Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl

Forum dyskusyjne dla użytkowników samochodów marki Suzuki.
Dzisiaj jest 27-04-2024, 16:27

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 160 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 13 4 5 6 7 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: 03-06-2012, 11:55 
Offline

Rejestracja: 09-01-2010, 14:02
Posty: 3375
Lokalizacja: Kwidzyn
mirmonia pisze:
Witam,
Kupiłem SX42.0 4WD z silnikiem 2.0 DDiS ,chciałbym kupić osłonę silnika i skrzyni ale nigdzie nie mogę znaleźć dedykowanejpod ten silnik,są tylko do 1.9.Czy to jest ta sama osłona?,
pzdr


Witam
Skontaktuj się z firmą AUTOTRAPER (producent osłon), można telefonicznie. Ja z nimi rozmawiałem i bardzo uprzejmie rozmawiają i doradzaja. Myślę że bez problemu ci pomogą.
Moim zdaniem, nie powinno być chyba różnic przy tych silnikach. Poza tym osłona jest montowana do podwozia, a nie sadzę zeby było ono jakoś szczególnie modyfikowane przy różnych silnikach. no ale to już moje dywagacje. Najlepiej będzie zasięgnąc wiedzy u źródła.
pozdr.


Na górę
 Tytuł:
Post: 03-06-2012, 22:19 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03-08-2006, 11:13
Posty: 12230
Lokalizacja: CB - CIN - CT
Suzuki: Vitara 1.6 AllGrip
Może być inne miejsce dostępu do korka spustowego oleju, chyba że te osłony trzeba zdejmować przy każdej wymianie oleju :?


Na górę
Post: 05-07-2012, 14:31 
Offline

Rejestracja: 28-06-2012, 12:57
Posty: 3
Lokalizacja: Warszawa
Mam już za sobą pierwszy przegląd po 1000 km zrobiony w serwisie przy trasie toruńskiej w wawie (tam też kupiłem autko). Umówiłem się na konkretną godzinę i ta godzina została dotrzymana. Na ścianie duży monitor z wypisanymi godzinami i nr rejestracyjnymi pojazdów ustawionymi w kolejkę...jasna i wyraźna informacja. Samochód przyjęty, czas oczekiwania max godzina, możliwość czekania w klimatyzowanej "poczekalni", telewizor, prasa, automat z kawą. Przed upływem godziny info na telefon, że samochód jest gotowy do odbioru i umyty. Za wszystko zapłaciłem 255,68 zł wliczając 5% rabatu. Totalnie ok i bez uwag.


Na górę
 Tytuł:
Post: 05-07-2012, 14:55 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03-08-2006, 11:13
Posty: 12230
Lokalizacja: CB - CIN - CT
Suzuki: Vitara 1.6 AllGrip
I to się chwali.
Możesz to opisać jeszcze raz tu:
viewtopic.php?t=5454
? :)


Na górę
 Tytuł:
Post: 05-07-2012, 15:35 
Offline

Rejestracja: 09-01-2010, 14:02
Posty: 3375
Lokalizacja: Kwidzyn
Eeeee... tam... w "moim" ASO Fiat, potrafią ocenić stan karoserii przez warstwę błota, tak grubą, że koloru nie dało się zidentyfikować! :!: :] To się nazywa dopiero miszczostwo :pejcz:
Normalnie Coperfild wysiada.
Tak się złożyło, że miałem akurat przegląd na 60kkm i nie miałem gdzie umyć, to pomyślałem o małym eksperymencie. W Renault myli auto w takiej sytuacji.


