Witam. Proszę o odpowiedź. Zamierzam zrobić lift w swojej Suzuki gv xl7 z 2006r.(ostatnia z i-szej gen.). Zakupiłem już z deutera w Olkuszu podkładki pod sprężyny: przód 3cm, tył 5cm . Czytam na forum, że najbezpieczniejsze konstrukcyjnie(
http://suzuki.info.pl/forum/viewtopic.p ... 7&start=60 ) przedłużki amortyzatorów na przód to 5cm(czyli różnica podkładka sprężyny/przedłużka(dystans) amortyzatora=2cm, na tył to takie dystanse, które od razu zmieniają kąt amortyzatora. Czy chcąc mieć idealnie zrobiony lift przy olkuszowskich podkładkach pod sprężyny przód 3cm, tył 5cm muszę zakupić: 1.przedłużki pod amortyzatory przód 5cm czy inną wysokość; 2. przedłużki pod amortyzatory tył 5cm czy inna wysokość; 3..Dystans panharda czy bez; 4. mimośrody i jakie czy bez? Czy o czymś nie napisałem? Czy zespół napędowy :przeguby, półośki itp. nie będą się szybciej zużywały przy tym podwyższeniu? Byłbym wdzięczny gdyby ktoś kto robił lift przy spełnieniu wszystkich warunków aby podróżować autem jak z fabryki tylko siedzącym lekko wyżej, bo to chyba nie jest jakiś zaawansowany strasznie lift podzelił się swoją wiedzą i udzielił mi oraz zapewne wielu innym zaczynającym swoją przygodę z tym autem odpowiedzi. Natomiast Ja zobowiązuję się do zamieszczenia całej dokumentacji typu zdjęcia, rysunki itp. z przebiegu procesu podwyższania mojej xl7, jeżeli do tego dojdzie w jednym miejscu w formie kompendium, żeby już nie szukać po wielu forach.Dlatego muszę znać co przy jakich podkładkach technicznie w mm, trzeba zrobić,żeby nie rzeźbić na własnej i innych początkujących skórze i portfelach tylko zrobić i cieszyć się jazdą. Plus czy miałby ktoś do sprzedania takowe przedłużki i resztę części( za wyj. podkładek) oczywiście w odpowiednich rozmiarach? Z góry dziękuję.