Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl

Forum dyskusyjne dla użytkowników samochodów marki Suzuki.
Dzisiaj jest 15-09-2019, 21:28

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Post: 02-10-2018, 20:48 
Offline

Rejestracja: 06-09-2018, 17:51
Posty: 21
Suzuki: sx4
Witam może ktoś miał taki błąd jak w tytule? Jakieś wskazówki? Jak sobie z tym poradzić? Co to jest?


Na górę
Post: 02-10-2018, 21:26 
Offline

Rejestracja: 06-09-2018, 17:51
Posty: 21
Suzuki: sx4
Dodam, że filtr po czyszczeniu diagnostycznym. Wskazywany stopień zatkania 8%. Przebieg 172000 km


Na górę
Post: 03-10-2018, 15:17 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15-05-2011, 01:23
Posty: 397
Lokalizacja: Pszczyna
Podaj nr błędu

pozdrawam


Na górę
Post: 03-10-2018, 17:45 
Offline

Rejestracja: 06-09-2018, 17:51
Posty: 21
Suzuki: sx4
P1206


Na górę
Post: 03-10-2018, 21:21 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15-05-2011, 01:23
Posty: 397
Lokalizacja: Pszczyna
Do sprawdzenia czujnik różnicy ciśnień i jego przewody. Jakie masz wsakazania ciśnienia na wolnych obrotach oraz podczas jazdy ? Podaj parametry z przepływomierza na wolnych i około 2500obr. W tych silnikach często przyczyną zatkania jest EGR..

DPF był wypalany programowo jak rozumiem - fizycznie / chemicznie nikt go nie ruszał ?

P1206 pojawia jest jeśli różnica ciśnienia podczas jazdy przekracza 300mbar.

Jaką masz wersje EGR - jak popatrzysz do złącza ma 5 pinów czy tylko 2 ?


Na górę
Post: 03-10-2018, 23:25 
Offline

Rejestracja: 06-09-2018, 17:51
Posty: 21
Suzuki: sx4
EGR został wstawiony nowy. P1206 zaczął sie zapalać po wypaleniu DPF-a


Na górę
Post: 04-10-2018, 11:14 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15-05-2011, 01:23
Posty: 397
Lokalizacja: Pszczyna
Podaj parametry z czujnika różnicy ciśnień i sprawdz jego przewody


Na górę
Post: 11-10-2018, 20:03 
Offline

Rejestracja: 06-09-2018, 17:51
Posty: 21
Suzuki: sx4
Na bieżąco. Przeprowadziłęm komputerową wymianę DPF i póki co wszystko gra. Przecież gdyby filtr był zatkany to teraz też wywalałoby błąd bo byłoby nadmierne ciśnienie spalin w DPF. Fakt że byłem w firmie serwisowej fiata- nie autoryzowany serwis ale dobrzy fachowcy. Stwierdzili, że ten błąd to błąd ogólny dpf i oznacza nadmierne jego zanieczyszczenie. Przeprowadzili jego diagnostyczne oczyszczenie programem serwisowym. Zaproponowali jego oczyszczenie chemiczne- ciśnieniowe w specjalistycznej firmie we Wrocławiu. Koszt 600 zł bo jak stwierdzili ciśnienie w dpf powinno wynosić 50 czegoś tam pascali a u mnie jest niby 150. Nie skorzystałem i komputerowo niby wymieniłem dpf. CIEKAWOSTKA. Mój program diagnostyczny autocom DElphi pokazywał stopień zatkania dpf 7% a program dedykowany fiatowi pokazywał 67% srtopień zatkania.


Na górę
Post: 20-04-2019, 09:02 
Offline

Rejestracja: 06-09-2018, 17:51
Posty: 21
Suzuki: sx4
Po niby komputerowej wymianie DPF problemu nie było przez jakiś czas. Po ok. 1000 km problem wrócił. to dziwne bo gdyby był przypchany powinien wystąpić błąd szybko. Kolejna próba wymiany DPF nie przyniosła poprawy. Więc się wkurzyłem i odłączyłem i zaślepiłęm wężyk idący do czujnika pod maską obok filtra paliwa. Problem znikł, nie obniża mocy jeździ tak jak trzeba tylko pali sie kontrolka silnika. Z odłaczonym wężykiem jeździłem ok 3 miesięcy ostro pociskając. Na trasie dociskając do ponad 200. Dwa miesiące temu podłączyłęm wężyk ponownie i od tamtego momentu jest spokój.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl