Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl

Forum dyskusyjne dla użytkowników samochodów marki Suzuki.
Dzisiaj jest 25-04-2018, 21:09

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ] 
Autor Wiadomość
Post: 23-12-2017, 19:39 
Offline

Rejestracja: 08-10-2017, 12:22
Posty: 76
Jakieś wady, lub niedosiągnięcia ma Suzuki Baleno z roku 99 - 02? Chodźmy o te wersje poliftowe.


Na górę
Post: 26-12-2017, 20:02 
Offline

Rejestracja: 08-10-2017, 12:22
Posty: 76
Panowie, Baleno po lifcie z 99 miało podświetlanie popielniczki w środku?


Na górę
Post: 26-12-2017, 20:36 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03-08-2006, 11:13
Posty: 10555
Lokalizacja: CB - CIN - CT
Po lifcie z 97 miało.


Na górę
Post: 26-12-2017, 20:42 
Offline

Rejestracja: 08-10-2017, 12:22
Posty: 76
Dzięki serdeczne, czyli u mnie się ta żaróweczka spaliła.. :/ Zapewne by zdemontować popielniczkę to trzeba rozbierać całą konsolę od sterowania nadmuchami od radia, i z zegarkiem włącznie by popielniczka wyszła, czy po prostu mocniej szarpnąć do siebie i ona wyskoczy z szyn i zabezpieczenia?


Na górę
Post: 26-12-2017, 21:41 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03-08-2006, 11:13
Posty: 10555
Lokalizacja: CB - CIN - CT
Nie rozbierałem nigdy :(

Popielniczkę da się oczywiście wyjąć, wciskając ten metalowy dynks i wyciągając ją do siebie.


Na górę
Post: 26-12-2017, 22:17 
Offline

Rejestracja: 08-10-2017, 12:22
Posty: 76
Rozumiem, nie ma problemu. Właśnie chodziło mi o to jak wyjąć popielniczkę. Czyli mam wcisnąć ten '' dynks '' i po prostu lekko szarpnąć popielniczkę w swoją stronę i powinna wyjść, dzięki serdeczne za pomoc. Pozdrawiam.


Na górę
Post: 28-12-2017, 20:57 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07-03-2007, 12:47
Posty: 1194
Lokalizacja: Mysłowice
Sama popielniczka wyjdzie ale żeby żaróweczke wymienić to chyba trzeba te ramke ze sterowaniem też zdemontować, ta żaróweczka jest w plastikowym zatrzaskowym uchwycie z tego co pamietam.


Na górę
Post: 28-12-2017, 21:49 
Offline

Rejestracja: 08-10-2017, 12:22
Posty: 76
Kurde bela, czyli trzeba te ramkę jednak wyciągać? A by rozebrać te ramkę to gdzie i na czym się trzyma ona, bo zapewne żaróweczki nie da się jakoś wyjąć z tego zatrzasku plastikowego po zdemontowaniu popielniczki?


Na górę
Post: 28-12-2017, 23:48 
Offline

Rejestracja: 29-01-2009, 10:38
Posty: 171
Lokalizacja: Uniejów
gruber99 pisze:
Kurde bela, czyli trzeba te ramkę jednak wyciągać? A by rozebrać te ramkę to gdzie i na czym się trzyma ona, bo zapewne żaróweczki nie da się jakoś wyjąć z tego zatrzasku plastikowego po zdemontowaniu popielniczki?


j
w przedlifcie jest srubka od spodu na ramce konsoli i zatrzaski na bokach. powinien być gdzies na forum manual, jak nie tu to poszukaj na KSP.
Pamietam ze trzebabylo jeszcze wyjac radio z kieszeni bo blokowalo ramke.
Jak bedziesz juz ciagnal za ramke to pamietaj ze na dole jest przewod do przycisku zalaczania klimy zebys go nie wyrwal.

zabieg prosty jak pierdnięcie, dasz sobie rade nawet jak masz 4 palce, wszystko intuicyjnie:)

milej zabawy


Na górę
Post: 29-12-2017, 11:07 
Offline

Rejestracja: 08-10-2017, 12:22
Posty: 76
Dziękuje serdecznie za radę, z czasem powinienem się z tym uporać.


