Cytuj:
A kolega mi może napisać pełna nazwe tych świec GM.
Może, tylko pamiętaj, że to nie była jednostka ani fiata, ani suzuki (cokolwiek tam w tych naszych bolidach jest) i taka świeca najpewniej nie będzie odpowiednia w tym przypadku...
2x założyłem świece NGK BKR5EK i 2x było falowanie wolnych obrotów, poszarpywanie. Świece kupione w sklepie stacjonarnym przy serwisie specjalizującym się w tej marce, więc wątpię, żeby mieli "lewy" towar, chociaż kto tam ich wie...
Zmiana na GM (logo na pudełku, faktycznie to Bosch) FLR8LDCU rozwiązała problem.
Co do objawów, które opisałeś... dziwne. Gdyby jakiś element szwankował w fazie nagrzewania, powodując wypadanie zapłonów, to przecież powinno mu być wszystko jedno, jak się nagrzewa. Świeca nowa, cewka nowa. Przewód WN? Fajka? No bo potem to co pozostaje - ECU?
Zbyt małe luzy zaworowe? Raczej można wykluczyć, bo to powinno dać efekt właśnie po rozgrzaniu (podparty zawór).