Na górę
 Tytuł:
Post: 27-09-2012, 09:52 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22-04-2011, 11:16
Posty: 57
Lokalizacja: Połomia
Przegląd po 45kkm
MMCars Katowice - 1350PLN -3% i trzeba się umówić 3-4 dni wcześniej
MadMobil Gliwice - 1111PLN -5% i umawiają na drugi dzień :ok:
Wyszedł zgrzyt z filtrem powietrza bo nie mieli i muszę podjechać raz jeszcze, ale zbierzność mi sprawdza gratisowo w zamian.
W obsłudze pani Katarzyna poprzednio spotykana w mMCars Katowice - ciekawe czy mechanicy też ci sam


Na górę
 Tytuł:
Post: 27-09-2012, 18:54 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10-08-2007, 19:54
Posty: 1138
Lokalizacja: 3-miasto
I ja zrobiłem przegląd. Po 111000 km. (Byłem chwilę za granicą, więc akurat taki przebiegł wyszedł). Olej, filtr oleju, filtr powietrza, płyn hamulcowy, regulacja zaworów (w tym wymiana siedmiu płytek). Wszystko razem 560 zł.


Na górę
 Tytuł:
Post: 08-11-2012, 12:38 
Offline

Rejestracja: 31-10-2012, 11:02
Posty: 4
SX4 1,6 4WD
Przegląd 1000 km, wymiana oleju i filtra, mechanik dolał płyn do spryskiwacza (gratis), czas obsługi 20 min.
cena 230,00 zł
serwis Auto Broker w Lublinie


Na górę
 Tytuł:
Post: 10-01-2013, 20:29 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29-01-2011, 16:42
Posty: 122
Lokalizacja: Żory
Za miesiąc mam przegląd po dwóch latach. Aby mieć 12 gwarancję na perforację nadwozia trzeba dodatkowo płacić. Ostatnio płaciłem 150 teraz kosztuje to 100 pytanie tylko czy warto ?
Co o tym myślicie bo boję się, że będę wywalał kasę a jak dojdzie co do czego to powiedzą "nie podlega gwarancji z winy użytkownika"


Na górę
 Tytuł:
Post: 10-01-2013, 21:56 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03-04-2010, 15:49
Posty: 1011
Lokalizacja: Warszawa
100x12 = 1200.

Za tyle to Ci trzy (u tańszego ale wciąż dobrego blacharza to i cztery) blachy oszlifują, zabezpieczą i polakierują.

A przypominam że gwarancja perforacyjna dotyczy wyłącznie pełnej perforacji, czyli przerdzewienia elementu na wylot i warunkiem jej uhonorowania jest usuwanie (pewnie najchętniej w ASO :twisted: ) wszelkich ognisk korozji zauważonych przy danym przeglądzie.

Jak mi pan w ASO opowiedział o tych warunkach i mu powiedziałem jak wyżej, to powiedział że się w pełni zgadza, ale takie warunki ustalił producent.


Na górę
 Tytuł:
Post: 10-01-2013, 22:59 
Offline

Rejestracja: 09-01-2010, 14:02
Posty: 3375
Lokalizacja: Kwidzyn
Dodam, że perforacja musi nastąpić z wewnątrz, na zewnątrz. Do tego we fiacie tej 12 letniej gwarancji (podobno, tak powiedzieli mi w ASO, a jeszcze nie sprawdziłem) nie podlegają części ruchome karoserii, czyli drzwi klapa maska. Ostatnio celowo wstawiłem na przegląd samochód tak usyfiony, że koloru nie było widać. Jak przeczytałem w rozpisce "co zrobiono" zapis "oględziny powłoki lakierniczej" to dostałem ataku histerycznego śmiechu. Na pytanie: Jak pan to zrobił? Facet zrobił głupią minę i rozłożył ręce. :D Na całe szczęście nie kasują za to dodatkowo, tylko w ramach czynności przeglądowych robią.


Na górę
Post: 20-01-2013, 20:59 
Offline

Rejestracja: 16-03-2009, 15:17
Posty: 4
Lokalizacja: Łódź
dawidpl pisze:
Przegląd po 1000 zaliczony ale........
Wracam do domu i czuję zapach palonego oleju.
Myślę sobie - może rozlali trochę na silnik i się wypala ale jak smród zaczął się nasilać i zaczęło się zleksza dymić spod maski zatrzymałem się na parkingu..........
Otwieram maskę a tam.....
ZAPOMIAŁO SIĘ KOMUŚ PRZYKRĘCIĆ KOREK Z OLEJU.
Połowa silnika zalana olejem i co wy na to


