Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl

Forum dyskusyjne dla użytkowników samochodów marki Suzuki.
Dzisiaj jest 28-03-2024, 21:25

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Post: 08-05-2018, 07:31 
Offline

Rejestracja: 09-03-2018, 12:06
Posty: 13
Suzuki: SX4 sedan 1.6 16v
Witam. Czy ktos z was potrafi mnie pokierować gdzie znajde termostat w wersji silnika 1.6 16v 120km ? Myslalem ze znajde go po prawej stronie silnika w obudowie z ktorej wychodzi rura ktora kieruje sie do gornej czesci chlodnicy ale jednak to nie to poniewaz po odkreceniu element jest pusty a termostat nie pasuje.

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka


Na górę
Post: 08-05-2018, 22:58 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15-05-2011, 01:23
Posty: 462
Lokalizacja: Pszczyna
Obudowa termostatu/termostat jest od tyłu pompy wody - za silnikiem dostęp fatalny... Z jednej str pompa wody z drugiej długa dwururka. Jesteś pewiem, że trzeba wymienić sporo sxów przeszło przez moje ręce i tylko 1 raz termostat.

pozdrawiam


Na górę
Post: 09-05-2018, 07:26 
Offline

Rejestracja: 09-03-2018, 12:06
Posty: 13
Suzuki: SX4 sedan 1.6 16v
Pewien nie jestem. Mam problem z plynem uciekającym ze zbiorniczka wyrównawczego. Wymieniłem korek chłodnicy, chce jeszcze termostat dla świętego spokoju, kupiony term wahlera. Mialem z nimi do czynienia i sa niezawodne. (samochod potrafi osiagnac temp roboczą w dwie minuty, czy to normalne?) A na koniec test co2 w płynie i w ostateczności wymiana uszczelki pod głowicą :( a tak przy okazji. Opłaca się kupić tester co2 za 30 pln na allegro? Czy lepiej udać się do warsztatu gdzie wykonuja taka usługe?

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka


Na górę
Post: 09-05-2018, 15:35 
Offline

Rejestracja: 09-01-2010, 14:02
Posty: 3375
Lokalizacja: Kwidzyn
Tyle , że mało prawdopodobne, żeby płyn uciekał z powodu termostatu. Objawy uszkodzenia termostatu są zazwyczaj dwa: albo nieosiąganie temperatury pracy (albo bardzo długie nagrzewanie), albo przegrzewanie się silnika (to drugie dużo niebezpieczniejsze dla silnika).
Płyn może uciekać przez uszczelnienie pompy wody. Miałem tak w Skodzie, płyn wyciekał na tyle nieznacznie, że nie zostawała kałuża. Płyn wysychał na bieżąco. Uciekanie płynu uszczelką głowicy objawiło by się białym dymieniem albo płynem w oleju.

_________________
S-cross 1,6 Pb AWD


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
[ GZIP: On ]