Ku potomnym
wątek na Vitarowym o wymianie łożyska podpory wału
viewtopic.php?f=70&t=21996link do yutuba w tamtym wątku
film pokazuje dokładnie ten problem przez który nikt nie chciał się podjąć tego u mnie, tzn. korozja 15letniego wału a "zbiajanie/demontaż" tej "osłony" na przegubie
w filmie pokazano jak mechanik to nacina, podważa, klinuje i zbija z wału - dzięki czemu ma dostęp do wewnętrznego przegubu który rozbiera i w ten sposób ma dojście do podpory i może ją zdjąć z wału i wieloklina,
po poskładaniu tego na gotowo "zaklepuje" młotkiem tą osłonę
sprawdziłem na swoim wale który ma 15 lat i przebiegu 230tys km, tą "osłonę" i nie widzę możliwości zrobienia tego dobrze ze względu na jej stan,
tzn, zbić jej i nabić z powrotem zachowując jej szczelność na tym oringu widocznym na filmie