Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl

Forum dyskusyjne dla użytkowników samochodów marki Suzuki.
Dzisiaj jest 22-02-2019, 05:17

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Post: 06-02-2019, 21:24 
Offline

Rejestracja: 29-01-2019, 19:38
Posty: 7
witam,

jak w temacie, sprawa wygląda następująco. Samochód świeżo zakupiony GV 1 2.0 B 2003r, podczas przełożenia wajhy na 4H zaświeca się kontrolka 4wd i czasami przygasa na 1 sekundę ale nie jest to systematyczne. Miałem dzisiaj chwilę i sprawdziłem napędy na lodzie pod górke i wygląda że napędy działaja. Więc na postoju sprawdziłem pompkę i po przekręceniu stacyjki i właczeniu 4H pompka się załączyła i pompowała przez kilka sekund a kontrolka cały czas była zapalona. Po 10 sekundach pompka przestała pompować lecz włacza się co kilka sekund na ułamek sekundy. Co jakiś czas przygasa kontrolka od 4WD ale nie systematycznie.
Panowie co może być przyczyną? - np niski stan oleju w moście z przodu ma jakieś znaczenie?
I ile jest roboty z założeniem manualnych sprzęgiełek aby to miało ręce i nogi?


Na górę
Post: 07-02-2019, 16:13 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21-08-2007, 20:49
Posty: 2725
Lokalizacja: Warszawa
Nie wiem czy ktoś odpowie, ale może. :)
Spróbuj na suzuki.info.pl - potężna baza wiedzy o Vitarach i Grand Vitarach z 2005 roku i starszych.

_________________
Pozdrawiam
Marek

GV II 2007 5d DDIS
"There are 10 types of people in this world, those who understand binary and those who don't" ;)


Na górę
Post: 07-02-2019, 18:25 
Offline

Rejestracja: 15-02-2009, 17:17
Posty: 65
Lokalizacja: LJA
Ucieka ciśnienie na membranie w moście. Pewnie jest pęknięta i pompka co jakiś czas dobija żeby napęd utrzymać. U mnie zresztą jest to samo ale póki napęd działa to tego nie tykam bo 700zł mnie nie swędzi. A sprzęgiełka manualne po co?


Na górę
Post: 07-02-2019, 19:28 
Offline

Rejestracja: 29-01-2019, 19:38
Posty: 7
Miałem dzisiaj chwilę żeby sprawdzić co i jak. Ściągam wężyk z ovudowy mostu i przytrzymalem wylot od wężyka i przelaczylem na 4H, wtedy reakcja identyczna jak po ppdpieciu do obudowy mostu. Czyli nieszczelność musi być na wezykach, pompka może nie domagać albo czujnik świruje. Myślałem że może tak musi być?
Napędy działają bo specjalnie dzisiaj wyjechałem w bagno i tyl kopał A po podlączeniu przodu bez problemu wyjechalem


Na górę
Post: 08-02-2019, 19:28 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16-12-2010, 19:35
Posty: 382
Lokalizacja: Nowy Sącz
szukaj tematu "mruga kontrolka 4WD " tam jest wszystko opisane co i jak ....

_________________
SUZUKI SX4 EXPLORE 4x4 1.6 Pb 120 KM


Na górę
Post: 09-02-2019, 05:59 
Offline

Rejestracja: 29-01-2019, 19:38
Posty: 7
A nikt tutaj nie zna odpowiedzi na moje pytanie?


Na górę
Post: 13-02-2019, 21:48 
Offline

Rejestracja: 05-02-2019, 12:26
Posty: 2
Ja w swojej Grand Vitarze mam to samo. Nawet wymieniłem parę lat temu tę pompkę na nową i mruganie już nie jest takie częste ale nadal występuje. Napędy również działają. Więc może to taki urok naszych Grand Vitar?


Na górę
Post: 14-02-2019, 16:56 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16-12-2010, 19:35
Posty: 382
Lokalizacja: Nowy Sącz
nie powinna mrugać .... jeśli mruga to znaczy że jest gdzieś nie szczelność w układzie i powietrze ucieka....

_________________
SUZUKI SX4 EXPLORE 4x4 1.6 Pb 120 KM


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl