcie siada na brzuchu


Na górę
 Tytuł:
Post: 04-06-2015, 12:37 
Offline

Rejestracja: 31-05-2015, 19:34
Posty: 14
To kolego dałeś tylko dystanse pod sprężyny i przedłużki amortyzatorów tak? i daje rade ja nie będę jeździł na off road tylko do lasu na polowanie a najbardziej zimą mi się to przyda jak jeżdżę i wywożę karmę dla zwierzaków więc żadnych wielkich zmian nie potrzebuję


Na górę
 Tytuł:
Post: 05-06-2015, 18:42 
Offline

Rejestracja: 22-07-2011, 19:19
Posty: 207
Tak dokładnie z przodu podkład 3,5 cm. nad spręzyną,przedłużka amortyzatora ja dałem te krótsze od oriego.Tył podkład 5cm. i dystans amortyzatora może byc kształtownik 50mm/50mm i będzie git.Ja mam jeszcze dystans penharda też od oriego http://suzuki.info.pl/forum/viewtopic.p ... t=9532.Ale i bez tego ok.Tył mi trochę siadł i teraz jakby niżej niż przód. N przidzie jeszcze sruby mimośrody do ustawiania kąta


Na górę
 Tytuł:
Post: 07-06-2015, 20:35 
Offline

Rejestracja: 31-05-2015, 19:34
Posty: 14
Dzięki kolego za pomoc i cenne wskazówki teraz pozostaje tylko wygospodarować trochę czasu i zabieram się do liftu 8). A powiedz co sądzisz o dystansach na koła żeby je wypchnąć na zewnątrz całkiem ładnie to wygląda bo tak to chyba nic innego


Na górę
 Tytuł:
Post: 08-06-2015, 05:51 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04-02-2012, 00:27
Posty: 145
Lokalizacja: Norwegia
Suzuki: GVII,Jimny
Dorian pisze:
Dzięki kolego za pomoc i cenne wskazówki teraz pozostaje tylko wygospodarować trochę czasu i zabieram się do liftu 8). A powiedz co sądzisz o dystansach na koła żeby je wypchnąć na zewnątrz całkiem ładnie to wygląda bo tak to chyba nic innego


cierpia lozyska

_________________
GVII 2,0,Jimny1,3


Na górę
 Tytuł:
Post: 08-06-2015, 11:28 
Offline

Rejestracja: 31-05-2015, 19:34
Posty: 14
Łożyska i tak nie są zbyt wytrzymałe przy mojej jeździe po lesie i po polach to nic nie będę kombinował jeśli chodzi o te dystanse


Na górę
 Tytuł:
Post: 08-06-2015, 18:23 
Offline

Rejestracja: 22-07-2011, 19:19
Posty: 207
Mi tylko delikatnie ociera przy skręcie w prawo mam 225/70 ,ale jakby je wysunąc poza poszerzenia to nic nie bedziesz widział jak dostanie trochę błota ,bedzie od początku do koca usyfiona błotem.Miałem tak w krótkiej


Na górę
Post: 14-04-2016, 14:02 
Offline

Rejestracja: 29-10-2015, 09:17
Posty: 1
Witam. Proszę o odpowiedź. Zamierzam zrobić lift w swojej Suzuki gv xl7 z 2006r.(ostatnia z i-szej gen.). Zakupiłem już z deutera w Olkuszu podkładki pod sprężyny: przód 3cm, tył 5cm . Czytam na forum, że najbezpieczniejsze konstrukcyjnie( http://suzuki.info.pl/forum/viewtopic.p ... 7&start=60 ) przedłużki amortyzatorów na przód to 5cm(czyli różnica podkładka sprężyny/przedłużka(dystans) amortyzatora=2cm, na tył to takie dystanse, które od razu zmieniają kąt amortyzatora. Czy chcąc mieć idealnie zrobiony lift przy olkuszowskich podkładkach pod sprężyny przód 3cm, tył 5cm muszę zakupić: 1.przedłużki pod amortyzatory przód 5cm czy inną wysokość; 2. przedłużki pod amortyzatory tył 5cm czy inna wysokość; 3..Dystans panharda czy bez; 4. mimośrody i jakie czy bez? Czy o czymś nie napisałem? Czy zespół napędowy :przeguby, półośki itp. nie będą się szybciej zużywały przy tym podwyższeniu? Byłbym wdzięczny gdyby ktoś kto robił lift przy spełnieniu wszystkich warunków aby podróżować autem jak z fabryki tylko siedzącym lekko wyżej, bo to chyba nie jest jakiś zaawansowany strasznie lift podzelił się swoją wiedzą i udzielił mi oraz zapewne wielu innym zaczynającym swoją przygodę z tym autem odpowiedzi. Natomiast Ja zobowiązuję się do zamieszczenia całej dokumentacji typu zdjęcia, rysunki itp. z przebiegu procesu podwyższania mojej xl7, jeżeli do tego dojdzie w jednym miejscu w formie kompendium, żeby już nie szukać po wielu forach.Dlatego muszę znać co przy jakich podkładkach technicznie w mm, trzeba zrobić,żeby nie rzeźbić na własnej i innych początkujących skórze i portfelach tylko zrobić i cieszyć się jazdą. Plus czy miałby ktoś do sprzedania takowe przedłużki i resztę części( za wyj. podkładek) oczywiście w odpowiednich rozmiarach? Z góry dziękuję.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
[ GZIP: On ]