Miałem dokładnie taką samą historię. Bezpośrednio po pierwszym przeglądzie nie dokręcili korka i odkręcił mi się w trasie. Korek na szczęście się nie zgubił tylko zablokował na podłużnicy i to mnie uradowało, bo w najbliższym salonie nie mieli zapasowego. Kazałem umyć komorę silnika i dolać oleju, ale w tamtym salonie musiałem zapłacić sam za wszystko. Dopiero później odzyskałem kasę od partaczy u których byłem wcześniej. Było jeszcze parę szczegółów, ale starczy tego rozpisywania się.

_________________
Mariusz


Na górę
Post: 29-01-2013, 09:00 
Offline

Rejestracja: 04-11-2011, 09:49
Posty: 10
Lokalizacja: Lublin
W Auto Broker Lublin wczoraj za przegląd po 30 tys. zapłaciłem około 490 zł.
W tym był filtr przeciwpyłkowy, wymiana płynu hamulcowego z płynem, smarowanie zamków, wymiana oleju (olej i filtr miałem własny). Doliczyli podkładkę pod korek spustowy za kilka zł. Za przegląd blacharki uprzejmy pracownik policzył jedynie 1 zł.

_________________
Andrzej


Na górę
 Tytuł:
Post: 12-09-2013, 08:30 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22-04-2011, 11:16
Posty: 57
Lokalizacja: Połomia
Szukam harmonogramu przeglądów z wyszczególnionymi czynnościami serwisowymi.
Silnik 2.0 DDiS.
Czy ktoś z was ma taką tabelę?

Zbliża się 90kkm i zastanawiam się, czy robić jeszcze przegląd w ASO czy udać się do znajomego mechanika - czynności te sama, a pieniądz inny :)


Na górę
Post: 12-09-2013, 10:10 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02-11-2008, 17:37
Posty: 348
Lokalizacja: śląskie
Ktos kiedyś zamieścił :
http://www.bildercache.de/anzeige.html? ... 48-259.jpg


Na górę
Post: 18-09-2013, 08:10 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22-04-2011, 11:16
Posty: 57
Lokalizacja: Połomia
harry pisze:

Dzięki za tabele Harry, ale tyczy chyba innego diesla w SX4 - tak mi się wydaje bo nie piszą nic o terminie/przebiegu wymiany paska rozrządu, w 2.0 DDiS ma pasek nie łańcuch.

Czy macie dostęp do innych tabel?


Na górę
 Tytuł:
Post: 18-09-2013, 11:17 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03-08-2006, 11:13
Posty: 12230
Lokalizacja: CB - CIN - CT
Suzuki: Vitara 1.6 AllGrip
Ja mam tylko dla 1.9 DDiS i tam przy 90 000 km jest wymiana: paska osprzętu, oleju i filtra, płynu chłodzacego, świec niklowych, filtra powietrza, płynu hamulcowego i filtra klimy.


Na górę
Post: 18-09-2013, 17:33 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08-08-2008, 19:39
Posty: 1132
greentop pisze:
Czy macie dostęp do innych tabel?

... a nie masz dostepu do instrukcji obslugi swojego pojazdu?


Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.


Na górę
Post: 19-09-2013, 09:35 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22-04-2011, 11:16
Posty: 57
Lokalizacja: Połomia
Dzięki SX4ever - wyczerpująca tabela
Pytanie dodatkowe - wiesz co oznacza "pasek akcesoriów V"?


Na górę
 Tytuł:
Post: 19-09-2013, 11:46 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08-08-2008, 19:39
Posty: 1132
Pasek akcesoriow to pasek napedzajacy alternator i pompe wodna, a w innych modelach rowniez pompe wspomagania kierownicy i sprezarke klimatyzacji.
W SX4 wspomaganie kierownicy jest elektryczne, wiec pompa odpada, a sprezarka klimatyzacji jest napedzana osobnym paskiem rowkowym.


