Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl http://www.suzukiklub.pl/forum/ |
|
Widzieliście nową XL7? http://www.suzukiklub.pl/forum/viewtopic.php?f=4&t=305 |
Strona 2 z 2 |
Autor: | Avalanche [ 11-02-2008, 19:47 ] |
Tytuł: | Nowa XL7 |
i wersja Sci-Fi: http://www.5280.com/blog/wp-content/upl ... camp_l.jpg |
Autor: | Avalanche [ 03-03-2008, 17:48 ] |
Tytuł: | |
Crash Test nowej XL7 http://www.youtube.com/watch?v=qzCHinPW4hI http://www.youtube.com/watch?v=0Ns1hyGLZW0 Wynik: 4-5 gwiazdek w każdej kategorii (ochrona kierowcy, pasażera, ochrona boczna). |
Autor: | Avalanche [ 06-11-2008, 20:16 ] |
Tytuł: | |
No i to by było na tyle... Z powodu kryzysu paliwowego producent (CAMI Automotive w Ontario, Kanada) wstrzymal produkcję Aktualizacja: Decyzja podtrzymana do odwołania. |
Autor: | Avalanche [ 14-05-2009, 18:56 ] |
Tytuł: | |
Ciekawostka: Najbliższym krajem, w którym sprzedawana jest XL7 jest Arabia Saudyjska. Dostępne tam są wersje z napędem na 1 lub na 2 osie. Wszystkie z silnikiem 3.6 V6 24V. Topowy model ma szklany dach i zestaw DVD. Spieszyć się, bo już ostatnie sztuki zostały |
Autor: | Anndybo [ 20-05-2009, 02:49 ] |
Tytuł: | |
Ostatnia wiadomosc: Suzuki rezygnuje z XL7. |
Autor: | Avalanche [ 18-06-2009, 07:08 ] |
Tytuł: | Koniec z XL7 |
No i stało się. Przedstawiciele producenta - zakładu CAMI - oświadczyli właśnie, że XL7 zakończył swój (krótki) żywot :( Prezes CAMI: "W tym roku nie planowaliśmy wznowienia produkcji, ale decyzja o jej zakończeniu jest i dla nas rozczarowaniem, choć z powodu sytuacji gospodarczej nie jest ona zaskoczeniem. Mieliśmy nadzieję, że sytuacja się poprawi. (...) To świetny pojazd i trudno mi zrozumieć dlaczego ludzie go nie kupowali." Zakład w Ingersoll zatrudnia 2000 pracowników. Dalszej redukcji jednak nie będzie. Zakład pozostaje w joint-venture z Suzuki, chociaż nie planuje się wprowadzenia teraz innego modelu w miejsce XL7. Sugestie na temat produkcji najlepiej sprzedającego się w Kanadzie modelu - SX4 - są nierealne ze względu na wysokie koszty ewentualnego przestawienia oprzyrządowania zakładu. CAMI oczekuje więc na propozycje ze strony GM, do którego w większości należy. |
Autor: | 4na4 [ 19-06-2009, 18:41 ] |
Tytuł: | |
Bardzo szkoda - może wrócą do projektu. Bardzo udana konstrukcja! Jeżeli jednak ktoś chce sprzedawać takie samochody musi liczyć się z tym, że nie podoła dzisiaj bazując na jednym rynku. Montowany tam silnik (V6 3,6) na bank nie był na kryzysowe czasy. Warto zamontować tam ze 2 jednostki Diesla - powiedzmy jakąś 2,2 170 KM / 190 KM i większą 2,5 210 KM / 235 KM a także zaopatrzyć auto w manualną skrzynię biegów i wtedy można ruszać do Europy. Tutaj rynek by to wciągnął - gdyby niewiele doliczyli do ceny w jakiej była oferowana w Kanadzie i USA był by to HIT u nas. Do tego pełne odliczenie VAT i sukces gwarantowany. |
Autor: | Avalanche [ 08-03-2010, 22:38 ] |
Tytuł: | |
Instrukcję obsługi (ang.) do XL7 znalazł kaziko: http://www.onlinefreeebooks.net/automot ... l-pdf.html |
Strona 2 z 2 | Strefa czasowa UTC+01:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |