Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl

Forum dyskusyjne dla użytkowników samochodów marki Suzuki.
Dzisiaj jest 28-03-2024, 20:38

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Post: 01-06-2012, 13:09 
Offline

Rejestracja: 08-03-2008, 00:02
Posty: 275
Lokalizacja: Suwałki
Witam

Czy już ktoś to robił??

W serwisie powiedziano mi że koszt 640zl robocizna + płytki w cenie 20-40zl za sztukę - zaworów jest 16 wiec można smialo stiwerdzić że 1000 moze nie wystarczyc jak nawet 1 sztuke na zawór bedzie trzeba zastosować. Może orietujecie sie jak to jest w praktyce. Mam LPG Sekwencja. Oczywiscie wszystko jest w porządku - przynajmniej obiektywnie - nic nie stuka itp, sprężania jeszcze nie sprawdzalem ale jak bedzie rozjazd to pewnie i tak glowica by byla do roboty,

Czy ta operacja na prawde jest tak kasożerna. Podobno to tylko serwis robi bo nigdzie nie można plytek dostać. Ma ktoś z tym doswiadczenie.
Samochód ma ok 40 000 (sprawdze dokladnie wieczorem) i podobno przy gazie można byloby na to zerknąć - ale 640zl palcić za rozebranie i stwierdzenie że jest ok to troche dużo nawet jak na suzuki.


Ostatnio zmieniony 14-11-2015, 23:24 przez Karwoś, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
 Tytuł:
Post: 02-06-2012, 11:16 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03-04-2010, 15:49
Posty: 1011
Lokalizacja: Warszawa
Wymieniane są tylko niektóre płytki, czasem nawet żadne -- więc zapłacisz tylko za te, które zostały wymienione.
Inna sprawa że 640 za robociznę to dość sporo, przeglądy techniczne w ASO z regulacją luzu (co drugi, tj. co 30kkm) kosztują całe tyle plus koszt oleju.


Na górę
 Tytuł:
Post: 02-06-2012, 17:45 
Offline

Rejestracja: 08-03-2008, 00:02
Posty: 275
Lokalizacja: Suwałki
No nie ma co - liczą sobie troche za taką czynność. Poszukam jakiegos serwisu który inaczej sie za to zabiera.


Na górę
 Tytuł:
Post: 10-07-2012, 11:43 
Offline

Rejestracja: 08-11-2009, 21:16
Posty: 25
Lokalizacja: Wrocław
Witam
napisz jak poszło z zaworami [ mnie to też czeka, w manualu podają, że sprawdzić co 50 tyś ] ale przy gazie to warto częściej
Pozdrawiam


Na górę
 Tytuł:
Post: 10-07-2012, 12:42 
Offline

Rejestracja: 08-03-2008, 00:02
Posty: 275
Lokalizacja: Suwałki
Regulowalem w B-stoku w serwisie zajmujacym sie głowicami itp. koszt 250zl
Luzy w normie ale jak na ok 20 000 na LPG to już troche za male i zwiekszyli w górnych granicach normy - zalecili kontrole co 20-25tys.

Przypomnę - chodzi o silnik 2.0 J20A - samochód z USA. Silnik taki jak GV - w europie nie sadzali tego do SX4.


Na górę
 Tytuł:
Post: 30-03-2014, 19:52 
Offline

Rejestracja: 09-03-2014, 14:38
Posty: 1
Karwoś pisze:
Regulowalem w B-stoku w serwisie zajmujacym sie głowicami itp. koszt 250zl
Luzy w normie ale jak na ok 20 000 na LPG to już troche za male i zwiekszyli w górnych granicach normy - zalecili kontrole co 20-25tys.

Przypomnę - chodzi o silnik 2.0 J20A - samochód z USA. Silnik taki jak GV - w europie nie sadzali tego do SX4.


Na górę
 Tytuł:
Post: 31-03-2014, 11:11 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03-08-2006, 11:13
Posty: 12208
Lokalizacja: CB - CIN - CT
Suzuki: Vitara 1.6 AllGrip
I cóż chciałeś tym cytatem wyrazić? :roll:


Na górę
 Tytuł:
Post: 31-03-2014, 20:06 
Offline

Rejestracja: 21-09-2011, 18:58
Posty: 113
Lokalizacja: Płock-Mańkowo
To ja już nie wiem co o tym myśleć. Mi w serwisie powiedzieli że J20A nie jest na płytkach.

_________________
PŁOCK4x4
Suzuki GV I 2.0 16V
Suzuki V II 1.0 boosterjet


Na górę
Post: 10-07-2019, 21:50 
Offline

Rejestracja: 19-06-2018, 20:58
Posty: 2
Suzuki: Grand Vitara II 2.0
Czy ktoś może polecić rozsądny warsztat w Białymstoku, gdzie można wyregulować luz na zaworach w suzuki grand vitara 2.0 z 2007 r.


Na górę
 Tytuł: Re:
Post: 10-07-2019, 22:47 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15-05-2011, 01:23
Posty: 462
Lokalizacja: Pszczyna
UBOOT pisze:
To ja już nie wiem co o tym myśleć. Mi w serwisie powiedzieli że J20A nie jest na płytkach.


J20A może być i na płytkach i na hydraulice zależy od wersji głowicy - najlepiej sprawdzić po VIN. W GVI 2.0 występuje tylko hydraulika, w GVII 2.0 tylko płytki oznaczenie silnika takie same J20A...

pozdrawiam


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 36 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
[ GZIP: On ]