Na górę
 Tytuł:
Post: 19-09-2013, 17:00 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03-08-2006, 11:13
Posty: 12230
Lokalizacja: CB - CIN - CT
Suzuki: Vitara 1.6 AllGrip
To ten sam pasek, o którym pisałem wyżej ;)
Miałem go wymienianego przy tym przeglądzie.


Na górę
 Tytuł:
Post: 27-10-2013, 13:45 
Offline

Rejestracja: 09-01-2010, 14:02
Posty: 3375
Lokalizacja: Kwidzyn
Witam. Mam pytanie, bo szukajką nie znalazłem. Czy w 1, 6Pb na 90kkm wymienia się świece (mam irydowe) i jeśli tak to ile za nie wołają w ASO? Znalazlem w necie te ngk, które wyczytałem w tym wątku, po 51pln za szt. Jak różnica będzie niewielka to ok, ale jak będzie tak jak z filtrem kabinowym ( ok. 100pln drożej w aso) to kupię swoje.


Na górę
 Tytuł:
Post: 23-02-2015, 20:17 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25-04-2009, 02:08
Posty: 122
Lokalizacja: Radom/Wymysłów
Przegląd po 90 tys. km
Części:
-olej silnikowy Shell Helix Ultra
-f. oleju
-f. przeciwpyłkowy
-f. powietrza
-płyn hamulcowy Mobil Dot-4
-koncentrat płynu chłodniczego 5l
-woda demineralizowana 5l
-olej w mechanicznej skrzyni biegów 75w90 2,5l
-pasek osprzętu
-pasek klimatyzacji (nie było w harmonogramie, ale wymieniłem przy okazji paska osprzętu)
Ceny części to 526,76zł a robocizny 360zł.
Całość około 900zł. Sporo ale pocieszam się że kolejny tak duży przegląd będzie nieprędko :)
Teraz czekam na tarce hamulcowe i zrobienie hamulców z przodu.


Na górę
 Tytuł:
Post: 23-02-2015, 21:30 
Offline

Rejestracja: 09-01-2010, 14:02
Posty: 3375
Lokalizacja: Kwidzyn
Części brałeś w ASO?
Jeśli tak, to za filtry kabinowy i powietrza sporo kasują. W normalnym sklepie ok. 90pln za oba i wymiana własnoręczna obydwu trwa 3-4min. Zawsze wymieniałem sam.
I jeszcze jedno co mnie trochę zdziwiło, Po co 5l koncentratu i 5l destylanki?
Na 105kkm (jeśli masz irydowe), to będą do wymiany świece. W ASO Fiat wołali ok. 90pln/szt. W normalnym sklepie płaciłem 48pln/szt za dokładnie te same świece NGK.
Co do hamulców to mogę polecić zestaw BOSCH, w/g mnie dużo lepszy niż fabryczne TRW


Na górę
 Tytuł:
Post: 24-02-2015, 01:28 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25-04-2009, 02:08
Posty: 122
Lokalizacja: Radom/Wymysłów
Części kupiłem w hurtowni motoryzacyjnej. Za filtry zapłaciłem:
-50,16zł f. powietrza
-18,95zł f. oleju
-41,78zł f.przeciwpyłkowy
Wymianę miałem w cenie przeglądu u mechanika poza ASO. 5l koncentratu + 5l wody dem. żeby zrobić 10l płynu chłodniczego 50%. W książce pisze ze pojemność całego układu to 7,7l ja mam dodatkowo LPG więc dochodzi około 0,5l (tak mi Gazownik mówił). W sumie przy wymianie zleciało około 6l i mam prawie cały jeden baniak na dolewki a przy LPG zauważyłem że szybciej się zużywa. Do świec powoli się przymierzam, też mam irydowe a hamulce muszę szybko wymienić bo już piszczą klocki. Zastanawiałem się nad BOSCHem ale mam kupione 3 lata temu oryginalne klocki TRW a tarcze oryginalne (też chyba TRW?) posłużyły mi 100kkm więc postanowiłem takie zakupić.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 160 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 13 4 5 6 7 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 70 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
[ GZIP: On ]