Na górę
Post: 29-12-2017, 20:07 
Offline

Rejestracja: 08-10-2017, 12:22
Posty: 76
Jednak dziś z ciekawości zerknąłem w te popielniczkę i faktycznie przez wciśnięcie tej blaszki wychodzi popielniczka i jest tam ta malutka żaróweczka i racja bez rozbierania tej ramki było by ciężko, z tego co zauważyłem ma ona wkręt pod radiem, wiec radio trzeba tak czy siak wyciągać by móc odkręcić ją, ale mniejsza. Poruszaałem tą lampeczką i zaświeciła i elegancko teraz działa, czyli widocznie po prostu nie łączyło! Dziękuje bardzo za pomoc i pozdrawiam, tematu nie zamykajcie, będę się w nim odzywać jak będę miał problem z swoim Baleronkiem. :)


Na górę
Post: 10-01-2018, 16:41 
Offline

Rejestracja: 08-10-2017, 12:22
Posty: 76
Kurde, strasznie zaczął mi piszczeć pasek klinowy, przy odpalaniu, przy dodawaniu gazu przy lekkich obrotach iście piszczy i to wkurza.. Co z tym zrobić? Pasek wydaje się być napięty, psikałem po nim wd i po kole pasowym, po kole od alternatora i nic, nadal piszczy.. To wina napinacza, który znajduję się gdzie, czy z paskiem się coś dzieje? jak temu zaradzić?


Na górę
Post: 12-01-2018, 22:47 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07-03-2007, 12:47
Posty: 1194
Lokalizacja: Mysłowice
Popsikałeś pasek i koła WD?! :ok:


Na górę
Post: 13-01-2018, 18:58 
Offline

Rejestracja: 08-10-2017, 12:22
Posty: 76
Nie psikałem, wiem, że to niezbyt zdrowe bo się pasek będzie gorzej ślizgać, podciągnąłem go jeszcze bardziej i już nie piszczy. ;)


Na górę
Post: 17-01-2018, 22:34 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07-03-2007, 12:47
Posty: 1194
Lokalizacja: Mysłowice
On nie powinien się wogole ślizgać.


Na górę
Post: 18-01-2018, 17:13 
Offline

Rejestracja: 08-10-2017, 12:22
Posty: 76
Wiem to, ślizgał i to nie dobre bo piszczy i go zużywa, podciągnąłem go i minęło.


Na górę
Post: 27-01-2018, 21:01 
Offline

Rejestracja: 08-10-2017, 12:22
Posty: 76
Wie ktoś może z jaką siłą momentową dokręcić pokrywę zaworów w silniku 16v, 1.3 po wymianie uszczelki pod niej, czy po prostu na '' wyczucie '' ?


Na górę
Post: 06-02-2018, 11:57 
Offline

Rejestracja: 08-10-2017, 12:22
Posty: 76
Mam problem, na postoju akumulator ma 11,5W dziś rano mi zdechł, ale auto stoi w blaszaku i no ostatnio robiłem krótkie trasy dosłownie do sklepu, wiec podładowalem, auto odpala dobrze normalnie i z ciekawości sprawdziłem ładowanie na włączonych światłach mijania, ogrzewaniu tylnej szyby ma ładowanie 11,52W - 11,59W, po wyłączeniu na pusto akumulator podczas pracy silnik ma tak 11,50 - 11,52W. Jakieś sugestie? Z tego co mam rozumieć alternator ładuje słabo, albo i wcale? Co dziwne kontrolka gaśnie mi od ładowania i ogólnie samochód w chłodne dni, w przymrozki i ogólnie w mrozy odpala w porządku..


Na górę
Post: 07-02-2018, 23:47 
Offline

Rejestracja: 17-08-2011, 17:33
Posty: 88
gruber99 pisze:
po wyłączeniu na pusto akumulator podczas pracy silnik ma tak 11,50 - 11,52W.


Rozumiem, że chodzi o V (wolty) a nie W. To zdecydowanie za mało, powinno być w okolicach 14V na wolnych obrotach, ale bez włączonych odbiorników. To napięcie co podajesz wskazuje, że albo alternator uszkodzony (przebite diody) i nie ładuje, albo akumulator całkowicie padnięty, ma na przykład zwartą celę. To by też tłumaczyło dlaczego nagle zaczął piszczeć Tobie pasek, alternator pracował pod bardzo dużym obciążeniem. Jak najszybciej podmień na próbę na inny akumulator i pomierz jeszcze raz te napięcia.

W pełni naładowany akumulator przy niepracującym silniku powinien mieć 12,6V.


Na górę
Post: 08-02-2018, 17:58 
Offline

Rejestracja: 08-10-2017, 12:22
Posty: 76
Tak, chodzi o volty. Czyli trzeba by wyciągnąć alternator i dać go na stół probierczy i sprawdzic.. Jutro jeszcze raz sprawdzę miernikiem czy wartość napięcia akumulatora wzrosła i czy może coś z ładowaniem lepiej i potwierdze to na 100%. Dzięki za pomoc Michu!


Na górę
Post: 23-02-2018, 19:29 
Offline

Rejestracja: 08-10-2017, 12:22
Posty: 76
Takie pytanko. Ile wchodzi dokładnie oleju do silnika w 1.3? i jak rozbiorę przepustnice wyczyszcze ją po wcześniejszym odpieciu klemy to zaadoptuje komputer sobie na nowo jej ustawienie i bez diagnostyki będzie dobrze, czy jednak po takiej pracy trzeba jechać na komputer diagnostyczny?


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl